Cresc impozitele pentru autoturisme
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
http://www.capital.ro/articol/lovitura- ... 36566.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sa-i ploua cu ce stiu eu si sa n-aiba umbrela.
Sa-i ploua cu ce stiu eu si sa n-aiba umbrela.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- B25BUY
- Mesaje:1287
- Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
- Numar Inmatriculare:B-BUY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
cam nasol... e foamea mare. Or sa ne impoziteze si aerul aspirat de motoare !!!
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
acum doua saptamini am cunoscut o tanti
avea o imensitate un dogde limuzina de 3.5l
se plangea ca plateste 2500 lei impozit
zic eu: doamna eu platesc doar 56 lei ptr un motor 1.4
sint curios acum ce o sa faca cu monstrul 3500cm3 / 200 = 17.5
adica o sa plateasca 17.5 x 290= 5075 lei/ AN
superb luxul nuu ? cam cat platesc eu in 90 ANI
avea o imensitate un dogde limuzina de 3.5l
se plangea ca plateste 2500 lei impozit
zic eu: doamna eu platesc doar 56 lei ptr un motor 1.4
O creştere sub stanţială a taxei a fost decisă pentru autoturisme cu capacitatea cilindrică între 2.601 cmc şi 3.000 cmc inclusiv, de la 60 lei la 144 lei/200 cmc, şi la autoturisme cu capacitatea cilindrică de peste 3.001 cmc, respectiv de la 120 lei la 290 lei/200 cmc.
sint curios acum ce o sa faca cu monstrul 3500cm3 / 200 = 17.5
adica o sa plateasca 17.5 x 290= 5075 lei/ AN
superb luxul nuu ? cam cat platesc eu in 90 ANI
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
asta e o atitutide romaneasca asa sa te bucuri ca moara capra vecinului. poate e mai daunatoare decat masura cresterii taxei in sine... no coment
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
Daca tanti isi permite o limuzina Dodge de 3.5l chiar nu ii plang de mila ca va plati acum 5075 RON pe an...
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
Intr-adevar. Dar ala care va plati dublu pentru o caruta cu motor 2.0SDI de 90cp? Cretinii si animalele ar trebui sa bage taxele de inmatriculare si impozitele in functie de emisiile de noxe (noxe, nu doar codoi). Ai benzinar care scuipa 130g/100km? Platesti X. Ai rabla cu motor de camion care pisa 120g CO2/100 dar inca 70 de tone de gudroni si alte rahaturi? Mori!
La urma urmei impozitele astea si taxele de poluare se duc in drumuri si mediu. Pe drumuri merge toata lumea, insa in conditiile in care lesini sufocat in spatele unei rable cu motor 1.4 diesel iar cu botul infipt in esapamentul unui V10 de 5-6 litri respiri linistit anumite probleme mi se par foarte incorect puse.
La urma urmei impozitele astea si taxele de poluare se duc in drumuri si mediu. Pe drumuri merge toata lumea, insa in conditiile in care lesini sufocat in spatele unei rable cu motor 1.4 diesel iar cu botul infipt in esapamentul unui V10 de 5-6 litri respiri linistit anumite probleme mi se par foarte incorect puse.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
Sa nu mai zic de ultima gaselnita, motoare de 5.0l, + 2 propulsoare electrice = Hibrid = taxa de inmatriculare 0! (X6 Hybrid, Seria 7 Hybrid)
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
tu crezi ce spui ? M-as mira...La urma urmei impozitele astea si taxele de poluare se duc in drumuri si mediu.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
Eu cred in ce spun, dar evident motivele propunerii acestor taxe in tara manelismului si-a prostiei crase sint cu totul altele.Mihay scrie:tu crezi ce spui ? M-as mira...La urma urmei impozitele astea si taxele de poluare se duc in drumuri si mediu.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
impozitarea ar trebui sa fie in functie de VALOAREA MASINII, sau in functie de kilometri pe care ii parcurgi anual.
poate muncesc ca prostu', si in 3 ani cu 6000 de euro, vreau un bmw 850. nu vreau kia c'eed sau alta petarda cu motor 1.2 si 99 de cai, ca-s "manelist". imi plac masinile si vreau masina, nu cutie de conserve. de ce trebuie sa dau acestor incompetenti, care daca si-ar lua bani in functie de performante, nu numai ca am iesi din criza, am fi chiar pe plus, 80 de milioane pe an?! ca-mi plac masinile? ca merg 4-5000 de kilometri pe an?
baga-mi-as picioarele in tara lu' peste, ma'ntreb ce-o sa faca dupa ce realizeaza ca cresterea tva-ului a scazut puterea de cumparare cu peste 5 la suta ala amarait? imbecili ...........
poate muncesc ca prostu', si in 3 ani cu 6000 de euro, vreau un bmw 850. nu vreau kia c'eed sau alta petarda cu motor 1.2 si 99 de cai, ca-s "manelist". imi plac masinile si vreau masina, nu cutie de conserve. de ce trebuie sa dau acestor incompetenti, care daca si-ar lua bani in functie de performante, nu numai ca am iesi din criza, am fi chiar pe plus, 80 de milioane pe an?! ca-mi plac masinile? ca merg 4-5000 de kilometri pe an?
baga-mi-as picioarele in tara lu' peste, ma'ntreb ce-o sa faca dupa ce realizeaza ca cresterea tva-ului a scazut puterea de cumparare cu peste 5 la suta ala amarait? imbecili ...........
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: Cresc impozitele pentru autoturisme
Valoarea masinii este o variabila aleatorie, nu se poate stabili un sistem fix dupa ea.Pentru ca un Grand Cherokee de 3mii si ceva, vechi de 8-9 ani, costa foarte putin fata de sa zicem, valoarea de noua a masinii.In fapt, valoarea scade din primii doi ani cu mai mult de 50% si atunci n-ai facut nimic.
De asemenea, atata timp cat nu kilometrajele autoturismelor pot fi "rectificate" in minus, nici aceasta nu este o valoare absoluta.
Astfel, se merge pe ideea ca cine vrea ( indiferent de intentii- colectionar, manelist , om de afaceri, proxenet etc) sa aiba o masina de litraj mare, ceea ce implica autoturisme in general considerate ca "lux", ptr. ca motoarele mari sunt puse pe masini clasa premium -motto grosso- trebuie sa si-o si permita.Iar statul, cauta fiecare motiv pentru scoate un ban in plus, in toata lumea, nu numai la noi.In Italia si Germania, pentru masini cu motoare peste 3000 cmc, platesti in 4-5 ani, valoarea masinii NOI, in taxe si impozite.Deci nu inteleg de ce nu s-ar face la fel si la noi?Pentru ca caracterul nostru balcanic-vulcanic ne face sa ne dorim, ptr. a gadila orgoliul nostru de copii neastamparati de a avea masini cu motoare mari, puternice, dar ptr. care vrem sa platim impozit cat pentru 2 paini?
Ca o paranteza, BMW 850 a fost cel mai mare fiasco al nemtilor, fiind supranumit si Cosciugul pe 4 roti.Ca sa nu mai spunem de fiabilitatea indoielnica.Cu atat mai mult cu cat, tehnologic Cee'd e inaintea acelui BMW cu cateva generatii mai avansat.
Asta este tendinta in Europa si asa va fi.De ce credeti ca s-a trecut la dezvoltarea tot mai rapida de motoare mici, pe benzina turbo, cu puteri echivalente cu ale unor motoare mai mari dar natural aspirate?Pentru ca sistemul de taxare in Europa se face in functie de capacitatea cilindrica.
Ce o sa faceti de exemplu, cand Parlamentul European, va termina de elaborat noua lege privind supraimpozitarea autoturismelor cu motoare diesel, care sa duca pe termen lung la eliminarea motoarelor diesel pe masinile mici?la care lucreaza de cca 6 luni?
Traim in Balcani, dar nu suntem singuri pe lume.
De asemenea, atata timp cat nu kilometrajele autoturismelor pot fi "rectificate" in minus, nici aceasta nu este o valoare absoluta.
Astfel, se merge pe ideea ca cine vrea ( indiferent de intentii- colectionar, manelist , om de afaceri, proxenet etc) sa aiba o masina de litraj mare, ceea ce implica autoturisme in general considerate ca "lux", ptr. ca motoarele mari sunt puse pe masini clasa premium -motto grosso- trebuie sa si-o si permita.Iar statul, cauta fiecare motiv pentru scoate un ban in plus, in toata lumea, nu numai la noi.In Italia si Germania, pentru masini cu motoare peste 3000 cmc, platesti in 4-5 ani, valoarea masinii NOI, in taxe si impozite.Deci nu inteleg de ce nu s-ar face la fel si la noi?Pentru ca caracterul nostru balcanic-vulcanic ne face sa ne dorim, ptr. a gadila orgoliul nostru de copii neastamparati de a avea masini cu motoare mari, puternice, dar ptr. care vrem sa platim impozit cat pentru 2 paini?
Ca o paranteza, BMW 850 a fost cel mai mare fiasco al nemtilor, fiind supranumit si Cosciugul pe 4 roti.Ca sa nu mai spunem de fiabilitatea indoielnica.Cu atat mai mult cu cat, tehnologic Cee'd e inaintea acelui BMW cu cateva generatii mai avansat.
Asta este tendinta in Europa si asa va fi.De ce credeti ca s-a trecut la dezvoltarea tot mai rapida de motoare mici, pe benzina turbo, cu puteri echivalente cu ale unor motoare mai mari dar natural aspirate?Pentru ca sistemul de taxare in Europa se face in functie de capacitatea cilindrica.
Ce o sa faceti de exemplu, cand Parlamentul European, va termina de elaborat noua lege privind supraimpozitarea autoturismelor cu motoare diesel, care sa duca pe termen lung la eliminarea motoarelor diesel pe masinile mici?la care lucreaza de cca 6 luni?
Traim in Balcani, dar nu suntem singuri pe lume.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.