C4 1,6 benzina vs Xsara 1,6

Citroen C4 sau altceva?
Avatar utilizator
tipitip
Admin
Mesaje: 429
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:27 pm
Localitate: Bucureşti
Contact:

Mesaj de tipitip » Mie Feb 14, 2007 12:32 pm

La berlină e ok suspensia spate!
Kia Cerato 1.6 crdi roşu B 19 PFR
Imagine

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Feb 14, 2007 2:11 pm

T.rac3Er scrie:xsara are suspensie spate mobila si c4 nu?
:roll: care-i faza?
in fine, c4 e super-rigid la suspensie. nu stiu daca sunteti masochisti de va rupeti rinichii pe piatra cubica. mai mult de 15kmh nu cred ca a fi bine de mers pe acolo... 8)
Sa vezi ce senzatii extreme ai la 60km/h :lol: :lol: :lol:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mie Feb 14, 2007 2:52 pm

sa stii o chestie..care au demonstrat-o si mythbusters...daca mergi cu o viteza mai mare (sa nu exageram sa zicem 200la ora) printr-o zona de damburi se resimt mai putin denivelarile decat cu o viteza mai mica...sa zicem ca in loc sa merg cu 25pe piatra cubica (stiu ce inseamna) merg cu 40, poate impresia si zgomotul creat vor fi mai mari, dar dumul e mai lin...sau poate daca merg cu 80...
cei de la mythbursert au testat o masina cu pahare pline cu apa (lipite ca sa nu se rastoarne) si la final au verificat impresia pilotului si rezultatul paharelor. la o viteza mare de 100kmh mersul a fost mai lin decat cu 40kmh pe acelasi segment... 8)
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Feb 14, 2007 2:55 pm

Pai e logic. pt ca suspensia masini numai are timp sa se lase in jos, deci nici masina nu se mai lasa in jos, deci numai simti asa de tare denivelarile. :lol:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

walleye
Mesaje: 46
Membru din: Mie Feb 14, 2007 12:33 pm

Mesaj de walleye » Lun Apr 23, 2007 5:01 pm

asta-i ca teoria carasenilor ca trebuie sa mergi tare ca sa nu cada roata-n groapa.

ce pierzi in acceleratii verticale cistigi in acceleratii orizontale la care o fi omul mai putin sensibil dar masina nu. ca suspensia e proiectata sa se deformeze vertical nu orizontal, sau altfel spus daca mergi tare prin gropi socurile sint preluate de bucse in loc de amortizoare si arcuri. adica zdranganeli si jocuri garantate.

Avatar utilizator
SAMmy
My C4 Rocks!
Mesaje: 731
Membru din: Mar Feb 13, 2007 9:56 am
Marca si model masina: Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Numar Inmatriculare: VN 29 SAM
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de SAMmy » Lun Apr 23, 2007 5:16 pm

@walleye: corect!
Totusi, exista niste intervale de toleranta, de genul... 'daca mergi cu 60 Km/h pe piatra cubica in loc de 35 Km/h,
soferul va resimti mai putine socuri, iar uzura va fi aproimativ aceeasi', 'daca mergi cu 75 Km/h, deja ai uzura mare,
daca mergi cu 45 Km/h, deja se simt denivelarile puternic'...

Cat despre rinichi... hai sa fim seriosi... pai aia cu Audi, BMW, Posche... trebuiau sa fi avut deja o dializa la activ...
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux

z3uSS
Mesaje: 14
Membru din: Mar Feb 13, 2007 1:56 pm

Mesaj de z3uSS » Joi Mai 24, 2007 2:33 pm

Dupa o lunga perioada de absenta am revenit cu impresii / pareri :D

C4-ul a a ajuns la magica cifra de 10000km si Xsara-ul aproape de 190.000 km. Concluzia?

Xsara ruls la motor & cutie ( merg impecabil, motorasul ala zici ca are 3 inimi in el :) ) - C4 la design si feelingul din masina.

Raman la parerea ca motorul de 1,6 110 CP e varza. Sau poate e cutia de vina. Dar nu ma inteleg de loc cu el. E nervos motorul dar.... nu la fel ca ala mai mic de pe Xsara. Pacat. Deja mi-a halit juma de litru de ulei si astia de la reprezentanta zic ca ar fi din cauza rodajului. Atunci eu le-am zis de Xsara care niciodata in viata ei nu a mancat ulei. Nici macar nu stiu unde e joja de ulei de la Xsara. Si au ridicat din umeri. Asa ca am completat uleiul si pana la prima revizie mi-am facut obiceiul de a verifica zilnic cat ulei mai am in motor. Daca imi mananca in continuare ma duc sa le dau cu el in cap. Trcem peste problema asta si ajungem la esapament. Cred ca el e de vina. Am niste zgomote iritante de-a dreptul pana se incalzeste esapamentul. Ai impresia ca cineva freaca o bucata de tabla cu un cui. Astia de la service zic ca e esapamentul. Ma rog asta se rezolva. In rest... nu am avut alte probleme. Ceva greierasi. Dar cam atat. Sunt multumit din punctul asta de vedere. Totusi... ma asteptam la mai mult dpdv al motorului. Dar... inca iubesc masinile astea la fel de mult :)
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Sâm Mai 26, 2007 3:22 pm

Pai xara se simte mai bine motorul pt ca banuiesc ca este si mult mai usoara...si din cate am vz e si un pic mai mica(am un prieten cu matiz de servici euro 2 care imi tine cu sucess piept :D ).Dar daca ce spui tu ca c4 doar look&feel doar, fata de un model precedent de citroen, si nu este superioara la calitati, performante etc. ma faci sa cred ca cei de la citro ne-au tras o mare tzeapa...pai ma scuzi dar pana si la megane-uri si vw-uri diferentele dintre generatii se simt cu mult.

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje: 1900
Membru din: Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina: Saab
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de DMX » Sâm Mai 26, 2007 7:15 pm

z3uSS
-stai asa sa ajungi si cu c4 la 170-200.000 mii de kilometrii si dupa aia vorbesti ,nu e corect , sa spui xara rulz , o sa se simta neglijat c4 :P

Avatar utilizator
bezz
Mesaje: 281
Membru din: Sâm Mar 17, 2007 5:26 pm

Mesaj de bezz » Sâm Mai 26, 2007 11:50 pm

ai avut noroc de o xsara1 la sfarsit de generatie, fara probleme de fiabilitate
ca proprietar de xsara accentuez si eu xsara rocks! pacat de dotarile saracacioase si de spatiul interior (mai ales in fata) mai mic ...
cat despre punti/suspensii sta foarte bine pe sosea, lucru verificat twice pe transfagarasan si pe dealurile din valcea/dolj ... dar nici minuni nu face, cand am intrat intr-o mare groapa cu viteza ... a inceput sa danseze pe sosea (umeda), lipsa ESP ...

cum e portbagajul de c4 fata de cel de xsara? :wink:
Ultima oară modificat Sâm Mai 26, 2007 11:56 pm de către bezz, modificat 1 dată în total.
just cruisin'
xs mk2 2.0 hdi 90hp 2004

z3uSS
Mesaje: 14
Membru din: Mar Feb 13, 2007 1:56 pm

Mesaj de z3uSS » Lun Mai 28, 2007 11:15 am

Nu ma intelegeti gresit.. cand spun ca C4 rulz la design si feelingul din masina inseamna ca arata traznet si ai super confort fata de xsara. Ca si detaliere - spatiu interior mai generos, calitatea materialor mai buna, dotari mai bune, portbagaj suprinzator de mare, etc. Daca as putea sa mut motorul de pe xsara ( asa cum e el acum la atatia kilometrii ) as fii mult mai multumit.
Zicea cineva mai sus ca xsara e mai usoara si asa e. In cartea ei scrie ca are 1100 kg. La C4 scrie ca are 1335. O diferenta destul de mare. Dar tot inclin sa cred ca motorul de c4 e varza. Nu imi place cum urca in turatii. Nu mai spun de cutie care probabil a fost etajata pt mers economic, in nici un caz sportiv. La xsara e exact invers. Cutia e super bine etajata + ambreiajul care e foarte jos si debraiaza imediat ( ca idee daca ma urc in xsara imediat imi moare motorul de 2-3 ori pana reusesc sa plec de pe loc ca debraiaza foarte repede si obisnuit dupa c4 nu accelerez la fel de repede ). La tren de rulare mi se par la fel de zgomotoase (amortizoare + bucsaraie ). Ca si plus xsara avea puntea spate mobila, dar acum nu mai merge in parametrii si e nasol acum dar sa zicem ca a meritat. Nu pot sa spun ca xsara a fost foarte fiabila, am avut destule belele cu ea, cea mai mare problema fiind puntea spate care nici acum nu e rezolvata ( si asta din cauza mecanicilor de la ATS ) dar sunt multumit de ea. Daca va intereseaza pot sa fac o comparatie intre xsara si c4 din prisma reparatiilor necesare. Trebuie spus totusi ca xsara a treccut prin 3 accidente destul de grave pe care nu le mentionez la reparatii daca care si-au adus aportul la scaderea fiabilitatii.

Concluzia? xsara o am in inima si nu o sa iasa vreodata de acolo, dar si c4 ma incanta zilnic, mai ales in fiecare dimineata cand o vad parcata in fata geamului, creste inima in mine cand ma uit la ea :D
Fan Citroen! Benzinare : xsara 1,6 90CP, 2000 - 170.000 km (unic proprietar) si c4 1,6 16V 110CP, 2006 - 7000 km ( tot unic proprietar )

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Lun Mai 28, 2007 11:33 am

1335kg are motorul de 2l...si a fost scris gresit de niste inapti de la rar. si s-a perpetuat mai departe. a intrat in limbajul popular si toti o iau ca atare. pur si simplu asa e stiut c4. si nu e singura greseala din sistem de la astia. mai am prieten la fel, cu probleme, si n-ai ce sa le faci.
motorul de 1.6i are 1200kg standard si normal creste in functie de dotari

"-domne, asa e in sistem.
-pai domne, daca cineva a introdus gresit in sistem?
-nu se poate
-nu se poate pe dracu. {la cat de boi sunteti nu m-ar mira asa ceva}"
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
cosminnuss
SeXy si Foarte Bun
Mesaje: 1301
Membru din: Vin Mar 02, 2007 12:32 pm
Numar Inmatriculare: B-15-DFK
Localitate: Bucuresti - Panduri
Contact:

Mesaj de cosminnuss » Lun Mai 28, 2007 11:39 am

Si mie imi scrie in talon 1290kile.
Pe net am gasit ca ar trebui sa aiba 1180 varianta 1.4, sa zicem 1200 cu tot cu dotari
merchandising, externalizare vanzari, sampling, hostess, backoffice
Ford Mondeo mk4, 2009, 2.0tdci, TitaniumX, neagra ca noaptea

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Lun Mai 28, 2007 11:42 am

e o greseala introdusa si perpetuata in sistem cu c4 asta ak nostru.
oricum pt mine e bine ca la o eventuala analiza a performantelor ies mai bine in realitate :lol:
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Bogdan » Lun Mai 28, 2007 12:23 pm

Nu e ma nici o greseala, e greutatea calculata cu tot cu sofer si nu stiu cati l de benzina!! Era undeva o chestie d-asta cum calculeaza RAR-ul masele!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”