EU, ca eu am inceput topicu ))catalin4u24 scrie: Vreau sa vad unul care detine acum un motor pe benzina ca spune ca dieselul e mai bun
de asemenea, numara-i si pe cei care au votat ca daca aveau banii, isi luau diesel.
revin la argumentele pe care le ofeream si acum 2 ani - pe o masina de 1.4 tone un motor pe benzina aspirat nu face fata, daca n-are macar 2.0 litri si 150 de cai...
de fapt, in cazu' particular a lu' c4, si iar risc sa devin redundant, problema e mai degraba punctuala si tine de proiectare - si revin la nenorocitu ala de raport de transmisie din a 5a. CU CE DZEU ma ajuta pe mine ca merge 60 in a 5a fara sa tremure?!
am mers cu cea mai proasta masina din univers peste 3000 de km prin europa - nissan almera 2005. o masina INGROZITOARE, pe care face pishu logan cand vine vorba de calitatea asamblarii sau insonorizare, si care are mai putin feeling in volan decat unul USB - insa a 5a se da frumos la 80 si la 3000rpm are vreo 120, nu 90 ca C4 1.6i ... bonus, faza lunga se blocheaza impingand de blocu' luminilor, neexistand riscu niciodata sa iti ramana pornita cand vrei sa dai flashuri fiind pe scurta. A, si ai mereu unde sa-ti pui in bord un suc.
deci se POATE sa scoti consum extraurban 6 cu un motor pe benzina mergand NORMAL (depasiri, autostrazi, serpentine) ... 1.5 mai mult decat la diesel, insa totusi decent. insa la c4 diferenta, atat in oras cat si extraurban, e de cel putin 3 ...
cand am facut topicu am exagerat cu consumu' dieselului punand 8 in oras si 5.5 afara ... mi-e si frica sa refac calculele ptr 6 si 4.5, da' probabil ca da ca nu dureaza nici macar 2 ani sa-ti recuperezi banii