C4 vs Megane

Citroen C4 sau altceva?
Alexandru
Mesaje: 23
Membru din: Dum Mar 18, 2007 10:26 am

relanti

Mesaj de Alexandru » Joi Mar 22, 2007 4:12 am

pentru Bogdan
atentie la cuplu, Dieselul este mai fortzos din acest pdv, la relanti la benzinar ar cam necesita sa decuplezi compresorul de clima, ca sa usurezi motorasul cu ce potzi, la cresterea turatziei creste si momentul motor, practic la benzinare nu le place deloc sub 1200 rpm, fireste ca s-ar putea seta sa fie la acest nivel, dar ar creste bineintzeles consumul, deci dieselul intotdeauna va rontzai mai egal si mai stapan pe el la relanti - adica in totzi timpii aia mortzi de la semafor. Felicitari pentru dci-ul socrului, ca si pentru culoarea berlinei tale, am ales aceeasi nuantza. By the way, eu nu lucrez la ATS, si nici nu am lucrat, am condus destul de multe masini, din pacate nici una cu 10 sau 12 cilindri, de fapt in orasul in care locuiesc doar anul asta se va primi firmanul de la centru pentru un nou dealer Citro, kiar si berlina de care am amintit am cumparat-o tocmai de la TM, are aproape un an si se apropie de 12000, nici o problema inca, doar consumul nu prea seamana cu cel din hartiile frantzujilor, ma refer la cel extra si la cel mediu, ca cel de city se cam incadreaza...bafta!

Avatar utilizator
Megane
Renoist
Mesaje: 47
Membru din: Sâm Feb 17, 2007 9:02 am
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Megane » Mar Mar 27, 2007 8:03 am

Chestia asta cu Meganul facut la misto in Turcia e discutabila, macar pentru ca fabrica de la Bursa este cea mai noua si cea mai moderna fabrica Renault din Europa. Si la cati roboti industriali sunt in fabrica aia (peste 50), nu prea apuca sa puna turcaletele mana pe masina. Problemele Meganului sunt cauzate mai degraba de calitatea mai slaba a unor repere/componente, cele mai multe fiind fabricate - culmea - în Franta, Spania, Belgia samd.
Renault Megane Sedan Privilege 1.6i 16V, 2005

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mar Mar 27, 2007 8:09 am

lipsa fiabilitatii nu are a face cu robotii.
eventual sa fie din anii 80 ca sa aiba eroare de constructie. sunt f multe componente care necesita oameni la asamblare si de acolo apar hibele. apoi daca la controlul calitatii pica, se va incerca remedierea cat de cat, si se va expedia pe piete mai putin pretentioase.
hai sa zicem altfel. la scoala se primeau note de trecere de la 5 la 10. asa e si la masini. trece de controlul calitatii si cu 5. pe ea apare admis, dar ca a fost la limita, nu mai scrie nicaieri (eventual in rapoartele fabricantului ultra-secrete)
conteaza mentalitatea constructorului. de aici japonezii au iestit in avantaj, ca la ei admis nu inseamna 5, ci poate 8. deci orice admis de acolo va demonstra mai multe decat unu admis de nota 5.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Megane
Renoist
Mesaje: 47
Membru din: Sâm Feb 17, 2007 9:02 am
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Megane » Mar Mar 27, 2007 8:16 am

T.rac3Er scrie:lipsa fiabilitatii nu are a face cu robotii.
sunt f multe componente care necesita oameni la asamblare
Pai tocmai asta e ideea, ca intr-o uzina moderna nu mai sunt chiar "foarte multe". Mi-a povestit un amic care lucreaza la Colibasi si a fost trimis la o specializare la Bursa. Cica la Colibasi e preistorie, au 2 (DOI) roboti industriali mari si lati pentru tot fluxul de fabricatie, turcaletii au peste 50. In cazul Colibasi ce ai spus tu e 100% adevarat, 98% din procesul de asamblare necesita oameni.
Renault Megane Sedan Privilege 1.6i 16V, 2005

Avatar utilizator
Megane
Renoist
Mesaje: 47
Membru din: Sâm Feb 17, 2007 9:02 am
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Megane » Mar Mar 27, 2007 8:32 am

Si ar mai fi aspectul unor repere de proasta calitate, hiba recunoscuta la Renault. Ca sa-ti dau un exemplu concret, în primii doi ani mi-au picat 2 bobine Sagem fabricate in Franta, una bucata RCD Philips fabricat undeva prin UE, una bucata claxon fabricat in Belgia parca. Ce treba are turcalete cu calitatea acestor repere? El le-a montat corect si ele au functionat initial in parametri (e si greu sa montezi aiurea chestiile enumerate mai sus). Si exact aceleasi repere le vei gasi si pe hatch-ul fabricat in Franta. N-am avut insa probleme grave, gen motor/suspensii/transmisie/directie etc.
Se plange lumea de greierasi la Megane, si pe buna dreptate. Greierasii apar insa datorita solutiilor economice de prindere a elementelor interioare (bord, fete usi samd), nu datorita turcaletului sictirit. Solutiile astea de prindere sunt perfecte pentru drumurile din Franta, dar nu prea fac fata gropanelor din Romania.
Renault Megane Sedan Privilege 1.6i 16V, 2005

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje: 1900
Membru din: Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina: Saab
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de DMX » Mar Mar 27, 2007 12:06 pm

-atata vreme cat ti le schimba pe garantie , si nu pierzi prea mult timp prin service , nu e o drama , dar cand vezi ca cei din service isi cam bat joc de tine , sau piese in garantie te pun sa le platesti pe diverse motive ..... atunci e beleua !!!

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje: 922
Membru din: Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate: CONSTANTA

Mesaj de dimabogdan » Mar Mar 27, 2007 1:04 pm

Eu cred ca turcii isi dau un pic mai mult silinta sa faca un job well done, fata de constructorul de origine.Parerea mea, nu stiu.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mar Mar 27, 2007 4:20 pm

si gandeste-te ca la colibasi fac cutiile de viteza pt reno-nissan. dar din cate am inteles sunt de ultima generatie, si fac specializari serioase. bine, unii dintre tineri sunt sictiriti de nesimtiti de francezi care muncesc la fel si primesc de 10 ori, si nu prea isi dau interesul. deci degeaba specializarea daca e "no-brain". in fine deviem, dar sa stii ca daca interesul angajatului nu e aparat (si se stie clar ca la grupul reno nu e) o sa te astepti la surprize.
in fine, la citro eu ma duc si ii zic asta e problema, el imi zice no, nu e problema, gresesti tu cum exploatezi imi vine ](*,)
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”