C4 vs Astra Njoy
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
@tibi, eu acu ma uit ca curca'n lemne cand schimb masina, si trec de pe C4 la alta. Si o am de la sfarsitul lui martie. M-am obisnuit cu bordul de C4 de la Rm Valcea pana in Bucuresti, de ziceai ca m-a facut mama in C4.
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: C4 vs Astra Njoy
pe mine ma prinde bine C4
incearca l si tu
si acum si peste 5 ani o sa intoarca priviri ...
designul e de nota 11 (interior si exterior)
alege C4 2.0l
incearca l si tu
si acum si peste 5 ani o sa intoarca priviri ...
designul e de nota 11 (interior si exterior)
alege C4 2.0l
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Re:
Eu ma refeream la motoarele de 1.6.tibi scrie:te anunt ca au si motor de 2.0 crdi de 140cp,pretul fiind ~19000euroi.nero scrie:Benzinarul de la Cee'd e de 122cp, dizelurile sunt 90 si 115cp.
.
mult prea mult pt o masina ca cee'd-ul.
la banii astia cu ochii inchisi aleg o nemtoaica.
astra ,(opel in general) se gaseste in nr mare la noi pt ca au costuri de intretinere mici.si pe romanul nostru mereu asta l-a interesat.motoarele sunt puturoase,dar durabile.bordul consider ca e prea monoton,prea german.gtc are un design frumos,dar sunt curios cum se vede prin geamul ala triunghiular???
la c4 nu m-am putut sa ma obisnuiesc cu bordul(asta a fost criteriul meu pt care l-am eliminat din lista cu variante)
Stiu ca exista si diesel de 2.0, iar la 19000 e o alegere foarte buna, l-as prefera oricand unei nemtoaice cu motor mai slab si mai slab dotata.
La acest motor se poate face si remapare in house (acoperita de garantie) la 170cp.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 vs Astra Njoy
Sa fac un refresh topicului caci ieri m-am fatait mai multi km cu un Opel Astra 1.6 benzina hatchback (productie 2006 sau 2007), cutie de viteze automata si cca 33.000 km la bord, nivel de dotare printre cele mai ssu (tapiserei piele-textil, senzori, xenon parca, cutie automata, aer conditionat automat, etc)
In primul rand masina avea niste probleme:
- turatia la relanti varia deseori aiurea insotita de ceva vibratii cand revenea la turatia normala (pana la 1.000 ture, dar sarea si pana la 3.000) cand stateai cu masina pe loc, cu piciorul pe frana. Uneori varia atat incat motorul se scutura si se oprea.
- probleme la electromotor, uneori nu dadea curent.
Mi s-a oprit masina in intersectia de la Orhideea si a oprnit abia la a 6a sau a 7a cheie, pur si simplu nu invartea demarorul, se aprindeau doar led-urile prin bord.
- cutia de viteze a suferit de 2 ori interventii in service (s-a blocat, spusele proprietarei, o prietena)
Parti pozitive:
1.cheia mi-a lasat o impresie mai buna (mai bine facuta, mai durabila)
2.clar usile se inchid mai frumos (nu se aude troncanitul ala). Ma uitam si la Astra geamurile sunt drepte, la C4 sunt mai mari si curbate, oare asta sa fie o cauza ca vibreaza in interiorul usii cand o inchizi?
3.peste denivelari (atatea cate am luat) masina e mai inchegata, nu troncane. Aproape ca nu simteam.
4.antifonaj ceva mai bun (habitaclul parea mai bine izolat de exterior, si ma intreb oare troncanitul care se aude pe denivelarii in interiorul lui C4 nu o fi din cauza antifonajului mai slab?)
Parti negative:
1. pozitie de condus mai obositoare. Am incercat eu cat am putut sa reglez volanul si scaunul dar nu am reusit sa obtin o pozitie relaxanta ca la C4. Scaunele mi s-au parut foarte enervante, erau incomode rau (inguste si tari)
Eu la C4 stau fie cu mana stanga pe volan si dreapta pe cotiera fie la drum lung cand nu trebuie sa schimb viteze cu stanga pe cotiera usii si cu dreapta pe volan.
Ei bine la Astra n-am putut deloc sa imi odihnesc bratul stanga pe manerul ala al usii.
2.senzatia de spatiu interior inferioara lui C4. N-am stat sa masor cu ruleta dar uitandu-ma in lateral, in fata, in spate mi se parea ca sunt intr-o masina sensibil mai mica decat in a mea.
M-am pus pe rand pe toate locurile din masina si am avut aceasi senzatie referitoare la spatiu: parca ceva ma presa, ma simteam ca intr-un lift. Si scaunele sunt destul de tari.
3. cotiera INFECTA (e reglabila pe inaltime, ceea ce e un avantaj) dar e foarte ingusta si instabila (se balangane) si in interior nu ai loc decat de 2-3 pachete de tigari si 2 pixuri.
Nici vorba sa stea si soferul si pasagerul cu cotul pe ea.
4. Spatii de depozitare extrem de putine: cele din usi - foarte inguste, in scaune - inexistente, sertare prin bord - inexistente.
Torpedoul totusi e maricel.
5. Sunetul motorului la turatii inalte (desi la relanti parea mai tacuta) nu mi-a placut deloc.
6. Servodirectia prea usoara, nu aveam deloc feedback.
7. Stabilitatea in curbe si la viraje luate 'din scurt' mi s-a parut inferioara lui C4.
In rest radioCD-ul parca nu avea atatia purici ca RD4 meu (fostul) dar nici sunetul nu era grozav (adica se simtea ca era o gama de frecvente taiate). M-am jucat prin setari, nimic, a ramas la fel.
Mi s-a parut putin enervant displayul central, pentru ca toate informatiile sunt afisate pe el (clima, consum, radio, setarile masini, etc) E destul de mic si meniul nu e chiar intuitiv.
Iar tweeterele mi se par nefericit amplasate (undeva unde oglinzile laterale se unesc cu usa)
Materialele in interior sunt de calitate buna (niste piele pe usi, niste chestii gen lemn pe bord - dar nu era maro ci cenusiu-negru, plastic ok pe bord) dar cam sufera la capitolul estetic, unde au un aspect destul de tern si trist.
In primul rand masina avea niste probleme:
- turatia la relanti varia deseori aiurea insotita de ceva vibratii cand revenea la turatia normala (pana la 1.000 ture, dar sarea si pana la 3.000) cand stateai cu masina pe loc, cu piciorul pe frana. Uneori varia atat incat motorul se scutura si se oprea.
- probleme la electromotor, uneori nu dadea curent.
Mi s-a oprit masina in intersectia de la Orhideea si a oprnit abia la a 6a sau a 7a cheie, pur si simplu nu invartea demarorul, se aprindeau doar led-urile prin bord.
- cutia de viteze a suferit de 2 ori interventii in service (s-a blocat, spusele proprietarei, o prietena)
Parti pozitive:
1.cheia mi-a lasat o impresie mai buna (mai bine facuta, mai durabila)
2.clar usile se inchid mai frumos (nu se aude troncanitul ala). Ma uitam si la Astra geamurile sunt drepte, la C4 sunt mai mari si curbate, oare asta sa fie o cauza ca vibreaza in interiorul usii cand o inchizi?
3.peste denivelari (atatea cate am luat) masina e mai inchegata, nu troncane. Aproape ca nu simteam.
4.antifonaj ceva mai bun (habitaclul parea mai bine izolat de exterior, si ma intreb oare troncanitul care se aude pe denivelarii in interiorul lui C4 nu o fi din cauza antifonajului mai slab?)
Parti negative:
1. pozitie de condus mai obositoare. Am incercat eu cat am putut sa reglez volanul si scaunul dar nu am reusit sa obtin o pozitie relaxanta ca la C4. Scaunele mi s-au parut foarte enervante, erau incomode rau (inguste si tari)
Eu la C4 stau fie cu mana stanga pe volan si dreapta pe cotiera fie la drum lung cand nu trebuie sa schimb viteze cu stanga pe cotiera usii si cu dreapta pe volan.
Ei bine la Astra n-am putut deloc sa imi odihnesc bratul stanga pe manerul ala al usii.
2.senzatia de spatiu interior inferioara lui C4. N-am stat sa masor cu ruleta dar uitandu-ma in lateral, in fata, in spate mi se parea ca sunt intr-o masina sensibil mai mica decat in a mea.
M-am pus pe rand pe toate locurile din masina si am avut aceasi senzatie referitoare la spatiu: parca ceva ma presa, ma simteam ca intr-un lift. Si scaunele sunt destul de tari.
3. cotiera INFECTA (e reglabila pe inaltime, ceea ce e un avantaj) dar e foarte ingusta si instabila (se balangane) si in interior nu ai loc decat de 2-3 pachete de tigari si 2 pixuri.
Nici vorba sa stea si soferul si pasagerul cu cotul pe ea.
4. Spatii de depozitare extrem de putine: cele din usi - foarte inguste, in scaune - inexistente, sertare prin bord - inexistente.
Torpedoul totusi e maricel.
5. Sunetul motorului la turatii inalte (desi la relanti parea mai tacuta) nu mi-a placut deloc.
6. Servodirectia prea usoara, nu aveam deloc feedback.
7. Stabilitatea in curbe si la viraje luate 'din scurt' mi s-a parut inferioara lui C4.
In rest radioCD-ul parca nu avea atatia purici ca RD4 meu (fostul) dar nici sunetul nu era grozav (adica se simtea ca era o gama de frecvente taiate). M-am jucat prin setari, nimic, a ramas la fel.
Mi s-a parut putin enervant displayul central, pentru ca toate informatiile sunt afisate pe el (clima, consum, radio, setarile masini, etc) E destul de mic si meniul nu e chiar intuitiv.
Iar tweeterele mi se par nefericit amplasate (undeva unde oglinzile laterale se unesc cu usa)
Materialele in interior sunt de calitate buna (niste piele pe usi, niste chestii gen lemn pe bord - dar nu era maro ci cenusiu-negru, plastic ok pe bord) dar cam sufera la capitolul estetic, unde au un aspect destul de tern si trist.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 vs Astra Njoy
Si am uitat sa mentionez de comutatorul de lumini de la Astra care personal ma cam enerveaza (luminile se aprind de la un siwitch de pe bord, din partea stanga a volanului) iar semnalizarea are maneta clasica ca sa zic asa.
Imi pare mai comod totul pe aceasi maneta.
Imi pare mai comod totul pe aceasi maneta.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- florinc4
- Operat ESTetic
- Mesaje:3251
- Membru din:Dum Sep 28, 2008 4:55 pm
- Numar Inmatriculare:B 94 URH
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 vs Astra Njoy
asta cu luminile..am vazut ca e tipica masinilor germane...nu stiu de ce le-au pus acolo...eu ma obisnuisem repede...si mi-a fost mai greu pe c4
C4 coupe facelift: 1.6l cu 122 de ponei
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: C4 vs Astra Njoy
Pai sa stii ca sint...
Cind dai banii pe o astra primesti in schimb o cutie nemteasca, cam anosta dar relativ bine inchegata si cu niste motoare coreene relativ bune (ma refer la cele de 1.7, ca alea de 1.9... cam nasol). Cind dai banii pe un C4 primesti o masina despre care exclami cel putin odata in viata ca ai vrea sa o sui in pat sa-i dai ochii aia langurosi peste cap., motore rezonabile, un interior superb, etc.
Deci relatia cu C4 e aproape sex, si nu poti face sex cu o cutie anosta precum astra. Mai poti face sex cu o karateka precum mazda sau o judoka precfum honda si sa risti sa-ti belesti degetele incercind sa pui telefonul in spatiul de depozitare inexistent de sub volan sau ceva, dar devine interesant cind incepi sa ignori faptul ca telefonul e pe podea si se plimba in toate partile.
Cind dai banii pe o astra primesti in schimb o cutie nemteasca, cam anosta dar relativ bine inchegata si cu niste motoare coreene relativ bune (ma refer la cele de 1.7, ca alea de 1.9... cam nasol). Cind dai banii pe un C4 primesti o masina despre care exclami cel putin odata in viata ca ai vrea sa o sui in pat sa-i dai ochii aia langurosi peste cap., motore rezonabile, un interior superb, etc.
Deci relatia cu C4 e aproape sex, si nu poti face sex cu o cutie anosta precum astra. Mai poti face sex cu o karateka precum mazda sau o judoka precfum honda si sa risti sa-ti belesti degetele incercind sa pui telefonul in spatiul de depozitare inexistent de sub volan sau ceva, dar devine interesant cind incepi sa ignori faptul ca telefonul e pe podea si se plimba in toate partile.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 vs Astra Njoy
Pentru unii conteaza mai mult faptul ca e mai inchegata decat interior + exterior foarte frumoase
(nu-i cazul meu ce-i drept )
Oricum, ambele sunt masini bune.
(nu-i cazul meu ce-i drept )
Oricum, ambele sunt masini bune.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 vs Astra Njoy
Din fericire am cu cine sa fac sex , nu m-as fii gandit EVER sa fac sex cu o masina , poate doar IN masina !!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: C4 vs Astra Njoy
Pai e altfel de sex... nu ma refeream la acel sex in urma caruia pot aparea copii.
Adica, ai si tu mila de biata planeta, daca ar aparea un plod de la o pereche de genul: un individ cu un ciuf cret si in permanenta bucuros precum deese, si o berlina c4... ce i-ai da sa manince la chestia rezultata, unde i-ai face analizele, cum o omori daca se pune problema, etc?
Adica, ai si tu mila de biata planeta, daca ar aparea un plod de la o pereche de genul: un individ cu un ciuf cret si in permanenta bucuros precum deese, si o berlina c4... ce i-ai da sa manince la chestia rezultata, unde i-ai face analizele, cum o omori daca se pune problema, etc?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!