Sorry pt exprimarea mea. Asta vroiam sa zic si eu, dar nu am reusit sa ma fac inteles.Cosma Adrian scrie:Vlad, Navzar - ruliul este miscarea de oscilatie (nu rotatie) in jurul axei longitudinale a autovehiculului sau navei, iar tangajul in jurul axei transversale
c4 vs golf V
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: c4 vs golf V
@Cosma Adrian: nu sint inginer zootehnist, dar imi pare rau acum, ca as fi putut sa te tratez.
@dimabogdan: daca ai fi citit ce am scris, poate reuseai sa intelegi. Am subliniat ca nu ma refer la fiabilitatea masinilor. Am enumerat mai multe caracteristici ale masinii, si bune, dar si rele (pe care nu le-am inventat, le gasim pe-aici prin forum).
Frumoasa teorie cu centrul de greutate nu e valida in cazul de fata, mai ales ca stabilitatea unei masini nu rezulta numai din dimensiuni. Conteaza multe, dar nu vreau sa dezvolt acum: suspensii, unghiuri, tren de rulare in general. 2 cm diferenta la inaltimea caroseriei nu valoreaza NIMIC. S-ar putea ca centrul de greutate sa fie mai jos la alte masini, si oricum, nici C4 nu e vreo fiara joasa...
Nicaieri nu am declarat ca C4 e "mai slab" ca Golf. Dati cu search, daca nu credeti. In schimb, voi ati sustinut sus si tare ca e "cea mai stabila, de departe", bazat pe feelingul vostru de piloti innascuti.
Daca as fi vrut sa-mi iau Golf, cred ca mi-as fi permis, cu un mic efort in plus. Dar am luat C4.
Dar spre deosebire de voi, eu accept ca are si neajunsuri. Voi va plingeti pe alte topicuri. Nu stiu daca ati observat ca eu nu am reclamat deocamdata nici o problema.
Iar unii dintre voi ati recurs la "misto"-uri infantile cu referire la studii, desi (si ma refer in special la Cosma Adrian) felul in care scrieti poate sa arate ca ati ocolit scoala cu totul...
@dimabogdan: daca ai fi citit ce am scris, poate reuseai sa intelegi. Am subliniat ca nu ma refer la fiabilitatea masinilor. Am enumerat mai multe caracteristici ale masinii, si bune, dar si rele (pe care nu le-am inventat, le gasim pe-aici prin forum).
Frumoasa teorie cu centrul de greutate nu e valida in cazul de fata, mai ales ca stabilitatea unei masini nu rezulta numai din dimensiuni. Conteaza multe, dar nu vreau sa dezvolt acum: suspensii, unghiuri, tren de rulare in general. 2 cm diferenta la inaltimea caroseriei nu valoreaza NIMIC. S-ar putea ca centrul de greutate sa fie mai jos la alte masini, si oricum, nici C4 nu e vreo fiara joasa...
Nicaieri nu am declarat ca C4 e "mai slab" ca Golf. Dati cu search, daca nu credeti. In schimb, voi ati sustinut sus si tare ca e "cea mai stabila, de departe", bazat pe feelingul vostru de piloti innascuti.
Daca as fi vrut sa-mi iau Golf, cred ca mi-as fi permis, cu un mic efort in plus. Dar am luat C4.
Dar spre deosebire de voi, eu accept ca are si neajunsuri. Voi va plingeti pe alte topicuri. Nu stiu daca ati observat ca eu nu am reclamat deocamdata nici o problema.
Iar unii dintre voi ati recurs la "misto"-uri infantile cu referire la studii, desi (si ma refer in special la Cosma Adrian) felul in care scrieti poate sa arate ca ati ocolit scoala cu totul...
C4
- Cosma Adrian
- Mesaje:1108
- Membru din:Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
- Numar Inmatriculare:SJ-45-ADY
- Localitate:Zalau
- Contact:
Re: c4 vs golf V
asta a fost buna . Emicald imi cer scuze daca te-am facut sa te simtit jignit, dar ai venit cu niste idei si teorii care chiar ca nu par a fi a unui inginer, altul decat zootehnist, scuze . Cat despre felul in care scriu, daca la mine dovedeste ca am ocolit scoala , la tine dovedeste ca ai facut-o degeabaemicald scrie:@Cosma Adrian: nu sint inginer zootehnist, dar imi pare rau acum, ca as fi putut sa te tratez.
...
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Nu banuiesti bine M-am referit la ruliu care vad ca stii ce este. Adica mai pe romaneste, stai pe laterala masinii , de preferat cat mai spre spatele ei si incepi sa-i faci balans impingand in ea (in partea superioara, ca sa faci un balans stanga-dreapta cat mai mare). Vei fi surprins sa vezi cu cat de greu e sa faci asta la C4 fata de Golf, asta pentru ca suspensia la C4 e mai rigidasimply the lex scrie:@Dan Pasare:banuiesc ca te-ai referit la tangaj nu la ruliu cand ai mentionat verificarea cursei la rece a telescopului.Din cate stiu eu ruliul se exercita in jurul unei axe longitudinale,luand in calcul planul x0,y0,z0
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: c4 vs golf V
Da, mai emile, revin si eu cel care nu citeste, doar vorbeste.Nu vrei tu sa-ti iei un G5 si sa ne scutesti de prostii?...acum, vorba colegului, banuiesc ca esti inginer in agricultura/zootehnie ceva, daca tu zici ca inaltimea unei masini nu conteaza la NIMIC.M-am convins.Succes in lumea aia speciala si unica a ta.
Determinarea pozitiei centrului de greutate se face dupa cele 3 axe ale automobilului, adica dupa lungimea, latimea si inaltimea acestuia.-inginerule la FF
Determinarea pozitiei centrului de greutate se face dupa cele 3 axe ale automobilului, adica dupa lungimea, latimea si inaltimea acestuia.-inginerule la FF
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: c4 vs golf V
Nu va mai luati atit de inaltimea aia ca e irelevanta la centrul de greutate. Daca la 2 masini la fel de inalte, una are motoru si toata transmisia mai jos cu 2 cm fata de cealalta, care are centrul de greutate mai jos ?! Acum intelegeti de ce e irelevanta inaltimea la determinarea centrului de greutate a unei masini ?
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Total gresit. Inaltimea este esentiala in determinarea centrului de greutate nicidecum irelevanta. Poate vrei sa spui da inaltimea nu este neaparat direct proportionala cu inaltimea centrului de greutatevlad scrie:.....Acum intelegeti de ce e irelevanta inaltimea la determinarea centrului de greutate a unei masini ?
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: c4 vs golf V
Alt inginer...
Ia si tu de mai citeste, asa dintr-o singura spicuire, mai @vlad
http://www.prorally.ro/tehnic/date_automobil.pdf
http://cartiere.ro/134505-automobilism- ... -greutatii
Deci la voi doi, un Ferrari de 120cm are teoretic acelasi centru de greutate cu un Logan de 160cm , atata timp cat motorul si transmisia se afla la distante egale fata de sol.Bravo fizicienii lu' tata.La Harvard sa va angajati, PROFESORI...de romana
Ia si tu de mai citeste, asa dintr-o singura spicuire, mai @vlad
http://www.prorally.ro/tehnic/date_automobil.pdf
http://cartiere.ro/134505-automobilism- ... -greutatii
Deci la voi doi, un Ferrari de 120cm are teoretic acelasi centru de greutate cu un Logan de 160cm , atata timp cat motorul si transmisia se afla la distante egale fata de sol.Bravo fizicienii lu' tata.La Harvard sa va angajati, PROFESORI...de romana
Ultima oară modificat Lun Noi 09, 2009 8:41 pm de către dimabogdan, modificat 1 dată în total.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: c4 vs golf V
Pentru ca vad ca nu intelegi, ce spui tu acolo se aplica la un corp solid, facut din acelasi material (cam cum ........). Nu se aplica in cazul discutat.dimabogdan scrie: ...Determinarea pozitiei centrului de greutate se face dupa cele 3 axe ale automobilului, adica dupa lungimea, latimea si inaltimea acestuia.-inginerule la FF
Si constat ca iar n-ai citit ce-am scris. Ma citez: "2 cm diferenta la inaltimea caroseriei nu valoreaza NIMIC".
Aiurica: am modificat eu continutul pt a nu degenera!
Ultima oară modificat Lun Noi 09, 2009 8:42 pm de către emicald, modificat 1 dată în total.
C4
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: c4 vs golf V
dimabogdan te rog sa-ti diminuezi sarcasmul. Se poate discuta si fara sa inflamam lucrurile, te rog. Valabil si pentru ceilati, ca sa nu ma vad nevoit sa incep sa sterg mesaje.
Reveniti va rog la un ton normal.
Reveniti va rog la un ton normal.
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: c4 vs golf V
Citeste link-urile.Sunt pentru masini.Goale pe dinauntru.Scuze, @DanPasare, dar nu ma pot abtine.E mai rau ca la OTV
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: c4 vs golf V
Pentru ca vad ca nu se opreste si ce scriu eu nu vrea sa citeasca, rog un moderator sa-i explice cum e cu centrul de greutate, si unde in linkurile alea se mentioneaza inaltimea caroseriei berlinelor de familie...
C4
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: c4 vs golf V
De citit nu citesc ce zici tu pentru ca sunt aiureli.Dar tu, ai citit faza cu Loganul si Ferrari=ul?cam care ar fi raspunsul dumitale, in aceasta speta?
De asemenea ce zici de un pitic si un tip inalt, ambii cu burtica?Au acelasi centru de greutate, nu-i asa...Un paralipiped GOL pe dinauntru are acelasi centru de greutate cu unul care are inaltimea mai mica decat el.Iata o ineptie mai mare decat BOC.
MEdicamente...medicamenteeeeeee...ca nu mai pot.Vezi-ti linistit de horticultura, eu nu te mai deranjez.
De asemenea ce zici de un pitic si un tip inalt, ambii cu burtica?Au acelasi centru de greutate, nu-i asa...Un paralipiped GOL pe dinauntru are acelasi centru de greutate cu unul care are inaltimea mai mica decat el.Iata o ineptie mai mare decat BOC.
MEdicamente...medicamenteeeeeee...ca nu mai pot.Vezi-ti linistit de horticultura, eu nu te mai deranjez.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: c4 vs golf V
Dima bogdan stai foarte rau cu logica. Ce nu ai inteles din ce am zis eu ? Unde drac am zis eu ca centrul de greutate e stabilit de distanta de la sol la motor ? Am zis ca la o masina cu inaltimea x si motorul la inaltime Y fata de sol are centrul de greutate mai mic ca alta masina cu inaltimea x si motorul sitauat la y+2 cm. Sau nu e asa d-le academician ? Nu iti mai obosi intelectul ca nu mai citesc asemenea aberatii. Eventual scrie pt altii.
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: c4 vs golf V
Penrtu ca vad ca nu va potoliti si pentru ca nu am chef sa incep sa va dau avertismente( cu toate ca meritati) o sa inchid topicul pentru 24 de ore, poate va calmati pana atunci.
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;