Jurnal de bord Deese B22DSM

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
candymann

Mesaj de candymann » Joi Mai 22, 2008 11:29 pm

teoretic ar trebui sa poata sa faca si astea.

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Vin Mai 23, 2008 1:01 am

muntos scrie:Si cat te-a costat in total schimbarea blocului de comenzi? Chiar mai stiu dar care sunt comenzile in plus la care ai acum acces ? Poti schimba ora si data de pe volan :) ?
Pai 4 milioane dar asta pentru ca blocul de comenzi au fost luate de pe o masina lovita.
In mod normal costa 8 milioane.
Comenzile noi sunt: recirculare aer, butonul dark, reglarea intensitatii iluminarii bordului, intrare in meniul masinii si modificare setari (deci si ora, data,etc), comutare pe afisare data/cd time....uhmmm...cam astea sunt.

Functia de Call nu imi merge pentru ca nu am telefon.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
muntos
Mesaje: 797
Membru din: Lun Mar 26, 2007 3:34 pm
Numar Inmatriculare: B-333-VTS
Contact:

Mesaj de muntos » Vin Mai 23, 2008 8:01 am

Deci pentru cei care si-au schimbat player-ul stock este o solutie ca sa acceseze setarile... 8)
C4 1.6i 16v 110CP berlina...restul e istorie
B-333-VTS

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Vin Mai 23, 2008 8:04 am

oare????
eu nu cred!
deese? mugurel?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Vin Mai 23, 2008 8:08 am

Nu stiu sa raspund la intrebarea asta dar nu stiu daca merita.
Pai un bloc de 4 comenzi costa 8 milioane la care se mai adauga si manopera de 1 mil sa zicem.

La 9 milioane cred ca iti iei adaptor de comenzi. 3 chiar :)

Dar momentan pe mine nu ma pasioneaza schimbare HU stock.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
muntos
Mesaje: 797
Membru din: Lun Mar 26, 2007 3:34 pm
Numar Inmatriculare: B-333-VTS
Contact:

Mesaj de muntos » Vin Mai 23, 2008 8:27 am

Eu cand spuneam ca e o solutie, ma refeream la faptul ca in momentul in care am schimbat player-ul stoc am pierdut accesul la orice setare care era pe butoanele de pe player, data/ora, butonul dark... Daca Deese confirma ca se pot seta toate acestea de pe blocul de comenzi atunci este o treaba...
C4 1.6i 16v 110CP berlina...restul e istorie
B-333-VTS

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Sâm Mai 24, 2008 1:38 pm

M-am vazut azi cu pasare si cu alx chivu si amandorura le-a placut cum vine plasticul nou de pe consola si comenzile de pe volan.

I-am aratat lui pasare ca se poate regla ora`n stuff de pe volan dar intr-adevar eu am HU stock.

Nu stiu daca neavand Hu stock mai poti face astea insa eu tind sa cred ca da, deoarece pe HU cred ca sunt amplasate doar butoanele de reglaj, nu cred ca `creierul` acelor comenzi se afla in HU.

Pt cei cu HU schimbat incercati sa reglati intensitatea iluminarii bordului din butoanele alea 2 de langa TRIP si CHECK.
Daca merge eu zic ca chiar si cei cu HU schimbat pot avea comenzile de pe volan functionale (reglaj ora,data,dark,etc)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de Deese » Vin Iun 20, 2008 11:36 pm

Faza super penibila azi :D
E ilustrata mai jos dar sa va povestesc...
Aveam putina benzina si am plecat spre benzinaria MOL de la Unirii, de pe Coposu...nu era foarte departe, pentru ca vroiam sa incerc MOL EVO5.
Undeva cu 100 m inainte de benzinarie m-am trezit ca motorul nu mai raspundea la comenzi :lol: :roll:
Ramasesem evident fara benzina.
Am bagat masina pe o straduta laterala si am sunat un prieten sa vina sa ma ajute.
Am luat un bidon si l-am umplut cu cativa litri de benzina (culmea, cea mai scumpa, MOL EVO5 pe care vroiam sa o incerc) si m-am dus inapoi sa golesc bidonul (intre timp incepuse o ploaie torentiala)

Cu benzina aia m-am dus inapoi sa mai fac o realimentare :D


Deeeeci....se poate crea o sectiune `prostul satului` speciala pentru mine ? :D

Oricum....de acum in colo spun pa-pa Carrera100 si bun-venit MOL EVO 5.

Imagine

Imagine



Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de mituc » Sâm Iun 21, 2008 6:21 am

Daca lasi rabla pe uscat asa-ti trebuie. Noroc ca nu ti-e diesel, ca te aranjai de un drum in service pe la idiotii de la ats.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

candymann

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de candymann » Sâm Iun 21, 2008 8:24 am

nu este obligatoriu sa mergi la service dc ramai in pana lui Deese cu un diesel. am un amic care are un autobus de genul celui lui comandorsteel, cu motor de 1.6 HDi, ramas fara motorina. are o pompita ca si un burduf de cauciuc cu care se pompeaza pana simti k nu mai merge, dai cheie si ai plecat. trebuie doar sa iei masca de pe motor ca sa o vezi, este undeva in partea stanga.

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de Deese » Sâm Iun 21, 2008 12:04 pm

Si nu e obligatoriu sa merg la ATS :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje: 2810
Membru din: Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina: C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate: Bucuresti / Militari
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de Bogdan98 » Sâm Iun 21, 2008 12:51 pm

Dap... din pompita aia se face amorsarea pompei principale.
Si suna foarte frumos "Pana lui Deese". S-o numim asa de-acu'nainte? :D
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de Shadow » Sâm Iun 21, 2008 1:46 pm

Ai mare grija cu ramasul asta fara benzina.
Poti sa te trezesti cu probleme grave...cum ar fii un injector infundat sau chiar stricat.
Nu ai de unde sa stii ce mizerii sunt pe fundul rezervorului.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

candymann

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de candymann » Sâm Iun 21, 2008 2:34 pm

Deese scrie:Si nu e obligatoriu sa merg la ATS :D
exact!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese

Mesaj de Deese » Sâm Iun 21, 2008 6:36 pm

Shadow, ai dreptate.
Si mai e o faza, azi cand stateam pe loc si am bagat piciorul in acceleratie s-a simtit foarte ciudat.
In primul rand motorul turat avea alt timbru, parca aveam filtru sport. Cu Carrera 100 comparativ se auzea ca o pisica lesinata.
Si a doua chestie ciudata e ca de la 3.000 pana la redline a urcat foarte repede, surprinzator de repede. O acceleram pe loc (stiu ca nu e prea sanatos) si nu imi venea sa cred cat de repede inrosesc turometrul.
Si in timpul asta se auzea un zumzet metalic si viguros.
Ciudat :shock:
Poate chiar MOL EVO5 e cea mai buna benzina de la noi.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”