The Black Beast :))
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Salut. Sunt din Alba Iulia si de putin timp sunt posesorul unui C4 1.6, 110 CP pe benzina. Masinuta a fost adusa de afara si chiar daca a vazut prima data asfaltul in luna a 10-a 2005, in prezent are doar 90.000 de km la bord si par destul de reali fiindca acelasi lucru reiese si din acte.
Ca si fost conducator auto de Dacia 1310 nici nu mai are rost sa pomenesc diferentele. Ma simt ca la mansa unui avion ). Apreciez foarte mult stabilitatea, usurinta in manevrare si franele care te arunca in cap chiar de la cea mai usoara atingere. Va dati seama ca la batranica Dacie trebuia sa apas pe frana de vreo 3-4 ori pana sa opresc la semafor.
Sunt foarte meticulos si ceea ce ma "ingrijoreaza", daca pot sa spun asa, sunt urmatoarele:
- receptia proasta a semnalului radio. In oras receptioneaza doar Kiss FM atat, si am scanat in toate felurile toate frecventele. Sper sa se rezolve cu o alta antena, altceva nu stiu ce as putea face;
- intra putin mai greu in masalier, trebuie sa fi atent cand schimbi viteza. In plus mi se pare ca in treptele mici, in momentul in care schimb viteza si ridic piciorul de pe ambreiaj se aude un scartait metalic nu foarte pronuntat. Nu stiu ce ar putea fi...
Singura problema care am vazut-o si cu care am achizitionat-o este aceea ca la pornirea climei baga aer cald pe partea stanga si rece la dreapta dar am deschis alt topic cu aceasta problema si sper sa o rezolv in curand in vre-un fel.
Deocamdata o sa atasez o imagine realizata de sus. Sper ca mai incolo sa revin si cu altele.
Ca si fost conducator auto de Dacia 1310 nici nu mai are rost sa pomenesc diferentele. Ma simt ca la mansa unui avion ). Apreciez foarte mult stabilitatea, usurinta in manevrare si franele care te arunca in cap chiar de la cea mai usoara atingere. Va dati seama ca la batranica Dacie trebuia sa apas pe frana de vreo 3-4 ori pana sa opresc la semafor.
Sunt foarte meticulos si ceea ce ma "ingrijoreaza", daca pot sa spun asa, sunt urmatoarele:
- receptia proasta a semnalului radio. In oras receptioneaza doar Kiss FM atat, si am scanat in toate felurile toate frecventele. Sper sa se rezolve cu o alta antena, altceva nu stiu ce as putea face;
- intra putin mai greu in masalier, trebuie sa fi atent cand schimbi viteza. In plus mi se pare ca in treptele mici, in momentul in care schimb viteza si ridic piciorul de pe ambreiaj se aude un scartait metalic nu foarte pronuntat. Nu stiu ce ar putea fi...
Singura problema care am vazut-o si cu care am achizitionat-o este aceea ca la pornirea climei baga aer cald pe partea stanga si rece la dreapta dar am deschis alt topic cu aceasta problema si sper sa o rezolv in curand in vre-un fel.
Deocamdata o sa atasez o imagine realizata de sus. Sper ca mai incolo sa revin si cu altele.
Ultima oară modificat Sâm Aug 17, 2013 4:58 pm de către coldwish, modificat 1 dată în total.
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
- alexc4
- Mesaje:601
- Membru din:Mar Iun 23, 2009 4:46 pm
- Numar Inmatriculare:B 688 SKN
- Localitate:Bucuresti
Re: The Black Beast :))
sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km
Masina arata f bine.
Despre problema cu aerul ti-am scris si pe topicul cu clima, la tine se va rezolva cu kitul de reparatie, daca ai rabdare si putine cunostiinte il poti schimba si singur.
Masina arata f bine.
Despre problema cu aerul ti-am scris si pe topicul cu clima, la tine se va rezolva cu kitul de reparatie, daca ai rabdare si putine cunostiinte il poti schimba si singur.
C4 VTS 2.0HDI black
ex c4 1.6 16v black in transformare
ex c4 1.6 16v black in transformare
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: The Black Beast :))
Sa o stapanesti cu placere!
Multi kilometri fara probleme!
Multi kilometri fara probleme!
- Arian
- Mesaje:390
- Membru din:Sâm Iun 01, 2013 6:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0hdi 163CP 2010 BOURRASQUE
- Numar Inmatriculare:VS 01 NEO
- Localitate:Bucuresti
Re: The Black Beast :))
Sa te bucuri de ea fiecare kilometru parcurs si sa o ingrijesti bine.
Apropo eu sunt pe punctul de a-mi achizitiona un C4 si daca nu e confidential, ne poti spune din ce tara vine si cat te-a costat? Si cateva detalii ca si dotari. In rest superba masina. Enjoy!
Apropo eu sunt pe punctul de a-mi achizitiona un C4 si daca nu e confidential, ne poti spune din ce tara vine si cat te-a costat? Si cateva detalii ca si dotari. In rest superba masina. Enjoy!
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
Masinuta a venit din Belgia. Ca si dotari din cate stiu as putea enumera:
- clima dual zone;
- abs;
- proiectoare ceata;
- jante aluminiu;
- inchidere centralizata;
Pretul nu il stiu si nu se pune deoarece am primit-o cadou de nunta.
PS. Multumesc tuturor de gandurile bune!
- clima dual zone;
- abs;
- proiectoare ceata;
- jante aluminiu;
- inchidere centralizata;
Pretul nu il stiu si nu se pune deoarece am primit-o cadou de nunta.
PS. Multumesc tuturor de gandurile bune!
- Vasea
- Mesaje:968
- Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
- Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: The Black Beast :))
Sa-ti fie de bine
daca e vorba de asa, fac si eu nunta din nou !!!
PS - din banii ramasi mi-am luat o SuperNova de 108 mil in august 2008 - erau ~ 3.000 euro ( daca mai aveam 2.000, luam un Accord 2002 din Constanta, 1.8 l si 136 cai , ceva de genul http://www.hondafan.ro/modele.php?id=20" onclick="window.open(this.href);return false; , randul 2, poza din dreapta )
daca e vorba de asa, fac si eu nunta din nou !!!
PS - din banii ramasi mi-am luat o SuperNova de 108 mil in august 2008 - erau ~ 3.000 euro ( daca mai aveam 2.000, luam un Accord 2002 din Constanta, 1.8 l si 136 cai , ceva de genul http://www.hondafan.ro/modele.php?id=20" onclick="window.open(this.href);return false; , randul 2, poza din dreapta )
DS + PEUGEOT & CITROEN ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/543791945662860
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
-
- Mesaje:167
- Membru din:Joi Oct 25, 2007 5:38 pm
- Numar Inmatriculare:AB84MMI
- Localitate:Alba Iulia
- Contact:
Re: The Black Beast :))
Bine ai venit in Club
Si eu sunt tot din Alba Iulia
Si eu sunt tot din Alba Iulia
C4 1.6 Hdi Robot Atomic
C5 III 2.0 Hdi............
C5 III 2.0 Hdi............
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
Multumesc frumos! Scuze pt decalaj... Ma bucur sa gasesc albanezi pe forum
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
Am hotarat sa tin topicul updatat....asa ca:
Schimburi si reparatii la C4-ul meu (Septembrie 2013): <br /><br />- rezolvat problema clima (KIT) - 69 ron + 66 ron manopera;<br />- discuri punte fata OEM - 347 ron/set;<br />- placute punte fata OEM- 182 ron/set;<br />- manopera punte fata - 100 ron;<br />- discuri punte spate ATE - 716 Ron/set;<br />- placute punte spate DELPHI - 120 ron/set (aproximat);<br />- manopera punte spate - 100 ron;<br />- schimb bujii OEM- 145 ron + 55 manopera;<br />- schimb bieleta FEBI - 100 ron + 55 ron manopera;<br />- reglat directie - 83 ron<br />- filtru aer OEM - 62 ron;<br />- schimb ulei + filtru de ulei si de polen + schimb lichid frana + verificari - 450 Ron (cand am fost data trecuta)<br /><br />La piesele OEM (punte fata) s-a aplicat o reducere de 10%.<br/>
Noiembrie 2013:
- cauciucuri iarna Semperit x 4 - 1000 ron;
- jante tabla + prezoane - 400 ron;
Februarie 2014:
- schimbat rulment fata dreapta - FAG (250 ron);
Iunie 2014:
- radiator apa (iesea antigelul prin cel de pe masina) - OEM (400 ron + 100 manopera);
- schimb antigel - 70 ron;
- schimbat transmisie (curea + rola intinzatoae) - 250 ron
Preturile din luna iunie nu sunt foarte exacte. Le updatez cand pun mana pe factura.
Se mai adauga 300 ron pentru incarcarea degeaba cu freon de 2 ori, instalatia fiind goala in prezent.
Schimburi si reparatii la C4-ul meu (Septembrie 2013): <br /><br />- rezolvat problema clima (KIT) - 69 ron + 66 ron manopera;<br />- discuri punte fata OEM - 347 ron/set;<br />- placute punte fata OEM- 182 ron/set;<br />- manopera punte fata - 100 ron;<br />- discuri punte spate ATE - 716 Ron/set;<br />- placute punte spate DELPHI - 120 ron/set (aproximat);<br />- manopera punte spate - 100 ron;<br />- schimb bujii OEM- 145 ron + 55 manopera;<br />- schimb bieleta FEBI - 100 ron + 55 ron manopera;<br />- reglat directie - 83 ron<br />- filtru aer OEM - 62 ron;<br />- schimb ulei + filtru de ulei si de polen + schimb lichid frana + verificari - 450 Ron (cand am fost data trecuta)<br /><br />La piesele OEM (punte fata) s-a aplicat o reducere de 10%.<br/>
Noiembrie 2013:
- cauciucuri iarna Semperit x 4 - 1000 ron;
- jante tabla + prezoane - 400 ron;
Februarie 2014:
- schimbat rulment fata dreapta - FAG (250 ron);
Iunie 2014:
- radiator apa (iesea antigelul prin cel de pe masina) - OEM (400 ron + 100 manopera);
- schimb antigel - 70 ron;
- schimbat transmisie (curea + rola intinzatoae) - 250 ron
Preturile din luna iunie nu sunt foarte exacte. Le updatez cand pun mana pe factura.
Se mai adauga 300 ron pentru incarcarea degeaba cu freon de 2 ori, instalatia fiind goala in prezent.
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
Azi am mers prin oras cu masina vreo 4-5 km, iar dupa o pauza de 15 minute cand sa ma intorc acasa, primesc mesajul 'check oil level'. Am verificat nivelul si pe joja este undeva la 75%. Am schimbat uleiul anul trecut in septembrie, iar de atunci am facut in jur de 9k km. Este normal? Trebuie verificat service sau doar completat?
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
M-am hotarat sa mai updatez topicul, ca a trecut cam multa vreme . Intre timp, masinuta a mai primit si un radiator de clima nou nout, marca Nissens (in jur de 550 ron a costat cu tot cu freon), dar asta a fost undeva in vara anului trecut .
Mai recent, saptamana trecuta mai exact, am facut o vizita la Medservice (Medias) loc in care au avut loc urmatoarele modificari:
- schimb kit distributie OEM - 544 ron + 350 ron manopera
- schimb ulei Total 5w 40 + filtre OEM - 322 ron + 60 ron manopera
- inlocuit grilaj plastic din bara fata OEM - 195 ron + 60 ron manopera
- schimb ulei cutie viteze Total 75w 80 2 litri - 120 ron (manopera inclusa).
S-a aplicat un discount de 10% la toate piesele de origine, din preturile afisate mai sus, inclusiv filtre. Nu s-a aplicat discount la manopera si ulei.
Motorul merge mult mai rotund si nu se aude nici un zgomot. Inainte se auzea un zgomot de la o rola din distributie. Se simte diferenta si la cutia de viteze. Intra mult mai usor in viteza acum.
Masinuta are in prezent aproximativ 102.000 km.
Mai recent, saptamana trecuta mai exact, am facut o vizita la Medservice (Medias) loc in care au avut loc urmatoarele modificari:
- schimb kit distributie OEM - 544 ron + 350 ron manopera
- schimb ulei Total 5w 40 + filtre OEM - 322 ron + 60 ron manopera
- inlocuit grilaj plastic din bara fata OEM - 195 ron + 60 ron manopera
- schimb ulei cutie viteze Total 75w 80 2 litri - 120 ron (manopera inclusa).
S-a aplicat un discount de 10% la toate piesele de origine, din preturile afisate mai sus, inclusiv filtre. Nu s-a aplicat discount la manopera si ulei.
Motorul merge mult mai rotund si nu se aude nici un zgomot. Inainte se auzea un zgomot de la o rola din distributie. Se simte diferenta si la cutia de viteze. Intra mult mai usor in viteza acum.
Masinuta are in prezent aproximativ 102.000 km.
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
Mulțumesc lui Norishor pentru update-ul de soft la calculatorul de injectie si pentru rezolvarea problemei radioului (nu aveam semnal la radio fiindca mufele de la antena erau varza).
Masinuta are 105 k km si intre timp a luat o piatra in freza de s-a crapat parbrizul... si cred ca incepe sa tanjeasca dupa un kit de ambreiaj nou...
Ps. Daca aveti drum prin capitala vizitati-l pe Bogdan pentru o diagnosticare. Nu o sa va para rau
Masinuta are 105 k km si intre timp a luat o piatra in freza de s-a crapat parbrizul... si cred ca incepe sa tanjeasca dupa un kit de ambreiaj nou...
Ps. Daca aveti drum prin capitala vizitati-l pe Bogdan pentru o diagnosticare. Nu o sa va para rau
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: The Black Beast :))
Si eu multumesc! Ma bucur ca ai ajuns cu bine acasa!
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:118
- Membru din:Sâm Aug 10, 2013 11:02 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i, 16V
- Localitate:Alba Iulia
Re: The Black Beast :))
Revin cu o noua problema si anume, dupa ce a stat in service o luna de zile masinuta, fiindca am fost lovit usor in spate, am observat ca pentru a roti de volan e nevoie de mai multa forta.
Inițial am crezut ca m-am dezobișnuit eu, dar fiindca de obicei reuseam o parcare laterala doar cu o singura mana pe volan si acum trebuie amândouă pentru a roti volanul, m-am gandit ca poate este o problema la servo.
Am verificat lichidul si ce sa vezi...pe joja era putin ulei la minimum dar dupa ce am sters si am încercat sa iau nivelul, a rămas uscata joja.
Maine vreau sa completez cu lichid dar nu prea stiu de care. Oare e bun Total LDS?
Din cate mi-am dat seama, din experiența mea de necunoscător, masina mai are servo doar ca volanul se misca mai greu. Nu trebuie sa trag de el din toti mușchii.
Acum va întreb, oare ce sa fac?
Sa o duc la service sa verifice pompa servo? Sa completez cu lichid si sa astept sa vad ce simptome mai apar? M-am gândit chiar sa imi comand o pompa servo second... dar se potrivesc de la un model la altul? Adica daca masina e benzinara pot sa folosesc o pompa de pe o masina diesel?
Una noua iese din discuție.
.. stiti voi de ce.
Mulțumesc anticipat si sper sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Inițial am crezut ca m-am dezobișnuit eu, dar fiindca de obicei reuseam o parcare laterala doar cu o singura mana pe volan si acum trebuie amândouă pentru a roti volanul, m-am gandit ca poate este o problema la servo.
Am verificat lichidul si ce sa vezi...pe joja era putin ulei la minimum dar dupa ce am sters si am încercat sa iau nivelul, a rămas uscata joja.
Maine vreau sa completez cu lichid dar nu prea stiu de care. Oare e bun Total LDS?
Din cate mi-am dat seama, din experiența mea de necunoscător, masina mai are servo doar ca volanul se misca mai greu. Nu trebuie sa trag de el din toti mușchii.
Acum va întreb, oare ce sa fac?
Sa o duc la service sa verifice pompa servo? Sa completez cu lichid si sa astept sa vad ce simptome mai apar? M-am gândit chiar sa imi comand o pompa servo second... dar se potrivesc de la un model la altul? Adica daca masina e benzinara pot sa folosesc o pompa de pe o masina diesel?
Una noua iese din discuție.
.. stiti voi de ce.
Mulțumesc anticipat si sper sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk