Alte versusuri pornite de la C4

Citroen C4 sau altceva?
Avatar utilizator
dannastasa
Mesaje:59
Membru din:Lun Mar 19, 2007 12:58 pm
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de dannastasa » Lun Iul 16, 2007 1:17 pm

stevey scrie:Hummer e facut de jeep...
:shock: foarte tare frate!!! unde le gasesti? :wink:
C4 Coupe 1.6i 16V 110CP, Urban Jungle, Negru, Volan piele, MP3 si Oglinzi incalzite.
B 58 PAZ

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Mesaj de dimabogdan » Lun Iul 16, 2007 1:17 pm

Propun urmatorul versus
C4 contra Audi S8 versus Touareg :D :D :D :D :D
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Lun Iul 16, 2007 1:17 pm

1. Coane, Hummer e facut de General Motors, nu de JEEP

2. Modelele lor pe care le poti achizitiona in prezent (H2 si H3) au suspensia spate rigida.

3. Diferenta de greutate intre Golf si C4 variaza in functie de motorizari. Un Golf 1.9 TDI este de exemplu mai usor cu 100kg decat un C4 1.6 HDI. Irelevant. Point is, daca Golf-ul nu ar fi avut suspensia spate independenta, ar fi fost si mai greu.

In rest, treaba cu diferentialul e altceva. Ai dreptate, dar esti offtopic (si mai offtopic decat suntem acum, oricum). Nu vorbeam despre diferential cu patinaj limitat ci despre doua tipuri de suspensie. Nu vorbeam despre dat de un drum cu pietris (unde n-are de ce sa-ti fuga spatele decat daca te crezi Loeb), ci despre luat "masina de ceafa si aruncat intr-un viraj". :wink:

Si sa-ti mai spun ceva. Atunci cand iti pleaca spatele (supravirezi) asa cum spui tu ca s-ar intampla pe pietrisi - nu este sfarsitul lumii. Mult mai bine sa-ti plece spatele decat fata. Iar masinile cu suspensie spate independenta fac fata cel mai bine momentelor de supravirare (ceea ce este greu de facut cu o masina cu tractiune fata). Trebuie sa o cam faci intentionat sau sa existe diferite conditii.

Scuza-ma dar m-ai pierdut din momentul in care ai zis ca majoritatea marcilor nu au supensii spate independente... :?

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Mesaj de dimabogdan » Lun Iul 16, 2007 1:44 pm

Si marmota???? :lol: :lol: :lol:
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Lun Iul 16, 2007 1:51 pm

marmota subvireaza pe suprafata ciocolatei :)

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Lun Iul 16, 2007 2:51 pm

Era vorba si de suprafete.Eu tind sa dau totusi dreptate celor care zic ca suspensia spate independenta este un "moft cotidian".Bine asta nu innseamna ca nu e buna dar nu e asa grozava incat sa merite bani in plus.
Nu stiu sa fi auzit de tendita subiviratorie la C4.Iata si un citat
"the C4 moves along the road in typical French fashion, soaking up humps and dips effectively, yet it still steers accurately and moves tidily into a turn. It needs quite a big initial steering input (that's its biggest minus point relative to a Focus), but after that it feels responsive and has enough grip to keep the front wheels biting without drifting wide. This strong stability also means that the rear wheels won't step out of line if you decelerate in a corner, something which will please those who have been frightened by the Xsara VTS's no-warning antics here. Naturally, the sporty C4 VTS is a little firmer on its suspension and sharper in its steering, but it's still a smooth, easy drive - helped by the quick, light, accurate gearshift common to all C4s."
Hummer a fost de jeep "inventat" daca nu produs.Poate il face GM poate doar motoarele nu stiu exact dar sunt sigur ca si H2 si H3 sunt pe spate independente.

http://www.hummer.com.ro/sut.htm

au si poze tehnice.

enacheedi
Mesaje:228
Membru din:Mie Mar 21, 2007 7:08 pm
Numar Inmatriculare:B-16-KCA
Localitate:Bucuresti - militari
Contact:

Mesaj de enacheedi » Lun Iul 16, 2007 3:21 pm

Draga HaPPy.. ai inteles f bine ... numai ca ... se iau in calcul cca 10 ani de exploatare a masinii .. (tu o vei schimba) + multe reparatii se fac in urma incidentelor de pe sosele ... si ansamblele de caroserie reprezinta un segment ... chiar daca este platit de asigurare .. tot la PSA ajung banii !!!

Nu stiu exact care sunt costurile efective de prodductie ale unei masini ... dar imi este greu sa cred ca ajung pentru C4 doar la 4000 Euro ... si la PASAT .. probabil la 5500 ..si ei o vand cu 25.000 ?????? SENZATIONAL !!
Covorase / Presulete - Toate dedicate

LSD
Mesaje:10
Membru din:Vin Iul 13, 2007 9:56 pm

Mesaj de LSD » Lun Iul 16, 2007 3:42 pm

N-ai inteles. Hai s-o lasam asa. Ai perfecta dreptate :wink:

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Lun Iul 16, 2007 4:54 pm

mituc scrie: In afara de zgirieturi si ca nu are motor turbo de 200CP nu mai am de ce sa ma pling de el. Daca vrei ca masina sa ti se comporte bine tre' sa tii la ea. Ca sa stiti si voi!
A mea troncane si bocane pe spate mai ales de ii sar capacele si crede-ma ca daca as tine mai mult la ea cred ca as lua-o in casa.
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
newt
CPatratzel
Mesaje:685
Membru din:Lun Feb 19, 2007 11:12 am
Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de newt » Mie Iul 18, 2007 10:49 pm

Si pentru ca tot vorbiti de S8 si Hummer, mi s-a pus pata pe Alfa 159 2.4 JTDM 200CP (nu stiu ce dreaq m-a apucat de mi s-a pus pata pe un diesel... cre' ca m-am dus cu capul!!!!), cutie manuala, echipare Emotione, la 31600 euro DDP.

Acum va arunc manusa: dati-mi un vs. care sa se incadreze la banii astia (cu dotarile pe care le are asta - vezi site-ul dealerului pentru lista de dotari!), sa aiba tot p-acolo ca si cai (nu neaparat diesel desi e de preferat pentru ca asa e corect!), sa fie clasa premium (cum Alfa se declara...) si sa mai aiba si look-ul super pe care il are jucaria asta!!!!
Hai, shoot!!!!
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Joi Iul 19, 2007 12:43 pm

Alfa nice, dar in banii astia iti iei ceva cu mult mai ieftin si frumos.De ex: Ford Focus ST care este cu 5 cilindri (cred ca singurul) 2500cmc 222cp vre-o 19.740 cip,
Honda civic type R care nu stiu cat costa, poate cu vre-o 3000 mai scump, opel astra OPC 237cp, vre-o 22.521 cip, si alte rs-uri care mai sunt, megane rs r26( asta din cate stiu e vre-o 30) , etc.Dotari optionale la rs-uri au destul de putine deci nu cred sa te ajunga foarte mult in plus oricum sub 30 000 euroi zic eu.
Drept sa spun si eu sunt un pic "fan" alfa dar numai Spider.Restu nu imi place ce face domnu ala giugiaro mai ales cum a amplasat, total idiot numarul pe spoiler, comparativ cu c4 care mi se pare geniala ideea.Dar asta e alta poveste.Pe langa asta alfele sunt destul de grele si motoarele sunt euro 3, dar daca nu te deranjeaza e ok, vorba aia "piu bella di alfa".

Avatar utilizator
newt
CPatratzel
Mesaje:685
Membru din:Lun Feb 19, 2007 11:12 am
Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de newt » Joi Iul 19, 2007 1:48 pm

Da, ai dreptate, iei RS-uri in mai putini bani, unele chiar cu mai multi cai. Diferenta este ca nici unul din modelele pe care le-ai mentionat nu intra la categoria "limuzina sportiva". Daca vrei sa o compari cu ceva alege seria 3, C-classe-ul, 93-ul, A4-ul desi 159 cred ca este o idee mai mare decat acestea. Cat despre dotari sunt aproape sigur ca nu gasesti nici una din cele enuntate mai sus in banii astia cu tot ce are Emotione pe ea (full piele, xenoane, airbag-uri ptr genunchi, etc).
Si pentru ca unora de p-aici de pe forum le place sa citeze Top Gear-ul, Clarkson a spus ca "you cannot be a true petrol-head until you've owned an Alfa".... :wink:
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06

Avatar utilizator
stevey
Mesaje:781
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
Localitate:Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Joi Iul 19, 2007 2:07 pm

Da...nu stiu ce sa spun mai limuzina...skoda octavia RS , opel vectra OPC dar zau ca nu stiu cat e asta :) .Dar sa stii ca rs-urile au scaune de piele ,sport,(unele RECARO) au si airbaguri au si xenoane si astea sunt standard.Deci la capitolul optiuni eu zica ca sunt destule cat sa fie de folos...Inca ceva ce e nasol la scaunele de piele e ca..put...daca nu le intretii periodic...dar si asa put :)

Avatar utilizator
newt
CPatratzel
Mesaje:685
Membru din:Lun Feb 19, 2007 11:12 am
Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de newt » Joi Iul 19, 2007 2:10 pm

Nici Octavia nici Vectra n-au nici o legatura cu "segmentul premium". Am urcat in ambele, materialele sunt cel mult la nivelul lui C4....
In plus, in majoritatea cazurilor daca-ti iei Recaro pierzi airbag-ul toracic (vezi Megane RS)... grav mai ales ca unul din plusurile lui 159 il reprezinta prezenta airbag-urilor pentru ghenunchi chiar.
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Mesaj de dimabogdan » Joi Aug 02, 2007 8:55 am

Mai bine facem un sondaj, sa vedem care soferi ai altor masini sunt mai nesimtiti!
Mai ales din astia cu Passat-uri si Jetta ( DIESEL bineinteles, ca tot romanul care se respecta- nemteasca sau ceha si diesel frate, ca a auzit ca e econoama si masina de masina = zgarcani snobi) pe care ,desi le dai flash-uri de la 200 de metri, desi el merge cu 130 si tu cu 170, se incapataneaza sa nu treaca pe banda 1 si incearca sa accelereze , de te obliga pe tine sa fii total neregulamentar si sa-i depasesti pe banda 1, dupa ce in prealabil ai franat in spatele lui!
Bine, bai Gheorghe, aveti 150, aveti VW si muriti ca va da la o parte un C4?
Figuristi manelisti si alti fani VW .

P.S. Azi Aeroport M.Kogalniceanu - Constanta.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Vs ...”