C4 VTS vs Octavia2 RS TDi vs Leaon FR TDi
-
- smarcaz cu C4
- Mesaje:108
- Membru din:Mie Feb 21, 2007 9:43 pm
- Contact:
multumesc pt raspunsuri.banii conteaza normal.nu-s becali.masina m-am hotarat sa fie diesel pentru ca mi-e foarte ushor cu alimentatul(poveste lunga,o sa alimentez de la firma lu' taica-miu,ceea ce benzina nu pot).sincer cel mai mult imi place vts,ca design si interior insa nu pot lua benzina,asa ca vts-ul a fost pus nu doar ca sa ma laud pe forum.dintre octavia si leon cred ca ash alege octavia.
repet,nu iau masina pt curse(megane rs,type r,gti-ies din discutie) ci vreau o masina cu oarecare valente sportive care sa nu-mi scoate o tona de benzina consum pe luna.
octavia rs.am facut un calcul la brady iese la 24.800 eur ddp(rata ajunge cu tot cu casco la 450 eur).leon este ceva mai scump si deja nush daca merita.imi pare rau ca n-am bani de una sh .apopo,daca vrea cineva un c4 la 4000 eur preluare contract pm me (imi incerc si eu norocul)
repet,nu iau masina pt curse(megane rs,type r,gti-ies din discutie) ci vreau o masina cu oarecare valente sportive care sa nu-mi scoate o tona de benzina consum pe luna.
octavia rs.am facut un calcul la brady iese la 24.800 eur ddp(rata ajunge cu tot cu casco la 450 eur).leon este ceva mai scump si deja nush daca merita.imi pare rau ca n-am bani de una sh .apopo,daca vrea cineva un c4 la 4000 eur preluare contract pm me (imi incerc si eu norocul)
C4 1.4 !!! 90 cai naravashi,culoarea vantului turbat(gris fer) + Skoda FABiA 1.4 75 CP +(in viitor) Opel Vectra sau Skoda Octavia
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Ok tataie... iti uram la multi ani cu ocazia celei de-a 65-a aniversari
P.S.: daca alegeai leon-ul te iertam, macar e in acelasi spirit cu C4
P.S.: daca alegeai leon-ul te iertam, macar e in acelasi spirit cu C4
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- smarcaz cu C4
- Mesaje:108
- Membru din:Mie Feb 21, 2007 9:43 pm
- Contact:
da,adevaru ca de la design fashnetz ajung la masina desenata de copilu' isteric(asa ziceam de o2 inainte).da' ce sa-i faci daca nu pun si astia motorul de 170 pe c4,ala care exista la peugeot 407....asa ca omagiu pentru fanii diesel.
C4 1.4 !!! 90 cai naravashi,culoarea vantului turbat(gris fer) + Skoda FABiA 1.4 75 CP +(in viitor) Opel Vectra sau Skoda Octavia
-
- smarcaz cu C4
- Mesaje:108
- Membru din:Mie Feb 21, 2007 9:43 pm
- Contact:
pai cu leonul e faza ca pt acelasi motor si performante asemanatoare chair nu cred ca merita sa dau aprox 3500 in plus...nu ma dau banii afara,oricum sunt cam la limita cu rata.cert,leon e peste o2 la design,da' parca nici rs-ul nu arata asa infect ca una normala...
C4 1.4 !!! 90 cai naravashi,culoarea vantului turbat(gris fer) + Skoda FABiA 1.4 75 CP +(in viitor) Opel Vectra sau Skoda Octavia
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Nu stiam ca este octavia rs cu tdi-ul de 170.
Si da, in ceea ce priveste motorizarile la C4... poti avea 160 sau 165CP pe diesel daca chiptunezi un 2.0HDI. Insa apar dureri la garantii and shit, deci daca vrei ceva mai potent... cu parere de rau, solutia este sa mergi pe la concurenta.
Si da, in ceea ce priveste motorizarile la C4... poti avea 160 sau 165CP pe diesel daca chiptunezi un 2.0HDI. Insa apar dureri la garantii and shit, deci daca vrei ceva mai potent... cu parere de rau, solutia este sa mergi pe la concurenta.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- smarcaz cu C4
- Mesaje:108
- Membru din:Mie Feb 21, 2007 9:43 pm
- Contact:
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Ai si nu ai dreptate...
Uite o configurare de bun simt:
Vehiculul din imagine este cu titlu de prezentare
MEGANE COUPE RS - Renault Sport Pret fara TVA de la: 18343
Motorizare:
2,0 Turbo 16V 225 CP - Renault Sport 18343
Dotari optionale:
Scaune fata cu incalzire (SGACHA) 127
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din spate (ABLAT) 32
Pre-echipare telefon (PRETEL) 95
Faruri cu Xenon (LADECH) 380
Radio HI FI Cabasse 4X35 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda si magazie CD in fata (RAD04) 405
Sasiu sport si oglinzi retrovizoare exterioare de culoare "antracit" (RET06 PRSPTR SDPRPN) - elimina senzorul de presiune in pneuri 443
Culoare exterior:
Rouge Toro 0
Culoare interior:
Tapiterie din piele carbon inchis 968
Total: 20793
Total cu TVA: 24744
Dotari Standard
4 jante din aluminiu 18"
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.
Aer conditionat cu reglare automata
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Centura centrala spate in 3 puncte
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Control dinamic al traiectoriei E.S.P. + sistem antipatinaj A.S.R. + control al subvirarii C.S.V.
Directie asistata electric variabila
Faruri cu sistem de spalare
Functia "Follow me home"
Geamuri electrice fata cu impuls
Geamuri electrice spate (pentru Mégane Bicorp Renault Sport)
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, rabatabile electric
Proiectoare de ceata
Radio CD cu MP3 si satelit de comanda
Scaun sofer cu reglare pe inaltime si lombara
Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) si bricheta
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Sistem de supraveghere a presiunii in pneuri
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata
Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie si cadenta automata
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Tapiterie piele carbone inchis
Tempomat si limitator de viteza
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Trape sub locurile din fata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Uite o configurare de bun simt:
Vehiculul din imagine este cu titlu de prezentare
MEGANE COUPE RS - Renault Sport Pret fara TVA de la: 18343
Motorizare:
2,0 Turbo 16V 225 CP - Renault Sport 18343
Dotari optionale:
Scaune fata cu incalzire (SGACHA) 127
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din spate (ABLAT) 32
Pre-echipare telefon (PRETEL) 95
Faruri cu Xenon (LADECH) 380
Radio HI FI Cabasse 4X35 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda si magazie CD in fata (RAD04) 405
Sasiu sport si oglinzi retrovizoare exterioare de culoare "antracit" (RET06 PRSPTR SDPRPN) - elimina senzorul de presiune in pneuri 443
Culoare exterior:
Rouge Toro 0
Culoare interior:
Tapiterie din piele carbon inchis 968
Total: 20793
Total cu TVA: 24744
Dotari Standard
4 jante din aluminiu 18"
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.
Aer conditionat cu reglare automata
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Centura centrala spate in 3 puncte
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Control dinamic al traiectoriei E.S.P. + sistem antipatinaj A.S.R. + control al subvirarii C.S.V.
Directie asistata electric variabila
Faruri cu sistem de spalare
Functia "Follow me home"
Geamuri electrice fata cu impuls
Geamuri electrice spate (pentru Mégane Bicorp Renault Sport)
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, rabatabile electric
Proiectoare de ceata
Radio CD cu MP3 si satelit de comanda
Scaun sofer cu reglare pe inaltime si lombara
Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) si bricheta
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Sistem de supraveghere a presiunii in pneuri
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata
Stergatoare parbriz cu senzor de ploaie si cadenta automata
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Tapiterie piele carbone inchis
Tempomat si limitator de viteza
Tetiere fata reglabile pe inaltime
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Trape sub locurile din fata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Vezi ca bicorp-ul RS are 5 usi, nu 3 ca si coupe-ul...mugurel scrie:A
Geamuri electrice spate (pentru Mégane Bicorp Renault Sport)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Dar de o Honda Civic 2.2 Sport Diesel ce zici ?
http://honda.com.ro/civic5d/fisatehnica/
Costa 24 k euro DDP. 205 kmh si 8.6s demaraj. 340 Nm @ 2.000 rpm
Si arata mult mai bine decat Octavia sau Leon.
Consumul mi se pare exceptional, 6.9 l urban la suta.
http://honda.com.ro/civic5d/fisatehnica/
Costa 24 k euro DDP. 205 kmh si 8.6s demaraj. 340 Nm @ 2.000 rpm
Si arata mult mai bine decat Octavia sau Leon.
Consumul mi se pare exceptional, 6.9 l urban la suta.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Sunt diferente mari intre meganuri RS! Sunt variantele, megane RS simplu ala clasic, este R26 care beneficiaze de multe chestii in plus si anume caroseria mai usoara ,diferential limitat suspensii mai tari, 230 cp si altele, costa probabil peste 30 mii euro, mai este RS cup, care nu stiu sincer ce are in minus fata de r26 probabil diferentialul...?
Eu personal as opta pentru un clio rs, pretul este mai mult decat beton, ca sa zic asa, 16500cip (in jur de), e noua ca aparitie si design si personal mie imi place.
Eu personal as opta pentru un clio rs, pretul este mai mult decat beton, ca sa zic asa, 16500cip (in jur de), e noua ca aparitie si design si personal mie imi place.
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Eu iei recomand urmatorul lucru daca tot iti place C4.
I-ati C4 2.0 hdi si ti-l resoftezi la cineva care stie ce face.
In felul asta o sa ai cam 165-170 cp, masina are 6 trepte ca sa ai si un consum decent, designul superb.
Ai tot ce ai nevoie, inclusiv sportivitate relativa.
Si iesi si ca $$$ super K!!!
I-ati C4 2.0 hdi si ti-l resoftezi la cineva care stie ce face.
In felul asta o sa ai cam 165-170 cp, masina are 6 trepte ca sa ai si un consum decent, designul superb.
Ai tot ce ai nevoie, inclusiv sportivitate relativa.
Si iesi si ca $$$ super K!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
Sincer, daca mi-as lua Megane RS, chiar nu m-ar incanta sa ii pun xenon, scaune super profilate, sau alte briz-brizuri!mugurel scrie:Ai si nu ai dreptate...
Ideea e ca avand 20k iti poti lua o masina Turbo, de 225 de cai, care, pe sosea, da cu flit unor masina cu emblema!
Daca vrei o masina cu adevarat sport, de circuit, una la care conteaza fiecare viraj, fiecare milisecunda, fiecare cm patrat de aderenta pierdut.. Sunt multe alte optiuni la indemana, la preturi mult mai mari!
Iar cand pleci de la un semafor cu un 2.0T de 225 de cai, si dai fum unui 535i de 70k, SIGUR nu conteaza ca ala are piele, navigatie, xenoane si sigla BMW pe capota! Foarte deschis vorbind, cu 20k ai o jucarie nervoasa!
De aceea Megane RS, o consider cu adevarat un hot-hatch, atat din prisma pretului, a performantelor si a posibilitatii de a-ti configura masina! Cum poti da 20k pe ea, poti da pe 'cateva' optionale 10k si sa ajungi la un Megane de 30.000 euro! Iar acolo, deja te gandesti la masina sportiva japoneza!
Eu sincer, mi-as dori o masina ieftina, sa aibe doar AC simplu, si jante pe 17.. Fara volan de piele, fara scaune Recaro, fara embleme pompoase - GTI, ST, RS.. Si bineinteles sa aibe sub capota o bestie! Cam cum era pe vremuri Renault 5 Turbo!
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti