C4 2.0 180 vs...
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Nu m-am gindit pina acum. Depinde la ce.
Acceleratie orice in afara de start de pe loc s-ar putea sa scoata putintel fum din rs4 380PS din 2000. Din alea din 2005 V8 4.2FSI 420cp... mai greu dar diferenta nu e mare, chiar e in favoarea vacii la majoritatea capitolelor Sau la toate?
La altceva decit cretinisme dintr-astea nu ma bag pentru ca vom compara un interior, comfort si nivel de dotari la doua masini din aceeasi generatie aproximativ insa una de 25 si cealalta de 60-65k EUR sau cit o fi.
Acceleratie orice in afara de start de pe loc s-ar putea sa scoata putintel fum din rs4 380PS din 2000. Din alea din 2005 V8 4.2FSI 420cp... mai greu dar diferenta nu e mare, chiar e in favoarea vacii la majoritatea capitolelor Sau la toate?
La altceva decit cretinisme dintr-astea nu ma bag pentru ca vom compara un interior, comfort si nivel de dotari la doua masini din aceeasi generatie aproximativ insa una de 25 si cealalta de 60-65k EUR sau cit o fi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Aiurica
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
exageram ma!
relax....nu asteptam un raspuns.
relax....nu asteptam un raspuns.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- mikepop
- Mesaje:297
- Membru din:Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
- Numar Inmatriculare:OT05AMP
- Localitate:Slatina
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Ce parere aveti de motorul 1.8 (turbo ce-i drept) 180 CP de pe seat leon? cred ca ar fi loc de o comparatie si as fi tare curios de rezultat )
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001
- exdani
- Mesaje:836
- Membru din:Dum Mar 02, 2008 8:24 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe 1.6i
- Numar Inmatriculare:B 94 WRR
Re: C4 2.0 180 vs...
Presupun ca vorbim de acelasi motor de pe Vw Bora, adica 1.8T 150CP @ 5700RPM si 210NM @ 1750RPM; 0-100= 8.9 s
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHFDAk4I ... ure=relmfu[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Rdkn-BT ... ure=relmfu[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHFDAk4I ... ure=relmfu[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1Rdkn-BT ... ure=relmfu[/youtube]
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
E de inteles ca Bora conduce.
1. E turbo, si deci are zvacul ala de la boost = urca mai repede in ture
2. Cutia de viteze mai scurta
La startul de pe loc 2.0 al Citroenului si cutia cu trepte lungi clar nu reprezinta un avantaj, insa la drum, pe un traseu virajat, tinut sus in ture sunt sigur ca n-are ce alege din Bora...
1. E turbo, si deci are zvacul ala de la boost = urca mai repede in ture
2. Cutia de viteze mai scurta
La startul de pe loc 2.0 al Citroenului si cutia cu trepte lungi clar nu reprezinta un avantaj, insa la drum, pe un traseu virajat, tinut sus in ture sunt sigur ca n-are ce alege din Bora...
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 2.0 180 vs...
cu 1.8 T de 180 de cai , depinde ce anume se compara ... daca vb de demaraj , e clar avantajul turbo , daca vb de reprize sau top speed , e bataie stransa ...
1.8 T de 150 de cai misca doar la plecarea de pe loc , atat .
1.8 T de 150 de cai misca doar la plecarea de pe loc , atat .
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Si nici acolo ca pana la 100 e mai rapida C4 2.0...si dupa 100 nu prea mai are cum sa recupereze, pe hartie vorbind!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- tolomeiu
- Mesaje:30
- Membru din:Mie Noi 20, 2013 9:21 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6THP
- Numar Inmatriculare:SB-14CIT
Re: C4 2.0 180 vs...
Asta-i tare cu Oltcitul, ma prapadesc de ras.
Aiurica scrie:vreo 8 vs-uri pe A1 cu un X5 3.0 biturbo diesel( sa mor de mai stiu ce generatie) cred ca 2007...235 parca de cai, mi-a atestat ca masinuta asta merita toti banii.
Asfel toate au inceput in jur de 130 - 220~.
O singura data am simtit ca venea usor mai repede din spate si asta se intampla la 220 km/h...prbl avand viteza de top mai mare!De vreo 2 ori am plecat din spatele lui si il depaseam pe la 200...
In Bucuresti mi-a zis ca daca era cu Tuaregul ma batea, dar ca trage bine Oltcitul!
Citroen C4 1.6THP 2013
Dacia Logan 1.5 DCI 2006
Dacia Logan 1.5 DCI 2006
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: C4 2.0 180 vs...
Ce omiteti voi e faptul ca din acele TDI sau 1.8T se pot scoate masini ff performate in materie de DRAG.
In cluj doar eu stiu vreo 10 masini( golf, bora, leon, audi a3) 1.8 T cu 250 chiar 300 cai + . Si investitia e undeva la 1000 euro.
In materie de TDI la fel. Internele rezista la 300cai.. Se monteaza pe 1.9tdi turbina din dezmembrari de pe 2.7TDI sau BMW motor 3.0d + diuze injectoare+ soft + volanta intarita si disc kevlar de la ATIX costuri ~ 1000 euro si ai 250 cai.
Ca tot venii vorba de masini eftine si rapide vs masini scumpe.
Si in cazul 1.8t si in cazul 1.9tdi limitarea la masini o da aderentza... ai wheel spinn si la 100km/h
https://www.youtube.com/watch?v=ollo4PHHkFQ" onclick="window.open(this.href);return false; " capat de a-3a ii 160km/h"
In cluj doar eu stiu vreo 10 masini( golf, bora, leon, audi a3) 1.8 T cu 250 chiar 300 cai + . Si investitia e undeva la 1000 euro.
In materie de TDI la fel. Internele rezista la 300cai.. Se monteaza pe 1.9tdi turbina din dezmembrari de pe 2.7TDI sau BMW motor 3.0d + diuze injectoare+ soft + volanta intarita si disc kevlar de la ATIX costuri ~ 1000 euro si ai 250 cai.
Ca tot venii vorba de masini eftine si rapide vs masini scumpe.
Si in cazul 1.8t si in cazul 1.9tdi limitarea la masini o da aderentza... ai wheel spinn si la 100km/h
https://www.youtube.com/watch?v=ollo4PHHkFQ" onclick="window.open(this.href);return false; " capat de a-3a ii 160km/h"
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: C4 2.0 180 vs...
Mda, cum imi place mie sa zic: liniutele sunt pentru aia care nu sunt in stare sa lege doua curbe. ) Motoare puternice se pot scoate aproape din orice motor cu investitia necesara, insa sa faci o masina sa stea pe viraje cum trebuie, sa raspunde cum trebuie la franare / accelerare... ehe... mai trebuie sa manance nemtii cateva paini (si nu vorbesc de masini de rally) ci de d-astea "de saraci", de strada. C4 2.0i 180 VTS, este o masina foarte frumos echilibrata, care pe circuit si-a aratat foarte incisiv coltii, batand masini mai puternice. Mie personal nici cu sora mai mica (C2 VTS) nu mi-e rusine, diferenta intre mine si C4 mai sus amintit fiind de doar de 0.05s pe circuit, sora mai mare fiind mai rapida un pic, inca o dovada ca frantuzoaicele au acel "quelque chose" in sasiu.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:76
- Membru din:Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
- Marca si model masina:Citroen c4 2.0HDI VTS
Re: C4 2.0 180 vs...
Francezii nu sunt "nime'n drum" cand vine vorba de hot hatch'uri . Acum vreo 5 ani am gasit un tabel de la Nurburgring in care erau catalogate masinile in functie de clase si am fost uimit sa vad unde se claseaza un Renault megane RS. ( era vorba de megane 2 ) Avea timpi mai buni decat golfuri, focusuri st, type R , astra opc,si asa mai departe.
Si da am mentionat performantele in materie de drag... La noi tuningul cam la asta se rezuma la aspect si la performante in linie dreapta. Nu prea am vazut pe nimeni sa isi puna o suspensie reglabila orientata spre handling sau niste etrieri si discuri mai mari sa nu prajeasca franele dupa 10 acccelerari si 10 franari pe un drum virajat. Si in privinta asta o masina care vine de fabrica indreptata spre performanta e totdeauna mai ok.
Si da am mentionat performantele in materie de drag... La noi tuningul cam la asta se rezuma la aspect si la performante in linie dreapta. Nu prea am vazut pe nimeni sa isi puna o suspensie reglabila orientata spre handling sau niste etrieri si discuri mai mari sa nu prajeasca franele dupa 10 acccelerari si 10 franari pe un drum virajat. Si in privinta asta o masina care vine de fabrica indreptata spre performanta e totdeauna mai ok.
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: C4 2.0 180 vs...
Ei bine... te invit cu prima ocazie sa dam o tura
Upgrade frane: Brembo de C2R2 cu 4 pistonase / discuri mai mari de 283mm si trasee refacute manual de mine cu furtunase metalice fata/spate, evac custom cu de-cat, ambreiaj kevlar, axe cu came mai agresive, airbox stoc modificat de mine, filtru greenfilters de la citroen racing... etc.
Iar rezultatul final anul acesta in campionatul de time attack, la clasa street unde sunt incadrat, a fost acesta:
Dubla Citroen!
Upgrade frane: Brembo de C2R2 cu 4 pistonase / discuri mai mari de 283mm si trasee refacute manual de mine cu furtunase metalice fata/spate, evac custom cu de-cat, ambreiaj kevlar, axe cu came mai agresive, airbox stoc modificat de mine, filtru greenfilters de la citroen racing... etc.
Iar rezultatul final anul acesta in campionatul de time attack, la clasa street unde sunt incadrat, a fost acesta:
Dubla Citroen!
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
AHHH...pe locul 2...
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: C4 2.0 180 vs...
Bah.. de cand te-ai maritat, ai devenit hater! Sunt foarte incantat de rezultat, mai ales cand te bati cu masini mult mai puternice si cu cilindree mai mare. Stii tu: vara nu-i ca iarna cum nici 1.6 nu e 2.0
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 2.0 180 vs...
Da scuzeNorishor scrie:Bah.. de cand te-ai maritat, ai devenit hater! Sunt foarte incantat de rezultat, mai ales cand te bati cu masini mult mai puternice si cu cilindree mai mare. Stii tu: vara nu-i ca iarna cum nici 1.6 nu e 2.0
am uitat cu citroenul de pe primul loc are un motor v8 biturbo
tereacu tu mah...
deacum sa te vad numai pe locul 1
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)