C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Exact ca si in anunturile de Vanzari Auto:
Full Electric! sau Full fara piele ))
Full Electric! sau Full fara piele ))
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Salutare!
Nu fac topic nou, cer ajutorul aici.
Masinuta mea a ramas blocata in treapta a 2-a azi. De cateva zile tremura la plecarea de pe loc, din cate am observat se intampla cand masina era rece.
Azi a trebuit sa plec pana in Militari si pe la Ghencea m-am trzit cu ea ca intra din ce in ce mai greu in viteza. Am reusit sa ajung cu greu la Pacii unde aveam treaba. Intre timp incepuse sa scoata si un zgomot ciudat cand calcam ambreiajul ( gen fier pe fier).
La intoarcere, nu am reusit sa merg decat cu a 2-a ( plecat de pe loc, inclusiv mers). Am ajuns acasa. Constatarile sunt urmatoarele:
- Pedala de ambreiaj s-a intarit( nu mai pot sa o apas pana la fund). Jumatate se apasa usor si cealalta jumatate foarte greu.
- Cand calc ambreiajul se aude un zgomot nasol, suierat... Nu se mai aude acel "fier pe fier"
- Cu motorul oprit cutia nu intra decat in treapta a 2-a.
Mi-am sunat mecanicul si mi-a spus : Rulmentul si placa de presiune.
Mentionez ca discul pare sa fie ok, adica trage intr-a doua fara probleme, nu pare sa patineze deloc.
Intrebari:
Ce sa fie? Imi e sa nu fie volanta, sincer sa fiu nu stiu cum se manifesta masina in momentul in care se strica volanta.
Ce inseamna "set reparatie ambreiaj complet"? Asa am gasit pe http://www.epiesa.ro" onclick="window.open(this.href);return false;. Acolo pare sa fie un rulment, o placa de presiune si un disc de ambreiaj.
Multumesc!
Nu fac topic nou, cer ajutorul aici.
Masinuta mea a ramas blocata in treapta a 2-a azi. De cateva zile tremura la plecarea de pe loc, din cate am observat se intampla cand masina era rece.
Azi a trebuit sa plec pana in Militari si pe la Ghencea m-am trzit cu ea ca intra din ce in ce mai greu in viteza. Am reusit sa ajung cu greu la Pacii unde aveam treaba. Intre timp incepuse sa scoata si un zgomot ciudat cand calcam ambreiajul ( gen fier pe fier).
La intoarcere, nu am reusit sa merg decat cu a 2-a ( plecat de pe loc, inclusiv mers). Am ajuns acasa. Constatarile sunt urmatoarele:
- Pedala de ambreiaj s-a intarit( nu mai pot sa o apas pana la fund). Jumatate se apasa usor si cealalta jumatate foarte greu.
- Cand calc ambreiajul se aude un zgomot nasol, suierat... Nu se mai aude acel "fier pe fier"
- Cu motorul oprit cutia nu intra decat in treapta a 2-a.
Mi-am sunat mecanicul si mi-a spus : Rulmentul si placa de presiune.
Mentionez ca discul pare sa fie ok, adica trage intr-a doua fara probleme, nu pare sa patineze deloc.
Intrebari:
Ce sa fie? Imi e sa nu fie volanta, sincer sa fiu nu stiu cum se manifesta masina in momentul in care se strica volanta.
Ce inseamna "set reparatie ambreiaj complet"? Asa am gasit pe http://www.epiesa.ro" onclick="window.open(this.href);return false;. Acolo pare sa fie un rulment, o placa de presiune si un disc de ambreiaj.
Multumesc!
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Este clar ca ti s-a dus ambreiajul, mai exact placa de presiune. Ambreiajul se schimba oricum cu totul, deci iti trebuie un nou kit ambreiaj. Volanta este separata si uneori se schimba si ea impreuna cu ambreiajul, ambele fiind pe masa dubla. Dar de volanta poti afla sigur doar cand ajungi cu ea in service pe rampa, caci atunci se va vedea exact ce si cum la demontare. Eu iti recomand sa fii pregatit moral si financiar sa schimbi si volanta (caci de cele mai multe ori se schimba impreuna), chiar daca mai poti sa mergi cu ea temporar, mai ales ca tot platesti o groaza de bani pentru manopera, pentru schimbarea ambreiajului. Dar...poate ai noroc si nu va fi cazul.robitza21 scrie:Salutare!
Nu fac topic nou, cer ajutorul aici.
Masinuta mea a ramas blocata in treapta a 2-a azi. De cateva zile tremura la plecarea de pe loc, din cate am observat se intampla cand masina era rece.
Azi a trebuit sa plec pana in Militari si pe la Ghencea m-am trzit cu ea ca intra din ce in ce mai greu in viteza. Am reusit sa ajung cu greu la Pacii unde aveam treaba. Intre timp incepuse sa scoata si un zgomot ciudat cand calcam ambreiajul ( gen fier pe fier).
La intoarcere, nu am reusit sa merg decat cu a 2-a ( plecat de pe loc, inclusiv mers). Am ajuns acasa. Constatarile sunt urmatoarele:
- Pedala de ambreiaj s-a intarit( nu mai pot sa o apas pana la fund). Jumatate se apasa usor si cealalta jumatate foarte greu.
- Cand calc ambreiajul se aude un zgomot nasol, suierat... Nu se mai aude acel "fier pe fier"
- Cu motorul oprit cutia nu intra decat in treapta a 2-a.
Mi-am sunat mecanicul si mi-a spus : Rulmentul si placa de presiune.
Mentionez ca discul pare sa fie ok, adica trage intr-a doua fara probleme, nu pare sa patineze deloc.
Intrebari:
Ce sa fie? Imi e sa nu fie volanta, sincer sa fiu nu stiu cum se manifesta masina in momentul in care se strica volanta.
Ce inseamna "set reparatie ambreiaj complet"? Asa am gasit pe http://www.epiesa.ro" onclick="window.open(this.href);return false;. Acolo pare sa fie un rulment, o placa de presiune si un disc de ambreiaj.
Multumesc!
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Este clar ca ti s-a dus ambreiajul, mai exact placa de presiune. Ambreiajul se schimba oricum cu totul, deci iti trebuie un nou kit ambreiaj. Volanta este separata si uneori se schimba si ea impreuna cu ambreiajul, ambele fiind pe masa dubla. Dar de volanta poti afla sigur doar cand ajungi cu ea in service pe rampa, caci atunci se va vedea exact ce si cum la demontare. Eu iti recomand sa fii pregatit moral si financiar sa schimbi si volanta (caci de cele mai multe ori se schimba impreuna), chiar daca mai poti sa mergi cu ea temporar, mai ales ca tot platesti o groaza de bani pentru manopera, pentru schimbarea ambreiajului. Dar...poate ai noroc si nu va fi cazul. [/quote]
Am volanta cu masa simpla. Cel putin asa am inteles ca sunt astea de 90 de ponei putere.
In concluzie sa iau un "set de reparatie" asa cum am gasit pe net, nu? In principiu asta implica tot, mai putin volanta, nu? De volanta nu am bani... nici sa vreau... aveam alte cheltuieli acum dar asta e...
Ca marca ce imi recomandati? Eu as opta spre Valeo...
Am volanta cu masa simpla. Cel putin asa am inteles ca sunt astea de 90 de ponei putere.
In concluzie sa iau un "set de reparatie" asa cum am gasit pe net, nu? In principiu asta implica tot, mai putin volanta, nu? De volanta nu am bani... nici sa vreau... aveam alte cheltuieli acum dar asta e...
Ca marca ce imi recomandati? Eu as opta spre Valeo...
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
La cum se manifesta masina eu zic ca e rulmentul de presiune dus deci îți trebuie kit ambreiaj și eventual cum zice și Sorin volanta.
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Nu stiu ce e ala "set de reparatie"...trebuie sa fie "kit ambreiaj". Valeo este si cel original, este bun. Referitor la volanta, nu am mai auzit de volanta cu masa simpla la diesel pe Citroen, dar nu te contrazic. la 110 cai si la 2.0 HDI este masa dubla sigur, la 90 de cai nu stiu exact. In fine, nu conteaza foarte mult, dar daca nu o schimbi, sa o verifici macar sa vezi care este starea ei, atunci cand vei schimba si ambreiajul.robitza21 scrie:Am volanta cu masa simpla. Cel putin asa am inteles ca sunt astea de 90 de ponei putere.
In concluzie sa iau un "set de reparatie" asa cum am gasit pe net, nu? In principiu asta implica tot, mai putin volanta, nu? De volanta nu am bani... nici sa vreau... aveam alte cheltuieli acum dar asta e...
Ca marca ce imi recomandati? Eu as opta spre Valeo...
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Ok. Am inteles!
Multumesc mult pentru raspunsuri!
Apropos, cum se manifesta o volanta "bulita"?
Multumesc mult pentru raspunsuri!
Apropos, cum se manifesta o volanta "bulita"?
- alexc4
- Mesaje:601
- Membru din:Mar Iun 23, 2009 4:46 pm
- Numar Inmatriculare:B 688 SKN
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Eu zic sa stai linistit. Tu sigur ai volanta simpla si sansa sa fie defecta e dstul de mica.
C4 VTS 2.0HDI black
ex c4 1.6 16v black in transformare
ex c4 1.6 16v black in transformare
- georgian1987
- Mesaje:68
- Membru din:Lun Iul 22, 2013 12:46 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe, 1.6hdi
- Numar Inmatriculare:B 65 SKM
- Localitate:Iasi
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Am schimbat eu recent kitul cu totul. Volanta mea (masa dubla) era buna, asa ca am fost norocos. Kit Sachs 700 Ron + 350 manopera. S-a mai schimbat un semering si un rulment pe nu stiu unde. Total 1180.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Citroen C4 Coupe, 1.6HDi, 110CP, Gri inchis
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Multumesc!
Eu acum astept raspuns pentru Kit. Manopera o sa fie 200 de lei.
Va tin la curent ce si cum... Sper sa rezolv saptamana asta, cu toate ca am multa treaba iar vineri vine ITP-ul....
Eu acum astept raspuns pentru Kit. Manopera o sa fie 200 de lei.
Va tin la curent ce si cum... Sper sa rezolv saptamana asta, cu toate ca am multa treaba iar vineri vine ITP-ul....
- mikepop
- Mesaje:297
- Membru din:Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
- Numar Inmatriculare:OT05AMP
- Localitate:Slatina
- Contact:
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Hello! Volanta este simpla, GARANTAT! Manopera aia de 200 ron pentru schimbarea ambreiajului e VIS. Eu nu cred ca ai probleme la volanta e doar ambreiajul ( care se schimba numai cu kit= rulment, disc si placa de presiune). Ne auzim la tel...
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Flacau!
Azi am vb la Radacini pentru oferta si se pare ca am volanta cu masa DUBLA!!!
Cel putin asa a parut la ei in program. Maine desface mecanicul acolo si aflu cu siguranta.
Te sun si iti spun...
Pentru cine are nelamuriri, de la el Mikepop am cumparat masina.
PS: Am vazut niste poze cu noul Duster. Interiorul e foarte misto! Aproape ca te violeaza pe retina!
Azi am vb la Radacini pentru oferta si se pare ca am volanta cu masa DUBLA!!!
Cel putin asa a parut la ei in program. Maine desface mecanicul acolo si aflu cu siguranta.
Te sun si iti spun...
Pentru cine are nelamuriri, de la el Mikepop am cumparat masina.
PS: Am vazut niste poze cu noul Duster. Interiorul e foarte misto! Aproape ca te violeaza pe retina!
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Atunci e posibil sa fi intuit corect si eu.robitza21 scrie:Flacau!
Azi am vb la Radacini pentru oferta si se pare ca am volanta cu masa DUBLA!!!
Cel putin asa a parut la ei in program. Maine desface mecanicul acolo si aflu cu siguranta.
Te sun si iti spun...
Pentru cine are nelamuriri, de la el Mikepop am cumparat masina.
PS: Am vazut niste poze cu noul Duster. Interiorul e foarte misto! Aproape ca te violeaza pe retina!
Daca se dovedeste a fi cu masa dubla, asteapta-te la orice!
Daca ai noroc totusi si e cu masa simpla, nu ar trebui sa fie probleme.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Atunci e posibil sa fi intuit corect si eu.
Daca se dovedeste a fi cu masa dubla, asteapta-te la orice!
Daca ai noroc totusi si e cu masa simpla, nu ar trebui sa fie probleme.[/quote]
Dap. Azi am tractat-o pana la service si maine or sa desfaca pe acolo sa vada exact ce a "crapat".
Referitor la o discutie mai veche de pe forum: Confirm ca la viteza de 12km/h ( se aprinde bordul, cu toate ca masina era in "eco mode") porneste pompa de servo chiar daca esti tractat, important e sa fie contactul pus. Cond viteza scade sub 12km/h, se stinge bordul( cand am stat la semafor) si cand depasesti aceasta viteza bordul reporneste si pompa de servo la fel.
Daca se dovedeste a fi cu masa dubla, asteapta-te la orice!
Daca ai noroc totusi si e cu masa simpla, nu ar trebui sa fie probleme.[/quote]
Dap. Azi am tractat-o pana la service si maine or sa desfaca pe acolo sa vada exact ce a "crapat".
Referitor la o discutie mai veche de pe forum: Confirm ca la viteza de 12km/h ( se aprinde bordul, cu toate ca masina era in "eco mode") porneste pompa de servo chiar daca esti tractat, important e sa fie contactul pus. Cond viteza scade sub 12km/h, se stinge bordul( cand am stat la semafor) si cand depasesti aceasta viteza bordul reporneste si pompa de servo la fel.
-
- Mesaje:284
- Membru din:Dum Apr 28, 2013 2:28 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6Hdi 90CP
- Numar Inmatriculare:B-111-RFM
Re: C4 Nou pentru mine, vechi pentru site
Ok... Azi s-a desfacut cutia( destul de greu pentru ca erau niste suruburi blocate) si am gasit rulmentul de presiune terci.. Cand s-a dat jos cutia, bilele rulmetului au cazut pur si simplu. Placa de presiune era si ea afectata si automat si discul de ambreiaj dar destul de putin. Ghidajul rulmentului avea bucati de rulment rupte pe suprafata lui. Se putea rezolva cu el dar am preferat sa il cumpar nou, fara a risca afectarea noului kit de ambreiaj. Kit-ul montat pe masina era marca SACHS.
Mentionez ca uleiul din cutie era negru/taciune/carbune! Nu ii cunosc istoricul...
Am cumparat urmatoarele:
Kit ambreiaj SACHS(disc ambreiaj, placa de presiune, rulment de presiune) - 640Lei;
Ghidaj rulment de presiune, original PSA - 85 Lei;
Ulei cutie Total BV75 W 80 ( 2L) - 28Lei/Litru;
Revin cu restul de informatii...
PS: Volanta cu masa dubla cu siguranta! ( Din cate am inteles, la cele cu masa dubla, discul de ambreiaj nu are arcuri, asa cum am si eu)
Mentionez ca uleiul din cutie era negru/taciune/carbune! Nu ii cunosc istoricul...
Am cumparat urmatoarele:
Kit ambreiaj SACHS(disc ambreiaj, placa de presiune, rulment de presiune) - 640Lei;
Ghidaj rulment de presiune, original PSA - 85 Lei;
Ulei cutie Total BV75 W 80 ( 2L) - 28Lei/Litru;
Revin cu restul de informatii...
PS: Volanta cu masa dubla cu siguranta! ( Din cate am inteles, la cele cu masa dubla, discul de ambreiaj nu are arcuri, asa cum am si eu)