DS4 vs ce?

Citroen C4 sau altceva?
Scrie răspuns
Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:
Re: DS4 vs ce?

Mesaj de chainsaw » Dum Iul 17, 2011 12:58 pm

aiurica ai da 30k pe 130 de cai :shock:
am io mai multi cai cand alerg
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de mituc » Dum Iul 17, 2011 2:36 pm

Problema se pune putin altfel. Sa facem un exercitiu: numiti cel putin 3 elemente inovatoare introduse pe noul DS4 care sint sau vor deveni indispensabile in viitorul apropiat si nu sint prezente decit cel mult ca optionale pe C4. Aceste elemente pot fi atit gadgeturi cit si detalii constructive pentru motor/sasiu/suspensii.
Vitezometru sau turometru in parbriz, guri de ventilatie cromate montate pe portbagjul masinii din fata, faruri adaptive montate in retrovizoare care bat in pasageri si alte SF-uri nu se pun.

Sa-ti spun cum vad eu 30k EUR lexus 136PS vs. 30k EUR DS4 163/200PS? Uite-asa:
Lexus:
- Consum mediu mixt: 3.8l/100;
- Emisii CO2: 87g/km (A);
- Cuplu maxim: 207Nm (pe la 1000rpm, e bun pentru traficul bara la bara, dar sigur scoate macar 180Nm si la 4000rpm);
- 1370Kg gol;

DS4 1.6THP 200PS:
- Consum mediu mixt: 6.4l/100 (FAIL);
- Emisii CO2: 149/km (D) (FAIL);
- Cuplu maxim: 275Nm (la 1750rpm ca dieselurile, ca doar nu e benzina turbo ci altceva, dar e ok, ca sigur scoate macar 120-130Nm si la 1200rpm pentru mers bara la bara) - OK;
- 1391Kg gol - cam la limita OK;
- are 200PS - WIN - desi in oras cam rar ajungi sa folosesti mai mult de 75-80PS, mai degraba folosesti maximul de cuplu mai des decit puterea maxima;

DS4 2.0HDI:
- Consum mediu mixt: 5.1l/100 (FAIL);
- Emisii CO2: 134/km (D) (FAIL);
- Cuplu maxim: 340Nm (pe la 2000rpm, e ok, ca sigur scoate macar 150Nm si la 1200rpm pentru mers bara la bara) - OK;
- 1320Kg gol (OK);

Toate 3 pot merge cu 170Kmph pe autostrada, toate 3 se descurca perfect in traficul urban, toate 3 costa cam la fel, toate 3 sint clasa (sau marca) premium a unui producator de autoturisme.

Minusuri pentru lexus fata de DS4 de 200PS:
- ajunge mai tirziu pina la 160-170Kmph, si oricum daca alegi DS4 in defavoarea lui lexus pentru veleitatile sportive atunci tre' sa fii putin cu creierii sa nu te fi uitat la alte modele 1.6T sau 2.0T care merg ceva mai tare (focus3 1.6T, golf6 GTI sau R, posibil altele pentru ca in urmatorii ani va incepe sa cam curga cu motoare pe benzina turbo);
- nu e la fel de chic ca DS4;
- si... si nu mai stiu, nu mai vad;

Plusuri pentru lexus fata de DS4:
- un plin te tine pina la viena sau ceva;
- vireaza ca o albina, deci pe drumuri virajate s-ar putea sa fie cel putin la fel de fun ca DS4 1.6THP;
- pozitia la volan e semnificativ mai joasa decit intr-o utilitara precum peugeot partner sau, mai nou, citroen DS4;
- e un lexus care arata ca un lexus si nu platesti brand-ul ci calitatea finisajelor (comparati acest lexus cu un prius care e 26kEUR si sint sigur ca veti observa ceva diferente);

Vreti mai mult? ClubC4 e un forum cu greutate. Pentru o comparatie mult mai in detaliu puteti solicita ambele modele pentru un testdrive si evaluare sau puteti arunca o pastila la autoexpert.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
emicald
Mesaje:1042
Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 thp
Localitate:Rm. Vilcea

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de emicald » Dum Iul 17, 2011 4:40 pm

mituc scrie:Problema se pune putin altfel. Sa facem un exercitiu: numiti cel putin 3 elemente inovatoare introduse pe noul DS4 care sint sau vor deveni indispensabile in viitorul apropiat si nu sint prezente decit cel mult ca optionale pe C4. Aceste elemente pot fi atit gadgeturi cit si detalii constructive pentru motor/sasiu/suspensii.
Vitezometru sau turometru in parbriz, guri de ventilatie cromate montate pe portbagjul masinii din fata, faruri adaptive montate in retrovizoare care bat in pasageri si alte SF-uri nu se pun.

Sa-ti spun cum vad eu 30k EUR lexus 136PS vs. 30k EUR DS4 163/200PS? Uite-asa:
Lexus:
- Consum mediu mixt: 3.8l/100;
- Emisii CO2: 87g/km (A);

...
Hai ca m-ai facut sa rid cu pofta! :D
C4

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de stevey » Dum Iul 17, 2011 5:16 pm

@mituc Ok pai si ce te faci cand iesi la drum lung si vrei sa ii dai cu 100km/h (banuiesc ca nu te dai cu 60 ca sa mergi cu motorul electric nu?Plus ca si ala trebuie sa se incarce de la motorul cu benzina... :)) ) ce consum ai sa ai tu la motor de 1.8 ? :)))) Iti zic eu, o sa fie cel putin la fel sau mai mult ca la ds4 200cp.Lexus castiga doar la consum in oras si atat...si acolo trebuie sa stii cum sa mergi cu un hibrid ca in rest faci o branza.Ds4 e o masina cu care te descurci atat in oras si poti sa te distrezi in afara, atat cat te tine motorul ala, diferenta de 1 sec /1sec jumate este practic nula daca esti sofer bun, nu-ti trebe 300 cp. pt. asta.Clar ca nu merita nici-una atatia bani...hell sa am acum banii astia nu as da pe asa ceva, pe masini in general, dar, daca nu ai ce face cu ei, ds4 rules.Si in fond si la urma urmei cat dai atata face, daca nu face nu costa atat punct.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de mituc » Lun Iul 18, 2011 8:16 am

Pai cind iesi afara s-ar putea sa mai si frinezi. daca la DS4 la fiecare frinare contribui din plin la incalzirea globala, la lexus s-ar putea sa convertesti acea energie. De unde si avantajul consumului.

Pe linga creieristormingul si almost-flame-ul pe care-l facem noi pe aici, DS4 e o masina si mai de nisa decit DS3. Si nu stiu citi dintre membrii acestui forum s-ar numara in publicul tinta pentru aceasta masina, de unde si comparatiile total deplasate. Eu unul de exemplu, fiind mai de la tara, la DS4 vad 200CP si 30k EUR, un cuplu relativ mic si acceleratii slabute in comparatie chiar cu alte 1.6T-uri. Altii mai simandicosi probabil vor vedea sclipiciul din interior si la 30kEUR se vor intreba cum functioneaza masajul in scaune, racirea si incalzirea in scaune si volan, si fiind o masina relativ mica la ditai pretul vor cauta si butonul pentru masajul inghinal pe care, ati ghicit, nu-l vor gasi.

Verdictul meu e urmatorul: DS3 e masina pentru simandicoasa din ea, DS4 va fi masina lui si eventual tot cu asta vor merge si in concediu. Cind lui i se vor umfla si blegi outele care vor deveni si greu de zarit de dupa Dealul Ombilicului se va orienta catre ceva clasic dar luxos, gen BMW seria 3/5, Mercedes C-Klasse, Audi(da' tot nu vedi) A4/A6, etc. Eventual SH si diesel cu motor mare ca-s perfecte iarna pentru drumuri de 2-3km la fiecare 4-5 ore, si au emisii mai scazute de COdoi (desi cred ca ceva s-a stricat la rabletele nemtesc, tot cad vrabiile din copacii pe sub care trece).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
emicald
Mesaje:1042
Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 thp
Localitate:Rm. Vilcea

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de emicald » Lun Iul 18, 2011 8:52 am

Treaba aia cu dioxidul de carbon e o mare vrajeala. In primul rind, ala nu este cea mai nociva substanta din gazele de evacuare. E o gogorita de marketing. Americanii nu folosesc aceleasi norme de poluare si din cauza asta dizelurile (care scot FUM, deci mult mai rau decit CO2, cel putin dupa plaminii mei) nu prea pot sa penetreze pe piata lor. Cit despre cifrele alea, sint exact ce spune fabricantul, iar daca el zice 100 de mg si clientul da pe spate, numarul ala se obtine doar daca mergi ca dricul, cu consumul declarat de fabricant. Ceea ce desfid pe orice utilizator normal sa obtina.
Whatever, ce vreau sa spun e ca eu nu sint interesat de salvarea planetei, in varianta EU. Apoi, nu cred in consumul din carte. Deci, intre Prius (pardon, Lexus CT200h) si alta masina nu sint prea interesat de hibrid.
@mituc: sint usor bulversat ca tot ai ceva de obiectat referitor la cuplul motorului THP. 275Nm e relativ mic? Iti spun din proprie experienta ca motorul ala (in varianta mai de bosorogi, de 150 de cai) este o bomboana. Acuma, drept e ca motorul e facut la comun cu BMW, daca asta are o importanta...
Ce strica la Citroen (si probabil si la DS4) e cutia prea lunga si cu cursa mare la levier. Apoi, directia cam fara feedback, dar la DS4 poate or fi lucrat un pic la ea. Cit despre pozitia la volan, asa au francezii, tati, nu-ti place, iei altceva.
Constat un adevarat cult Lexus pe paginile acestui forum. Permiteti-mi sa nu inteleg fenomenul. Ultima oara cind am verificat, nu erau niste mari realizari. Iar despre hatchbackul asta hibrid observ ca nimeni nu mentioneaza ca varianta de virf costa peste 4jdemii de oiro. FAIL, cum s-ar zice de la volanul unei Mazda 3 MPS. :)
C4

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de stevey » Lun Iul 18, 2011 10:41 am

Da ai dreptate cu dioxidul de carbon am aflat si eu acum ceva timp de la un amic care e pe domeniu.Daupa cum se stie dioxidul de carbon intra si in componenta aerului si este redus cu ajutorul naturii.Sunt alte substante nocive in carburanti care nu se stiu exact ce si cum, care provoaca probleme.

Daca tot am ajuns la consum si la motoare mari care consuma eu propun sa facem un versus adevarat:
DS4 vs...Chevrolet Camaro :lol: Costa tot atata. In varianta camaro un v6 3.6l de 308cp aspirat consum declarat 13%, oras 8% in afara iar la reprize nu pot sa ma gandesc..oricum masina e mai mult decat mortala in ambele sensuri.Masina de weekend si de distractie si pe care as da asa o suma.

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de chainsaw » Lun Iul 18, 2011 10:50 am

13 in oras V6 benzina de 300 de cai :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok :ok ahahahahahahahahahahahahaha


eu cred ca topicul se refera la rivali cat de cat directi, nu la "ce-ti iei mai bine cu 30k?"
pana la urma nissan juke cred ca se preteaza cel mai bine ptr a fi "rival"
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de stevey » Lun Iul 18, 2011 12:47 pm

http://www.fueleconomy.gov/Feg/noframes/30315.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Miles per Gallon --- adica mile cu un galon
18 City --- adica 18 mile cu un galon in oras

1 miles = 1.609km
1 gal = 3.785 l

18 miles = 28.962 km

daca 28.962km ii faci cu 3.785l , 100 km ii faci cu 13.06884883640633 l (cutie automata)
Corect?
Un bmw 520i (2300cmc 6cil linie 170cp) ia in oras 14.

Nissan juke ca design sau ce?Masinile din cate stiu se iau mai intai ca pret per clasa, dupa aceea performante, calitate, prestigiu etc.

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de chainsaw » Lun Iul 18, 2011 1:02 pm

juke la design, pret, interior luxos (e un fel de infiniti la scara)
si revin cu mercedes rklasse :mrgreen: , care e similar ca si concept, insa mult superior ca si nivel.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de Tomita » Lun Iul 18, 2011 2:45 pm

R class? wtf?!
poate la viitorul DS5, caci la DS4 nu are treaba.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de chainsaw » Lun Iul 18, 2011 2:50 pm

pai e tot o masina umflata si inaltata, insa nici de teren, nici mpv
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de mituc » Lun Iul 18, 2011 2:54 pm

Am pomenit emisiile de COdoi doar pentru ca valorile sint folosite la calculul impozitelor in unele tari si probabil intr-un final se vor baga si la noi.
Insa cum ambele masini au motoare pe benzina pe esapament cam iese niste gaz mai putin nociv. De exemplu boritaniile diesel produc mai putin COdoi insa scot infinit mai multe funingine, monoxizi (inclusiv de carbon), etc etc.

La 20cm in spatele unei masini pe benzina, fie ea si euro3 daca are motorul in regula,... poti respira. In spatele unei sobe euro5 cazi jos. Daca ar fi dupa mine as dinamita tot ce misca diesel si are mai putin de 3.5 tone. Cu soferul inauntru, ca ala e unul dintre cei multi care da apa la moara cretinilor care produc cacaturile alea de motoare si le pun pe trotinete.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de Mihay » Lun Iul 18, 2011 5:56 pm

am mers cu Juke - 190 cp insa cu cutia automata tip CVT :? dar cu tractiune integrala f inteligenta. transfera cuplul pe roti fata/spate si chiar si pe o singura roata. duduie de gadgeturi, dar e rigida...consuma cam cu 1,5 l peste ce ofera producatorul... mie mi-a placut , e fitzoasa :ok si nu costa 30k parca

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: DS4 vs ce?

Mesaj de Shadow » Mar Iul 19, 2011 2:29 pm

Nu costa 30K... costa 27K... :ok
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”