asa facem o comparatie nesimtita gen 2 roti <200kg-1000cc si 170cp vs. c4 1.2-1.5 si 180cpTomita scrie:fiecare are ideile lui, nu ma luam de tine. dar oricum comparatia cu un suv e cam deplasata. daca era cine stie de compacta cu motor de 180-250cp atunci da, era demn de prezentare
x5 2.0-2.5tone - 230cp - ~105cp/tona
c4 1.2-1.5tone - 180cp - ~130cp/tona
nu vreau sa deschid o polemica
si ma refer la fel la faptul ca un motor (motocicleta) de 2000-3000-4000e lasa in urma cam orice e pe 4 roti si costa multe zeci de mii.
Hai totusi sa comparam mere cu mere si pere cu pere.
180 de cp pe o masina nu mi se pare nimic de domeniul fantasticului, mai ales ca nu este ceva din clasa compacta (desi unii ar baga c4 in clasa compacta, mie mi se pare destul de mare si grea iar ca feedback la volan mi s-ar parea extrem de periculos sa aibe peste 200cp).Nu zic ca e o masina slaba dar mi se pare departe rau de a fi o masina creata pentru liniute sau chestii de genul.Iar varianta asta de 180cp mie mi se pare doar o masina usor exclusivista (sau asta au vrut cei de la Citroen cand au creat-o desi 90% din populatie ar spune ca e un c4 normal) cu un motor capabil sa faca fata unor situatii mediocre iar la pretul pe care il are alternativele sunt mult mai potente.Cu alte cuvinte faptul ca scrie pe el By Loeb nu il face nici de WRC si nici de liniute dupa parerea mea umila ci este un C4 imbunatatit ca si performante si confort insa supra evaluat.Am mai repetat daca tot vrei sa lauzi performantele testeaza masina cu un echivalent de la alta marca...probabil deranjeaza ce am spus dar e doar o parere obiectiva expusa pe un forum subiectiv