Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Citroen C4 sau altceva?
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje: 1900
Membru din: Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina: Saab
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de DMX » Sâm Ian 17, 2009 10:57 pm

basy nu incerc sa te conving de nimic , si nu incer sa`mi "impun" parerea ....... putin imi pasa .... :lol:

Oricum VTS e mic copil , si o masina care e sub OPC (cu toate defectele lui ) ...... ca in banii opc , sunt alte masina mai bune ...asa o fi !!!

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje: 725
Membru din: Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate: Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Sâm Ian 17, 2009 11:32 pm

Este normal sa tii partea la Astra, doar detii una, si dc nu ma insel in privinta masinii una destul de frumoasa.
Eu unul incerc sa imi expun punctul de vedere impartial. Am condus cateva masini la viata mea si vreau sa cred ca pot sa imi dau cu parerea. In cazul in care imi sustin un anumit punct de vedere o fac argumentat pentru ca ori am mers cu masina respectiva ori am auzit pe cineva pe care eu il consider apropiat de mine ca si feeling si care poate sa isi dea si el la randul lui obiectiv cu parerea. De exemplu sunt 2 hothatchuri destul de comune cu care nu am mers si nu pot sa emit o parere obiectiva.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje: 1900
Membru din: Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina: Saab
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de DMX » Dum Ian 18, 2009 3:06 pm

Am si astra si citroen :glasses

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje: 11065
Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Mihay » Dum Ian 18, 2009 6:33 pm

logan DCI cand iti iei :mrgreen:

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de mituc » Dum Ian 18, 2009 7:44 pm

Logan DCI = Logan De Ce sa Iei?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje: 11065
Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Mihay » Dum Ian 18, 2009 7:52 pm

:mrgreen: e o vorba a noastra dupa noaptea de la Cj :wink:

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de mituc » Dum Ian 18, 2009 7:57 pm

love4cars scrie:LE Si apropo, nu mai compara masinile germane cu cele japoneze ca nu ai sanse. Candva detineam si un opel vectra din 1990 care era pur si simplu o limuzina(scaune recaro imbracate cu plus albastru, sunroof, doua nuante in interior...), si o mazda 323f 1990, care desi avea un motor misto 1.8 140cp, in rest era o caruta. Pur si simplu. Si asa sunt toate japonezele, finisaje ca la caruta. Nu toata lumea cauta la o masina sa ia curba cu 300kmph.
Nu are sens sa discutam la modul "cindva", pentru ca (,) cindva opel vectra virau (pentru acele vremuri care s-au cam sfirsit cu astra f/g).
Apoi, cind compari 2 masini le compari din toate punctele de vedere. Asta opc e o masina de linie dreapta sau cu viraje largi, iar in viata reala daca nu stai in germania sau in SUA nu prea ai parte de asa ceva.
Si nu e vorba de a avea sau nu bani de un anumit model de masina, ci e vorba de un versus. Pentru ca daca e s-o luam din alte puncte de vedere eu prefer veleitatile unei aspirate precum VTS (sau mai bine typeR) decit OPC (si chiar decit 3MPS sau meganeRS) pe trasee virajate precum oituz sau poiana sau ranca: puterea e furnizata mai liniar, accelerarile si decelerarile sint asemenea, nu pocnesc palele de la turbina la retrogradari succesive in trepte aproape de redline sau peste redline pentru ca nu ai BOV atmosferic sau dual-port, etc.
Evident in viata de zi cu zi lucrurile se schimba radical, sint un compromis intre trasee virajate strins si linii aproximativ drepte, ca altfel nu ar mai putea merge TIR-urile. Si aici turbatele incep sa aiba sens. Problema lui OPC e ca e de linii "prea-drepte", desi vireaza foarte bine comparativ cu astrele fara IDS (in general moara aia de rinichi si coloana botezata IDS face o treaba buna, mai ales avind in vedere ca fara alea astrele ar avea probleme serioase).

P.S.: btw, cit au costat de noi 323f-ul ala si respectiv vectra de care spuneai? :idea: Aaa.. vectra a costat cu 50-100% mai mult? Pardon!
P.S.2: cind te-ai urcat ultima oara intr-o japoneza produsa dupa 2000? In 1999?
Mihay scrie::mrgreen: e o vorba a noastra dupa noaptea de la Cj :wink:
Euam spus primul ::P
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje: 725
Membru din: Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate: Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Dum Ian 18, 2009 9:46 pm

Este foarte sexy sa vezi turometrul la 8500-9000 rpm, dar cuplul unui turbo nu se poate compara. Una este sa vii in viteza spre urmatorul viraj si alta este sa te catapultezi cu un turbo. Imi plac la nebunie aspiratele, dar Type R chiar este lipsit de cuplu. Daca nu esti in zona cu VTEC masina se taraste la propriu, iar pe viteze mari chiar nu face fata. M-am alergat cu cineva la un moment dat cu asa ceva si pana la 180 unde la mine se termina distractia se ducea, dar foarte foarte incet in fata, amandoi plecand din treapta a cincea. La oprire omul imi zice: "se misca bine VTS-ul", la care eu nu m-am putut abtine de la un zambet... "stii... e diesel de 110 CP". Omul s-a blocat! :lol: :ok
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de mituc » Dum Ian 18, 2009 11:24 pm

Pai gindeste-te ca probabil el a plecat cu a 5-a iar la tine era in jurul turatiei de cuplu maxim (deci acceleratie cit incape) iar el trebuia sa fie cu a 3-a.
Evident, daca e sa comparam toate aceste masini la o exploatare de genul "sofat mai agresiv" s-ar putea ca diferentele dintre una care face 0-100 in 10 secunde si una care face 0-10 in 6.5 sa nu fie chiar asa mari pe distante scurte, drumuri virajate, etc. Daca impingi lucrurile la condus sportiv spre pilotaj (deci totul facut cum trebuie. motorul tinut la turatia care trebuie, etc) diferentele incep sa se vada, chiar daca pui pe aceeasi pista aspirate, turbate, rwd-uri, fwd-uri, awd-uri, etc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje: 725
Membru din: Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate: Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Lun Ian 19, 2009 12:50 am

Diferentele sunt mari daca la volan se afla cine trebuie si daca masina este mentinuta in zona unde VTEC e activ. A fost o cursa in care am participat si eu si Tom, cu un type R destul de modificat, dar plusul cel mai mare era dat de slickuri. Eu pe acel traseu am scos 1.19, Tom a scos 1,12. Cel mai interesant a fost ca acest timp al lui Tom a fost cu 3 sec!!! mai bun decat al lui Vali Porcisteanu care a participat cu masina de strada Golf V GTI stock, iar Vali a mers demential. S-a vazut extrem de clar diferenta de modificari(suspensie si slickuri in principal).
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Deese » Lun Ian 19, 2009 9:43 am

putin offtopic: Exista 'by Loeb' negru?
http://www.c4byloeb.com/html%20docs/gallerry%20page.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Stiam ca e doar rosu arden.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje: 11065
Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Mihay » Lun Ian 19, 2009 9:45 am

ba Loeb ne lasi ... ::P

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Aiurica » Lun Ian 19, 2009 10:55 am

exista ....doar rosu si negru s-au facut.....mai mult am vazut unul in tara cu numar de Slovacia!
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
basy
Praz Racing Team
Mesaje: 725
Membru din: Dum Ian 20, 2008 3:37 pm
Localitate: Bucuresti <=> Craiova

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de basy » Lun Ian 19, 2009 11:43 am

Alte variante de by Loeb, adica alea vandute cu 1.6i, 1.6 HDI si by Loeb ca nivel de echipare s-au vandut si in alte culori.
Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 110 alb

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Un Versus dubios... C4, VTS, Astra, Gtc, OPC

Mesaj de Shadow » Lun Ian 19, 2009 1:06 pm

basy scrie:Diferentele sunt mari daca la volan se afla cine trebuie si daca masina este mentinuta in zona unde VTEC e activ. A fost o cursa in care am participat si eu si Tom, cu un type R destul de modificat, dar plusul cel mai mare era dat de slickuri. Eu pe acel traseu am scos 1.19, Tom a scos 1,12. Cel mai interesant a fost ca acest timp al lui Tom a fost cu 3 sec!!! mai bun decat al lui Vali Porcisteanu care a participat cu masina de strada Golf V GTI stock, iar Vali a mers demential. S-a vazut extrem de clar diferenta de modificari(suspensie si slickuri in principal).
Type-Rul lui tom chiar nu era modificat substantial, doar suspensii, short ram si evacuare, dar era usurata.

Si crede-ma ca in mom cand te dai la un type-r nu ai nici o problema sa-l tii constant peste 5000rpm.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”