Pai asta nu inseamna ca se uzeaza repede?horas scrie:Dupa cum am mai scris pe aici ATE placute fata aprox 3000km nici un scartaiti franeaza impecabil.
Sunt foarte moi si innegresc foarte rau jantele de aliaj, dar nu ma deranjeaza.
Urmeaza sa le schimb si pe cele pe spate tot ATE.
Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- horas
- Mesaje:247
- Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
hmm... si preferi sa se uzeze discurile?Deese scrie:Pai asta nu inseamna ca se uzeaza repede?horas scrie:Dupa cum am mai scris pe aici ATE placute fata aprox 3000km nici un scartaiti franeaza impecabil.
Sunt foarte moi si innegresc foarte rau jantele de aliaj, dar nu ma deranjeaza.
Urmeaza sa le schimb si pe cele pe spate tot ATE.
mai stau pe aici o sa va zic cat ma tin.
discurile originale Bosch sunt uzate rau de tot la in comparatie cu km masinii, cauza placutele Bosch foarte dure care scartaiau si uzau discurile.
o sa vad cu placutele ATE ce se intampla.
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR
- horas
- Mesaje:247
- Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
La 48.300 km am schimbat bucsele punte spate si placutele frana spate marca ATE.
Operatiunea de schimbare a bucselor am facut-o intr-un service multimarca.
In pret a intrat pe langa schimbarea bucselor, inlocuirea lichidului de frana (ATE SL6 - low viscosity) si verificarea geometriei. Dupa montare nu a fost cazul de nici o reglare(unghiurile si caderea erau perfecte)
Am mai facut si un test de frana dupa inlocuire placute.
Trebuie avut grija la montare pentru cei care vor sa bricoleze ei, ca bucsele au doua nervuri (una mai groasa si una mai subtire), si trebuiesc montate cu nervura groasa in jos(sau ma simplu identic cu cele vechi). Se da semn pentru a putea fi puse la pozitie.
In urma inlocuirii bucselor am terminat cu troncaneala pe care o aveam, stabilitatea masinii este mult mai buna.
Profitand ca masina a fost la vopsit pe CASCO(diverse zgarieturi) si avea bara data jos am incercat sa inlocuiesc si rezistenta GMV comandata la Citroen(pretul nu il mai stiu exact). Problema a fost ca nu se potrivea una din mufe. Trebuie sa o inlocuiesc, am inteles ca este o problema in documentatia lor tehnica si sunt mai multe variante de mufe.
Prin urmare m-am folosit de tutorialul lui fpanczel (caruia ii multumesc foarte mult pentru ajutor) si am inlocuit la cea veche rezistenta de 184grade C si 10A(cost 3 lei).
Total manopera 406 lei
Mai jos aveti niste poze(scuze de calitatea imaginii):
Rezistenta GMV
Cea cu albastru este originala . Mufa mare de jos nu se potriveste.
Operatiunea de schimbare a bucselor am facut-o intr-un service multimarca.
In pret a intrat pe langa schimbarea bucselor, inlocuirea lichidului de frana (ATE SL6 - low viscosity) si verificarea geometriei. Dupa montare nu a fost cazul de nici o reglare(unghiurile si caderea erau perfecte)
Am mai facut si un test de frana dupa inlocuire placute.
Trebuie avut grija la montare pentru cei care vor sa bricoleze ei, ca bucsele au doua nervuri (una mai groasa si una mai subtire), si trebuiesc montate cu nervura groasa in jos(sau ma simplu identic cu cele vechi). Se da semn pentru a putea fi puse la pozitie.
In urma inlocuirii bucselor am terminat cu troncaneala pe care o aveam, stabilitatea masinii este mult mai buna.
Profitand ca masina a fost la vopsit pe CASCO(diverse zgarieturi) si avea bara data jos am incercat sa inlocuiesc si rezistenta GMV comandata la Citroen(pretul nu il mai stiu exact). Problema a fost ca nu se potrivea una din mufe. Trebuie sa o inlocuiesc, am inteles ca este o problema in documentatia lor tehnica si sunt mai multe variante de mufe.
Prin urmare m-am folosit de tutorialul lui fpanczel (caruia ii multumesc foarte mult pentru ajutor) si am inlocuit la cea veche rezistenta de 184grade C si 10A(cost 3 lei).
Total manopera 406 lei
Mai jos aveti niste poze(scuze de calitatea imaginii):
Rezistenta GMV
Cea cu albastru este originala . Mufa mare de jos nu se potriveste.
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Cel original costa 100 sau 120 de lei la reprezentanta. Am schimbat eu acu 2 ani.
-
- Mesaje:7
- Membru din:Joi Mai 09, 2013 6:43 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 SX 1.6 HDi 16V 110CP 2007
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Va salut stimati forumisti de c4. Azi am facut revizia la Autodoc Cluj. Am cumparat masina acum 2 luni si ultima revizie era din aprilie anul trecut. Am schimbat: filtru motorina ALCO 128 lei, filtru polen (habitaclu) cu carbon activ VALEO 80 lei, filtru aer WIX 35 lei, filtru ulei WIX 30 lei si ... ulei 5W-40 4l ARAL High Tronic 138 lei. Toate au fost cumparate din magazin.
La service m-au tarifat astfel: 500 lei manopera pentru toate schimburile de mai sus plus curatat EGR -ul, control directie, lichide, placute, iluminat, etc. si 650 lei manopera si piesele pentru schimbat cureaua de distirbutie cu cele 2 role intinzatoare, pompa de apa si cureaua de transmisie, freon in instalatie.
Mentionez ca inainte cu o saptamana am schimbat si un radiator de clima cu 600 lei radiatorul si 120 lei manopera.
Aceasta revizie vine dupa 20000 de km dintr-o greseala, normal ar fi trebuit la 15000. Oricum din ce-am vazut eu filtrele nu erau asa de imbaxite, dar curelele aveau mici minuscule fisuri la 100012 km, abia iesita din leasing.
Probleme nerezolvate "depollution system faulty" (masina a ramas in service) martor luminos motor galben aprins; dupa diagnosticare: P0192 Senzor presiune rail, scurtcircuit masa si P2566 Reglare aer aspirat, dereglare /defectiune in functionare. Nu mai merge.
Dupa ce se externeaza si o spal revin si cu poze si cu prezentari.
La service m-au tarifat astfel: 500 lei manopera pentru toate schimburile de mai sus plus curatat EGR -ul, control directie, lichide, placute, iluminat, etc. si 650 lei manopera si piesele pentru schimbat cureaua de distirbutie cu cele 2 role intinzatoare, pompa de apa si cureaua de transmisie, freon in instalatie.
Mentionez ca inainte cu o saptamana am schimbat si un radiator de clima cu 600 lei radiatorul si 120 lei manopera.
Aceasta revizie vine dupa 20000 de km dintr-o greseala, normal ar fi trebuit la 15000. Oricum din ce-am vazut eu filtrele nu erau asa de imbaxite, dar curelele aveau mici minuscule fisuri la 100012 km, abia iesita din leasing.
Probleme nerezolvate "depollution system faulty" (masina a ramas in service) martor luminos motor galben aprins; dupa diagnosticare: P0192 Senzor presiune rail, scurtcircuit masa si P2566 Reglare aer aspirat, dereglare /defectiune in functionare. Nu mai merge.
Dupa ce se externeaza si o spal revin si cu poze si cu prezentari.
- vmeremia
- Mesaje:598
- Membru din:Mar Oct 26, 2010 2:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDi, 92cp (no FAP)
- Localitate:Iasi
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Salutare
Am o intrebare scurta: cum vi se pare 600 ron manopera pentru o operatiune de verificare a sistemului de ungere cu ulei? Am un coleg cu C4 care are de ceva timp in bord eroarea : STOP - oil pressure too low.
Eu cand am avut problema asta am rezolvat-o schimband un senzor de presiune ulei (vreo 25 ron senzorul plus 35 ron manopera). El a fost in service azi si i-au spus ca nu e problema de la senzor si trebuie sa demonteze sa vada despre ce e vorba, iar costul pentru operatiunea asta este de 600 ron - doar verificare in sine (diagnosticarea), fara garantia ca o repara.
Voua cum vi se pare solutia propusa de cei de la service?
Deocamdata nu dau nume de service.
Va multumesc pentru pareri
Am o intrebare scurta: cum vi se pare 600 ron manopera pentru o operatiune de verificare a sistemului de ungere cu ulei? Am un coleg cu C4 care are de ceva timp in bord eroarea : STOP - oil pressure too low.
Eu cand am avut problema asta am rezolvat-o schimband un senzor de presiune ulei (vreo 25 ron senzorul plus 35 ron manopera). El a fost in service azi si i-au spus ca nu e problema de la senzor si trebuie sa demonteze sa vada despre ce e vorba, iar costul pentru operatiunea asta este de 600 ron - doar verificare in sine (diagnosticarea), fara garantia ca o repara.
Voua cum vi se pare solutia propusa de cei de la service?
Deocamdata nu dau nume de service.
Va multumesc pentru pareri
- Vasea
- Mesaje:968
- Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
- Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
daca sunt cei de la GRANDAUTO, e grav.......... de 2-3 luni spun ca sediul e gata, ca fac site/pagina facebook. ( ca sa fiu "rau", trebuie recuperata rapid investitia )
DS + PEUGEOT & CITROEN ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/543791945662860
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - https://www.facebook.com/groups/110645719379127/
https://www.carvertical.com/ro/landing/ ... b=0eb206ae
- vmeremia
- Mesaje:598
- Membru din:Mar Oct 26, 2010 2:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDi, 92cp (no FAP)
- Localitate:Iasi
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Deci in concluzie, este mult. Nu este GRANDAUTO.
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
are cineva idee cat costa kitul cu cureaua de accesorii la un motor de 1.6 hdi 90 cp? cred ca el e de vina pt zgomotul care l face masina mea .sper sa nu se fi dus pompa de apa . zgomotul ciudat e la relanti si suna a "rulment care nu mai merge uns".
- vmeremia
- Mesaje:598
- Membru din:Mar Oct 26, 2010 2:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDi, 92cp (no FAP)
- Localitate:Iasi
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Fanut, nu cred ca e de la cureaua de accesorii. Daca nu face zgomot cand apesi ambreiajul, e posibil sa fie un ghidaj de la rulmentul placii de presiune. Si mie imi face asa si n-am avut probleme de peste un an jumatate.
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
scumpa reparatia??
- vmeremia
- Mesaje:598
- Membru din:Mar Oct 26, 2010 2:48 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDi, 92cp (no FAP)
- Localitate:Iasi
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Cam cat manopera pe un schimb de ambreiaj...
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Fanut, eu am schimbat cureaua + rola si m a costat 300 Ron cu tot cu manopera(50 Ron)! Nu la citroen insa, unde doar rola intinzatoare este 388 ron
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Yaz
- Mesaje:243
- Membru din:Sâm Ian 07, 2012 12:45 pm
- Localitate:Galati
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
Am facut revizia la C4, 1.6 benzina.
330 ron ulei, filtre,mici reglaje + verificari.
330 ron ulei, filtre,mici reglaje + verificari.
" Eu nu blochez intersectia. "
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Revizii C4: Costuri si ce se schimba.
In cartea de garantii, la revizii la capitolul aer conditionat scrie de schimbarea uscatorului de aer.
Am inteles ca se schimba pe la 40.000 km.
A schimbat cineva aceasta piesa?
Eu fac vara asta revizia de 80.000 km si nu stiu daca trebuie schimbata sau nu aceasta piesa, nu imi dau seama ce ar trebui sa fie neinregula cu sistemul de AC ca sa o schimb
Am inteles ca se schimba pe la 40.000 km.
A schimbat cineva aceasta piesa?
Eu fac vara asta revizia de 80.000 km si nu stiu daca trebuie schimbata sau nu aceasta piesa, nu imi dau seama ce ar trebui sa fie neinregula cu sistemul de AC ca sa o schimb
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv