Da, clar este foarte subiectiva emisiunea si nu cred ca un pilot adevarat va intra mai incet pe acea curba, este vorba de mers tare, asta inseamna ca intri tare pe curbe si asta nu face Astra bine, nu iti comunica limitele ei care nu sunt foarte indepartate. Este ca si cum ai intra pe aceeasi curba cu un CRX si cu un Type R ca il stii mai bine. CRX sare in balarii cu suspensiile de fabrica, iar Type R va lua curba aia chiar controlabil. Diferentele de viteza intre abordarea anumitor curbe nu sunt mari, dar intre OPC si celelalte hothatchuri sunt si de acolo comportamentul respectiv.Shadow scrie:Basy...te rog lasa-ma cu TopGear, stii si tu f bine cat de subiectiva este emisiunea aia si stii f bine ca acea curba putea fii abordata total diferit ca sa nu subvireze in halul ala...dar de...The Show must go on!!! Daca Clarkson a avut el chef sa faca masina aia de kko a cautat toate modalitatile sa faca asta.basy scrie:Am zis de acel 1.6 THP pentru ca sa fie ceva asemanator adica cilindree apropiata, 1.6 turbo 152 CP vs 1.6 turbo 180 vs 1.4 turbo 170.
@aiurica&co. Uitati, asta e masina pe care o laudati... http://www.youtube.com/watch?v=BGqLcbCn79U" onclick="window.open(this.href);return false; Nu prea coteste, nu?
Eu sincer am vazut cum merge un OPC...si sincer nici eu nu mi l-as lua pt ca are un sasiu de kko si intr-adevar nu pune puterea klumea pe sosea, dar nici nu are nici o treaba cu VTS-ul.
Nu e vorba ca a vrut Clarksson sa faca acea masina de kko, este fabricata in Anglia(nu UK ca suntem romani ) si se stie cat ridica Clarksson masinile lor, doar ca nu avea cum sa o scoata bine cand toti utilizatorii simt aceste defect.
Cat priveste ultima afirmatie, de fapt mi-ai aratat ca nu voiai sa ma contrazici, voiai sa ma sustii.