C4 vs Astra Njoy
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Ce m-a impresionat pe forumul celor de la astra a fost : faptul ca sunt oameni care au avut astra H iar cand si-au schimbat masina si-au luat tot un astra H .... asta mi-a dat mult de gandit , sau au avut astra H si si-au luat GTC .......
Aici nu am gasit astfel de "specimene" asta dovedeste ca oamenii respectivi chiar au fost multumiti de masinile lor .....
Eu era sa fiu un specimen am fost la un pas sa-mi iau c4 coupe , dar m-a enervat dealerul nu mi-a dat sa ma dau cu 2.0HDI
Aici nu am gasit astfel de "specimene" asta dovedeste ca oamenii respectivi chiar au fost multumiti de masinile lor .....
Eu era sa fiu un specimen am fost la un pas sa-mi iau c4 coupe , dar m-a enervat dealerul nu mi-a dat sa ma dau cu 2.0HDI
-
- Membru 'tunat'
- Mesaje:1296
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
- Localitate:Bucuresti
inseamna ca nu v-ati plimbat cu o masina facuta cum trebuie.mituc scrie:Daca nu o ingreunezi cu spoilere de jdemii de kile facute manual, daca nu-i pui jante nus' de care care solicita ceva mai mult suspensiile, ao sa vezi ca nu troncane chiar cum te plingi tu. Daca la o masina conceputa sa mearga cu pneuri de 12cm inaltime tu ii pui pneuri de 10 sau 8 e normal ca nu poate sa fie la fel de silentioasa ca inainte.Adrian scrie:nimeni nu zice ca la denivelari c4 e cea mai zgomotosa masina.. pentru romania, c4 nu e o masina! E masina de weekend! Astra are o suspensie forte bine realizata, confortabila. eu nu as mai lua c4. Mergi pe orice altceva
Eu la 47k km am aceeasi greieri pe care-i aveam la 10k. Si nici o problema Probleme pot sa spun ca am avut doar 2 mari, cea cu senzorul de temperatura si cu regulatorul de aer, ambele rezolvate pe garantie. Daca miine as avea aceeasi bani sa-i dau pe o masina i-as da tot pe C4 si nu zic asta doar ca sa-l conving pe co-forumistul nostru sa-l inbogateasca pe labariceanu, ci trecind peste asta pot sa-i spun ca sint extrem de putine sanse sa aiba probleme majore cu un C4 (chiar mai putine decit cu un astra h sau golf 5, golf-urile de exemplu fiind cam firave la calea de rulare, se stie).
c4 stock are o suspensie spate infecta... e cea mai proasta masina cu care am mers!
o tunez pentru ca imi place ca design, iar acum e prea tarziu sa ma opresc. la anu o fac cadou prietenei, plateste ea 2 ani ratele, si imi iau un focus sau golf, ceva sa fie independenta si pe spate suspensia...
Ps - postez d p telefon, e greu cu baTzu pe ecran... off
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
mai conteaza si asta foarte mult...
vanzarea produselor...
ar trebui investiti bani mai multi in oameni capabili, care sa stie sa vanda, chiar daca in numar mai mic. dar citro are o imagine mai slab ca golf la rumani, sau astra (deh, ce sa faci la ideile postdecembriste), asa ca vanzarile nu vor justifica acele salarii la oameni capabili, deat poate pe termen lung, si cine se mai uita la asta in "tara tunurilor"...
...
mi-as lua o japoneza sincer...c4 mi-as lua dupa ce as face o anexa la contractul de v-c. acolo as stipula termenii de solutionare a diverselor probleme, penalitatile in caz de nerezolvare si as desface masina pentru a remedia probleme inainte sa apara (plastice jucause)
in al doilea rand as cumpara niste motoare mai potente pt geamurile electrice si niste chedere serioase. (totusi geamurile alea sunt f mari si grele)
in rest cam nimic...
astra vad ca are si ea probleme la radio, zgomot pe suspensia spate, geamuri care trancane...so... doar ca e mai scumpa, si nu arata la fel de bine...
vanzarea produselor...
ar trebui investiti bani mai multi in oameni capabili, care sa stie sa vanda, chiar daca in numar mai mic. dar citro are o imagine mai slab ca golf la rumani, sau astra (deh, ce sa faci la ideile postdecembriste), asa ca vanzarile nu vor justifica acele salarii la oameni capabili, deat poate pe termen lung, si cine se mai uita la asta in "tara tunurilor"...
...
mi-as lua o japoneza sincer...c4 mi-as lua dupa ce as face o anexa la contractul de v-c. acolo as stipula termenii de solutionare a diverselor probleme, penalitatile in caz de nerezolvare si as desface masina pentru a remedia probleme inainte sa apara (plastice jucause)
in al doilea rand as cumpara niste motoare mai potente pt geamurile electrice si niste chedere serioase. (totusi geamurile alea sunt f mari si grele)
in rest cam nimic...
astra vad ca are si ea probleme la radio, zgomot pe suspensia spate, geamuri care trancane...so... doar ca e mai scumpa, si nu arata la fel de bine...
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Kia cee`d troncane chiar mai rau pe spate si are suspensie independenta.
Deci cine crede ca suspensie independeta pe spate e automat garantia confortului se inseala
Din punctul meu de vedere singurul plus al Astrei e ca iti poti face modelul OPC: ai scaune recaro, suspensii si arcuri sport, etc etc etc plus motor de 2.0 turbo de 240 cai.
Daca si la C4 ar exista o versiune din asta `turbata`, un fel de Double McVTS ar fi perfect.
In rest nu am nici un alt argument pt Astra.
Deci cine crede ca suspensie independeta pe spate e automat garantia confortului se inseala
Din punctul meu de vedere singurul plus al Astrei e ca iti poti face modelul OPC: ai scaune recaro, suspensii si arcuri sport, etc etc etc plus motor de 2.0 turbo de 240 cai.
Daca si la C4 ar exista o versiune din asta `turbata`, un fel de Double McVTS ar fi perfect.
In rest nu am nici un alt argument pt Astra.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
-
- Mesaje:2
- Membru din:Lun Ian 07, 2008 2:20 pm
c4.vs.astra n'joy
Va multumesc pt.toate sugestiile care mi le-ati dat!!!!!Promit ca o sa va anunt ce masina o sa cumpar......
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Am eu o intrebare daca tot zici ca esti tata lor: e chiar atit de subviratoare de nici nu poti parca cu fata la 15Kmph?DMX scrie:Daca ai vreo intrebare legata de astra H /GTC ...optiuni sau dealeri ... nu ezita ...sunt tatal lor ....
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:46
- Membru din:Mar Apr 22, 2008 6:58 pm
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
m'am dat cu ceed 3 usi (pro street parca?) la recentul "concurs de drive test" pe aeroportul baneasa. 122 cp diesel, full options, draguta masina, stabila si dupa al 5lea jalon luat cu 60-70 (in a 2a la 4mii), nu am apucat sa aud prea multe zgomote, am condus in total 10-15km pe parcursul a 2 ore, insa pretul si faptul ca e totusi coreeana ma indeparteaza de ea total.Deese scrie:Kia cee`d troncane chiar mai rau pe spate si are suspensie independenta.
Deci cine crede ca suspensie independeta pe spate e automat garantia confortului se inseala
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Benzinarul de la Cee'd e de 122cp, dizelurile sunt 90 si 115cp.
Zgomote n-o sa auzi niciodata cand te dai pe asfalt, o sa auzi pe piatra cubica sau pe drum prost. Am facut si eu drive test cu Cee'd si m-am bagat pe la Baneasa pe drumul ala de la Zoo, prin gropi e la fel de zgomotoasa ca robotelul, iar pe drum normal, dizelul de la cee'd e mult mai zgomotos.
Zgomote n-o sa auzi niciodata cand te dai pe asfalt, o sa auzi pe piatra cubica sau pe drum prost. Am facut si eu drive test cu Cee'd si m-am bagat pe la Baneasa pe drumul ala de la Zoo, prin gropi e la fel de zgomotoasa ca robotelul, iar pe drum normal, dizelul de la cee'd e mult mai zgomotos.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Daca dieselul de 122cp e acelasi de pe toyota auris atunci prefer hdi-ul de 1.6 de la psa.
++benzinarele alea or fi mai puternice decit cele de pe c4, dar c4 sta mult mai bine si pleaca mai repede cu motoarele mai mici.
++benzinarele alea or fi mai puternice decit cele de pe c4, dar c4 sta mult mai bine si pleaca mai repede cu motoarele mai mici.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- tibi
- Mesaje:101
- Membru din:Dum Mar 04, 2007 12:57 am
- Localitate:ploiesti
Re:
te anunt ca au si motor de 2.0 crdi de 140cp,pretul fiind ~19000euroi.nero scrie:Benzinarul de la Cee'd e de 122cp, dizelurile sunt 90 si 115cp.
.
mult prea mult pt o masina ca cee'd-ul.
la banii astia cu ochii inchisi aleg o nemtoaica.
astra ,(opel in general) se gaseste in nr mare la noi pt ca au costuri de intretinere mici.si pe romanul nostru mereu asta l-a interesat.motoarele sunt puturoase,dar durabile.bordul consider ca e prea monoton,prea german.gtc are un design frumos,dar sunt curios cum se vede prin geamul ala triunghiular???
la c4 nu m-am putut sa ma obisnuiesc cu bordul(asta a fost criteriul meu pt care l-am eliminat din lista cu variante)
seat leon 2.0tdi 140cp stylence si fan c4 coupe
- tibi
- Mesaje:101
- Membru din:Dum Mar 04, 2007 12:57 am
- Localitate:ploiesti
Re:
dieselul de la toyota are 126cp,e acelasi cu cel de pe avensismituc scrie:Daca dieselul de 122cp e acelasi de pe toyota auris atunci prefer hdi-ul de 1.6 de la psa.
++benzinarele alea or fi mai puternice decit cele de pe c4, dar c4 sta mult mai bine si pleaca mai repede cu motoarele mai mici.
seat leon 2.0tdi 140cp stylence si fan c4 coupe