C4 vs Toyota Auris

Citroen C4 sau altceva?
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:
C4 vs Toyota Auris

Mesaj de mituc » Mie Iul 11, 2007 11:33 am

Testdrive-ul l-am facut cu un auris 2.0d4d 126CP pe un drum european, si putin prin oras. Comportamentul e asemanator cu al unui C4, chiar nu am sesizat diferente nici in curbe luate la mare viteza si nici la gropi luate prin oras. Zgomotul de rulare este mai mic insa si nu se aud amortizoarele spate chiar asa ca la C4.
Masina respectiva desi avea vreo 5500km avea un greiere destul de mare in partea dreapta a bordului sau in zona de imbinare a portierei pasager, greiere care isi facea simtita prezenta doar la denivelari medii peste care se trecea cu vreo 35-40Kmph.

Bordul este super ok, indicatoarele sint luminate bine, acele ceasurilor sint luminate, de asemenea inscrisurile de pe ceasuri sint cu led-uri portocalii, nu sint obositoare si in acelasi timp sint foarte vizibile.
Schimbatorul de viteze este foarte exact (spre deosebire de cel de la C4 care se misca cam larg, are o miscare foarte larga fata de orice alta masina cu care am facut drivetest in ultima vreme) si este foarte la indemina desi la inceput ai senzatia ca e cam sus.
Pozitionarea frinei de mina nu mai este ca la Corola in acea forma tipica pentru un filtru de cafea rasturnat, insa nici foarte la indemina nu e, deci nu se pot emite pretentii de figuri fiind destinata a fi folosita doar cind masina sta pe loc.

Motorul... mai baieti, nu am facut un 0-100 cu ea ce pot sa spun este ca senzatia mea e ca as lasa-o in urma cu 1.6-ele meu intr-o accelerare in treapta a doua de la 40 la 80 sau in treapta 3 de la 65 la 100. Se duce, insa nu asa de mult cum ma asteptam de la un diesel de 2 litri. As fi curios cum merge noul 1.6 vvt-i de 124CP d ela toyota insa.

Spatiul interior este putin mai mare ca la C4, spatiul pentru pasagerii din spate dind o senzatie de si mai mult loc datorita faptului ca bordura aia din spate dintre locuri nu exista.

Portbagajul este si el mai mare decit la C4, re vreo 380 de litri parca, nu mai tin minte exact. Se vede diferenta clara si cu ochiul liber (nu ca m-ar interesa, eu oricum imi voi lua o masina care are portbagaj de 290l, dar ca si idee, ca m-am saturat de discutia voastra manelistica si telenovelistica C4 vs. octavia).

Spoilerul fata de la C4 tind sa cred ca are o elasticitate unica, nu l-am mai vazut la nimeni find acordeon. Asta ajuta enorm cind iei smocuri de iarba sau borduri mai inalte din greseala. La Auris e destul de rigid si mai are si o chestie din plastic care mi se pare ca are rol pur aerodinamic. In concluzie: daca va luati auris nu o dati de borduri, pastrati distanta.

Un plus la Auris este faptul ca vine cu cd player cu suport de mp3. Modelul cu care am facut drivetest avea si magazie de 6 cd-uri si nu cred ca era cu mai mult de 500EUR fata de un C4 SX 1.6HDI. Insa aspectul exterior nu se ridica la nivelul unui C4, si in plus nu au nici o motorizare mai sportiva pe auris (eu ma dusesem sa cer o oferta cu 1.6T, ca stiu ca se face insa se vindea corolla hatch 1.6T doar la unguri si voiam sa dau o comanda speciala). La c4 macar e motorul de 2 litri si 155CP (adica 180 pe hirtie) insa e montat doar pe coupe.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mie Iul 11, 2007 11:45 am

tre sa vina si pe c4 acel 1.6T..ca la pug e la 207 si va fi si la 308 (vf de gama cel putin la lansare)
si mie imi cam sticlesc ochii dupa un turbat...
eu am fost cu un corolla mai demult (noul corola ma refer) cand era lansat la noi...
e super cutia automata cu padele. cea mai mica diferenta pt o automata cu padele pe care am gasit-o pe piata atunci...si cred ca in continuare este.
daca ai si un disele 2l cred ca e o minune la drum lung..si in orase...
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Mesaj de dimabogdan » Mie Iul 11, 2007 11:50 am

:D Capcane.... :D

Stiati ca din asta ma vrut sa-mi iau,daca imi dadeau aia banii inapoi :D :D
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Iul 11, 2007 1:33 pm

T.rac3Er scrie:tre sa vina si pe c4 acel 1.6T..ca la pug e la 207 si va fi si la 308 (vf de gama cel putin la lansare)
si mie imi cam sticlesc ochii dupa un turbat...
Sa vina 1.6T-ul de la PSA, ca e deja prea tirziu pentru mine, eu deja am luat decizia.
++la cum merg eu prin oras (ca si stil de condus) nu s-ar vedea o diferenta foarte mare intre un 2.0l diesel si un 1.6i sau T. Ca sa fac diferenta insa va fi 2.3T :twisted:, desi prin oras voi gasi eu combinatia ideala sa-l fac sa consume mai putin.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
SAMmy
My C4 Rocks!
Mesaje:731
Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de SAMmy » Mie Iul 11, 2007 1:57 pm

Si eu am facut test drive cu Auris Sol 1.6 si nu m-a impresionat... in mare parte are dreptate mituc, exceptand doua chestii...

1. spatiul pentru persoanele din fata e mai mare la C4 Coupe decat la Auris... ;)
2. pretul... Auris 1.6 cu dotarile "obligatorii" costa peste 17K EUR (discount included)... :(

O completare utila ar fi cea ca... finisajele Auris-ului sunt deplorabile... (e.g., fetele usilor de tip Super-Nova,
bordul din plastic gen telefon mobil Maxon, display-urile digitale gen imitatie de ceas Casio etc).

@mituc: deci, ce masina iti iei??? ;)
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Iul 11, 2007 2:16 pm

SAMmy scrie:@mituc: deci, ce masina iti iei??? ;)
mazda 3 mps.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de DMX » Mie Iul 11, 2007 2:33 pm

-mituc ne iei la misto , si nu ne dam noi seama ??
-MPS ajunge la 27.000 euro DDP , Auris-ul e o masina care se adreseaza unor oameni cu venituri ceva mai modeste , masina ajungand FULL FULL este DDP 21.000 DDP (moturul diesel de 126CP )

Ptr amatori :
AURIS :
http://www.toyota.ro/Images/Tarif%20Toy ... 551470.pdf

MPS

http://www.mazdabdt.ro/preturi/mazda3MPS.xls

P.S e ca si cum spui : " am fost sa fac test drive cu tico " ...si vine intrebarea : DAR ce vrei sa-ti cumperi masina ??? Raspuns : "DA , un Mercedes C-classe " ...... :shock:

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Iul 11, 2007 2:37 pm

Cind o sa va iau la misto o sa stiti. Pina una-alta boii de la PSA nu au reusit sa ma surprinda cu nimic, drept urmare tre' sa ma indrept spre alte marci.
++modificarea rablei actuale implica prea multe riscuri neacoperite de garantie iar pretul lor + pretul de vinzare al rablei ajunge la pretul DDP al unui megane RS.

P.S.: am explicat cum am ajuns sa fac TD cu aurisul... eu nu voiam neaparat insa dupa ce am intrat inauntru am devenit curios. Si daca omul tot avea timp...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
DMX
Fan C4
Mesaje:1900
Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:Saab
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de DMX » Mie Iul 11, 2007 2:43 pm

-eu sincer nu as trece de la C4 , la Auris ...... chiar daca e Toyota si e mai buna mai fiabila , tot nu as trece .... si as ramane cu C4
-interiorul imi place mult la auris , interiorul de la auris si exteriorul de la c4 se poate ?? :lol:

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Iul 11, 2007 2:50 pm

Parerea mea este ca la finisaje si dotari C4 e superioara lui auris. Idem la pret. Nu stiu la fiabilitate, chiar daca e toyota. Sa nu uitam ca si toyota are proiecte comune cu grupul PSA. Vezi motorul de 1.0l imprumutat de grupul psa pentru a echipa modelele citroen c1 si peugeot 107, platforma comuna a lui aygo, c1 si 107 si motorul de 1.4 diesel imprumutat de psa lui toyota pentru a echipa aygo-ul (acelasi 1.4 common rail diesel prezent si pe aygo).
Deci ca si standarde de calitate/fiabilitate/pret stau asemanator. Singura durere este ca cei de la PSA au standarde de calitate diferite pentru diverse zone din lume (ceea ce e dureros dar asta e).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Mie Iul 11, 2007 3:30 pm

si asta e rana. ca europenii fac diferentieri la pietele unde livreaza.
asa o japoneza, costa cu 10% mai mult, dar noah, e pt europa. de aici si diferentele potentiale de fiabilitate.
daca nu aveau 10% in plus japonezele, erau cam in pom nemtolaii :D ...si francezii
nu mazda 3 e mai tare ca focus2, desi platforma comuna, dar stii ca vine cu dotarile de bun simt (nu fara discuri spate, sau alte elemente esentiale)
Ultima oară modificat Joi Iul 12, 2007 6:34 pm de către Tomita, modificat 1 dată în total.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Sâm Iul 14, 2007 1:21 am

Auris din pacate nu este un succesor demn pentru ultima generatie de Corolla hatch. Dupa un drum de 700km la volanul uneia 2.0 D-4D, am realizat mai multe lucruri:

Cutia automata este shit. Schimbatul vitezelor te zmuceste inainte si inapoi ridicol de sesizabil. Ca sa nu mai vorbesc ca in comparatie cu practic orice alt diesel de 2.0 litri de pe orice alta compacta, 2.0 D-4D nu face fata. Are doar 126 cai - care sunt ok, dar nimic mai mult. Am condus-o si cu o manuala. Practic aceeasi dezamagire la capitolul dinamism. Ma dadusem jos dintr-o Octavia 2.0 TDI si un Focus Sedan 2.0 TDCI.

Apoi stabilitatea in viraje. Sta la fel de bine ca C4, dar nu la fel de bine ca Focus sau chiar si un Golf sau o Astra cu IDS Plus. Dupa cateva sute de km, pozitia la volan devine putin uncomfortable, deoarece este destul de inalta si cu scaunul coborat la maxim. Consola centrala nu este tocmai cea mai ergonomica. Comenzile de pe volan sunt puse cu gusturi japoneze, nu europene si enervante si la apasare. Ca sa nu mai spun de cotiera aproape inexistenta. Este un fel de mini cotiera, jumatate ca latime cat una dintr-un C4, si este 100% din plastic tare.

Indicatoarele optitron sunt foarte foarte smechere pe de alta parte.

La capitolul aspect latin, nu prea ai ce sa arunci in calea unui C4, decat un Seat Leon. Unde daca banii nu reprezinta o problema, Leon-ul iese castigator.

Avatar utilizator
onacus
Mesaje:660
Membru din:Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
Localitate:Bucuresti Militauri
Contact:

Mesaj de onacus » Mie Apr 23, 2008 2:27 pm

Facut azi test cu un Auris D-4D de 2L si 126 de cai.

Plusuri:
- Radio-CD-ul isi face treaba normal (spre deosebire de C4 care isi face treaba de 2 lei)
- finisajele mult mai bune (nu dau impresia de plastic ieftin care vibreaza tot timpul si chiar nu vibreaza :P)
- Frane la fel de bune ca si la C4
- Rigiditate la fel ca si la C4
- Stabilitate cam la fel ca si la C4 (cel putin asa mi s-a parut mie)
- mult mai usor de abordat gropile si bordurile (din cauza ampatamentului si a garzii la sol)
- Mai usor de manevrat la viteze mici din cauza directiei asistate si a usurintei de rotire a volanului
- Cutia mult mai precisa si mai usor de manevrat
- Ambreiajul mult mai ok ca forta de apasare si cum cupleaza.

Minusuri:
- Zgomotul in habitaclu pe drumuri nasoale mai mare ca la C4
- Schimbatorul de viteze care este pus MUUULT prea sus (aveam impresia ca este deasupra umarului)
- mai inalta
- pozitia in scaun mai ridicata, chiar cu scaunul la minim.
- TOATE Oglinzile (laterale si centrala) deformau

Per total, indecis :P
Honda Civic Sedan ES 1.8 M/T New Red Pearl
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Mie Apr 23, 2008 5:11 pm

Din punctul meu de vedere e simplu. Auris are dotari echivalente cu europenele din clasa mica. Pe langa asta, cu toate ca am prin firma reducere de 5%, un Auris configurat aproximativ la fel cu un C4 Techno Evolution iese cu vreo 10-15% (1500-1800 euro) mai scump. Nu vad de ce as da banii astia pe o masina care e mai slaba ca dinamica, mai slaba ca dotari, fara farmecul si design-ul robotelului si echivalenta sau vag mai buna pe ici-colo la calitate.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Mesaj de Dan pasare » Vin Apr 25, 2008 8:37 am

Mi-am comandat un Auris :D Va veni destul de repede, la jumatatea lunii mai, acesta fiind si unul dintre motivele pt care am optat pt Auris. Este vorba de motorizarea de 1,6 si 124cp in varianta top de echipare, Sol M/M.
Dintre dotarile mai interesante:
-cutie vit. automata cu padele volan :D
-climatronic dual zone
-CD mp3
-volan +schimbator piele
-oglinzi electrice încalzite
-ABS,ESP, EBD,VSC
-computer bord
-senzori pornire faruri si stergatoare
-7 airbag-uri
-comenzi volan
-oglinda elecrocromata
-jante aliaj 16''
-proiectoare
-sistem Easy Entry & Push Start :D
Pret 19006euto.
In general sunt de acord cu opiniile voastre referitoare la Auris. La exterior nu excelează in design dar nici urâtă nu putem spune ca e.Mie chiar îmi place partea frontală dar spatele, intradevar, nu e tocmai reusit. La interior insa va contrazic pe cei ce critica Auris. Arata f bine, totul e ergonomic iar materialele sunt de buna calitate, peste C4.
Puteti vizita si http://www.auriscity.co.za/index.aspx
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”