2005, insa undeva peste 2 ani imi doresc cu ardoare un C4 Cactus, modelul asta nou, facelift, fara bumpere pe mijlocul portierelor. M-am indragostit efectiv de aceasta marca.
Intre timp pot spune ca am avut cateva probleme cu ea.
Prima dintre ele si solutionata rapid, a fost un bec de faza scurta ars. Fiind prima masina, pentru mine a fost o realizare sa reusesc sa-l schimb singur. Cunosc prieteni care merg la mecanic doar pentru un bec. Ei si dupa ce am vazut cat e de usor, le-am luat pe toate in serie si mi-am pus altele mai.. pe placul meu, ca si lumina emanata
Mai apoi a aparut un martor de la airbagul soferului in bord.. Ce sa fie ce sa fie, caut eu pe net, ajung la concluzia ca e posibil sa fie conectorul de sub scaun, avand in vedere ca are caroseria Coupe si mai mereu trebuie sa comut scaunele pentru acces in spatele masinii. Boom, conectat la loc, securizat (nu statea tocmai corect cablu ala) si gata, problema rezolvata!
A 3-a si cea mai grava a fost o chestie legata de frane. A inceput deodata sa-mi apara in bord martorul de la frana. Dupa ce-am verificat lichidul de frana mi-am dat seama ca era aproape gol, asa ca am completat cu DOT4 si am mai mers 2 saptamani, pana s-a repetat faza. Cand m-am uitat pe sub masina, am observat ca roata stanga spate, era toata zoita de ulei pe interior si era clar ca trebuia sa o duc la mecanic, pentru ca nu era de joaca. Acolo au constatat ca o conducta de lichid de frana era defecta, dat comanda, inlocuit pe loc, totul durand aproximativ 3 ore ca oricum voiam sa fac si schimburile de filtre + ulei si-am zis ca daca tot e urcata masina pe platforma, sa-i dam drumu.
In rest foarte multumit.
Intrebare insa, in oras, la ce turatie e cel mai bine sa schimbi viteza? Intreb, in ideea de a reduce consumul, dar nici nu-mi doresc sa-mi plesneasca injectoarele..
Pana una alta, voi mai lasa 2 clipuri facute recent aici si cam aia e!
https://www.instagram.com/p/BeIODquD822/
https://www.instagram.com/p/BexofEljigu/