C4 eHDI

Prezinta-ti masina chiar daca e stock sau are modificari. Obligatoriu poze
Reguli forum
Aceasta sectiune va contine prezentari ale masinilor(fie ele stock sau modificate), iar pozele sunt obligatorii!
Restul aspectelor, gen consum, probleme, nemultumiri etc etc, vor fi dezbatute in sectiunea "Jurnal de Bord"!
Scrie răspuns
dan.caragui
Mesaje:1
Membru din:Mie Ian 03, 2018 10:15 am
Marca si model masina:C4 115HDI 2014
C4 eHDI

Mesaj de dan.caragui » Vin Feb 02, 2018 4:24 pm

Salutare

Sun proaspata posesor de C4 2014(09 prima inmatriculare in FR).
Dupa 7 ani de condus un 406 hdi110 2013 am decis sa incerc si cealalta marca a grupului PSA.
Desi eram foarte tentat acuma 2-3 ani sa trec la un C5 pana la urma am ajuns a iau un C4(mai mic si mai usor de parcat).
Achizitionata intre Craciun si anul nou 2017 inca are numere rosi si asteapta vizita la RAR.

Masina un un C4 1.6 eHDI115 cu stop&start si echipat cu o cutie robotizata 6 rapoarte.
Prima inmatriculare in Franta 1.09.2014
Culoare Maro deschis (KCH - VOPSEA FILDES MAT a scos cineva de pe net cu VIN-ul )
Km bord la achizitie 166k (am primit si o carte service dar nu stiu daca sa cred sau nu ce scrie acolo)

Masina arata destul de bine(la achizite era ca noua totul sclipea acum ar mai trebui spalata :( ) are mici urme fine pe vopsea dar nimica care sa se vada de la 1m de masina.
Interiorul e perfect din punctul meu de vedere fara prea multe urme de utilizare. Sunt ceva urme pe la contact si pe usa la comenzile de geamuri.

La motor acuma e totul in ordine(sclipea la fel de tarea ca si caroseria la achizitie) cu toate ca am avut emoti la achizitie deoarece a fost nevoie de schimbarea bridelor care tin injectoarele(toate 4 si pe chieltuiala vanzatorului).
De la achizitie am 3k km fara probleme si sper nici sa nu apare prea curand.
Distributia+ pompa de apa schimbate in tara conform vanzatorului (am primit un deviz pt asta dar nu si o factura )

De cutia de viteze nu sunt chiar foarte multumit.
Cu toate ca stiam despre cutie ca nu e chiar automata din constructie ci e o cutie manuala automatizata am decis sa incerc si asa ceva.
Ce ma nemultumeste este ca mai smuceste din cand in cand cam cum pateam si cu cea manuala de pe 406 in momentul cand ridicam de pe acceleratie si nu apasam si ambreajul(mersul bara la bara nu e pt ea).
Schimbarea in mod automat se face destul de lent (cam cum schimba un om normal care nu se grabeste niciunde). Se simte cum pierde putin din putere si se simpte si momentul cand cupleaza ambreajul. Ma gandescc acuma ca poate ambreajul incepe sa faca figuri(nu apare ca fiind schimbat in cartea de service).
Daca dau pe manual si folosesc clapetele din spatele volanului schimbarea e mai rapida. Doar ca m-am obisnuit si cu modul auto si nu prea folosesc deloc modul manual.

Am reusit cu ajutorul cuiva sa fac si update la hartile Ro pt navigatie ca sa nu imi mai zica ca sunt pe aratura cand eram pe autostrada.
Navigatia nu are touch si e mai greoi putin sa introduci adresa dar m-am descurcat.

Am totusi 2 chesti care desi par a ceva foarte bun pe timp de iarna asi fi vrut sa le pot dezactiva. Ma refer la frana de mana automata si la plierea automata a oglinzilor. Era fain daca se puteau dezactiva din configurare cum e partea cu aprinderea proiectoarelor cand iei curba la viteze mici.

Consum deocamdata e undeva la 5.6 (era 6.4 cand am luat-o) cu mult mers in oras in ultima perioada. Pe autostrada pe la 125km/h imi arata pe undeva pe la 4.5-4.8.

Jante inca de tabla cu capacele originale. Dupa RAR in functie de ce dimensiuni o sa treaca in carte o sa ma orientez la ceva jante de aluminiu.

Cam asta ar fi despre C4-ul meu.
Poze dupa ce se face vremea mai buna .

Scrie răspuns

Înapoi la “C4-ul tau”