C4 2.0 180 vs...

Citroen C4 sau altceva?
ZLD_C4
Mesaje: 136
Membru din: Lun Iul 11, 2011 2:50 pm
Numar Inmatriculare: B-XX-ZLD

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de ZLD_C4 » Mar Oct 09, 2012 9:42 pm

Tomita scrie:fiecare are ideile lui, nu ma luam de tine. dar oricum comparatia cu un suv e cam deplasata. daca era cine stie de compacta cu motor de 180-250cp atunci da, era demn de prezentare

x5 2.0-2.5tone - 230cp - ~105cp/tona
c4 1.2-1.5tone - 180cp - ~130cp/tona

nu vreau sa deschid o polemica :hi
asa facem o comparatie nesimtita gen 2 roti <200kg-1000cc si 170cp vs. c4 1.2-1.5 si 180cp
si ma refer la fel la faptul ca un motor (motocicleta) de 2000-3000-4000e lasa in urma cam orice e pe 4 roti si costa multe zeci de mii.
Hai totusi sa comparam mere cu mere si pere cu pere.
180 de cp pe o masina nu mi se pare nimic de domeniul fantasticului, mai ales ca nu este ceva din clasa compacta (desi unii ar baga c4 in clasa compacta, mie mi se pare destul de mare si grea iar ca feedback la volan mi s-ar parea extrem de periculos sa aibe peste 200cp).Nu zic ca e o masina slaba dar mi se pare departe rau de a fi o masina creata pentru liniute sau chestii de genul.Iar varianta asta de 180cp mie mi se pare doar o masina usor exclusivista (sau asta au vrut cei de la Citroen cand au creat-o desi 90% din populatie ar spune ca e un c4 normal) cu un motor capabil sa faca fata unor situatii mediocre iar la pretul pe care il are alternativele sunt mult mai potente.Cu alte cuvinte faptul ca scrie pe el By Loeb nu il face nici de WRC si nici de liniute dupa parerea mea umila ci este un C4 imbunatatit ca si performante si confort insa supra evaluat.Am mai repetat daca tot vrei sa lauzi performantele testeaza masina cu un echivalent de la alta marca...probabil deranjeaza ce am spus dar e doar o parere obiectiva expusa pe un forum subiectiv :)

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Aiurica » Mar Oct 09, 2012 10:22 pm

nu deranjeaza!
sunt constructive toate comentariile pertinente!

Eu am tot spus ca e un motor nu tocmai performant....ne uitam la 0-100 si lucrurile sunt clare.Cert e ca cu dieseluri de 150-200 cp, eu tind sa cred ca nu avem ce compara la viteze de autostrada.Am facut 3 vs-uri ( cu masini diferite)si toate au esuat lamentabil....aaaaa ca vor fi 100 de alte masini de puteri asemanatoare care vor distruge 2.0 vts.....da....sunt....nu neg.

este un topic in care de fac niste vs-uri ale motorului 2.0, nu performantele masinii lui Relu.....Nu inteleg de ce aducem in discutie notiunea ByLoeb.
daca voi aveti altele in conditii de circuit, le puteti pune....pana atunci, ne multumim cu ce avem.

Daca vreti uitati un film a unui 206 RC( acelasi motor) pe un circuit....va las sa trageti voi concluziile.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gMk9p9XJ_2c[/youtube]
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Bogdan » Mar Oct 09, 2012 10:28 pm

Ala e cel putin un semipilot :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
buzuramd
Mesaje: 226
Membru din: Vin Dec 09, 2011 9:12 am
Marca si model masina: 1.6i
Numar Inmatriculare: CJ 14 AEC
Localitate: Cluj - Napoca

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de buzuramd » Mie Oct 10, 2012 2:10 pm

in final vad ca conteaza si modelul de piesa dintre volan si scaun ::P
Ascut ovaz. Numai in timpul liber.

1.6 16v 80 kW

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Aiurica » Mie Oct 10, 2012 2:26 pm

e un cumul de factori in tot.....putere, mase, frane, kg, curaj, stiinta, constanta....etc
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de mituc » Mie Oct 10, 2012 2:28 pm

Aiurica scrie: Daca vreti uitati un film a unui 206 RC( acelasi motor) pe un circuit....va las sa trageti voi concluziile
"Versus"-uri dintr-astea pe circuit intre unii cu masini de acest gen dar instruiti sau care pur si simplu merg la ruperea masinii si altii care au venit doar sa vada si ei cum e pe circuit sint o droaie.
Nu de alta dar banuiesc ca nu e nimeni suficient de naiv sa creada ca un 206rc va face vreodata fata pe un circuit de viteza (nu unul tehnic de kart sau ceva) unei impreza fie ea si 2006. Desigur, vorbesc de acea situatie in care cei doi au abilitati similare de pilotaj.

Daca ne uitam aici observam diferente de mai multe vesnicii intre cele doua.

http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... 06_rc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Va las pe voi sa rulati un versus cu c4 vts pentru ca nu vreau sa dau startul la polemici, acest topic avind alta idee principala.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Bogdan » Mie Oct 10, 2012 3:08 pm

Normal ca pilotul este de vina..nu cred ca incape discutie :)
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de commandorsteel » Mie Oct 10, 2012 3:28 pm

cu alte cuvinte, relu e un gen de schumacher, orice vts ar avea sub fundu ala mare al lui :mrgreen:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Aiurica » Mie Oct 10, 2012 4:34 pm

iarasi ducem discutia catre Relu si nu imi convine....nu asta era ideea topicului ...
Am spus-o si bogdan poate sa confirme ca am spus despre ala cu 206 rc ca uite cum poate sa faca diferenta pilotul....

am mai spus-o si ma repet....c4 vts este ptbl cel mai lent 0-100 hatch( sau ce-o fi el) din vremea lui.Este un motor dragutz, cu valente teoretic sportive si care in anumite cazuri poate iesi onorabil din situatii comparative.Daca rezumam tot in fraza de mai sus, eu sunt multumit.

sunt o droaie de motoare care bat 2.0 pe multe segmente, asa e... e clar ca concurenta lui directa o bate cert:

civic type r
RRS
GTC-OPC
A3
3 MPS
etc....

( sa nu uitam ca doar Type R nu e turbo.....)
Cu motoare asemanatoare, 2.0 eu zic ca e superior....aduceti informatii si sunt de acord ca un motor similar de la cele de mai sus non turbo bate 2.0.......

Toate au variantele de top net superioare vts ului din perioada lui.Lucrurile sunt clare ....nu despre asta discutam....eu aduc doar informatii din experiente proprii....Atunci cand voi veni cu informatii gen Type R vs 2.0 si o sa aberez, puteti sa dati cu pietre.

Daca tot am spus clar asta......putem sa continuam vs in acest topic?
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de mituc » Mie Oct 10, 2012 5:06 pm

Aiurica scrie: sunt o droaie de motoare care bat 2.0 pe multe segmente, asa e... e clar ca concurenta lui directa o bate cert:

civic type r
RRS
GTC-OPC
A3
3 MPS
etc....

( sa nu uitam ca doar Type R nu e turbo.....)
C4 VTS nu a fost facut sa se compare cu nici una dintre cele de mai sus (sau cu megane rs, golf gti, audi s3 sau macar a3 2.0tfsi, etc).
Motorul de 2 litri de pe vts e doar un aspirat de 2 litri care are limita in 7200rpm in loc de 6500 de unde si cei 20-30cp extra fata de altele (desigur, si alte axe).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Aiurica » Mie Oct 10, 2012 6:04 pm

Comparatia a fost fortata pt ca erau variantele cele mai puternice din gamele repsective!
Nu inteleg de ce sa nu comparam, daca putem compara c4 cu astra, megane hatch, a3 , civic ?


Zi tu mituc cu cine ar trebui comparat c4 2.0....atentie gresesti cand spui vts....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de mituc » Mie Oct 10, 2012 7:17 pm

C4 VTS sau By Loeb e aproape aceeasi treaba. By Loeb e un VTS cu stickere. Apoi, cind spunem VTS mai toti ne gindim la 2.0i 180PS, chiar daca ulterior VTS a fost declarat doar nivel de dotari pentru coupe si au aparut si 1.6hdi-uri VTS.

VTS-ul (sau by Loeb, whatever) s-a dorit a fi un hothatch doar prin look. Dpdv. al motorului el e doar un 2.0i aspirat o idee mai potent decit concurenta de 140-160cp din aceeasi gama 2l aspirat. Si daca te uiti si la performante e mult mai aproape de alea decit de hothatchurile (declarate) de 2 litri, fie ele aspirate (civic typeR) sau turbate.

La modul real nu poti compara C4 VTS cu nimic. Il poti compara cu aspiratele de 2 litri de 140-160cp si sa te bati pe dotari, consum, comfort, experienta a condusului, sau sa te bati pe performante cu hothatchurile si sa pierzi in 450% din cazuri. Macar daca faceau cutia aia si mai scurta ca oricum motorul se tureaza pina in cer si inapoi si sa fi facut ce au facut japonezii cu impreza wrx (omoara destui pina la 150-160kmph, dupa care ii ia 3 secole sa ajunga la un top speed de vreo 205-210kmph). Uita-te la clio 2/3 RS: motor aproape comparabil, cutie scurta = WIN!

Cu alte cuvinte C4 VTS, si apoi editia limitata by Loeb e o masina distincta, distinsa, greu incadrabila intr-o clasa anume (nu prea e HH, nici masina de familie nu prea e doar ca e mai usor adaptabila aici decit la HH), care probabil are ca target pasionatii marcii, pasionatii de rally in general, persoanele cu tendinte chic (cei care se orienteaza si spre Mini Cooper sau altele asemenea).

Probabil modelul C4 cum il stim ar fi avut cu totul alta imagine azi daca acest motor de 2.0/180PS ar fi fost montat si pe sedan in locul celui de 143 iar Citroen ar fi luat kit car-ul de WRC, l-ar fi detunat de la 320cp sau cit avea pina pe la 200-240 ca sa nu fie probleme cu emisiile si zgomotul, si l-ar fi introdus ca virf de gama macar pentru coupe, daca nu si pentru sedan. Dar nu, ei ne tin teorii despre comfort, despre cum e sa fie totul lin, calm, cum sa asteptam sa murim de batrinete intr-o atmosfera sclipitoare de rai cu cintece de pasarele si cacaturi de genul asta sau oricum poate sa arate ea mergind pe cruise control cu 85 in treapta 6 intr-o masina de 180cp ascultind muzica din anii '60 la radio, in loc sa se puna la treaba si sa faca niste hothatchuri sanatoase cu care selectia naturala sa-si poata face treaba asa cum trebuie, cum ar fi sa se mai omoare unii cu masinile astea prin copaci, parapeti, pe circuite, sau sa faca infarct bunicii/parintii pe bancheta din spate.

Suna dur? Nu va plingeti, m-am autocenzurat si am scos din text o droaie de alte odiosenii despre care sint hothatchurile si masinile performante in general. Pentru ca atunci cind vorbim de peste 150cp pe maxim 1.5t cu siguranta nu ne gindim doar la consum redus si la cit e de silentios motorul la 2500rpm, ci mai degraba la cit de tare urla si cit de mult ti se albeste palma cind te sprijini de luneta intr-o acceleratie pina la rosu.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Aiurica » Mie Oct 10, 2012 8:18 pm

nu te inteleg....ai scris o jumatate de ora, ceea ce eu am scris din cateva posturi....Am spus clar ca nu se poate compara cu alea...ma inebuniti cu by loeb sau vts....si ma simt lezat de faptul ca eu trebuie sa va raspund de parca eu sunt cel care se contrazice cu cineva .....nu oameni buni...am spus....e cel mai lent model dintre versiunile de top la hatch-uri.....Am obosit sa o tot spun....

Chiar nu inteleg unde duceti discutia......daca il compar cu rs de 225 de cai....si recunosc ca il bate rau pe c4, nu e bine, daca il compar cu o astra de 140 cai....nu e normal, ca nu exista acest motor pe alte masini de gen.........daca o compar cu clio si spun ca il bate pe c4....nu e in aceiasi clasa.....stergem topicul?

Eu am vrut doar sa va relatez niste experiente personale si reale!

este cam acelasi lucru pe care il relatai tu cu ceva timp in urma cand bateai passaturi si te laudai pe aici.....trebuie sa iti spun ca nu faceau parte din aceiasi clasa. :hi
mituc scrie: Una e 0-100 si alta e 0-150 sau 400m (vreo 135kmph).
Cauta pe cineva care sa vrea sa faca testul cu passatul, cauta si un c4 1.6i dar unul sanatos, desfundat si netunat cu spoilere, jante si alte trasnai de +200kg pe el si fa un test undeva daca ai unde.

P.S.: pe panta de 5-7% merg umar la umar :)
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de mituc » Mie Oct 10, 2012 8:29 pm

Aiurica scrie:nu te inteleg....ai scris o jumatate de ora, ceea ce eu am scris din cateva posturi....Am spus clar ca nu se poate compara cu alea...ma inebuniti cu by loeb sau vts....si ma simt lezat de faptul ca eu trebuie sa va raspund de parca eu sunt cel care se contrazice cu cineva .....nu oameni buni...am spus....e cel mai lent model dintre versiunile de top la hatch-uri.....Am obosit sa o tot spun....

Eu am vrut doar sa va relatez niste experiente personale si reale!
Eu nu te contraziceam in vreun fel, doar imi dadeam cu parerea incercind sa-ti raspund la o intrebare pe care mi-ai pus-o. Insa ti-am raspuns punctual la intrebarea aia fara sa fiu atent la contextul in care mi-ai pus-o.
Aiurica scrie: este cam acelasi lucru pe care il relatai tu cu ceva timp in urma cand bateai passaturi si te laudai pe aici.....trebuie sa iti spun ca nu faceau parte din aceiasi clasa. :hi
Exact! Asa cum incercam si mai devreme sa zic acest topic nu e despre C4 versus HH-uri ci e despre C4 versus restul lumii in viata reala. Ca nu se prea poate pune cu HH-uri e una si nu voiam sa discutam aici, ca are potential mult mai mare decit ar crede cei care incearca inutil sa reziste sau sa se dea coiosi e alta.

P.S.: eu tin cu tine ba! De ce dai? :ok
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: C4 2.0 180 vs...

Mesaj de Aiurica » Mie Oct 10, 2012 9:06 pm

o lasam asa....
ia zi vaca ta se poate compara cu un rs4? :mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”