1.6 benzina vs 1.6 diesel

Citroen C4 sau altceva?
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:
1.6 benzina vs 1.6 diesel

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 03, 2007 2:51 pm

propun 1.6 benzina vs 1.6 diesel...
ce spuneti?
pro contra....
care pe care?...
eu sunt fan benzina...deci...provocarea a fost lansata.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Dec 03, 2007 2:52 pm

Iar o sa se incinga spiritele...
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 03, 2007 2:53 pm

pai ...e bine ...nu?

:)
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Mihay » Lun Dec 03, 2007 2:54 pm

si eu am tot benzina.diesel e mai mult ptr economie de combustibil desi e mai greu de intretinut decat benzinarul.si nu se compara zgomotul placut al benzinei.parerea mea..

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Lun Dec 03, 2007 3:29 pm

Dizelul nu e mai greu de intretinut, nu stiu de unde a aparut ideea asta.
Diferenta de consum luata pe hartie nu e asa mare, in schimb in realitate stau altfel lucrurile. Mi se mai intampla sa raman fara bani spre sfarsitul lunii si am drumuri de facut tot timpul, solutia e simpla, merg economic (ca in poza :) ).

Imagine

De rest, eu am luat dizel in primul rand pentru ca-mi place mai mult la condus si in al doilea rand din cauza consumului si a libertatii pe care ti-o ofera. Mai poate sa conteze si cuplul mai mare.

Eu nu mi-as lua benzinara decat daca n-as avea bani de dizel.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 03, 2007 3:33 pm

cum adik iti place la condus?
ce feeling poate fi mai frumos decat sa tii masina in 6500 de ture si sa asculti sunetul motorului.......?
......sau se poate si cu diesel acest lucru....... :twisted:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Dec 03, 2007 3:36 pm

Pai in afara de comportamentul specific pentru fiecare (care nu are sens) eu nu vad ce diferente exista intre 2 asemenea masini.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Dec 03, 2007 3:44 pm

Daca as gandi practic Diesel scrie pe mine...cum nu prea gandesc practic, nu o sa iau inca un diesel poate decat unul foarte puternic >200CP ..
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Lun Dec 03, 2007 4:04 pm

Placerea la dizel e data de cuplul mare la turatie mica. Nu trebuie sa urc prea mult in ture ca sa traga bine. Nu trebuie sa schimb in treapta inferioara la fiecare depasire.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
Ovidiu
El_Rey
Mesaje:542
Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i
Numar Inmatriculare:BXX5EBI
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Mesaj de Ovidiu » Lun Dec 03, 2007 4:13 pm

Sunt clar pentru benzina! Dieselul mi se pare mai pretentios!
Un diesel e bun pentru drum lung!!
AUDI A6 2.0TDI 177cp
VW Polo tossa blue 1.4 85cp
Kia Pro Cee'd negru 1.4 109cp

Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 03, 2007 4:31 pm

nero scrie:Placerea la dizel e data de cuplul mare la turatie mica. Nu trebuie sa urc prea mult in ture ca sa traga bine. Nu trebuie sa schimb in treapta inferioara la fiecare depasire.

dc trebuie sa schimbi???
trebuie doar sa o tii acolo sus....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 03, 2007 4:32 pm

si inca ceva.....
liniutza 400 m cine castiga?
diesel sau benzina?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Dec 03, 2007 4:35 pm

Benzina. Nu stiu insa ce se intimpla daca ambele is chiptunate (dieselul la 138 si benzina la 120).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Mesaj de Aiurica » Lun Dec 03, 2007 4:38 pm

mituc scrie:Benzina. Nu stiu insa ce se intimpla daca ambele is chiptunate (dieselul la 138 si benzina la 120).
pai ti-ai raspuns singur :)
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Dec 03, 2007 5:00 pm

Eu nu vad sa-mi fi raspuns undeva. Sau, vrei sa dam o linie intre un tir cu motor de 600cp (cu tot cu vagon) si un matiz? Nu doar sa ai multi cai conteaza (dupa cum vezi dintre diesel si benzinar cu aceeasi putere cistiga benzinarul, si nu doar din cauza celor 50 de kile in minus).
Ultima oară modificat Lun Dec 03, 2007 5:04 pm de către mituc, modificat 1 dată în total.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”