CT-92-CDR

Prezinta-ti masina chiar daca e stock sau are modificari. Obligatoriu poze
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Alin Cristian
Mesaje:34
Membru din:Lun Ian 27, 2014 8:54 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6hdi, 90CP, 2007
Daewoo Matiz-2004
Numar Inmatriculare:CT-92-CDR
Re: CT-92-CDR

Mesaj de Alin Cristian » Lun Iun 30, 2014 7:09 pm

Referitor la acea cremaliera este normal sa fie mai calduta spre fierbinte?

Alin Cristian
Mesaje:34
Membru din:Lun Ian 27, 2014 8:54 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6hdi, 90CP, 2007
Daewoo Matiz-2004
Numar Inmatriculare:CT-92-CDR

Re: CT-92-CDR

Mesaj de Alin Cristian » Joi Oct 08, 2015 7:28 pm

210.xxx km
Revenind dupa ceva inactivitate, pentru care imi cer scuze, pot spune urmatarele: intre timp am facut itp, schimburi de ulei filtrele, dar si alea cu emotii. La "primul" schimb de ulei individului de la service i-a luat aprox 1.30 h ca sa poata scoata scutul de plastic al masinii, remediul f "profesionist" a fot sa taie scutul de plastic in dreptul piuletelor si sa-l prinda ulterior cu soricei de plastic.
Toate bune si frumoase pe parcursul celor 12.000 km...apoi a venit timpul urmatorului schimb...un schimb de aprox 400 de lei..schhimbul de filtru de aer l-am facut singur. Am ridicat masina astfel incat sa am accest la baia de ulei, acum urmeaza surpriza busonul era dat peste cap. A trebuie sa ma duc la service pentru a-mi da baia jos. [ se da foarte usor jos, iar etansarea este cu mastic]. "filetul" este presat in baia de ulei, in cazul meu e invartea busonul baii concomitent cu acea bucata de filet. remediu sudura. si asa am facut doar schimbul de ulei [ a se citi fara filtru de polen si combustibil, si un ulei mai derizoriu] cu 400 de lei. :!:
Zilele trecute lasand masina intr-o zona mai dosnica a Constantei :!: :!: :!: [ bvd. A. Vlaicu pt cunoscatori vi-a-vis de campus ovidius] am remarcat ca incuietoare mi-a fost putin fortata.a mers mai greu cheia, dar a mers, cand am ajuns acasa am pus ulei in ea. si ieri am ramas pe langa masina in parcarea lidl. neputand sa mai intru in masina[ a se citi ca am doar cheia de service, atat]...chemat un meserias. contra sumei de 100 de lei mi-a descuiat masina. am ramas prost, :oops: cum a facut...in dreptul usei soferului a facut o fanta si cu o sarma a deschis usa si a demontat butucul, acel nene imi cerea doar 250 ca il face el....am dus butuc pe str. poporul, f promti domnii de acolo. in 2 ore era gata, 100 de lei m-a costat . montat butucul la loc.. in seara asta cand sa plec cu masina am avut parte de o mare supriza...butucul se invarte in gol. maine sa-i sun si a vad cum se va termina toata aceasta frumosa poveste de dragoste. :lol:
Azi am sunat la reprezentana citroen pe constanta pentru a ma interesa cant costa o cheie briceag cu comenzi, raspunsul lor a fost 770 de lei. :hi

Alin Cristian
Mesaje:34
Membru din:Lun Ian 27, 2014 8:54 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6hdi, 90CP, 2007
Daewoo Matiz-2004
Numar Inmatriculare:CT-92-CDR

Re: CT-92-CDR

Mesaj de Alin Cristian » Vin Iul 07, 2017 12:48 pm

Poate ajuta pe cineva
zilele trecute s-a oprit masina in mers. pornea normal, statea in relanti dar cand vroiam sa o turez murea. Cauza celebrul faulty antipolution...Cu ajutorul testarului am aflat ca este vba despre p0192 (egr)....am demontat egr si racitorul de gaze....in cazul meu, racitorul de gaze era colmatat astfel incat nici macar un pai nu mai trecea prin el.
Pentru curatarea racitorului am folosit 2 spray-uri de curatat egr, aprox 2 litri de motorina si o sarma. Dupa curatare motorul merge si se aude mai bine. Aseara am facut un drum de 30 km...a mers destul de bine...dar in drum spre casa s-a mai oprit de vreo 2-3 ori...azi am umblat putin cu ea prin oras.... totul ok.
In cursul saptamanii viitoare vreau sa merg sa rectific si 2 injectoare. pe tester le-am vazut cu probleme. E posibil si asta sa fie o cauza a opririi motorului ?!
PS. am reusit sa activez proiectoarele cu ajutorul lexia. mi-am prins urechile prin lexia...desi le-am activat am mai umblat si pe la airbaguri si acum imi arata air bags belts faulty. am desfacut/ suflat toate cele 4 mufe de sub scaune dar nimic.

Alin Cristian
Mesaje:34
Membru din:Lun Ian 27, 2014 8:54 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6hdi, 90CP, 2007
Daewoo Matiz-2004
Numar Inmatriculare:CT-92-CDR

Re: CT-92-CDR

Mesaj de Alin Cristian » Dum Aug 06, 2017 10:22 am

Revin cu feed back.

Schimband valva EGR si senzorul de presiune am reusit sa readuc la viata masina. nu ma mai avut probleme cu oprirea in mers. In prima faza, schimband doar regulatorul de pe pompa de inalta tot se oprea. Imi aparea pe display LOW FUEL si FOULTY ANTIPOLUTION, pe tester aparea p1092 si inca o eroare legata de egr. Poate patania mea ajuta pe cineva.

Piese schimbate
Egr Valeo- cod 700414
Regulator motorina - sh
Senzor presiune motorina - cod1920 gw
Filtru motorina MAN
Rectificat 2 injector.
Termocupla GMV-cod 1308cn ( nu are de a face dar cea veche era arsa de anul trecut)

Scrie răspuns

Înapoi la “C4-ul tau”