mituc scrie:In treapta 1 la turatia de relanti cam toate masinile au intre 8 si 10Kmph. Deci daca ai mai putin de 15-18Kmph, indiferent ce masina, nu ai ce cauta in alta treapta decit intii.andu_nae scrie:Si inca o intrebare mai veche:
Cand ne taraim prin oras, si reducem viteza pana la 5 Km/h e ok sa fortam treapta intai, sau sa acceleram mai tare si sa fortam treapta a doua?
Desigur, poti ambrea cu treapta 2 si sa dai aiurea foc la ambreaj, sau s-o lasi ca merge si asa si sa scuturi volanta, ambreajul, suportii motor, tubulatura si evacuarea de sa le sara toate suruburile si clemele si apoi sa faca masina ca un sac de cuie la trecerea peste orice denivelare.
Poti sa ai intr-o masura dreptate dar cand ai peste 10 km/h nu cred ca se impune de debraiezi in treapta 1a , cel putin mie cand am peste 8 km/h am o usoara respingere din cutie daca vreau sa schimb intr-a-n 1a....
Depinde si ce distanta trebuie sa o faci cu viteza 1 dar , parerea mea , este ca treapta 1 este doar pentru punerea in miscare si doar daca se merge asa de incet incat trebuie sa mergi mai mult cu a 1-a ...gen circulatia din Bucuresti ))