ITP
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
si motoarele NON EURO au o limita maxima de noxe. si motorul e ultima chestie ce-o verifica, pana atunci sunt directia, franele, etc, la care nu conteaza cate noxe scoate masina
Oricum, e chiar simplu sa iei ITP-ul aproape cu orice, frumos ar fi sa n-aiba rugina evidenta, sa nu joace volanu', si sa nu dea fum de vreo culoare (dar se rezolva chiar si'n conditiile astea) ... dupa aia te mai cheama o data punandu-te sa-ti schimbi un pivot, sau un cap de bara, o mizerie d'asta, si-l iei frumos din a doua, ca sa nu para dubios prin registrii. <3 <3 <3 .ro
referitor la seria motorului: orice motor de pe lumea asta, cand a iesit din fabrica, a venit cu seria din CIV stantata undeva pe BLOCUL MOTOR (nu in alta parte, pe chiuloasa, baie de ulei etc). La itp sau la autentificare, se verifica ca aceasta serie sa corespunda cu cea din carte. totusi, daca acea serie dintr-un motiv sau altul nu mai exista, sa nu mai e vizibila, se poate trece in carte "fara serie" (NUMAI rar-ul poate face asta!!) dupa ce se verifica foarte minutios daca motorul n-a fost schimbat. Masina trebuie sa aiba ITP valabil, in caz contrar, ITP-ul se va face OBLIGATORIU la rar. Insa, u can work around that too, daca stii cum si cu cine sa vorbesti.
Oricum, e chiar simplu sa iei ITP-ul aproape cu orice, frumos ar fi sa n-aiba rugina evidenta, sa nu joace volanu', si sa nu dea fum de vreo culoare (dar se rezolva chiar si'n conditiile astea) ... dupa aia te mai cheama o data punandu-te sa-ti schimbi un pivot, sau un cap de bara, o mizerie d'asta, si-l iei frumos din a doua, ca sa nu para dubios prin registrii. <3 <3 <3 .ro
referitor la seria motorului: orice motor de pe lumea asta, cand a iesit din fabrica, a venit cu seria din CIV stantata undeva pe BLOCUL MOTOR (nu in alta parte, pe chiuloasa, baie de ulei etc). La itp sau la autentificare, se verifica ca aceasta serie sa corespunda cu cea din carte. totusi, daca acea serie dintr-un motiv sau altul nu mai exista, sa nu mai e vizibila, se poate trece in carte "fara serie" (NUMAI rar-ul poate face asta!!) dupa ce se verifica foarte minutios daca motorul n-a fost schimbat. Masina trebuie sa aiba ITP valabil, in caz contrar, ITP-ul se va face OBLIGATORIU la rar. Insa, u can work around that too, daca stii cum si cu cine sa vorbesti.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: ITP
daca s-ar face itp-ul pe bune adica masina chiar sa functioneze in paramentrii care trebuie indiferent de ce euro e 1.2.3.4 etc si sa arate bine caroseria, am scapa de multe rable si aici nu ma refer la kkturile alea sa nu iti dea ca ai folie sau eu stiu ce alte desene pe ea pleoape maruntisuri dastea. in Anglia de exp. daca are rugina sau nu merge in parametrii canci drept de circulatie.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
o coaja de dacie raportata la salariu mediu din romania e echivalenta unei masini foarte ok din UK, raportata la salariul lor mediu, si care ia MOT-ul lor.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: ITP
pai tocmai sunt si biciclete au aparut scutere. in loc sa isi ia toate cazanele de passaturi bmwuri si alte cele sa isi ia un logan nou si gata (eu sunt fan logan mai nou de cand am mers si cu el camino belea no comment loganu e baza)
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
ai dreptate, insa eu ziceam altceva:
prin "coaja de dacie" ma refeream la o cazatura ruginita de 400 de euro, de care ziceai tu ca e nedrept sa ia itp-ul, si sa ne polueze aiurea strazile. si ca in uk nu ia orice cazan ITP. dar in uk echivalentu acelei dacii, raportat la salariul lor mediu, e ceva de 1000-1500 de lire, care are si MOT-ul luat, si e si in stare buna. D'aia noii avem cazane si ei nu - diferenta de nivel de trai.
Faptul ca noi luam benveurile nemtilor vechi de 6-7 ani, pe care ei le vand ca sa-si cumpere loganuri noi, e diferenta de mentalitate, si e alta discutie.
prin "coaja de dacie" ma refeream la o cazatura ruginita de 400 de euro, de care ziceai tu ca e nedrept sa ia itp-ul, si sa ne polueze aiurea strazile. si ca in uk nu ia orice cazan ITP. dar in uk echivalentu acelei dacii, raportat la salariul lor mediu, e ceva de 1000-1500 de lire, care are si MOT-ul luat, si e si in stare buna. D'aia noii avem cazane si ei nu - diferenta de nivel de trai.
Faptul ca noi luam benveurile nemtilor vechi de 6-7 ani, pe care ei le vand ca sa-si cumpere loganuri noi, e diferenta de mentalitate, si e alta discutie.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
Da ma nu mai rade ca nu-i de ras!!eduardo_didi scrie: vai cat de tare auzi sa dai jos scutu sa intre masina
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: ITP
Dar astuia de ce i s-a facut itp? era adus din afara?MARIUS scrie: Inaintea mea a fost un Seat Cordoba benzina 2008...nu a trecut de noxe
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Re: ITP
Salut.
Pe unde sa fac si eu ITP-ul in Bucuresti ? Parca nu as da la ATS 236 RON ...
Am gasit cu 140 RON la http://www.motorservicesca.ro/statieitp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pe unde sa fac si eu ITP-ul in Bucuresti ? Parca nu as da la ATS 236 RON ...
Am gasit cu 140 RON la http://www.motorservicesca.ro/statieitp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: ITP
http://www.augsburg.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;
problema e cu programarea... (daca nu e urgenta)
problema e cu programarea... (daca nu e urgenta)
- herete
- Mesaje:169
- Membru din:Lun Feb 12, 2007 9:50 am
- Localitate:Bucuresti
Re: ITP
poti incerca http://www.secamm.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;. am facut anul trecut si a fost 110 ron si nici nu este aglomerat. locatia este in incinta politehnicii langa sala de sport.
C4 Coupe Urban Jungle 1.6i 16V 110CP Gris Fer B 55 PSU
- VeNoM386
- Mesaje:402
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 9:02 am
- Contact:
Re: ITP
Am facut la http://www.motorservicesca.ro/statieitp.html" onclick="window.open(this.href);return false; , nu e cu programare. 140 ron
C4 Champion Coupe 1.6 HDI 110 CP