DS4 vs ce?
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
...si fata de DS4 are integrala si CVT/m-CVT in aproximativ aceiasi bani. Insa DS4 va oferi probabil un plus de confort, si teoretic (dar nu neparat) si volum.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: DS4 vs ce?
scoteti-va din cap ca CVT ala e vreo smekerie. e la aproape la fel de enervanta ca robotizata de la psa....
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
Hai nici chiar...
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
26.300e nissan juke full...dar sincer, cum sa dai atatia bani pe asa ceva sa fim seriosi .Mie de ex imi place cum arata pejo 508, eu care nu-s cu pejourile .L-am vz in realitate si e foarte faina masina.Deasemeni imi place foarte mult ce au facut la faceliftul de la 308.In sfarsit arata masina aia cum trebuie (excluzand partea lateral spate prea rotunjita) as da banii in loc de c4.Si apare peugeot 508 rxh un crossover 4x4 hybrid.
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
Intai mergi cu Nissan Juke si mai vb dupa aia...stevey scrie:26.300e nissan juke full...dar sincer, cum sa dai atatia bani pe asa ceva sa fim seriosi .
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
daca te uiti cine e designer sef la peugeot acum din ultimii o sa intelegi de ce iti plag peugeoturile mai nou
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
Da.
Dar daca ma uit la nissan joke asta nu inteleg cine e designer la nissan. Un carabus de mai?
Dar daca ma uit la nissan joke asta nu inteleg cine e designer la nissan. Un carabus de mai?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
mituc, mituc, cerceteaza si vezi ce e cu designul la ei si apoi o sa intelegi filosofia lor.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
ce filozofie mah?? ca e urat cu spume
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Ediz
- Mesaje:759
- Membru din:Lun Dec 01, 2008 10:59 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i
Mercedes C200 Kompressor - Numar Inmatriculare:Ct 07 WOA / CT 90 ESE
- Localitate:Constanta
- Contact:
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
Urat esti tucommandorsteel scrie:ce filozofie mah?? ca e urat cu spume
Joke e superb!
Nu oricine le intelege filozofia
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
replica cu urat cu spume o au foarte multi fata de coupeurile noastre.
un design controversat va atrage pareri controversate.
ideea este ca masina are linii logice, conturate, si continuate. nu sunt aruncate nite piese aiurea si o incercare de a le combina. si minim in gand imi vine acum ford forcus 3 care e o astfel de masina fara stil, si negandita. focus 2 facelift la fel, o prostie de masina.
si de fapt daca iau familia ford ajung sa vad o lipsa de coeziune in design
vad ca lumea totusi nu prea "gaseste" concurenti pt DS4
in presa ds4 "se bate" cu modele din clasa compacta premium
un design controversat va atrage pareri controversate.
ideea este ca masina are linii logice, conturate, si continuate. nu sunt aruncate nite piese aiurea si o incercare de a le combina. si minim in gand imi vine acum ford forcus 3 care e o astfel de masina fara stil, si negandita. focus 2 facelift la fel, o prostie de masina.
si de fapt daca iau familia ford ajung sa vad o lipsa de coeziune in design
vad ca lumea totusi nu prea "gaseste" concurenti pt DS4
in presa ds4 "se bate" cu modele din clasa compacta premium
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
E complicat sa-si gaseasca pentru ca:
1. e dintr-o clasa tranzitorie (nici compacta, nici CUV, nici MPV) dar foloseste o platforma cu dimensiuni caracteristice clasei compacte (de unde si comparatiile cu compacte premium);
2. are un pret relativ mare dar de banii aia primesti finisaje, gadgeturi, etc, mai putin masina. Cam ca la bmw, un seria 1 cu motor de 170-180cp tot cam atita costa;
3. nu e foarte clar daca masina asta se adreseaza consumatorului de rind sau simandicosilor care au cite o masina pentru fiecare zi a saptaminii;
4. raportul dintre puterea motorului si pretul masinii ar incadra-o undeva la o clasa superioara cu sedanuri de familie, etc;
5. e totusi un citroen si nu pot sa nu ma gindesc la bieletele de directie, capetele de bara, ambreaje, trasee electrice, fasungurile becurilor din stopuri, senzori de temperatura ai lichidului de racire, sonde lambda, inchizatori portbagaj, si altele mici, marunte si enervante care nu au ce cauta nici la o masina de 15kEUR in densitate asa mare, ca sa nu mai zic de una de 30.
Si totusi e posibil sa fie al doilea cel mai rapid citroen de serie de pina acum dupa DS3(R).
Daca vrei o masina, ai sa zicem 30k EUR (cash sau poti sa faci credit/leasing de 25-30k) si iesi in oras sa-ti iei o masina dai cam peste:
1. hot hatches sau compacte potente in general (golf 6 gti, mazda mps, poate si golf R e tangibil la pretul asta, subaru wrx, focus ST/RS, bmw seria 1, audi a3 2.0TFSI, samd);
2. coupe-uri de genul mazda mx5, vw eos, bmw cabriolet, audi tt etc;
3. sedanuri de genul citroen c5, mazda 6, vw passat, toyota avensys, etc, cu motoare si dotari care sa le aduca in jurul a 30k - si aici e puzderie;
4. cross-overe precum vw tiguan, auti q5, bmw x1, etc, sau mpv-uri precum focus c/s max, mazda 5, santa fe, nissan puke ala, etc.
Unde e C4 aici? E undeva intre toate, desi mai mult intre categoriile 1 si 4 dar nu e in nici una cu totul.
Deci e greu.
Apoi, nefiind in publicul tinta pentru o masina e greu s-o intelegi. Asa cum nu inteleg eu nissan puke, nici chiar pe ds4 desi cu ds3 e cam clara treaba.
1. e dintr-o clasa tranzitorie (nici compacta, nici CUV, nici MPV) dar foloseste o platforma cu dimensiuni caracteristice clasei compacte (de unde si comparatiile cu compacte premium);
2. are un pret relativ mare dar de banii aia primesti finisaje, gadgeturi, etc, mai putin masina. Cam ca la bmw, un seria 1 cu motor de 170-180cp tot cam atita costa;
3. nu e foarte clar daca masina asta se adreseaza consumatorului de rind sau simandicosilor care au cite o masina pentru fiecare zi a saptaminii;
4. raportul dintre puterea motorului si pretul masinii ar incadra-o undeva la o clasa superioara cu sedanuri de familie, etc;
5. e totusi un citroen si nu pot sa nu ma gindesc la bieletele de directie, capetele de bara, ambreaje, trasee electrice, fasungurile becurilor din stopuri, senzori de temperatura ai lichidului de racire, sonde lambda, inchizatori portbagaj, si altele mici, marunte si enervante care nu au ce cauta nici la o masina de 15kEUR in densitate asa mare, ca sa nu mai zic de una de 30.
Si totusi e posibil sa fie al doilea cel mai rapid citroen de serie de pina acum dupa DS3(R).
Daca vrei o masina, ai sa zicem 30k EUR (cash sau poti sa faci credit/leasing de 25-30k) si iesi in oras sa-ti iei o masina dai cam peste:
1. hot hatches sau compacte potente in general (golf 6 gti, mazda mps, poate si golf R e tangibil la pretul asta, subaru wrx, focus ST/RS, bmw seria 1, audi a3 2.0TFSI, samd);
2. coupe-uri de genul mazda mx5, vw eos, bmw cabriolet, audi tt etc;
3. sedanuri de genul citroen c5, mazda 6, vw passat, toyota avensys, etc, cu motoare si dotari care sa le aduca in jurul a 30k - si aici e puzderie;
4. cross-overe precum vw tiguan, auti q5, bmw x1, etc, sau mpv-uri precum focus c/s max, mazda 5, santa fe, nissan puke ala, etc.
Unde e C4 aici? E undeva intre toate, desi mai mult intre categoriile 1 si 4 dar nu e in nici una cu totul.
Deci e greu.
Apoi, nefiind in publicul tinta pentru o masina e greu s-o intelegi. Asa cum nu inteleg eu nissan puke, nici chiar pe ds4 desi cu ds3 e cam clara treaba.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
E complicat sa-si gaseasca pentru ca:
1. e dintr-o clasa tranzitorie (nici compacta, nici CUV, nici MPV) dar foloseste o platforma cu dimensiuni caracteristice clasei compacte (de unde si comparatiile cu compacte premium);
2. are un pret relativ mare dar de banii aia primesti finisaje, gadgeturi, etc, mai putin masina. Cam ca la bmw, un seria 1 cu motor de 170-180cp tot cam atita costa;
3. nu e foarte clar daca masina asta se adreseaza consumatorului de rind sau simandicosilor care au cite o masina pentru fiecare zi a saptaminii;
4. raportul dintre puterea motorului si pretul masinii ar incadra-o undeva la o clasa superioara cu sedanuri de familie, etc;
5. e totusi un citroen si nu pot sa nu ma gindesc la bieletele de directie, capetele de bara, ambreaje, trasee electrice, fasungurile becurilor din stopuri, senzori de temperatura ai lichidului de racire, sonde lambda, inchizatori portbagaj, si altele mici, marunte si enervante care nu au ce cauta nici la o masina de 15kEUR in densitate asa mare, ca sa nu mai zic de una de 30.
Si totusi e posibil sa fie al doilea cel mai rapid citroen de serie de pina acum dupa DS3(R).
Daca vrei o masina, ai sa zicem 30k EUR (cash sau poti sa faci credit/leasing de 25-30k) si iesi in oras sa-ti iei o masina dai cam peste:
1. hot hatches sau compacte potente in general (golf 6 gti, mazda mps, poate si golf R e tangibil la pretul asta, subaru wrx, focus ST/RS, bmw seria 1, audi a3 2.0TFSI, samd);
2. coupe-uri de genul mazda mx5, vw eos, bmw cabriolet, audi tt etc;
3. sedanuri de genul citroen c5, mazda 6, vw passat, toyota avensys, etc, cu motoare si dotari care sa le aduca in jurul a 30k - si aici e puzderie;
4. cross-overe precum vw tiguan, auti q5, bmw x1, etc, sau mpv-uri precum focus c/s max, mazda 5, santa fe, nissan puke ala, etc.
Unde e C4 aici? E undeva intre toate, desi mai mult intre categoriile 1 si 4 dar nu e in nici una cu totul.
Deci e greu.
Apoi, nefiind in publicul tinta pentru o masina e greu s-o intelegi. Asa cum nu inteleg eu nissan puke, nici chiar pe ds4 desi cu ds3 e cam clara treaba.
1. e dintr-o clasa tranzitorie (nici compacta, nici CUV, nici MPV) dar foloseste o platforma cu dimensiuni caracteristice clasei compacte (de unde si comparatiile cu compacte premium);
2. are un pret relativ mare dar de banii aia primesti finisaje, gadgeturi, etc, mai putin masina. Cam ca la bmw, un seria 1 cu motor de 170-180cp tot cam atita costa;
3. nu e foarte clar daca masina asta se adreseaza consumatorului de rind sau simandicosilor care au cite o masina pentru fiecare zi a saptaminii;
4. raportul dintre puterea motorului si pretul masinii ar incadra-o undeva la o clasa superioara cu sedanuri de familie, etc;
5. e totusi un citroen si nu pot sa nu ma gindesc la bieletele de directie, capetele de bara, ambreaje, trasee electrice, fasungurile becurilor din stopuri, senzori de temperatura ai lichidului de racire, sonde lambda, inchizatori portbagaj, si altele mici, marunte si enervante care nu au ce cauta nici la o masina de 15kEUR in densitate asa mare, ca sa nu mai zic de una de 30.
Si totusi e posibil sa fie al doilea cel mai rapid citroen de serie de pina acum dupa DS3(R).
Daca vrei o masina, ai sa zicem 30k EUR (cash sau poti sa faci credit/leasing de 25-30k) si iesi in oras sa-ti iei o masina dai cam peste:
1. hot hatches sau compacte potente in general (golf 6 gti, mazda mps, poate si golf R e tangibil la pretul asta, subaru wrx, focus ST/RS, bmw seria 1, audi a3 2.0TFSI, samd);
2. coupe-uri de genul mazda mx5, vw eos, bmw cabriolet, audi tt etc;
3. sedanuri de genul citroen c5, mazda 6, vw passat, toyota avensys, etc, cu motoare si dotari care sa le aduca in jurul a 30k - si aici e puzderie;
4. cross-overe precum vw tiguan, auti q5, bmw x1, etc, sau mpv-uri precum focus c/s max, mazda 5, santa fe, nissan puke ala, etc.
Unde e C4 aici? E undeva intre toate, desi mai mult intre categoriile 1 si 4 dar nu e in nici una cu totul.
Deci e greu.
Apoi, nefiind in publicul tinta pentru o masina e greu s-o intelegi. Asa cum nu inteleg eu nissan puke, nici chiar pe ds4 desi cu ds3 e cam clara treaba.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: DS4 vs ce?
are mituc la replici. de unde le-o scoate?!
nissan joke / puke
este "nissan juke"
nissan joke / puke
este "nissan juke"
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led