Alte versusuri pornite de la C4

Citroen C4 sau altceva?
Avatar utilizator
sebi
Mesaje:420
Membru din:Mar Feb 20, 2007 7:01 pm
Localitate:Brasov

Mesaj de sebi » Vin Iul 13, 2007 11:09 pm

deamon, dar ai condus si un c6 sa le compari? :D daca da, atunci nu am cum sa te contrazic, dar depinde si de masina. uitete ca unii dintre noi traim numa in service si altii se duc acolo doar la revizie.

Avatar utilizator
SAMmy
My C4 Rocks!
Mesaje:731
Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de SAMmy » Vin Iul 13, 2007 11:43 pm

[DeaMoN] scrie:sammy: sincer nu dau 2 bani pe ce pot sa zica unii sau altii despre o masina sau alta.
Foarte rau faci... :P Nu inteleg de ce mai esti membru pe forum... poate te plictisim... ;)
[DeaMoN] scrie:Atat timp cat eu am condus o anumita masina si mi s-a parut f buna, poate sa vina si bush sa imi zica (,) ca acea masina nu e tocmai buna.
Oricat te-ai stradui experienta ta este limitata, dar in cel mai pur subiectivism patologic tu o ridici la rang de lege...
Pai asta ar insemna ca eu sa postez pe forumul asta si sa spun ca toti cei cu probleme cu C4 sunt nebuni sau fraieri,
pentru simplul motiv ca eu nu am avut problemele lor... :roll: n-am avut probleme cu sonda lambda, cu conul de la evacuare,
cu A/C-ul, cu radioul, cu motorul, cu uleiul, cu capetele de bara, etc... NU sesizezi faptul ca e ceva putred in logica ta!?!
[DeaMoN] scrie:[...]unii oameni vorbesc despre o masina sau alta DOAR din auzite[...]
"DOAR din auzite" inseamna "coltul strazii spargand seminte cu tablagii" ceea ce eu nu fac... tu? ;)
Dar citesc cu interes sondaje de specialitate, macar din pasiune pentru minunata stiinta numita statistica,
pe care tu o desfiintezi cu lejeritate blondina...
[DeaMoN] scrie:iar eu vorbesc din proprie experienta
care experienta? ce anume iti da calificarea de specialist auto? ai condus milioane de kilometri? ai detinut sute de masini?
sau poate esti mecanic auto? LOL :D ai desfacut motoare? ai refacut sisteme electrice? ai reconditionat automobile clasice?
stii sa diagnostichezi probleme ale motorului dupa sunetul acestuia? sau macar stii sa recunosti marca si modelul dupa sunetul motorului?

Ma indoiesc... Q.E.D.
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Sâm Iul 14, 2007 12:44 am

fratilor, parca era topicul alte vesusuri, masini adik, nu deamon vs.....
daca omul vrea sa apara in dreputul lui mai multe mesaje scrise este problema lui.
recunosc ca, cateodata, este destul de suparator cand citesti un topic, sa stai sa filtrezi printre 100 de posturi, ca sa gasesti 3 care chiar te intereseaza.
aici nu este chat room, dar suntem o comunitate si cred ca deja suntem aici nu doar din pasinunea de c4..... suntem aici pentru ca deja am ajuns sa ne cunoastem si este placut sa mai schimbi si alte ideii, parerii, subiecte, cotiere, cauciucuri, jante, casetoafoane...
chill all pls!
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Sâm Iul 14, 2007 1:10 am

Deamon are oarecum dreptate referitor la calitatea materialelor dintr-un C6 fata de cele dintr-un Passat de generatie trecuta.

Am condus un C6 2.7 HDI full, si pe langa aspectul superb, rafinamentul si confortul muuult superior nu numai unui Passat, ci si unui Seria 5, A6 sau chiar E-Klasse, nu am putut sa nu remarc manetele (semnalizator/lumini si stergatoare) care sunt luate de pe Peugeot 207.

In rest...no comment. :wink:

Imagine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Dum Iul 15, 2007 4:56 pm

dac nu punea manetele alea era la un pret mai mare si deh cica ii sareau in cap concurentii ca nu are ce cauta la nivelul lor de calitate...anyway..
PS: topcil asta e de orice alte versusuri, de defulare si linistire personala, si daca citesc pe aici sa stiti ca nu aveam ce face.
aveti liber la exprimare si nu mediez nimic. daca cineva considera ca e ceva ce ar trebui modificat dati-mi un PM
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Iul 15, 2007 7:36 pm

Adrian scrie:Mie imi troncane fata.. Si nu mi se pare normal la 20k km! Oricum, la trenul de rulare, C4 are de la mine un mare 4! Si ii dau 4 ca se tine bine in curbe! Atat!
Poate ai luat vreo bordura sau vreo groapa mai mare si-ti bate ceva. La mine la aproape 33k km nu se mai aude decit zgomotul ala specific cu care vribreaza caroseria cind trece roata peste un obstacol, si e de inteles pentru ca am 2.4 pe fata si 2.2 pe spate.
Amortizoarele spate le-am auzit pocnind ultima data la 30k km cind am intrat intentionat cu viteza mai mare mare intr-un ac de par sa vad ce face rabla, iar pina atunci de peste 5000 (da, trec mai usor peste obstacolele mari, ca pe linga zgomotul de la amortizoare mai sar si de pe scaun).

In curbe se tine foarte bine, senzatia mea e ca sta mai bine ca un golf in curbele care nu-s denivelate (in cele denivelate cei cu suspensii independente au clar un avantaj mare).

In afara de zgirieturi si ca nu are motor turbo de 200CP nu mai am de ce sa ma pling de el. Daca vrei ca masina sa ti se comporte bine tre' sa tii la ea. Ca sa stiti si voi!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Dum Iul 15, 2007 9:41 pm

Nu sta mai bine decat un Golf. Indiferent de suprafata :P sorry

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Iul 15, 2007 10:07 pm

Mie impresia asta mi-a lasat-o. Poate din cauza ca suspensiile la golf is ceva mai moi?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Dum Iul 15, 2007 10:20 pm

Acum depinde ce anume ai facut cu ea in curbe. Un viraj luat in viteza este irelevant. Nu te sfatuiesc sa incerci, dar daca iei un viraj la limita cu ambele masini, C4 o sa subvireze, o sa-ti plece "fatza" si va trebui sa iei piciorul de pe acceleratie astfel lasand suspensia spate sa-si faca treaba si sa te readuca pe traiectorie.

Efectul subviratoriu este simtit mai putin la golf, iar virajul l-ai putea aborda cu putin mai multa incredere si sa ajungi de la un inceput de subvirare (which is bad) la o manevra de supravirare (which is fun) de toata frumusetea. :)

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Dum Iul 15, 2007 11:57 pm

Mmm chestia asta cu golfu si la cat sta de bine in curbe zau nu o inteleg.Unii fac masini pentru senzatie de stabilitate iar altii cu mai putina senzatie de stabilitate dar la fel de stabile(macar stiu cand alunec si scap decat sa am senzatia ca e stabila ).Oare de ce majoritatea marcilor nu au facut-o cu smechera asa-zisa suspensie spate independenta ca la vw...?Or fi vw mai cu mot?Sa nu-mi spuneti ca sa fie mai ieftina sau ca nu stiu cum sa faca! Eu cred ca au facut-o doar de senzatie...si la drum lung nu la curbe.Dar ce sa-i faci senzatia conteaza.Cat despre aderenta sau suprafata eu zic ca conteaza ce cauciucuri ai nu ca are suspensie independenta pe spate.
Daca vreti cu adevarat roti independente luati hummer.

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Lun Iul 16, 2007 1:29 am

Right... :roll:

Din fericire este exact invers. Majoritatea marcilor, circa 90% au modele cu suspensia spate independenta; inclusiv Citroen (C5, C6, C-Crosser).

Atunci cand un constructor se decide sa puna o suspensie spate semi-independenta pe unul din modelele lor, motivul este exact ceea ce nu vrei tu sa auzi: este mai ieftin.

Cat despre avantajele suspensiei independente:
1. Greutate redusa
2. Agilitate sporita in viraje si confort sporit la drum lung
3. Rotile nu mai trebuie sa tina cont una de cealalta atunci cand intalnesc o portiune de drum mai dificila. Feedback individual.

Doar pentru clasa compacta:
Audi A3 - independenta
VW Golf - independenta
Seat Leon - independenta
Skoda Octavia - indepedenta
BMW Seria 1 - independenta
Alfa 147 - independenta
Volvo C30 - independenta
Ford Focus - independenta
Mazda3 - independenta
Chevrolet Lacetti - independenta
Kia cee'd - independenta
Renault Megane - generatia urmatoare va avea indepedenta (sasiu+setup Qashqai)
Honda Civic - semi-independenta (decizia birocratilor)
Toyota Auris - semi-independenta (booring)
Opel Astra - semi-independenta (huuuuuge mistake)

12-3 pentru independenti! yeeay! Fiat Bravo si Peugeot 308 nu se pun, pentru ca doar au preluat suspensia semi-indep de la generatiile trecute. :?

Si inca ceva, Hummer-urile au suspensia spate rigida; nici pe departe independenta. :wink:

enacheedi
Mesaje:228
Membru din:Mie Mar 21, 2007 7:08 pm
Numar Inmatriculare:B-16-KCA
Localitate:Bucuresti - militari
Contact:

Mesaj de enacheedi » Lun Iul 16, 2007 10:06 am

dpdv economic .... din cate imi aduc aminte, modelul cobra de la mercedes a fost la un pas sa bage firma in faliment .. datorita fiabilitatii crescute !!!!!!!!!!!

Incasarile din SERVICE ..( vanzarea pieselor ) este practic cresterea economica a unui producator !!!! astfel , o masina noua, trebuie manance inca de 2 ori pretul ei de achizitie (prin piese de schimb ..etc) pentru a deveni rentabila vanzarea !!!

faceti un calcul ... C4 ... aprox ... 15.000 EURO pret de cost !din care fara TVA ajunge la 12.900 EURO !!!!!!! care sa fie beneficiul dupa vanzare astfel incat PSA sa-si acopere toate cheltuielile ???????????
Covorase / Presulete - Toate dedicate

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Iul 16, 2007 11:10 am

Nu stiu cum stau treburile la PSA, dar cel putin la dacia costul de productie al unui logan 1.4MPI se ridica la 1500EUR (cu tot cu plata muncitori, curent, materiale and shit) cind el costa vreo 6000. Mai ramin sa se acopere costurile de proiectare, cercetare, etc care oricum sint mici pentru un cazan pe roti.

La PSA nu poate si mult diferit, nu cred ca sint multi cei care vind masini precum veyron V16 ale carui costuri de productie si proiectare depasesc cu 200% pretul de vinzare per bucata.

Deci daca la o masina de 15000CIP ajunge la 4000EUR costuri de proiectare + productie + delivery cred ca e mult, iar calitatea/service-ul/watever tot pe aici se situeaza. Motiv pentru care voi fugi cit voi putea de astea fabricate in serii largi si ma voi indrepta spre modelele mai deosebite, produse si vindute in numar mai restrins.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Lun Iul 16, 2007 12:30 pm

Hummer e facut de jeep.Ei sunt cam primii care au facut suspensii independente pe fiecare roata!!Nu mai zii ca hummerul are pe spate rigida!!!Este si pneumatica si are control individual pe fiecare roata.

http://www.youtube.com/watch?v=NiIot7CDRg8

spune clar daca ai sa asculti ("four wheel independent suspension...")

Nu stiu ce greutate redusa ofera suspensia cand golful e mai greu ca c4 iar din punct de vedere al pretului in franta este la fel sau mai ieftin.Iar skoda la noi la fel.
Cat despre stat mai bine in curbe si in special pe suprafete diferite, e destul de eronat.Daca ai sa dai de drum cu pietris in curbe ai sa vezi ce frumos o sa-ti fuga funduletu la masina.Suspensia independenta ofera intradevar comfort la drum lung mai mare si atunci cand iei gropi sau e prost drumul tocmai pentru ca orice perturbare a unei roti nu va fi resimtita si de roata celalalta.Ar sta mai bine in curbe sau le-ar lua cu multa incredere daca ar avea diferential, nu susp. independenta ,in rest este doar senzatia cu care multi se amagesc.

Avatar utilizator
HaPPy
"PIAR"
Mesaje:1224
Membru din:Sâm Apr 21, 2007 8:45 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de HaPPy » Lun Iul 16, 2007 12:33 pm

enacheedi scrie:dpdv economic .... din cate imi aduc aminte, modelul cobra de la mercedes a fost la un pas sa bage firma in faliment .. datorita fiabilitatii crescute !!!!!!!!!!!

Incasarile din SERVICE ..( vanzarea pieselor ) este practic cresterea economica a unui producator !!!! astfel , o masina noua, trebuie manance inca de 2 ori pretul ei de achizitie (prin piese de schimb ..etc) pentru a deveni rentabila vanzarea !!!

faceti un calcul ... C4 ... aprox ... 15.000 EURO pret de cost !din care fara TVA ajunge la 12.900 EURO !!!!!!! care sa fie beneficiul dupa vanzare astfel incat PSA sa-si acopere toate cheltuielile ???????????
adica daca am dat 14 mii pe masina, ea trebuie sa mai manance in 28 de mii pe service???? sau n-am inteles eu bine??? zi-mi ca n-am inteles eu bine...
ca daca o sa ajung vreodata sa dau dublu pe service mai bine ma impusc!!! merg pe jos.... bla bla.... eu nici la batrana dacie n-am bagat atata in service!!!
COUPE, 1.6, 110CP, noir obsidien, bestiala :D

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”