C4 vs Peugeot 308
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Ce parere aveti de Pejo 308, v-ati urcat/ati mers cu/in el ?
Eu doar m-am urcat si am mers putin in dreapta.
Pareri: la interior calitatea materialului e cam tot aia cu C4 dar bordul `conventional` nu ma atrage.
De afara vazand cadranele argintii am zis `wow, ce misto arata` dar cand am intrat in ea am vazut defapt ca nu sunt cromate/aluminiu ci pur si simplu e un plastic vopsit, ca la Clio3 care arata ieftin.
La exterior imi place botul ala stil Ferrari Enzo (adica partea de sus) dar partea de jos, adica gura aia mare cu grila cam strica tot aspectul. In plus mi s-a cam acrit de ideea aia de bot de 407 pe care cei de la Pejo il pun cam la orice masina de a lor.
La mers din dreapta cu el nu am simtit nimic semnificativ imbunatatit fata de C4.
E posibil ca conducandu-l (eu doar am fost pasager) sa fie cateva mici imbunatatiri neesentiale fata de C4, 308 fiind mai nou.
In concluzie PUG 308 mi se pare o masina buna dar nu aduce absolut nimic nou fata de 307, cred ca 307.5 era mai corect sa ii se zica.
Si daca pe C4 s-ar pune motoarele noi de pe 308 si poate cateva mici retusuri (dar NU la aspectul extern ) ar iesi lejer in fata `fratelui` mai mic de grup.
Eu unul nu mi-as da nici mort patratelul pe un 308, chit ca e cu 3-4 ani mai tanar si probabil are unele chestii imbunatatie, C4 fiind facut pe baza lui 307.
PS: si nu in ultimul rand, uitandu-ma pe preturile lui 308 constat ca sunt cam maricele.
Eu doar m-am urcat si am mers putin in dreapta.
Pareri: la interior calitatea materialului e cam tot aia cu C4 dar bordul `conventional` nu ma atrage.
De afara vazand cadranele argintii am zis `wow, ce misto arata` dar cand am intrat in ea am vazut defapt ca nu sunt cromate/aluminiu ci pur si simplu e un plastic vopsit, ca la Clio3 care arata ieftin.
La exterior imi place botul ala stil Ferrari Enzo (adica partea de sus) dar partea de jos, adica gura aia mare cu grila cam strica tot aspectul. In plus mi s-a cam acrit de ideea aia de bot de 407 pe care cei de la Pejo il pun cam la orice masina de a lor.
La mers din dreapta cu el nu am simtit nimic semnificativ imbunatatit fata de C4.
E posibil ca conducandu-l (eu doar am fost pasager) sa fie cateva mici imbunatatiri neesentiale fata de C4, 308 fiind mai nou.
In concluzie PUG 308 mi se pare o masina buna dar nu aduce absolut nimic nou fata de 307, cred ca 307.5 era mai corect sa ii se zica.
Si daca pe C4 s-ar pune motoarele noi de pe 308 si poate cateva mici retusuri (dar NU la aspectul extern ) ar iesi lejer in fata `fratelui` mai mic de grup.
Eu unul nu mi-as da nici mort patratelul pe un 308, chit ca e cu 3-4 ani mai tanar si probabil are unele chestii imbunatatie, C4 fiind facut pe baza lui 307.
PS: si nu in ultimul rand, uitandu-ma pe preturile lui 308 constat ca sunt cam maricele.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Deese si nu numai, cand faceti un versus, de ce nu-l faceti si voi k-lumea???
Poze cu ambele masini, date despre ele, motorizari, dotari, preturi???
Fiind un club monomarca, intr-adevar, numai trebuie nici un comentariu despre C4. Toata lumea de aici cam stie tot ce se poate stii despre C4, dar despre cealalta masina probabil ca sunt multi care nu stiu f multe si ar fii mult mai bine sa poata sa citeasca si ei direct aici cateva detalii generale despre masina in cauza.
Parerea mea!!!
Poze cu ambele masini, date despre ele, motorizari, dotari, preturi???
Fiind un club monomarca, intr-adevar, numai trebuie nici un comentariu despre C4. Toata lumea de aici cam stie tot ce se poate stii despre C4, dar despre cealalta masina probabil ca sunt multi care nu stiu f multe si ar fii mult mai bine sa poata sa citeasca si ei direct aici cateva detalii generale despre masina in cauza.
Parerea mea!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
M-am gandit ca iti ia cateva secunde sa dai un search pe siteul oficial pejo romania pentru informatiile alea iar pe pozele oficiale am zis sa nu pun accentul pentru ca oricum pozele de prezentare arata mult mai bine decat realitatea, la orice masina.
Si oricum, ideea era mai mult de cineva care l-a vazut in realitate/l-a condus decat din date si poze de pe hartie.
Dar poate ai dreptate, uite niste facts about 308
http://www.drive-test.ro/?a=det&art_id=482
Din pacate siteul www.peugeot.com.ro imi merge foarte prost de pe PC care postez aici, dar preturile incep de undeva de la 14.000 EURO DDP ceea ce e multicel IMHO.
Si oricum, ideea era mai mult de cineva care l-a vazut in realitate/l-a condus decat din date si poze de pe hartie.
Dar poate ai dreptate, uite niste facts about 308
http://www.drive-test.ro/?a=det&art_id=482
Din pacate siteul www.peugeot.com.ro imi merge foarte prost de pe PC care postez aici, dar preturile incep de undeva de la 14.000 EURO DDP ceea ce e multicel IMHO.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
in sfarsit cel mai potrivit topic de comparatii. felicitari deese!
sa va spun si eu ce ma doare.
308, k de el vorbim aici are cateva atuuri laborios si atent descrise de presa germanofila de la noi in comparatie cu C4. daaar, nu chiar asa!
de fapt cel mai important atuu al pejoului este ca ii lasa pe fraierii de la citroen sa isi bata capul cu un model nou (platforma de pe C4 a fost prima din gama) dupa careei nu fac decat copy/paste pe alta caroserie.
motoarele sunt dezvoltate de ei in principal si asta o recunosc, dar restul gen ambreiaj, volanta, egr, softuri etc lasa reteaua de la citroen sa rezolve necazurile si dupa ce se gaseste solutia, hopa scot si ei repede un model nou pe piata cu valva si tam tam de parca ar fi vreo minune!
fratilor! este insurubata de fraierii care ne-au strans C4-urile 3 ani! wake up!
308 este un parvenit al soartei obraznic cu o gura in bara de la un model mai vechi. aaa k are mai multi cm la cap? are 37dm la portbagaj? who care? pe mine nu ma impresioneaza oportunistii de genul asta!
hai sa vedem noul C5 unde s-a intors roata, citroen a aplicat o haina statutara si eleganta, a facut copy/paste la grup propulsor si a stiut sa mai adauge ceva: suspensia! e... p'asta nu mai pot sa o aplice altii!
oricum, pejo e in cofa rau! anultrecut cam citroen le-a adus marja de profit! ei au fost pe pierdere si pierd in continuare!
scuze de tonul brutal, dar simteam nevoia sa ma eliberez de vremurile cand radeau toti de mine cand pronuntam citroen! prima lectie le-am servit-o in wrc. mai vin si altele! si mai ales altii! mai am pe lista ceva dubios care se scrie cam asa masina poporului! vb in 10 ani!
sa va spun si eu ce ma doare.
308, k de el vorbim aici are cateva atuuri laborios si atent descrise de presa germanofila de la noi in comparatie cu C4. daaar, nu chiar asa!
de fapt cel mai important atuu al pejoului este ca ii lasa pe fraierii de la citroen sa isi bata capul cu un model nou (platforma de pe C4 a fost prima din gama) dupa careei nu fac decat copy/paste pe alta caroserie.
motoarele sunt dezvoltate de ei in principal si asta o recunosc, dar restul gen ambreiaj, volanta, egr, softuri etc lasa reteaua de la citroen sa rezolve necazurile si dupa ce se gaseste solutia, hopa scot si ei repede un model nou pe piata cu valva si tam tam de parca ar fi vreo minune!
fratilor! este insurubata de fraierii care ne-au strans C4-urile 3 ani! wake up!
308 este un parvenit al soartei obraznic cu o gura in bara de la un model mai vechi. aaa k are mai multi cm la cap? are 37dm la portbagaj? who care? pe mine nu ma impresioneaza oportunistii de genul asta!
hai sa vedem noul C5 unde s-a intors roata, citroen a aplicat o haina statutara si eleganta, a facut copy/paste la grup propulsor si a stiut sa mai adauge ceva: suspensia! e... p'asta nu mai pot sa o aplice altii!
oricum, pejo e in cofa rau! anultrecut cam citroen le-a adus marja de profit! ei au fost pe pierdere si pierd in continuare!
scuze de tonul brutal, dar simteam nevoia sa ma eliberez de vremurile cand radeau toti de mine cand pronuntam citroen! prima lectie le-am servit-o in wrc. mai vin si altele! si mai ales altii! mai am pe lista ceva dubios care se scrie cam asa masina poporului! vb in 10 ani!
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Haha...mugurel a eliminat presiunea din turbina
Adevarul e ca nu am fost absolut deloc impresionat de aceasta masina, aveam impresia ca e o masina mai veche.
E ok, dar nu aduce nimic nou, nimic notabil.
Eu personal intai prefer sa o vad/conduc/merg cu ea si apoi sa citesc in reviste drive-teste si date tehnice, ca sa imi pot forma o parere mai `neinfluentata` de reclame.
Si vad ca la 308 presa cam abunda in a o pupa in fundulet.
Numai cei de la TopGear au fost barbati si au zis-o scurt pe 2
Adevarul e ca nu am fost absolut deloc impresionat de aceasta masina, aveam impresia ca e o masina mai veche.
E ok, dar nu aduce nimic nou, nimic notabil.
Eu personal intai prefer sa o vad/conduc/merg cu ea si apoi sa citesc in reviste drive-teste si date tehnice, ca sa imi pot forma o parere mai `neinfluentata` de reclame.
Si vad ca la 308 presa cam abunda in a o pupa in fundulet.
Numai cei de la TopGear au fost barbati si au zis-o scurt pe 2
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Subscriu Singura mea supărare e ca nu l-am surprins niciodată când sa transformă in roboțelnero scrie:Are dotari mai putine decat C4
Costa mai mult decat C4
C4 arata mai bine
C4 se transforma in robot
Singurul avantaj (vag) la 307+1 e posibilitatea echiparii cu un benzinar turbo (daca intereseaza pe cineva asta).
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
benzinar turbo care costa cit un vts. Si nu se misca precum un vts.nero scrie:Singurul avantaj (vag) la 307+1 e posibilitatea echiparii cu un benzinar turbo (daca intereseaza pe cineva asta).
In plus, daca e sa comparam datele tehnice asa cum le dau ei pe site (si e posibil sa fie gresite):
C4 1.6i 110cp/147N*m, 0-100 10.6s -- 308 1.6i 120cp/160N*m, 0-100 10.8s. - Deci au facut acelasi 307, pe o platforma imbunatatita si cu niste bling-bling-uri la interior si niste scheme de luat ochii aplicate la exterior, dar la fel de greoaie, puturoasa, si posibil la fel de derutanta in curbele luate la limita precum 307. 308 arata binisor pe la exterior, arata rezonabil la interior, dar nu e C4 nici la design si nici la comportament pe sosea.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Peugeot 308
Gama de motorizari este generoasa, multe dintre ele fiind dezvoltate de Peugeot impreuna cu BMW. Asadar, avem pe benzina:
- 1.4L, VTi 95CP/6000 rpm, 136 Nm /4000 rpm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in 5 trepte. 86% din cuplul maxim, adica 117Nm sunt disponibili de la 2000 rpm
- 1.6L VTi 16v, 120CP/6000rpm, 160Nm/4250rpm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in 5 trepte. Si acest motor asigura 88% din cuplu (146Nm) incepand de la 2000 rpm. Motorul poate fi cuplat si cu o cutie de viteze automata in 4 trepte.
- 1.6L THP 140CP, 240 Nm, cuplat cu o cutie de viteze automata in 4 rapoarte.
- 1.6L THP 150CP, 240 Nm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in cinci trepte. Acest motor are nevoie de 8.8 secunde pentru a trece de suta de km/h, si de doar 7.8 secunde pentru a ajunge de la 80-120km/h. Consumul mixt este de doar 7.1 litri/100km.
Pe diesel, Peugeot 308 are o oferta generoasa si ultraperformanta:
- 1.6L HDi 90CP/4000rpm, 215 Nm/1750rpm, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Consumul mixt anuntat: 4.5L/100km, emisii de CO2 - 120g.
- 1.6L HDi 110CP/4000rpm, 240 Nm/1750rpm, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Motorul vine echipat cu un filtru de particule si beneficiaza si de functia "overboost", care ii asigura un plus de 20Nm la o apasare puternica a pedalei de acceleratie. Consumul mixt: 4.7 litri/100km!
- 1.6L HDi 110CP, 240 Nm, cuplat cu o cutie de viteze automata in 6 trepte, Tiptronic.
- 2.0L HDi 136CP/4000rpm, 320 Nm/2000rpm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in 6 trepte. Prin overboost se poate ajunge la 340Nm. Performante: 0-100km/h in 10.1 secunde, 80-120km/h in 8.4 secunde. Consumul mixt este de 5.5 litri/100km.
- 2.0L HDi 136CP, 320 Nm, cuplat cu o cutie de viteze automata in 6 trepte, Tiptronic.
Poze
Gama de motorizari este generoasa, multe dintre ele fiind dezvoltate de Peugeot impreuna cu BMW. Asadar, avem pe benzina:
- 1.4L, VTi 95CP/6000 rpm, 136 Nm /4000 rpm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in 5 trepte. 86% din cuplul maxim, adica 117Nm sunt disponibili de la 2000 rpm
- 1.6L VTi 16v, 120CP/6000rpm, 160Nm/4250rpm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in 5 trepte. Si acest motor asigura 88% din cuplu (146Nm) incepand de la 2000 rpm. Motorul poate fi cuplat si cu o cutie de viteze automata in 4 trepte.
- 1.6L THP 140CP, 240 Nm, cuplat cu o cutie de viteze automata in 4 rapoarte.
- 1.6L THP 150CP, 240 Nm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in cinci trepte. Acest motor are nevoie de 8.8 secunde pentru a trece de suta de km/h, si de doar 7.8 secunde pentru a ajunge de la 80-120km/h. Consumul mixt este de doar 7.1 litri/100km.
Pe diesel, Peugeot 308 are o oferta generoasa si ultraperformanta:
- 1.6L HDi 90CP/4000rpm, 215 Nm/1750rpm, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Consumul mixt anuntat: 4.5L/100km, emisii de CO2 - 120g.
- 1.6L HDi 110CP/4000rpm, 240 Nm/1750rpm, cutie de viteze manuala in 5 trepte. Motorul vine echipat cu un filtru de particule si beneficiaza si de functia "overboost", care ii asigura un plus de 20Nm la o apasare puternica a pedalei de acceleratie. Consumul mixt: 4.7 litri/100km!
- 1.6L HDi 110CP, 240 Nm, cuplat cu o cutie de viteze automata in 6 trepte, Tiptronic.
- 2.0L HDi 136CP/4000rpm, 320 Nm/2000rpm, cuplat cu o cutie de viteze manuala in 6 trepte. Prin overboost se poate ajunge la 340Nm. Performante: 0-100km/h in 10.1 secunde, 80-120km/h in 8.4 secunde. Consumul mixt este de 5.5 litri/100km.
- 2.0L HDi 136CP, 320 Nm, cuplat cu o cutie de viteze automata in 6 trepte, Tiptronic.
Poze
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Deese asa se face un versus ..acuma te las pe tine sa faci prezentarea la C4 ..lumea are pretentii de la tine , daca tot deschizi topicuri , vin`o cu poze , articole ...nu deschide un topic cu o propozitie sau cu un link .... ca nu da bine din partea unui moderator
Apropo dupa ce citesti acest post te rog sa-l spergi .... Mersi anticipat ..si astept postul cu C4
Apropo dupa ce citesti acest post te rog sa-l spergi .... Mersi anticipat ..si astept postul cu C4
Ultima oară modificat Vin Apr 04, 2008 1:59 pm de către DMX, modificat 1 dată în total.