C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
De ceva vreme, cand stateam la semafor si motorul era cald, imi baga in terior gaze. Miros de ulei ars. Motorul era plin de ulei si citind pe forum aveam de gand sa schimb garniturile la injectoare ( minim 450 lei).
Un mecanic care nu se baga la injectoare mi-a recomandat sa schimb garnitura de la "capac culbutori". Se pare ca fusese umblat acolo si nu erau puse tocmai ok.
18 lei garnitura
20 lei manopera
12 lei spray de discuri penru curatarea motorului.
Deja motorul este uscat de 2 zile si vad ca mirosul de gaze a scazut semnificativ.
Posbil sa fie si din cauza ca am avut un furtun spart la "dozorul de aer" si a stropit cu ulei pe izolatia de la capota.
Cu ce se poate curata? Intentionez sa o dau jos de 1 Mai dar am nevoie de sfaturi pentru curatare...
Un mecanic care nu se baga la injectoare mi-a recomandat sa schimb garnitura de la "capac culbutori". Se pare ca fusese umblat acolo si nu erau puse tocmai ok.
18 lei garnitura
20 lei manopera
12 lei spray de discuri penru curatarea motorului.
Deja motorul este uscat de 2 zile si vad ca mirosul de gaze a scazut semnificativ.
Posbil sa fie si din cauza ca am avut un furtun spart la "dozorul de aer" si a stropit cu ulei pe izolatia de la capota.
Cu ce se poate curata? Intentionez sa o dau jos de 1 Mai dar am nevoie de sfaturi pentru curatare...
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Brake cleaner ? Acuma nu stiu daca nu cumva o ataca materialul ala.. dar ca sa scapi de pete de ulei e cel mai bun(ce-i drept dat pe metal)
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Tot la asta ma gandeam si eu.
Sa il dau jos si sa il curat cu spray de discuri iar apoi sa il clatesc cu apa.
Credeam ca poate este si alta varianta.
Sa il dau jos si sa il curat cu spray de discuri iar apoi sa il clatesc cu apa.
Credeam ca poate este si alta varianta.
- mikepop
- Mesaje:297
- Membru din:Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
- Numar Inmatriculare:OT05AMP
- Localitate:Slatina
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Fairy?? ) Detergent de rufe ( mult ). Spary cu spuma activa pentru textile ( max 20 de lei in hypermarket ) ....ma bucur ca ai rezolvat cu uleiul!
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Salutare!
Desi citesc forumul zilnic, nu ma exprim asa de des, de obicei ma uit la "filmulete dragute" )
Azi am pornit citronelul dupa 5 saptamani si la plecarea de pe loc aud cum "bulbuca" apa un usa dreapta fata. M-am dat jos si am miscat putin de chederul de sub usa si cred ca au curs cam 3-4 litri de apa. O sa incerc maine sa dau jos fata de usa si sa curat locurile de scurgere...
In alta orfine de idei, dupa 30 de km de plimbare prin Bucuresti ( iesisem doar sa plimb masina avand in vedere ca nu mai fusese miscata si pornita de multa vreme) parchez in fata blocului si realizez ca motorul nu merge ok. Adica avea o miscare constanta de "ingatuire" , doua secunde mergea normal, doua secunde dadea sa moara...
Las motorul pornit si ridic capota. In acel moment vad ca futulul de deasupra corpului de acceleratie era sugrumat, strans ca si cum nu avea suficient aer. Am oprit repede motorul si am repornit dupa 2 minute.
Totul ok, mersul motorului ok...
A mai patit cineva asa ceva? Daca nu ma insel a scris cineva acum cateva zile despre problema asta... sa fie intercooler-ul infundat?
Este vorba despre furtunul pe care scrie FVMQ
Desi citesc forumul zilnic, nu ma exprim asa de des, de obicei ma uit la "filmulete dragute" )
Azi am pornit citronelul dupa 5 saptamani si la plecarea de pe loc aud cum "bulbuca" apa un usa dreapta fata. M-am dat jos si am miscat putin de chederul de sub usa si cred ca au curs cam 3-4 litri de apa. O sa incerc maine sa dau jos fata de usa si sa curat locurile de scurgere...
In alta orfine de idei, dupa 30 de km de plimbare prin Bucuresti ( iesisem doar sa plimb masina avand in vedere ca nu mai fusese miscata si pornita de multa vreme) parchez in fata blocului si realizez ca motorul nu merge ok. Adica avea o miscare constanta de "ingatuire" , doua secunde mergea normal, doua secunde dadea sa moara...
Las motorul pornit si ridic capota. In acel moment vad ca futulul de deasupra corpului de acceleratie era sugrumat, strans ca si cum nu avea suficient aer. Am oprit repede motorul si am repornit dupa 2 minute.
Totul ok, mersul motorului ok...
A mai patit cineva asa ceva? Daca nu ma insel a scris cineva acum cateva zile despre problema asta... sa fie intercooler-ul infundat?
Este vorba despre furtunul pe care scrie FVMQ
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Mda... Problema de mai sus inca nu am elucidat-o dar intre timp am mai mesterit putin la masina...
RCA de la Emag (12 luni) - 1.066 LEI - 10% reducere
Cauciucuri Hankook 195/65/15 - 767 LEI 4 bucati ( am primit voucher de 10% dupa ce am facut RCA-ul la ei) DOT 2014, saptamana 45 - Livrate de AUTOSOFT
Ulei TOTAL 5W30 - Ineo ECS - 4L = 130 si ceva de lei (pana in 140 de lei )
Toate au fost comandate de la EMAG si livrate pe curier ( fiecare comanda separat ceea ce e putin evervant...)
Filtrele de la EPIESA.RO ( ridicare personala, altfel 25 de lei curieratul):
Filtru combustibil MANN-FILTER WK 939/2 103 LEI
Filtru aer habitaclu UFI 53.038.00 29 LEI
Filtru aer VALEO 585015 30 LEI
Filtru ulei MANN-FILTER HU 716/2 29 LEI
Total produse: 191 Lei cu TVA
Taxa transport: 0 Lei cu TVA
Total general: 191 Lei cu TVA
Manopera pentru schimburi ulei/filtre 50 Lei la un service de curte de la mine din Ferentangeles.
Poate ajuta pe cineva...
RCA de la Emag (12 luni) - 1.066 LEI - 10% reducere
Cauciucuri Hankook 195/65/15 - 767 LEI 4 bucati ( am primit voucher de 10% dupa ce am facut RCA-ul la ei) DOT 2014, saptamana 45 - Livrate de AUTOSOFT
Ulei TOTAL 5W30 - Ineo ECS - 4L = 130 si ceva de lei (pana in 140 de lei )
Toate au fost comandate de la EMAG si livrate pe curier ( fiecare comanda separat ceea ce e putin evervant...)
Filtrele de la EPIESA.RO ( ridicare personala, altfel 25 de lei curieratul):
Filtru combustibil MANN-FILTER WK 939/2 103 LEI
Filtru aer habitaclu UFI 53.038.00 29 LEI
Filtru aer VALEO 585015 30 LEI
Filtru ulei MANN-FILTER HU 716/2 29 LEI
Total produse: 191 Lei cu TVA
Taxa transport: 0 Lei cu TVA
Total general: 191 Lei cu TVA
Manopera pentru schimburi ulei/filtre 50 Lei la un service de curte de la mine din Ferentangeles.
Poate ajuta pe cineva...
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Zogmotul de la volanta devine insuportabil deja. Iar la plecarea de pe loc este crunt!
Am gasit sa cumpar asa:
Volanta masa dubla: 1.106 Lei
Sau
Kit ambreiaj + Volanta masa simpla = 1.250 lei ( adica sa fac trecerea de la masa dubla la masa simpla)
Problema e ca , Kit-ul de ambreiaj de pe masina are mai putin de 4.000km, deci e nou.
Se merita sa trec la volanta cu masa simpla? Din cate am auzit nu se preiau socurile asa de bine si mai exista smucituri...
Pareri? Cazuri concrete?
Am gasit sa cumpar asa:
Volanta masa dubla: 1.106 Lei
Sau
Kit ambreiaj + Volanta masa simpla = 1.250 lei ( adica sa fac trecerea de la masa dubla la masa simpla)
Problema e ca , Kit-ul de ambreiaj de pe masina are mai putin de 4.000km, deci e nou.
Se merita sa trec la volanta cu masa simpla? Din cate am auzit nu se preiau socurile asa de bine si mai exista smucituri...
Pareri? Cazuri concrete?
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Multumesc pentru "nenumaratele" sfaturi!
Am ales asa:
Am ramas la volanta cu masa dubla.
Volanta CITROEN C4 I (LC_) 1.6 HDi, SACHS 2294001594 - 1.106 lei TVA inclus
Set curea transmisie cu caneluri CITROEN C4 I (LC_) 1.6 HDi, DAYCO KPV178 - 162 lei TVA inclus
(asta include rola, intinzator, curea accesorii)
Livrate pe curier, cost 0.
Montajul o sa il fac la o curte in weekend. Revin cu pareri.
Am ales asa:
Am ramas la volanta cu masa dubla.
Volanta CITROEN C4 I (LC_) 1.6 HDi, SACHS 2294001594 - 1.106 lei TVA inclus
Set curea transmisie cu caneluri CITROEN C4 I (LC_) 1.6 HDi, DAYCO KPV178 - 162 lei TVA inclus
(asta include rola, intinzator, curea accesorii)
Livrate pe curier, cost 0.
Montajul o sa il fac la o curte in weekend. Revin cu pareri.
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
2550km facuti in concediu. Masinuta s-a comporat foarte bine. Doar motorina si lichid de parbriz.
Singura problema fiind ca iar am gasit "supt" furtunul de la dozorul de aer( o singura data)... Am explicat in cateva post-uri de mai sus. Inca nu am gasit rezolvare sau o explicatie...
Singura problema fiind ca iar am gasit "supt" furtunul de la dozorul de aer( o singura data)... Am explicat in cateva post-uri de mai sus. Inca nu am gasit rezolvare sau o explicatie...
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe aici, desi intru zilnic pe forum.
Am schimbat bielete directie, antiruliu, discuri+placute fata, un furtun de la radiator ( pierdeam cam 50ml la 2-3000km), anvelope noi de vara.
Am fost la Norisor pentru diagnoza si update de soft.
Apoi am mers la Iulian pentru curatare de EGR si rescriere la Norisor. Pana la el am mers cu eroarea in bord. A scris softul si apoi am plecat in teste cu masina. Din ce am inteles EGR-ul nu functiona corect ( adica ii dadea comanda sa deschida 70% si fizic deschidea 38% , am dat un exemplu).
Am plecat de acolo tot cu eroarea in bord si cu sfat de la Norisor sa ii dau in goarna masinii, asta nu inainte de a ma lovi o baba in parcare cat timp eram cu Norisor in masina )))
PS : am si uitat sa ii dai banii lui Norisor, a ramas ca ma scrie pe caiet.
A urmat un drum de 3200 km in care am bagat Rompetrol d-aia scumpa )
si in afara tarii Shell tot d-aia scumpa ) - aici masina se comporta diferit, se vede clar ca astia isi bat joc de noi cu motorina din Romania.
Pe undeva prin Ungaria mi s-a stins eroarea din bord si de atunci nu s-a mai aprins.
De atunci schimb undeva aprope sau peste de 3000 de turatii dupa ce se incalzeste motorul.
In urmatoarele saptamani urmeaza sa rezolv problema cu uleiul de la injectoare si apoi eliminare FAP.
La urmatorul schimb de ulei si filtre o sa ii curat baia de ulei si sa elimin sita de la turbina daca inca mai este acolo.
In concediul asta m-am convins : daca voi schimba masina voi ramane tot la Citroen - preferabil C5 dar deocamdata nu o schimb avand in vedere ca este folosita ca a doua masina si mai mult sta, asa ca o investitie nu isi are rostul acum.
Am schimbat bielete directie, antiruliu, discuri+placute fata, un furtun de la radiator ( pierdeam cam 50ml la 2-3000km), anvelope noi de vara.
Am fost la Norisor pentru diagnoza si update de soft.
Apoi am mers la Iulian pentru curatare de EGR si rescriere la Norisor. Pana la el am mers cu eroarea in bord. A scris softul si apoi am plecat in teste cu masina. Din ce am inteles EGR-ul nu functiona corect ( adica ii dadea comanda sa deschida 70% si fizic deschidea 38% , am dat un exemplu).
Am plecat de acolo tot cu eroarea in bord si cu sfat de la Norisor sa ii dau in goarna masinii, asta nu inainte de a ma lovi o baba in parcare cat timp eram cu Norisor in masina )))
PS : am si uitat sa ii dai banii lui Norisor, a ramas ca ma scrie pe caiet.
A urmat un drum de 3200 km in care am bagat Rompetrol d-aia scumpa )
si in afara tarii Shell tot d-aia scumpa ) - aici masina se comporta diferit, se vede clar ca astia isi bat joc de noi cu motorina din Romania.
Pe undeva prin Ungaria mi s-a stins eroarea din bord si de atunci nu s-a mai aprins.
De atunci schimb undeva aprope sau peste de 3000 de turatii dupa ce se incalzeste motorul.
In urmatoarele saptamani urmeaza sa rezolv problema cu uleiul de la injectoare si apoi eliminare FAP.
La urmatorul schimb de ulei si filtre o sa ii curat baia de ulei si sa elimin sita de la turbina daca inca mai este acolo.
In concediul asta m-am convins : daca voi schimba masina voi ramane tot la Citroen - preferabil C5 dar deocamdata nu o schimb avand in vedere ca este folosita ca a doua masina si mai mult sta, asa ca o investitie nu isi are rostul acum.
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Update :
Am schimbat EGR-ul cu unul marca ENGITEH ( nu am mai auzit pana acum de aceasta marca) dar vad ca functioneaza ok. Intamplarea face ca a venit si Norisor la service sa isi puna noul ambreiaj.
Am pus testerul si totul ok.
Am schimbat garniturile la injectoare - spre norocul meu au iesit foaaarte usor, Iulian le-a scos cu mana fara a fi nevoie sa le forteze. Deocamdata am scapat de mirosul de gaze pe care il baga la semafor si nici nu mai simt pierderea de putere pe care o aveam dupa 3000 rpm. Pobil sa fi pierdut compresie pe acolo dar si EGR-ul era terminat.
Cu ocazia asta am constantat ca nu mai am "zamarca" pentru FAP. O sa cumpar 1L si o sa completez pana o sa ii scot FAP-ul. Ma asteapta concediul in august( 3000km) si cred ca reusesc sa il scot anul asta.
Intrebare : Sunt deja la a 2-a echilibrare de cand am cumparat cauciucurile noi.
La prima echilibrare arata 0. Dupa 3500 km le-am echilibrat iar pana a aratat 0.
Am inteles ca e normal sa se descentreze cauciucurile cand sunt noi si dupa ceva km e recomandata o alta echilibrare.
Manifestari : la 120km/h in a 4-a imi trepideaza volanul.
In a 5-a la 120 se mai potoleste trepidatul.
Suspectez rulmentul intermediar de la planetara?!?!?!?
Pareri?
Am schimbat EGR-ul cu unul marca ENGITEH ( nu am mai auzit pana acum de aceasta marca) dar vad ca functioneaza ok. Intamplarea face ca a venit si Norisor la service sa isi puna noul ambreiaj.
Am pus testerul si totul ok.
Am schimbat garniturile la injectoare - spre norocul meu au iesit foaaarte usor, Iulian le-a scos cu mana fara a fi nevoie sa le forteze. Deocamdata am scapat de mirosul de gaze pe care il baga la semafor si nici nu mai simt pierderea de putere pe care o aveam dupa 3000 rpm. Pobil sa fi pierdut compresie pe acolo dar si EGR-ul era terminat.
Cu ocazia asta am constantat ca nu mai am "zamarca" pentru FAP. O sa cumpar 1L si o sa completez pana o sa ii scot FAP-ul. Ma asteapta concediul in august( 3000km) si cred ca reusesc sa il scot anul asta.
Intrebare : Sunt deja la a 2-a echilibrare de cand am cumparat cauciucurile noi.
La prima echilibrare arata 0. Dupa 3500 km le-am echilibrat iar pana a aratat 0.
Am inteles ca e normal sa se descentreze cauciucurile cand sunt noi si dupa ceva km e recomandata o alta echilibrare.
Manifestari : la 120km/h in a 4-a imi trepideaza volanul.
In a 5-a la 120 se mai potoleste trepidatul.
Suspectez rulmentul intermediar de la planetara?!?!?!?
Pareri?
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Revin cu "complectari" :
Umplut punga cu 2(bani) litri de aditiv pentru FAP.
Era troaca, verificata de Iulian si Norisor. Umplerea si resetarea s-au facut prin Grozavesti.
Cost 300 lei - 2 litri adeziv = 300 lei
Manopera + resetare = 100 lei.
Plecat in concediu - 3200km. Masina s-a comportat impecabil avand in vedere ca aveam EGR-ul schimbat si lichidul de FAP completat, nici o eroare in bord.
3200 km - 4 persoane + bagaje = Viteza in fara tarii 120- 160km/h, Clima pornita- consum mediu 6,8L/100 km.
La 12 km de casa, in comuna 1 Decembrie, am dat in groapa si am bubuit 2 cauciucuri : dreapta fata praf si dreapta spate cu galma - o sa atasez foto. Cauciucuri cumparate acum 5-6000km.
Azi am cumparat cauciucuri, schimbat, verificat jante si eventuale probleme la articulatii. Totul ok.
Distractie post concediu : aproape 500 lei.
Concluzia : Visit the Fucking Shithole Carpathian Garden!
Umplut punga cu 2(bani) litri de aditiv pentru FAP.
Era troaca, verificata de Iulian si Norisor. Umplerea si resetarea s-au facut prin Grozavesti.
Cost 300 lei - 2 litri adeziv = 300 lei
Manopera + resetare = 100 lei.
Plecat in concediu - 3200km. Masina s-a comportat impecabil avand in vedere ca aveam EGR-ul schimbat si lichidul de FAP completat, nici o eroare in bord.
3200 km - 4 persoane + bagaje = Viteza in fara tarii 120- 160km/h, Clima pornita- consum mediu 6,8L/100 km.
La 12 km de casa, in comuna 1 Decembrie, am dat in groapa si am bubuit 2 cauciucuri : dreapta fata praf si dreapta spate cu galma - o sa atasez foto. Cauciucuri cumparate acum 5-6000km.
Azi am cumparat cauciucuri, schimbat, verificat jante si eventuale probleme la articulatii. Totul ok.
Distractie post concediu : aproape 500 lei.
Concluzia : Visit the Fucking Shithole Carpathian Garden!
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Pff (
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Madalin1796
- Mesaje:370
- Membru din:Dum Ian 31, 2016 4:32 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 SX 1.6i 16v berlina
- Numar Inmatriculare:B796MAD
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Am patit si eu ceva de genul acum 2 ani, veneam din bulgaria, tot drumul cu AC si prin giurgiu dupa pod am oprit sa asteptam pe cineva sa vina din urma si am lasat geamurile sa mai respiram "aer curat". Ne-am gasit sa oprim chiar pe b1 ca era liber, la dreapta se facea o banda care mergea nu stiu unde si o mare balta pe toata banda (plouase toata noapte in romania). Asteptam 10 minute, ma tot uitam in oglinda sa vad cand apar si vad cum, ca sa-l citez pe cheloo, "venea un tir nebun din spate", omul a trecut cu cea mai mica durere in pix prin balta aia cu 50-60 la ora si mi-a umplut masina si pe noi cu o tona de noroi si mizerie. O ora am stat la spalatorie sa o curete si am ramas si fara mp3 player-ul pe care tocmai il luasem (ca de, trebuie sa ai si tu o muzica in vacanta) . Evident la tine pagubele sunt mult mai mari...
Ex: Opel Astra G 1.7 DTI Elegance - 2001
Peugeot 307sw 1.6 HDI Navtech - 2004
„Viața este ca mersul pe bicicletă. Pentru a-ți menține echilibrul trebuie să continui să pedalezi.”
Peugeot 307sw 1.6 HDI Navtech - 2004
„Viața este ca mersul pe bicicletă. Pentru a-ți menține echilibrul trebuie să continui să pedalezi.”