Modificari cod rutier
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
daca adopta astia legea sunt niste cretini inconstienti.
dar o fac pt ca ei in primul rand sunt cei care o incalca, pe principiile invocate de colegii de mai sus, mai predispusi spre incalcari ale legii.
- telefonul e de departe o mare problema, si ar trebui inasprita, nu inlesnita.
cazuri concrete nu ofer ca fiecare dintre noi care iese pe drum are parte de nenorociti care nu merg fluid din cauza telefonului
- centura. ma simt bine cu ea in jurul meu, chiar imi da un sentiment sportiv. si cica ma si salveaza in caz ca vine idioata care are carnet de 1 an in jeepul tu tati si vorbea la mobil in usa mea.
- limita de viteze e o idiotenie. daca aveam niste autoritati sanatoase si cu angajati profesionisti, sectoarele de drum care ar permite o viteza superioara ar fi marcate ca atare, iar celelate ar ramane la 50.
de ce draq fac astia accidentele si franarile la 60?! sa stam noi sa mergem mai tare. 10kmh in lus inseamna multi metrii. poti sa scapi sa nu omori un copil cretin care a sarit pe trecere, sau intrii la racorica.
si tot asa.
eu folosesc castile cu fir sau bluetooth la telefonul meu, si la ala de servici din nefericire nu am casti. dar voi cumpara si pt el. e atat de placut si lejer sa mergi cu casca la ureche si sa nu tii ditamai hardughia in mana.
dar o fac pt ca ei in primul rand sunt cei care o incalca, pe principiile invocate de colegii de mai sus, mai predispusi spre incalcari ale legii.
- telefonul e de departe o mare problema, si ar trebui inasprita, nu inlesnita.
cazuri concrete nu ofer ca fiecare dintre noi care iese pe drum are parte de nenorociti care nu merg fluid din cauza telefonului
- centura. ma simt bine cu ea in jurul meu, chiar imi da un sentiment sportiv. si cica ma si salveaza in caz ca vine idioata care are carnet de 1 an in jeepul tu tati si vorbea la mobil in usa mea.
- limita de viteze e o idiotenie. daca aveam niste autoritati sanatoase si cu angajati profesionisti, sectoarele de drum care ar permite o viteza superioara ar fi marcate ca atare, iar celelate ar ramane la 50.
de ce draq fac astia accidentele si franarile la 60?! sa stam noi sa mergem mai tare. 10kmh in lus inseamna multi metrii. poti sa scapi sa nu omori un copil cretin care a sarit pe trecere, sau intrii la racorica.
si tot asa.
eu folosesc castile cu fir sau bluetooth la telefonul meu, si la ala de servici din nefericire nu am casti. dar voi cumpara si pt el. e atat de placut si lejer sa mergi cu casca la ureche si sa nu tii ditamai hardughia in mana.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
Ok, deci avem si posesori de citroen pe forum care nu au carnet si nici discernamint. Pai hai sa vedem:
1. sa te certi in masina cu toti pasagerii din masina e echivalent cu a vorbi la telefon prin hands-free. Diferenta fata de a vorbi cu telefonul la ureche desi un hands free costa 2ROL in ziua de azi e ca cel putin teoretic ai ambele miini pe volan sau gata sa ajunga acolo pentru a face una alta. Daca iei o groapa meseriasa din asfalt si esti cu o singura mina pe volan, si aia manelistic la ora 12, sau mai grav, tii volanul cu genunchii, atunci din groapa aia poti sa sari in copac si sa te sinucizi asa cum ti-ai dorit sau poti sa sari pe contrasens si sa mai sinucizi vreo 5 nevinovati care mergeau si ei pe acolo nestiind ca atunci cind ai facut leasing la masina firma de leasing ti-a dat si strada proprie.
2. daca porti centura e posibil ca atunci cind lovesti groapa mai sus amintita sa aterizezi tot pe scaun si sa poti redresa rablamentul. daca nu porti centura si aterizezi pe suportul de pahare din consola centrala iar schimbatorul te viteze incepe sa-ti mingiie colonul la fel, s-ar putea sa dai in copacul de pe dreapta sau in nefericitii de pe contrasens.
3. singura cauza a accidentelor rutiere este cretinismul idiotic. Fie ca e vorba de mers cu 170 prin localitati, eventual pe ploaie sau ceata sau iarna cu mizga pe jos, fie ca e vorba de imprevizibilitate in trafic (aici intra si nefolosirea semnalizatoarelor, pe linga manevrele bruste si alte cretinatati), fie ca e vorba de lipsa de discernamint (uite baaa ca merg cu loganul 1.2MPI cu 170! ia sa depasesc tirul asta, ca doar n-o sa mai frinez sa mai consum iar benzina sa accelerez, ce daca vine un nefericit din fata si dau in el?!), stare tehnica necorespunzatoare a masinilor sau simpla prostie, toate se incadreaza la capitolul cretinism si idiotenii.
Bineinteles, in functie de viteza pe care o avea cretinul idiot in momentul impactului iese de acolo cu 2 degete sucite, cu fracturi multiple la brate, torace, craniu si abdomen, sau eventual iese o bucata prin carter si o bucata prin esapament, si inca mici bucati mai ies prin rectul ocupantilor locurilor din spate, care la rindul lor ies prin vezica pasagerului din dreapta-fata care va fi reusit recordul de a si-o suge singur in timp ce defeca prin omoplati si saliva prin calciie.
Poti merge cu orice viteza vrei, atita timp cit esti intreg la creieri, nu incepi sa-ti suni toti prietenii in timp ce mergi cu 150 sa le povestesti ce viteaz esti tu si ce masina mirifica ai tu care a prins 150 desi viteza maxima constuctiva e 145, sau continui sa mentii viteza de 150 si atunci cind intilnesti polei, pietoni, aglomerari in trafic, etc.
Iar daca vine vorba de a tolera o depasire cu pina la 20Kmph atunci asa cum spunea si Bogdan98 ar trebui facut asta in afara localitatilor unde ai altfel de trafic decit in localitati si "lipsesc" mai multe pericole cum ar fi intersectiile aglomerate, pietonii, etc. Una e sa mergi cu 130 cind altii merg cu 110, si alta e sa mergi cu 70 cind altii merg cu 50 si mai tre' sa vezi si pietoni, semafoare, indicatoare mult mai dese, samd.
Si ca ati adus la un moment dat vorba de cai (hatters gonna' hate), atunci hai sa va intreb: de ce ati ales din lista un citroen cu 110cp si nu unul cu 90? Sau de ce ati ales un citroen cu 90 si nu opel astra cu 75? Ca sa ajungi si sa treci de toate limitele de viteza valabile oriunde in lume (vorbim de limite, nu de lipsa lor de pe autobahn) iti ajung aproximativ 50cp la 1.4 tone cit are un c4. Nu vi se pare lipsit de sens sa dai cu 5-6k EUR mai mult pe o masina care arata mai bine si are mai multi cai dar a carei intretinere si exploatare costa mai mult decit a uneia care ajunge si ea la 140 fara probleme?
Pe drumurile cu limite de viteza caii mai multi te ajuta sa ajungi mai repede la acele limite. toti cind aud de cai se gindesc la viteza maxima constructiva. Pai.. sa luam subaru impreza WRX care are viteza maxima constructiva de 209Kmph la 230cp sau ceva.cu 15Kmph mai mult decit un C4 cu mai mult de 2 ori mai putini cai. sau cam cit un C4 2.0hdi. Asadar puneti gresit problema. Pe E-uri vezi mult mai multe dacii 1300 cu viteza maxima constructiva de 145 mergind cu 120 decit dihanii cu peste 200cp mergind cu 200 din 250.
1. sa te certi in masina cu toti pasagerii din masina e echivalent cu a vorbi la telefon prin hands-free. Diferenta fata de a vorbi cu telefonul la ureche desi un hands free costa 2ROL in ziua de azi e ca cel putin teoretic ai ambele miini pe volan sau gata sa ajunga acolo pentru a face una alta. Daca iei o groapa meseriasa din asfalt si esti cu o singura mina pe volan, si aia manelistic la ora 12, sau mai grav, tii volanul cu genunchii, atunci din groapa aia poti sa sari in copac si sa te sinucizi asa cum ti-ai dorit sau poti sa sari pe contrasens si sa mai sinucizi vreo 5 nevinovati care mergeau si ei pe acolo nestiind ca atunci cind ai facut leasing la masina firma de leasing ti-a dat si strada proprie.
2. daca porti centura e posibil ca atunci cind lovesti groapa mai sus amintita sa aterizezi tot pe scaun si sa poti redresa rablamentul. daca nu porti centura si aterizezi pe suportul de pahare din consola centrala iar schimbatorul te viteze incepe sa-ti mingiie colonul la fel, s-ar putea sa dai in copacul de pe dreapta sau in nefericitii de pe contrasens.
3. singura cauza a accidentelor rutiere este cretinismul idiotic. Fie ca e vorba de mers cu 170 prin localitati, eventual pe ploaie sau ceata sau iarna cu mizga pe jos, fie ca e vorba de imprevizibilitate in trafic (aici intra si nefolosirea semnalizatoarelor, pe linga manevrele bruste si alte cretinatati), fie ca e vorba de lipsa de discernamint (uite baaa ca merg cu loganul 1.2MPI cu 170! ia sa depasesc tirul asta, ca doar n-o sa mai frinez sa mai consum iar benzina sa accelerez, ce daca vine un nefericit din fata si dau in el?!), stare tehnica necorespunzatoare a masinilor sau simpla prostie, toate se incadreaza la capitolul cretinism si idiotenii.
Bineinteles, in functie de viteza pe care o avea cretinul idiot in momentul impactului iese de acolo cu 2 degete sucite, cu fracturi multiple la brate, torace, craniu si abdomen, sau eventual iese o bucata prin carter si o bucata prin esapament, si inca mici bucati mai ies prin rectul ocupantilor locurilor din spate, care la rindul lor ies prin vezica pasagerului din dreapta-fata care va fi reusit recordul de a si-o suge singur in timp ce defeca prin omoplati si saliva prin calciie.
Poti merge cu orice viteza vrei, atita timp cit esti intreg la creieri, nu incepi sa-ti suni toti prietenii in timp ce mergi cu 150 sa le povestesti ce viteaz esti tu si ce masina mirifica ai tu care a prins 150 desi viteza maxima constuctiva e 145, sau continui sa mentii viteza de 150 si atunci cind intilnesti polei, pietoni, aglomerari in trafic, etc.
Iar daca vine vorba de a tolera o depasire cu pina la 20Kmph atunci asa cum spunea si Bogdan98 ar trebui facut asta in afara localitatilor unde ai altfel de trafic decit in localitati si "lipsesc" mai multe pericole cum ar fi intersectiile aglomerate, pietonii, etc. Una e sa mergi cu 130 cind altii merg cu 110, si alta e sa mergi cu 70 cind altii merg cu 50 si mai tre' sa vezi si pietoni, semafoare, indicatoare mult mai dese, samd.
Si ca ati adus la un moment dat vorba de cai (hatters gonna' hate), atunci hai sa va intreb: de ce ati ales din lista un citroen cu 110cp si nu unul cu 90? Sau de ce ati ales un citroen cu 90 si nu opel astra cu 75? Ca sa ajungi si sa treci de toate limitele de viteza valabile oriunde in lume (vorbim de limite, nu de lipsa lor de pe autobahn) iti ajung aproximativ 50cp la 1.4 tone cit are un c4. Nu vi se pare lipsit de sens sa dai cu 5-6k EUR mai mult pe o masina care arata mai bine si are mai multi cai dar a carei intretinere si exploatare costa mai mult decit a uneia care ajunge si ea la 140 fara probleme?
Pe drumurile cu limite de viteza caii mai multi te ajuta sa ajungi mai repede la acele limite. toti cind aud de cai se gindesc la viteza maxima constructiva. Pai.. sa luam subaru impreza WRX care are viteza maxima constructiva de 209Kmph la 230cp sau ceva.cu 15Kmph mai mult decit un C4 cu mai mult de 2 ori mai putini cai. sau cam cit un C4 2.0hdi. Asadar puneti gresit problema. Pe E-uri vezi mult mai multe dacii 1300 cu viteza maxima constructiva de 145 mergind cu 120 decit dihanii cu peste 200cp mergind cu 200 din 250.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
Re: Modificari cod rutier
subscriu mihai si mituc: in romania a conduce este un drept din nastere si nu presupune nicio obligatie, iar legile sunt bune, doar ca nu sunt aplicate.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
Dar la semafoare de ce mai stai??? Sau la trecerile de pietoni de ce mai opresti??? Cine sunt ei sa-ti taie tie calea...ca doar tie nu trebuie sa-ti impuna nimeni nimic...history scrie:Explicatia este cel putin puerila, ca sa nu zic altfel... Pe principiul acesta, de ce sa nu-mi impuna statul sa port chiloti de tabla pe strada, ca poate ma loveste unul si...
Fac precizarea sincera ca eu port centura permanent, fara exceptie indiferent pe ce scaun stau(in fata). Era vorba doar de un principiu, nu-mi place sa mi se impuna ceva, fara argumente solide. Sa fac ceva ce nu-mi convine, doar ca sa fie protejat cel care ma va lovi?
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
bine, iata alte situatii similare in consecinte si derulare cu cea a vorbitului la telefon, insa complet legale: fumatul, bautul unui suc, pieptanatu' etc.
emphasisu' in argumentarea ilegalitatii vorbitului la telefon sta in faptu' ca trebuie sa te concentrezi la vorbit, si-ti pierzi atentia, si nu in faptu' ca ramai doar cu o mana libera.
si d-aia am zis ca e o lege ridicola, atata timp cat legal vorbind poti sa te certi cu toti pasagerii, sa vrajesti vreo muiere, sa discuti despre romania-bosnia etc... si numai la drum sa nu mai fii atent
rezumand, am voie sa beau suc in timp ce urlu la pasageru' din dreapta, insa NU am voie sa vorbesc la telefon.
legile mecanicii cuantice zic ca este posibil sa treci, din suficient de multe incercari, cu tot corpu' printr-un perete de beton. ar dura mai mult decat varsta actuala estimata a universului, dar ESTE posibil. similar, e posibil cand nu port centura si merg cu geamu' coborat, la o manevra de evitare sa zbor pe carosabil uitandu-ma in zare cum se indreapta masina goala spre un orfelinat plin.
cum ar fi sa fiu amendat ca decid sa iau un cutit si sa mi-l infig in palma?! exact la fel e si cu centura ... si la fel cum niciodata (trez cel putin...) n-o sa-mi infig un cutit in palma, nici n-o sa merg fara centura. da' sa nu vina statu' sa-mi explice mie ce-i bine si ce nu, relativ la deciziile mele cu consecinte asupra MEA.
emphasisu' in argumentarea ilegalitatii vorbitului la telefon sta in faptu' ca trebuie sa te concentrezi la vorbit, si-ti pierzi atentia, si nu in faptu' ca ramai doar cu o mana libera.
si d-aia am zis ca e o lege ridicola, atata timp cat legal vorbind poti sa te certi cu toti pasagerii, sa vrajesti vreo muiere, sa discuti despre romania-bosnia etc... si numai la drum sa nu mai fii atent
rezumand, am voie sa beau suc in timp ce urlu la pasageru' din dreapta, insa NU am voie sa vorbesc la telefon.
legile mecanicii cuantice zic ca este posibil sa treci, din suficient de multe incercari, cu tot corpu' printr-un perete de beton. ar dura mai mult decat varsta actuala estimata a universului, dar ESTE posibil. similar, e posibil cand nu port centura si merg cu geamu' coborat, la o manevra de evitare sa zbor pe carosabil uitandu-ma in zare cum se indreapta masina goala spre un orfelinat plin.
cum ar fi sa fiu amendat ca decid sa iau un cutit si sa mi-l infig in palma?! exact la fel e si cu centura ... si la fel cum niciodata (trez cel putin...) n-o sa-mi infig un cutit in palma, nici n-o sa merg fara centura. da' sa nu vina statu' sa-mi explice mie ce-i bine si ce nu, relativ la deciziile mele cu consecinte asupra MEA.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Modificari cod rutier
Total gresit. Daca se punea accentul pe distragerea atentiei cind vb la telefon se interziceau si carkiturile. Se pune accentul pe ocuparea unei miini in timp ce vb la telefon; mina foarte utila in condus mai ales in situatii critice. Si nu compara cu fumatul sau bautul unui suc pt ca la o convorbire de 30 minute stai 30 de minute cu mina ocupata, pe cind la baut citeva secunde iar la fumat presupun ca o duci la gura doar cind tragi de tigara, deci iar citeva secunde.chainsaw scrie:emphasisu' in argumentarea ilegalitatii vorbitului la telefon sta in faptu' ca trebuie sa te concentrezi la vorbit, si-ti pierzi atentia, si nu in faptu' ca ramai doar cu o mana libera.
-
- Mesaje:167
- Membru din:Mie Iun 03, 2009 7:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4i +
- Numar Inmatriculare:DJ-26-DIN
- Localitate:Craiova
Re: Modificari cod rutier
Dar la semafoare de ce mai stai??? Sau la trecerile de pietoni de ce mai opresti??? Cine sunt ei sa-ti taie tie calea...ca doar tie nu trebuie sa-ti impuna nimeni nimic...[/quote]
Daca nu ai fi citit si citat corect ai fi vazut precizarea „fara argumente solide”.
Permite-mi sa nu-ti mai raspund, logica ta infailibila ma depaseste! Nu te mai obosi nici tu sa-mi raspunzi, ai perfecta dreptate.
Daca nu ai fi citit si citat corect ai fi vazut precizarea „fara argumente solide”.
Permite-mi sa nu-ti mai raspund, logica ta infailibila ma depaseste! Nu te mai obosi nici tu sa-mi raspunzi, ai perfecta dreptate.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
Poti sa faci ce vrei...doar tie nu iti impune nimeni nimic...
Dar din cauza oamenilor cu idei ca ale voastre tara noastra este unde este...si nu o sa ajunga nicaieri...pt ca voi sunteti prea smecheri pt legile in vigoare...
Si in loc sa ne aliniem si noi legilor din tari mai civilizate...noi le scoate si pe cele actuale...
Si Mihai are dreptate...macar daca s-ar da amenzile pe bune... Cand auzim ca afara s-au dat amenzi pt ca arunci un gunoi pe jos sau pt ca nu ai cauciucurile corespunzatoare sezonului...ne crucim si spunem ca asa ar trebuii sa se faca si la noi...dar dupa sarim in sus ca ni se impune sa respectam diverse legi...
Ne meritam soarta...
Dar din cauza oamenilor cu idei ca ale voastre tara noastra este unde este...si nu o sa ajunga nicaieri...pt ca voi sunteti prea smecheri pt legile in vigoare...
Si in loc sa ne aliniem si noi legilor din tari mai civilizate...noi le scoate si pe cele actuale...
Si Mihai are dreptate...macar daca s-ar da amenzile pe bune... Cand auzim ca afara s-au dat amenzi pt ca arunci un gunoi pe jos sau pt ca nu ai cauciucurile corespunzatoare sezonului...ne crucim si spunem ca asa ar trebuii sa se faca si la noi...dar dupa sarim in sus ca ni se impune sa respectam diverse legi...
Ne meritam soarta...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Modificari cod rutier
Eu tot aud ca nu sunt bani la buget si ei ce fac? Mai scot o mica sursa de venit folosind avertismente in loc de amenzi!
Sent using Iphone and Tapatalk
Sent using Iphone and Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Gibonski_wnb
- Mesaje:289
- Membru din:Lun Feb 02, 2009 11:21 am
- Localitate:Galati
Re: Modificari cod rutier
O supertampenie ... cine e lobbystul smecher care promoveaza ideile cu modificarile astea si pe cine ar ajuta?
Smekerii care au avut durere de cot o s-o aiba in continuare n-o sa ai scoata cu nimic.....Legile innasprite sunt facute pentru a educa ..... cand o labartzezi asa cum o fac astia ce poate iesi bun?
Idioti in puncte cheie cu idei care pot satisface o majoritate dar care n-o sa ne civilizeze vreodata - din contra ne afunda !
Smekerii care au avut durere de cot o s-o aiba in continuare n-o sa ai scoata cu nimic.....Legile innasprite sunt facute pentru a educa ..... cand o labartzezi asa cum o fac astia ce poate iesi bun?
Idioti in puncte cheie cu idei care pot satisface o majoritate dar care n-o sa ne civilizeze vreodata - din contra ne afunda !
- dannnabs
- Mesaje:44
- Membru din:Joi Feb 26, 2009 11:47 am
- Numar Inmatriculare:B 380 MID
- Localitate:Bucuresti
Re: Modificari cod rutier
eu zic ca va agitati degeaba. e vorba doar de a da avertisment unui sofer pt o abatere din cele mentionate, dupa care, daca in 6 luni, o comite din nou, sa primeasca amenda. cum zice si in articolul din Capital, avertismentele sunt in prezent pt domnisoare. ma plangeam unei colege ca am ramas fara carnet in Buc. pt ca, chipurile, nu am acordat prioritate unui pieton pe trecere, fapt pt care, fie vorba intre noi, nu ma simt vinovat. m-a vanat, m-a vazut cu nr de BC, mi-a tras-o. in schimb colega mea mi-a zis ca si ea a fost in aceeasi situatie, de a ramane fara carnet, dar.. a inceput sa planga si a fost lasata in pace.... cu modificarile aduse codului rutier, am si eu o sansa sa raman cu carnetul, mai ales daca nu a fost ceva flagrant, adica sa ma surprinda pietonul pe trecere. sa opreasca cel de pe banda 1 si eu ca boul sa trec in viteza...
2008 Citroën C4 berlina facelift 1.4 90 CP
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
legile inasprite sunt pentru a controla, nu pentru a educa.
pe "smeker" il va durea identic in **** si daca e amenda 3000 de lei pentru nesemnalizare, si daca statu' la semafor devine optional.
NIMENI, niciodata, nu invata nimic din legi aspre si ridicole. va fi constrans sa se supuna, insa mintea ii va sta mereu la workarounds, si le va boicota cu orice ocazie. asa ajungem cu totii anti-politie, anti-stat. asa ajungem cu totii la evaziune fiscala si la spagi. o spirala descendenta de efecte destructive exponentiale.
eu din modificarile acestea legislative vad doar o multitudine de avantaje.
mitocania si nesimtirea nu se schimba cu nicio lege, deci cine era simtit inainte, va fi si acum, iar cine era mitocan, nu se va sfii sa continue. iar lupii moralisti a caror unica grija e ce fac ceilalti, vor continua sa ne demonstreze de ce sunt ei superiori oricarui alt muritor.
pe "smeker" il va durea identic in **** si daca e amenda 3000 de lei pentru nesemnalizare, si daca statu' la semafor devine optional.
NIMENI, niciodata, nu invata nimic din legi aspre si ridicole. va fi constrans sa se supuna, insa mintea ii va sta mereu la workarounds, si le va boicota cu orice ocazie. asa ajungem cu totii anti-politie, anti-stat. asa ajungem cu totii la evaziune fiscala si la spagi. o spirala descendenta de efecte destructive exponentiale.
eu din modificarile acestea legislative vad doar o multitudine de avantaje.
mitocania si nesimtirea nu se schimba cu nicio lege, deci cine era simtit inainte, va fi si acum, iar cine era mitocan, nu se va sfii sa continue. iar lupii moralisti a caror unica grija e ce fac ceilalti, vor continua sa ne demonstreze de ce sunt ei superiori oricarui alt muritor.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
Asa s-a facut educatia rutiera in vest. Prin legi aprige. Si i-a durut la buzunare. S-au invatat sa nu mai faca a doua oara.
La noi in schimb, ne trebuie nu legi aspre, ci draconice. Cand "smekeru" ala de care zici tu @chain, va avea si masina confiscata, o sa ii mai convina? Dar na... noi suntem o natie delasatoare, indulcim niste legi, in beneficiul cui? Ca nu tu o sa beneficiezi de acel avertisment... Daca ai senzatia ca daca te va prinde vorbind la telefon, pe TINE ... te va avertiza, te inseli amarnic.
Ceea ce se propune in lege lasa loc la interpretari. N-ai semnalizat... Da-mi avertisment! Nu, iti iau permisul si iti dau amenda, pentru ca tu nu ai vazut, dar eu am vazut: din cauza ta, cel care venea din spate a trebuit sa depaseasca banda dubla continua, punand in pericol..., ..., ...., etc...etc.
Eu sper sa NU se aprobe aceasta lege, ba din contra.
La noi in schimb, ne trebuie nu legi aspre, ci draconice. Cand "smekeru" ala de care zici tu @chain, va avea si masina confiscata, o sa ii mai convina? Dar na... noi suntem o natie delasatoare, indulcim niste legi, in beneficiul cui? Ca nu tu o sa beneficiezi de acel avertisment... Daca ai senzatia ca daca te va prinde vorbind la telefon, pe TINE ... te va avertiza, te inseli amarnic.
Ceea ce se propune in lege lasa loc la interpretari. N-ai semnalizat... Da-mi avertisment! Nu, iti iau permisul si iti dau amenda, pentru ca tu nu ai vazut, dar eu am vazut: din cauza ta, cel care venea din spate a trebuit sa depaseasca banda dubla continua, punand in pericol..., ..., ...., etc...etc.
Eu sper sa NU se aprobe aceasta lege, ba din contra.
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Modificari cod rutier
Daca legea presupune confiscarea masinii, smekeru da 10 mil spaga, si tot io ajung fara masina si ditai amenda ptr ca nu m-am oprit la o trecere.. D-aia zic ca oricat de agresive sau permisive ar fi legile, smekerului nu-i pasa...
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Modificari cod rutier
Ce imi place mie ca romanii intotdeauna sunt cei mai REBELI in fata calculatorului sau in conversatiile private... Dar cand e vb sa se faca ceva real impotriva lucrurilor cu adevarat importante... SHHHHH... liniste totala... suntem mieluseli... gata tupeul...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)