Cum am scapat de limp P1198 dupa 6 luni de chin!

Probleme de orice natura, intalnite la C4
Scrie răspuns
Noobz
Mesaje:76
Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Cum am scapat de limp P1198 dupa 6 luni de chin!

Mesaj de Noobz » Joi Iul 27, 2017 12:29 am

Am cumparat masina si aveam un limp mode din senin fara vreo eroare stocata. Am dus-o la un mester.. s-a verificat amanuntzit pe masina si rezultatul a fost ca singura problema ar putea fii softul.( aveam FAP off si soft de putere) asa am cumparat-o.

S-a procedat la re-resoftarea masinii, masina tot nu facea boost si nu tragea de 160+cai ulterior am gasit eu o clapeta la dozor rupta, o electrovalva de la vacum defecta, o pierdere de vacum pe la un furtun si masina a inceput sa mearga ok dar.... ma gandesc ca daca resoftarea s-a facut cu defect la dozor si cu probleme la vacumuri sigur s-a facut prost. La accelerari puternice.. P1198 ( fuel pressure regulator) direct limp cateodata si P 1195( senzor presiune rampa) .

Am mai trecut pe la 2 mecanici de la serviceuri multimarca au ridicat din umeri. Am ajuns la Pompagiu doctor in diesel.. verificat injectoare corctziile perfecte , retur pe injectoare perfect pompa face presiune.
Am schimbat regulator de debit si regulator de presiune noi originale VDO dupa ce am inlocuit initial regulatorul de presiune cu unul second, verificat cabluri mufe tot perfect exact aceleasi erori si limp mode in special la accelerarile in trepte superioare.

Incerc sa fac o curatzare cu Diesel purge LM direct din conserva tur/retur si m-am ars de era sa scap badogul jos cand am pus mana pe el! Am conectat totul la loc si aceeasi poveste P 1198. Dupa o saptamana... imi trece prin minte si ma gandesc.. cum e posibil sa fie motorina aia atat de calda? Decuplez mufa de la preincalzitorul de motorina ( am eroare stocata de preincalzitor dar nu am check engine aprins) si... masina merge si nu am mai vazut un P1198 de peste o luna de zile si peste 2000km rulatzi. Habar nu am cum functioneaza preincalzitorul ala daca e mereu ON sau daca ECU il controleaza in functie de un senzor de temperatura combustibil( eu nu l-am vazut) M-am gandit la varianta ca pompa e pe duca si ca face presiune doar cu motorina rece.. dar si cand a fost afara 35 de grade tot nu am avut probleme.

Am incercat sa vorbesc cu 2 tunneri si mi-au zis ca nu au fila originala si nu vor sa se bage peste lucrarile altora.
Oricum.. FAP /EGR/Dozor/Preincalzitor daca mai scot multe o sa am diesel aspirat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme C4”