PAN - C4 Coupe 1.6i
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Salutare!
In urma cu aproape 3 luni am devenit proprietarul unui robotel cu o inima de 1.6l / 80kW (la mine papa doar OMV 100 ), care s-a nascut in 03.2007 prin Franta (dar s-a camuflat in islandez ). Si-a gasit prima familie 6 luni mai tirziu, pe-aici prin Romania (cred ca vroia sa para exotic cu combinatia asta de tari ). Din 11.2014 a schimbat familia si a ajuns la noi. (A durat ceva pina sa ii fac prezentarea, ca a trebuit mai intii sa il cunosc si eu mai bine ).
Fata de dotarile stock avea adaugate bare pentru portbagaj, senzori reverse si folie pe geamurile din spate. Ulterior am adus si eu citeva mici imbunatatiri: eliminarea barelor portbagaj ( ), alarma CLAM si un digital CD changer (ca sa faca si el cunostinta cu "lumea obscura a MP3-ului"). Asa ca dupa un sprint la spalatorie (si a stat curat maxim 30 min. - ca pe vremea asta sta mai mult doar daca nu circula), a participat la o sesiune foto mai "underground". (Chiar a fost underground: o parcare subterana, sa nu se murdareasca inainte de poze ).
Evident ca la nici 15 min. dupa poze si parbrizul era vai de el (prin zonele pe pe unde nu au trecut stergatoarele).
Robotelul nostru merge foarte bine si nu isi arata virsta. Evident, mai pastreaza si surprize pentru a face viata palpitanta (face parte din procesul de "imprietenire"), dar nimic nu a fost ceva care sa-i tradeze virsta (ci poate doar capriciile / obiceiurile):
1. La putin timp dupa ce l-am luat am avut ocazia sa trec si peste 70-80km/h, fara muzica, si mi-a servit un huruit de credeam ca tre' sa fug sa-i schimb rulmentii. Nu batea, dar nici normal nu se auzea. Din fericire s-a rezolvat mult mai usor, cu un "process de tuning avansat": am dat jos barele! (Marginea de jos a capacelor de plastic de la prinderi aveau cam 1-2 cm distanta pina la capota, astfel ca la viteza tot aerul care se plimba pe-acolo si rezona in capace servea niste efecte acustice horror...)
2. Dupa instalarea alarmei a inceput sa mai faca figuri la pornire (nu pornea la prima), pina intr-o dimineata cind a pornit mai greu, nu rula deloc rotund, si mi-a aratat o eraore a sistemului anti-poluare. Remedierea a fost una foarte "dificila": reasezarea unor mufe care erau mai usor de lovit in cazul lucrului cu capote deschisa, si care nu faceau contact OK. (Probabil la primavara o sa aiba parte de o sesiune mai extinsa de curatat contacte). Dupa asta n-a mai avut absolut nici o problema cu pornirea, si nici erori in bord.
3. Dupa ultima ninsoare l-am gasit cu cam multa zapada in bot. Multumim baietilor de la firmele de mutat zapada (ca aia nu e deszapezire ce-au facut)! Era parcat la bulevard, perpendicular pe axul drumului, cu fata spre drum, si aia au pus zapada gramada in botul lui. Toate bune si frumoase pina la prima stationare mai lunga, cu motorul pornit, cind a vrut sa intre in actiune ventilatorul si a servit niste trepidatii de-am crezut ca sare motorul. Misterul: fusese impinsa zapada (sau chestia aia care nu-i nici zapada, nici apa) prin grila pina la ventilator, care era incarcat acum de bucati inghetate (evident, neuniform, deci descentrat). Rezolvarea: spalatorie si jet prin grila sa dea toate bucatile alea jos.
Dupa toate aspectele tehnice si de acomodare, vine vremea sa prezint si elemente de "fine tuning". (Acum... si chestia asta cu tuning-ul trebuie privita din punctul de vedere al scopului: nu-i "performance tuning", ci "my needs tuning"). Cele 3 elemente sint:
1. Scaun Sparco F500K (firma spune multe, modelul... nu prea, dar poza sigur )
2. Huse scaune (sa protejez scaunele originale care arata super bine, si sa ma aliniez la culoarea reperului anterior); aici inca nu am definitivat instalarea (se vede la o analiza atenta a pozelor), dar nici nu deranjeaza (asa ca in primavera se poate finaliza)
3. "Colantare" (sau mini-colantare... micro-colantare... ceva de genul), astfel incit exteriorul sa reflecte "schimbarile de stil" de la interior.
Detaliile sint in pozele de mai jos:
Revin cu detalii pe masura ce se intimpla
Numai bine!
Dumi
In urma cu aproape 3 luni am devenit proprietarul unui robotel cu o inima de 1.6l / 80kW (la mine papa doar OMV 100 ), care s-a nascut in 03.2007 prin Franta (dar s-a camuflat in islandez ). Si-a gasit prima familie 6 luni mai tirziu, pe-aici prin Romania (cred ca vroia sa para exotic cu combinatia asta de tari ). Din 11.2014 a schimbat familia si a ajuns la noi. (A durat ceva pina sa ii fac prezentarea, ca a trebuit mai intii sa il cunosc si eu mai bine ).
Fata de dotarile stock avea adaugate bare pentru portbagaj, senzori reverse si folie pe geamurile din spate. Ulterior am adus si eu citeva mici imbunatatiri: eliminarea barelor portbagaj ( ), alarma CLAM si un digital CD changer (ca sa faca si el cunostinta cu "lumea obscura a MP3-ului"). Asa ca dupa un sprint la spalatorie (si a stat curat maxim 30 min. - ca pe vremea asta sta mai mult doar daca nu circula), a participat la o sesiune foto mai "underground". (Chiar a fost underground: o parcare subterana, sa nu se murdareasca inainte de poze ).
Evident ca la nici 15 min. dupa poze si parbrizul era vai de el (prin zonele pe pe unde nu au trecut stergatoarele).
Robotelul nostru merge foarte bine si nu isi arata virsta. Evident, mai pastreaza si surprize pentru a face viata palpitanta (face parte din procesul de "imprietenire"), dar nimic nu a fost ceva care sa-i tradeze virsta (ci poate doar capriciile / obiceiurile):
1. La putin timp dupa ce l-am luat am avut ocazia sa trec si peste 70-80km/h, fara muzica, si mi-a servit un huruit de credeam ca tre' sa fug sa-i schimb rulmentii. Nu batea, dar nici normal nu se auzea. Din fericire s-a rezolvat mult mai usor, cu un "process de tuning avansat": am dat jos barele! (Marginea de jos a capacelor de plastic de la prinderi aveau cam 1-2 cm distanta pina la capota, astfel ca la viteza tot aerul care se plimba pe-acolo si rezona in capace servea niste efecte acustice horror...)
2. Dupa instalarea alarmei a inceput sa mai faca figuri la pornire (nu pornea la prima), pina intr-o dimineata cind a pornit mai greu, nu rula deloc rotund, si mi-a aratat o eraore a sistemului anti-poluare. Remedierea a fost una foarte "dificila": reasezarea unor mufe care erau mai usor de lovit in cazul lucrului cu capote deschisa, si care nu faceau contact OK. (Probabil la primavara o sa aiba parte de o sesiune mai extinsa de curatat contacte). Dupa asta n-a mai avut absolut nici o problema cu pornirea, si nici erori in bord.
3. Dupa ultima ninsoare l-am gasit cu cam multa zapada in bot. Multumim baietilor de la firmele de mutat zapada (ca aia nu e deszapezire ce-au facut)! Era parcat la bulevard, perpendicular pe axul drumului, cu fata spre drum, si aia au pus zapada gramada in botul lui. Toate bune si frumoase pina la prima stationare mai lunga, cu motorul pornit, cind a vrut sa intre in actiune ventilatorul si a servit niste trepidatii de-am crezut ca sare motorul. Misterul: fusese impinsa zapada (sau chestia aia care nu-i nici zapada, nici apa) prin grila pina la ventilator, care era incarcat acum de bucati inghetate (evident, neuniform, deci descentrat). Rezolvarea: spalatorie si jet prin grila sa dea toate bucatile alea jos.
Dupa toate aspectele tehnice si de acomodare, vine vremea sa prezint si elemente de "fine tuning". (Acum... si chestia asta cu tuning-ul trebuie privita din punctul de vedere al scopului: nu-i "performance tuning", ci "my needs tuning"). Cele 3 elemente sint:
1. Scaun Sparco F500K (firma spune multe, modelul... nu prea, dar poza sigur )
2. Huse scaune (sa protejez scaunele originale care arata super bine, si sa ma aliniez la culoarea reperului anterior); aici inca nu am definitivat instalarea (se vede la o analiza atenta a pozelor), dar nici nu deranjeaza (asa ca in primavera se poate finaliza)
3. "Colantare" (sau mini-colantare... micro-colantare... ceva de genul), astfel incit exteriorul sa reflecte "schimbarile de stil" de la interior.
Detaliile sint in pozele de mai jos:
Revin cu detalii pe masura ce se intimpla
Numai bine!
Dumi
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- wolf
- Mesaje:956
- Membru din:Dum Iul 31, 2011 4:05 pm
- Numar Inmatriculare:DJ 10 WLF
- Localitate:Craiova
- Contact:
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Bine ai venit,s-o stapanesti sanatos si fara probleme!
WOLF
viewtopic.php?f=19&t=7704&st=0&sk=t&sd=a&hilit=wolf" onclick="window.open(this.href);return false;
OPUSworkshop
viewtopic.php?f=95&t=6022&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.facebook.com/OPUSWorkshop" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=19&t=7704&st=0&sk=t&sd=a&hilit=wolf" onclick="window.open(this.href);return false;
OPUSworkshop
viewtopic.php?f=95&t=6022&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.facebook.com/OPUSWorkshop" onclick="window.open(this.href);return false;
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Foarte tare prezentarea! Bine ai venit printre noi! Verifica topicul cu intalnirea nationala, poate doresti sa te alaturi.
Pana atunci, drumuri bune fara probeleme!
Pana atunci, drumuri bune fara probeleme!
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Salut.
Multumesc, bine v-am gasit.
Am verificat si completat in topicul intilnirii. Cred (sau sper) sa ne vedem chiar mai devreme: un "near future - to do" e un update de soft (ca am senzatia ca nu a primit asa ceva pina acum: zona aia care se razuieste pe car pass e neatinsa, deci ce cod o fi acoperit acolo n-a fost folosit niciodata).
Multumesc, bine v-am gasit.
Am verificat si completat in topicul intilnirii. Cred (sau sper) sa ne vedem chiar mai devreme: un "near future - to do" e un update de soft (ca am senzatia ca nu a primit asa ceva pina acum: zona aia care se razuieste pe car pass e neatinsa, deci ce cod o fi acoperit acolo n-a fost folosit niciodata).
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Te astept cu drag!
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Instalat suport pahar: se pare ca mizeria aia rosie de la McDonalds chiar sta bine in portiera si tine bine paharul (mai bine decit orice altceva am incercat!)
Instalat navi, varianta "talibana" (adica prind partea din fata a flipcase-ului telefonului in partea de sus a flaplid-ului de sub display-ul radio, si chiar sta )
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Instalat navi, varianta "talibana" (adica prind partea din fata a flipcase-ului telefonului in partea de sus a flaplid-ului de sub display-ul radio, si chiar sta )
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Pe principiul "inteleptul isi face vara sanie si iarna car", azi i-am luat grila pentru zapada. O sa o montez in curind, ca mai sint doar cca. 7 luni pina la prima zapada .
(Side note: de ce nu i-am luat jante pe 17" si anvelope de vara in decembrie, ca sa respect principiul?!)
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
(Side note: de ce nu i-am luat jante pe 17" si anvelope de vara in decembrie, ca sa respect principiul?!)
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Azi ne-am incaltat. Pina la urma n-au fost nici Michelin PS3, nici Dunlop MAXX RT, si nici fratiorii low-cost Michelin (Taurus / Tigar / Riken / etc.)
"Cistigatorul" a fost Uniroyal RainSport 3. Ceva peste 1150 cu demontat / montat / echilibrat / valve metalice / presiune azot. Am scapat onorabil. Acum poate sa ploua
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Cistigatorul" a fost Uniroyal RainSport 3. Ceva peste 1150 cu demontat / montat / echilibrat / valve metalice / presiune azot. Am scapat onorabil. Acum poate sa ploua
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Mici detalii (care sint oarecum eclipsate de praful de pe masina - ca doar are deja 2 zile de cind e spalata).
Sigla clubC4.ro si semnul "anti-social geek warning" (aka "the Flash")
Plus capacele de ventile (care asteapta sa fie puse de prin ianuarie....)
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
Sigla clubC4.ro si semnul "anti-social geek warning" (aka "the Flash")
Plus capacele de ventile (care asteapta sa fie puse de prin ianuarie....)
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Ai grija cu cacacele alea de ventil daca sunt metalice caci eu cu unele metalice am patit-o acum ceva timp de se ''sudasera'' de valva astfel incat a trebuit sa le scot cu patentul si ciocanul de am zgariat janta in zona valvei destul de rau, si m-am lecuit de asemenea de porcarii.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Sint OK daca atunci cind le pui aplici lubrifiant (am folosit un spray ELF). Eu pe Citroen am avut numai de metal.
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
In plus, am uitat sa mentionez: sint strinse "la mina", desi mai veneau cu o cheie. Asta tocmai ca sa nu se sudeze. Riscul e sa mi le ciordeasca, dar mai am 2 seturi in portbagaj (dar fara logo), ca la fiecare schimb de cauciucuri schimb si valvele (care vin cu capace, si iau metalice).
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
-
- Mesaje:3
- Membru din:Sâm Aug 30, 2014 1:14 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
- Numar Inmatriculare:BR-28-SLV
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Salut!
De unde ai luat husele? Ca par custom fit pentru C4 coupe, cu decupaje pentru airbag, maner de rabatare scaune etc.
De unde ai luat husele? Ca par custom fit pentru C4 coupe, cu decupaje pentru airbag, maner de rabatare scaune etc.
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Salut. LCA Automotive din Arad. Le-am luat online, ca au si un configurator dragut (selectezi mai multe pe-acolo...)s1lviu scrie:Salut!
De unde ai luat husele? Ca par custom fit pentru C4 coupe, cu decupaje pentru airbag, maner de rabatare scaune etc.
http://www.huse.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
- thy_damned
- Mesaje:135
- Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
- Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
- Numar Inmatriculare:B117PAN
- Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i
Finally, MP3!!!
Dension Gateway 300. Cam scump, dar face toti banii. Si pentru cei care au CD changer, puteti da il folositi si pe ala in continuare!!!
Volumul si claritatea sint din alt film fata de Electronix (sau Yatour), arata numele piesei si de pe USB... (Daca aveti display pe 3 linii e chiar mai bine!) Iar conectica e ca pentru americani (ca sa nu folosesc cuvinte urite), nu trebuie decit sa le cuplezi.
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
Dension Gateway 300. Cam scump, dar face toti banii. Si pentru cei care au CD changer, puteti da il folositi si pe ala in continuare!!!
Volumul si claritatea sint din alt film fata de Electronix (sau Yatour), arata numele piesei si de pe USB... (Daca aveti display pe 3 linii e chiar mai bine!) Iar conectica e ca pentru americani (ca sa nu folosesc cuvinte urite), nu trebuie decit sa le cuplezi.
Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)
2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)