Buna ziua. Dețin un C4 din 2009, benzina 1.6 vti,120 cai. Are 130.000 km. Din toamna a început să facă figuri la rece: nu se accelerează chiar tinde să moară motorul ( te aruncă în cap) plus consum exagerat de ulei. Din câte am înțeles motorul fabricat in colaborare cu BMW nu e prea fiabil și cei de la reprezentanța Citroen Cluj mi-au recomandat următoarele: verificare segmenți, etanșare defazor evacuare și verificare electrovana. Ați întâlnit aceeași problemă? Cei de la reprezentanta nu au fost prea convingători când i-am întrebat dacă operațiile de mai sus, care nu sunt ieftine, o să rezolve de aceste probleme.
Mulțumesc.
Verificare segmenti
-
- Mesaje:2
- Membru din:Dum Mai 05, 2019 8:20 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 Vti
-
- Mesaje:78
- Membru din:Sâm Mai 13, 2017 10:15 pm
- Marca si model masina:c4 1.6 hdi
- Localitate:Constanta
Re: Verificare segmenti
La un motor cu km aia, daca spui ca papa ulei eu cred ca ai semeringurile la supape.
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Verificare segmenti
Sunt niste pasi pe care cei din Franta i-au dat in niste buletine tehnice ca trebuiesc facuti. Da! exista posibilitatea ca pasii aceia care nu sunt ieftini de efectuat sa nu rezolve problema si atunci, ultimul pas este inlocuirea chiulasei / motorului asa cum tot Franta expune in respectivul buletin tehnic. Asadar... din pacate, trebuie sa faci un plan de atac sau sa te apuci sa cauti un alt motor care nu stii daca va prezenta sau nu aceleasi simptome mai devreme sau mai tarziu. Imi pare rau ca nu iti dau vesti intocmai fericiteblagaflorin scrie: ↑Dum Mai 05, 2019 8:29 pmBuna ziua. Dețin un C4 din 2009, benzina 1.6 vti,120 cai. Are 130.000 km. Din toamna a început să facă figuri la rece: nu se accelerează chiar tinde să moară motorul ( te aruncă în cap) plus consum exagerat de ulei. Din câte am înțeles motorul fabricat in colaborare cu BMW nu e prea fiabil și cei de la reprezentanța Citroen Cluj mi-au recomandat următoarele: verificare segmenți, etanșare defazor evacuare și verificare electrovana. Ați întâlnit aceeași problemă? Cei de la reprezentanta nu au fost prea convingători când i-am întrebat dacă operațiile de mai sus, care nu sunt ieftine, o să rezolve de aceste probleme.
Mulțumesc.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:2
- Membru din:Dum Mai 05, 2019 8:20 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 Vti
Re: Verificare segmenti
M-am resemnat. Deja caut altă mașină. Am incercat sa o mai resuscitez cu costuri minime și i-am pus ulei de BMW în ideea că e motor de-al lor, 5w30, și nu o să-l bea ca înainte. Are deja 1200 de km cu el și pe bord nu zice ca nu e bun nivelul desi pe joja e la minim. Când pornesc de pe loc foarte turat văd în oglindă un nor serios de fum alb. Cred că și senzorul ăla care citește nivelul e stricat, câteodată apare in bord "oil--" și pâlpâie textul ca și cum nu e sigur pe el ). Odată cu schimbarea uleiului s-au desfăcut și bujiile și acolo era plin de ulei. Au schimbat o garnitură, nu mai știu cu se numește, înainte de probleme eu habar nu aveam ce e aia Vti, chiulasă etc. ). Prin ianuarie, aceeași mecanici au curățat o pompă care ziceau ei că ar comanda presiunea de ulei a distribuției variabile. Mașina a mers super vre-o lună după care a început iarăși să sacadeze la rece. Oricum, păstrez mașina în familie așa că orice sfat e bine venit. Mersi.