C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Exact cum am presupus eu, rulmentul de presiune era principalul si nu placa. Si volanta, e ok?!
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Dap. Era ok, neatinsa!
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Deci se confirma ca toate diesel-urile au volanta cu masa dubla.
Bine ca ai scapat doar cu ambreiajul, si bine ca ai rezolvat problema.
Bine ca ai scapat doar cu ambreiajul, si bine ca ai rezolvat problema.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- mikepop
- Mesaje:297
- Membru din:Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
- Numar Inmatriculare:OT05AMP
- Localitate:Slatina
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
La treabă asta chiar nu mă aşteptăm. Ce liniştit stateam eu că am volanta simplă...bine ca edoar ambreiajul.
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Gata! Baby it's back!
Pana azi nu am realizat cat de mult imi place masina asta! (cu toate ca am condus ceva masini pana acum)
Operatiune realizata cu succes! Mecanicul mi-a spus ca o sa imi patineze cateva zile la plecarea de pe loc, asta din cauza ca s-a enervat si din greseala a pus mana murdara de ulei pe disc.
Urmeaza schimbul de ulei peste 1.5k. Il faceam azi dar maine trebuie sa fac ITP-ul, motorina + ca mai trebuie sa mai traiesc si eu!
Azi mi s-a parut ca aud un zgomot ciudat...( gen cum "tzacane" climatronicul de la VW, Skoda) dar zgomotul a disparut in momentul in care "apa a urcat la 90". Investighez si revin...
Multumesc pentru raspunsuri si sustinere!
@Mikepop: Vin in weekend dupa cauciucuri! Nu o sa pot sa stau. Te sun maine sa stabilim exact cand sa vin.
Pana azi nu am realizat cat de mult imi place masina asta! (cu toate ca am condus ceva masini pana acum)
Operatiune realizata cu succes! Mecanicul mi-a spus ca o sa imi patineze cateva zile la plecarea de pe loc, asta din cauza ca s-a enervat si din greseala a pus mana murdara de ulei pe disc.
Urmeaza schimbul de ulei peste 1.5k. Il faceam azi dar maine trebuie sa fac ITP-ul, motorina + ca mai trebuie sa mai traiesc si eu!
Azi mi s-a parut ca aud un zgomot ciudat...( gen cum "tzacane" climatronicul de la VW, Skoda) dar zgomotul a disparut in momentul in care "apa a urcat la 90". Investighez si revin...
Multumesc pentru raspunsuri si sustinere!
@Mikepop: Vin in weekend dupa cauciucuri! Nu o sa pot sa stau. Te sun maine sa stabilim exact cand sa vin.
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Dar ai pretentii... cum adica sa mai traiesti si tu?
Si masina?
Si masina?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Asgard
- Mesaje:115
- Membru din:Lun Mai 21, 2012 11:37 pm
- Marca si model masina:PGT 607
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Nu toate au volanta cu masa dubla. La acest motor de 1.6 HDi si 90 de cai exista si o varianta cu masa dubla, la fel cum si unele versiuni mai tarzii au chiar si fap, deci se putea si mai rau: volanta cu masa dubla + fap.sorinel0310 scrie:Deci se confirma ca toate diesel-urile au volanta cu masa dubla.
Motorasul asta este chiar rezistent, axat pe consum, si cu o mica resoftare chiar se misca binisor
( testat pe pielea mea ), sa nu mai zic ca are turbo cu geometrie fixa, singurul neajuns ar fi volanta cu masa dubla dar si-n acest caz s-ar putea sa aiba o viata mai lunga decat la altii pt ca stiind ca ai totusi 90 cp sub capota nu te apuci sa faci liniute la semafor sau alte giumbuslucuri.
In rest...have fun si drumuri line cu masina.
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Pai nu imi spune...ca stiu. Uita-te in semnatura mea.Asgard scrie:Nu toate au volanta cu masa dubla. La acest motor de 1.6 HDi si 90 de cai exista si o varianta cu masa dubla, la fel cum si unele versiuni mai tarzii au chiar si fap, deci se putea si mai rau: volanta cu masa dubla + fap.sorinel0310 scrie:Deci se confirma ca toate diesel-urile au volanta cu masa dubla.
Motorasul asta este chiar rezistent, axat pe consum, si cu o mica resoftare chiar se misca binisor
( testat pe pielea mea ), sa nu mai zic ca are turbo cu geometrie fixa, singurul neajuns ar fi volanta cu masa dubla dar si-n acest caz s-ar putea sa aiba o viata mai lunga decat la altii pt ca stiind ca ai totusi 90 cp sub capota nu te apuci sa faci liniute la semafor sau alte giumbuslucuri.
In rest...have fun si drumuri line cu masina.
Volanta dubla + FAP + turbina cu geometrie variabila.
Ma crezi ca imi trece prin cap sa ii fac o remapare si mi-e frica sa nu ii pice ceva? )
Hai ca volanta e noua, dar turbina sau alte cele...nu stiu ce sa zic. Plus ca mai are si ceva kilometri in bord
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Asgard
- Mesaje:115
- Membru din:Lun Mai 21, 2012 11:37 pm
- Marca si model masina:PGT 607
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
De picat sigur pica ceva, problema se pune cand va pica. Resoftarea este un stres suplimentar, pentru ca sincer nu te poti abtine sa nu-i dai, nu ai cum, mai ales in Ro. Desigur la o masina noua chiar daca ai resofta-o de la zero km nu cred ca uzura va aparea mai devreme de 100.000 km. Am stat ceva timp in Austria si sincer acolo nu am simtit niciodata nevoia de mai multi cai putere la aceeasi masina, asa ca te intreb in NL de ce te bate gandul? Da, in Ro este nebunie, aici din punctul meu de vedere cu cati mai multi cai cu atat mai bine, pt ca niciodata nu se stie ce destept se trezeste sa accelereze tocmai cand tu vrei sa-l depasesti, si asta ar fi exemplul de care eu m-am lovit cel mai des.
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Corect.Asgard scrie:De picat sigur pica ceva, problema se pune cand va pica. Resoftarea este un stres suplimentar, pentru ca sincer nu te poti abtine sa nu-i dai, nu ai cum, mai ales in Ro. Desigur la o masina noua chiar daca ai resofta-o de la zero km nu cred ca uzura va aparea mai devreme de 100.000 km. Am stat ceva timp in Austria si sincer acolo nu am simtit niciodata nevoia de mai multi cai putere la aceeasi masina, asa ca te intreb in NL de ce te bate gandul? Da, in Ro este nebunie, aici din punctul meu de vedere cu cati mai multi cai cu atat mai bine, pt ca niciodata nu se stie ce destept se trezeste sa accelereze tocmai cand tu vrei sa-l depasesti, si asta ar fi exemplul de care eu m-am lovit cel mai des.
Pai teoretic, nici eu nu simt nevoia de putere mai mare momentan. Mai ales in NL, unde e doar mers pe autostrada si in oras (unde se merge mai mult decat legal), deci nimic special. Desi si aici, fiindca multa lume merge cu viteze foarte apropiate, cand unul are 125 si eu am 130 si vreau sa il devansez pe banda a 2-a...uneori mai gasesti idioti sa accelereze un pic (ma refer la tantalaii care habar nu au sa mearga si ei constant) si apucam sa ne trezim la aceiasi viteza, blocand pe altii in spate care vor sa mearga si mai tare...asadar, sunt nevoit sa ii mai dau un kickdown din cand in cand. Oricum, e doar o chestie pe care as lua-o in considerare pe viitor, caci in cazul in care ma plictisesc rau si ea si nu voi detine banii necesari sa imi iau o masina mai buna si mai puternica, i-as putea aduce aceasta schimbare. As mai merge si in RO cam 3 luni pe an cu ea + drumuri prin alte tari intre timp, dar intradevar, nu pare sa se merite investitia si riscul...cel putin, nu acuma. Pe deasupra, la 170.000 km...si la ultimul test pe Lexia cu Noru', a iesit turbina in parametri perfecti...deci, nu prea as vrea sa o stric, caci la km astia riscul ar fi mai maricel, si vorba aia: pacat de cat de bine a fost ingrijita pana acuma de merge atat de bine, sa imi bat joc de ea la final.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Asgard
- Mesaje:115
- Membru din:Lun Mai 21, 2012 11:37 pm
- Marca si model masina:PGT 607
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Poate ca este risc mai mare, chiar nu stiu ce sa zic, dar a mea de ex are soft de la aproape 70.000 km si acum am 178.ooo km si inca se invarte bine. Da, am schimbat ambreiajul si volanta la 165.000 km dar....tinand cont ca sunt al 4-lea proprietar si eu nu o menajez mi se pare super bine.
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Da, nici eu nu stiu ce sa zic...poate tine si de noroc. Asa stiu si eu destule masini, de diverse marci, fara nici o problema dupa remapare. Tata are o Vectra C din 2003, a luat-o de noua, i-a facut remapare cand avea aprox. 60.000km (motor 2.0 DTI) si nu are nici pe naiba turbina dupa 10 ani si 165.000km.Asgard scrie:Poate ca este risc mai mare, chiar nu stiu ce sa zic, dar a mea de ex are soft de la aproape 70.000 km si acum am 178.ooo km si inca se invarte bine. Da, am schimbat ambreiajul si volanta la 165.000 km dar....tinand cont ca sunt al 4-lea proprietar si eu nu o menajez mi se pare super bine.
Pe de alta parte, si eu am schimbat deja ambreiajul si volanta la 155.000km. Acuma are aproape 169.000km. Nu stiu daca ambreiajul si volanta au vreo mare legatura cu remaparea, dar oricum sunt proaspat schimbate. Si da, dupa cum ziceam, tu i-ai facut chip la 70.000, ca si taica-miu la 60.000, adica pana in 100.000km, si asta ziceam, ca nu stiu daca ar fi o idee buna sa ii fac si eu la atat de multi km (aproape de 170.000).
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Totusi mi se pare mie sau sunteti FOARTE OFF TOPIC intr-un jurnal de bord la un coleg??
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Nu e problema! Asa aflu si eu mai multe.
Ieri am fost la Cartec sa cumpar 1L de ulei Total Ineo ECS pentru ca nu am gasit nici in Pitesti, nici in Mioveni.
Undeva la 7000km imi cere 0,5-0,7L completare. Pierde pe la injectoare.
Cu aceasta ocazie am intrebat despre reparatia O-ring-urilor de acolo: cam 450 de lei toata operatiunea.
1L ulei 42 de lei, la fel va in orice magazin doar ca am siguranta ca e original.
Cumparat amortizoare hayon, undeva la 7 lei/bucata=> nici un zgomot pe spate. Aceste cauciucuri sunt ceva mai mari decat cele originale a.i. portbagajul nu mai trepideza la gropi.
Scz...am scris de pe tel.
Ieri am fost la Cartec sa cumpar 1L de ulei Total Ineo ECS pentru ca nu am gasit nici in Pitesti, nici in Mioveni.
Undeva la 7000km imi cere 0,5-0,7L completare. Pierde pe la injectoare.
Cu aceasta ocazie am intrebat despre reparatia O-ring-urilor de acolo: cam 450 de lei toata operatiunea.
1L ulei 42 de lei, la fel va in orice magazin doar ca am siguranta ca e original.
Cumparat amortizoare hayon, undeva la 7 lei/bucata=> nici un zgomot pe spate. Aceste cauciucuri sunt ceva mai mari decat cele originale a.i. portbagajul nu mai trepideza la gropi.
Scz...am scris de pe tel.
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Azi am "surprins" regenerarea.
Eram pe A1, 120km/h pe pilot. Muzica destul de incat si aud "clantz", exact ca atunc cand pornesti incalzirea la luneta. Imi aduc aminte ca poate sa fie minunta regenerare a filtrului care imi bate la usa. Intru pe consumul instantaneu si constat un consum de 10.3L/100. Dupa 2-3minute a scazut la 9.3-9.4L/100. In total a durat cam 6-8minute.
Masina nu mai fusese "iesita" din oras din 29.12.2013, timp in care a facut in medie 2 drumuri pe zi de 8-9km fiecare( adica temp doar ce urca la 3 linii).
Eram pe A1, 120km/h pe pilot. Muzica destul de incat si aud "clantz", exact ca atunc cand pornesti incalzirea la luneta. Imi aduc aminte ca poate sa fie minunta regenerare a filtrului care imi bate la usa. Intru pe consumul instantaneu si constat un consum de 10.3L/100. Dupa 2-3minute a scazut la 9.3-9.4L/100. In total a durat cam 6-8minute.
Masina nu mai fusese "iesita" din oras din 29.12.2013, timp in care a facut in medie 2 drumuri pe zi de 8-9km fiecare( adica temp doar ce urca la 3 linii).