Noul Citroen C4 VS restul lumii

Discutii generale,ce cumparam, de unde cumparam, de ce cumparam, ce dotari, ce motorizari etc
freemotion
Mesaje:175
Membru din:Sâm Noi 13, 2010 6:46 pm
Numar Inmatriculare:B-119-GID
Localitate:bucuresti
Contact:
Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de freemotion » Mar Mar 29, 2011 11:33 pm

poate ca e frantuzeasca si d'aia nu e fiabila...daca intelegi ce vreau sa spun :)
Citroen C4 1.6HDi 92cp (fost enterprise, actual al meu)

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de adrian_c » Mie Mar 30, 2011 10:56 am

Tomita scrie:adrian_c pe ce te bazezi cand iti dai cu parerea. as fi curios datele concrete care ti-au confirmat parerea cu noul c4 ca este mai putin fiabil decat celelate enumerate de tine
Poate ca am fost putin off-topic (si am si ceva pitici pe creier, recunosc :D ), insa am un coleg la firma care este cu Opel, a avut inainte Opel Astra G si acum are Opel Astra J, si mai am un prieten cu Opel Astra H. Si am observat ca nu au avut nici o problema, cel putin cu Astra G a avut 150k km si nimic nimic, nici cea mai mica problema. Iar eu cu Citroen C4 am schimbat kitul de distributie la 58k km, zgomot volant motor, greieri, troncane putin, zgomt rezervor cand este plin, insonorizare slaba si nu mai reamintesc toate problemele citate aici pe forum.

In fine, poate voi avea timp peste cateva saptamani, impreuna cu prietenul meu de la firma, sa realizez o comparatie intre problemele de la Astra H si pe cele de la C4 (folosind datele de pe clubopel si clubC4).

Nu stiu daca imi voi lua C4, ma bate gandul destul de tare sa iau un C5, insa si la asta am citit pe clubcitroen.ro vre-o 3-4 persoane cu probleme destul de ciudate si grave le-as cataloga eu (vibratii puternice in zona partii fixe a volanului, probleme pe la suspensie), probleme care nu ar trebui sa apara la o masina care se doreste premium.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje:2812
Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate:Bucuresti / Militari
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de Bogdan98 » Mie Mar 30, 2011 11:14 am

@adrian_c, e chestie de pur noroc. Sa iti arat service-uri pline de Audi, BMW, Mertz? Masini care au sub 3 ani?
Poti sa ai o masina de 3000 euro (vezi Tata) :) si sa nu ai probleme cu ea pana la 150.000km, si/sau un Mertz de 80.000 euro, la care in 2 ani sa ai mai multe probleme decat avem 5 colegi pe forum.

Dupa mine, fiabilitatea unei masini o vezi statistic: numar de bucati vandute, din modelul X, si cate din ele au probleme.
Opel fiind o masina de larg consum, cu vanzari destul de mari, cele 3-4 bucati mentionate de tine se pot incadra lejer in plaja de succes.
Stim posesori de C4 care in zeci de mii de km nu au avut nici o problema serioasa la masinile lor. Daca ne uitam cati useri suntem pe forum, si cati au avut probleme, zic eu ca procentajul e mic.
Parerea mea.

Ma uitam pe statisticile de la APIA... numar de bucati vandute in 2010 pe diferite marci si modele. In acelasi timp, ma uit cate masini, si ce masini intra la noi in service. In afara de Citroenurile noastre - care ajung in service pentru schimb de gume, nimic altceva - nu cred ca intr-un an am vazut mai mult de 4-5 C4 intrate in service. Sa spun cate Opeluri, Audi, etc?
E putin subiectiv aici, pentru ca C4 s-a vandut mai putin, etc...
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de adrian_c » Mie Mar 30, 2011 11:30 am

Ok, asa este tine de noroc si de utilizare. Seful nostru are un Mercedes C200 din 2009 si merge ca o cizma. Astfel, pana acum a schimbat 2 randuri de amortizoare pe fata, bara-antiruliu, s-a rupt tapiseria din piele sintetica la sofer etc...

Sa speram ca noul C4 este mai reusit dpdv tehnic si mai fiabil decat C4 actual pentru ca are toate "ingredientele", iar interiorul este superb. Si daca suntem la comparatii, sa va spun si parerea mea dupa un drive-test cu noul C4, fata de Astra J a colegului.

Avantaje C4 fata de Astra J :
- cu motorul de 1.6HDI 110 mult mai dinamica, cutia mai bine etajata, fata de 1.7 CDTI de 110CP (aici joaca mult masa mai mare a Astrei);
- vizibilitate mai buna, Astra lasa mult de dorit la capitolul vizibilitate;
- tablou de bord, functionalitate si acces peste Astra
- confort peste Astra;
- afisaj la mersul cu spatele pe ecranul central, la astra nu face decat beep-uri (poate irelevant pentru unii acest afisaj);

Avantaje Astra J fata de C4 nou :
- usile se inchid cu zgomot mai placut;
- spate mai reusit la astra
- jante pe 17" pe versiunea COSMO (echivalent Exclusive C4 care are jante aliaj pe 16" daca nu ma insel);
- material mai bun la scaune, insa nu am vazut cum arata tapiteria la noul C4 varianta Exclusive, dar la Astra J Cosmo este mixt, cu piele sintetica pe laterale;
- acces mai bun la filtrul de aer, la C4 tot asa in spate este.

Acum sa vedem cum se comporta in timp !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje:2812
Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate:Bucuresti / Militari
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de Bogdan98 » Mie Mar 30, 2011 12:38 pm

Dupa C4.2 am fost la un test drive cu noul C-Max. Motor turbat, 125CP. Muuult mai lenes decat ce am eu acum, 1.6i 110CP. Mi-as dori sa ma dau cu C4.2 1.6VTI 120CP. Pariu ca este mult mai cu zvac decat Fordul.
Ce mi-a placut la C-Max (stiu, e putin in alta clasa, mai repede s-ar compara cu C4 Picasso), a fost bancheta din spate. Rabatabila independent, in 3 bucati egale. Plus ca au si un sistem de rabatare dublu, odata asa cum il stim cu totii, si de face portbagajul ca vagonul, dar la asta se mai rabat si "invers", fara sa ai treaba cu partea din spate, si atunci fundul banchetei din spate, ajunge sa stea vertical, formand un spatiu destul de larg intre scaunele fata si bancheta.
Dar cam atat mi-a placut la Ford. Bordul nu m-a impresionat, desi nu arata rau.
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de Tomita » Mie Mar 30, 2011 4:27 pm

astra j e mai prost insonorizata decat c4 meu.
am sesizat acest lucru la test drive atunci la lansare, cand mergand pe drum auzeam (nu numai eu, chiar mi-a fost atrasa atentia de catre fosta) zgomotul de rulaje si mizeria de pe jos ricosand in masina rau de tot comparat cu c4 meu. si culmeau eu nu cautam asta fiind cocnentrat la mers, da ea mi-a atras atentia ca "ce naspa se aude"
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de adrian_c » Mie Mar 30, 2011 4:39 pm

Personal, mi se pare Astra J (1.7 CDTI 110 CP) putin mai silentioasa decat C4.II (1.6HDI 110 CP), dar nu foarte mult. Ceea ce nu stiti despre Astra este ca aparatorile de noroi au o parte captusita cu un fel de pâsla subtire. Motoarele astea noi de la Astra sunt foarte foarte silentioase din exterior.

Motorul 1.7 CDTI 125 CP de la Opel are cuplul lui maxim la 2000 rpm, si nu la 1750 rpm cum are cel de 110 CP. Poate de aceea ti s-a parut mai lenes cel de la Ford C-Max.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje:2812
Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate:Bucuresti / Militari
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de Bogdan98 » Mie Mar 30, 2011 5:12 pm

Se poate ca asta sa fie explicatia @adriane, dar... nu mi-a placut. M-am obisnuit cu un motor care urca repede, si simt ca ma pot baza pe el. Pe cand la cel de la C-Max.... nu prea am avut starea aia de siguranta. Nu m-as simti la fel de "safe" cand m-as baga intr-o depasire, de exemplu.
Si nu mi s-a parut lent doar in treptele mici, ci si in a 3a si a 4a. Una peste alta, C-Max nu e o masina rea, dar e mai "domestica". Ceea ce mie nu imi place. Si nu pot sa zic ca eu conduc super sportiv. Nu, dar imi place ca atunci cand calc pedala de acceleratie, sa stiu ca fug.
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de Aiurica » Vin Iun 17, 2011 10:12 am

chiar vroiam sa scriu aici de sentimentul pe care il traiesc legat de noul c4....din pacate....

pai lucrurile stau asa....

pasul 1-Citroen....ne gandim la inovatie, design gadget.Ok prbl ca a fost ok cand aceste elemente au fost folosite ca renasterea brandului.AU REUSIT.
Pasul 2- S-au gandit ca cei 3 nebuni Relu cearceaf tunat, GRasu XXL si Tomata portocalie nu mai sunt de ajuns ca unici cumparaturi ai masinii si au trecut la fapte....sa faca o masina normala , cu anumite lucruri si inovatii la bord.

numai ca si concurenta a lucrat......oare in bine sau in rau....

si acum le luam pe rand....
-design la c4? neaaa....mega normal....reusita?dracu stie..ford ok, astra mega interesant, r megane, impecabil
-gadget? neaaa...niste leduri care se schimba in diverse culori, tetiere strambe si sunete de pasarele la semnal nu reprezinta Citroen.Concurenta? Ford....grila care se inchide, masina care parcheaza, torque variabil,
-motorizare? despre ce vbm? motoare imprumutate de la bmw? cutie pilotata? toti specialistii si-au spus parerea despre ea...la test drive eram intrebat cu un ranjet pe buze....eeee???trage nu???? conduceam un 150 cp.....mda...trage...insa fordul are cateva modele peste 200 , renaultul are rs, etc....

concluzia MEA:

c4 este o masina care a pierdut pe toate planurile care o faceau favorita:
-design
-motorizare
-inovatie
-confort( cu oarecare rezerve) cu siguranta nu intra in discutie hydractive.

si atunci eu personal traiesc un sentiment de frustrare ca detinator de c4 si potential cumparator de noul c4....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Dan_bv
Mesaje:166
Membru din:Vin Aug 07, 2009 11:21 am
Numar Inmatriculare:BV-09-NCN
Localitate:Brasov
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de Dan_bv » Vin Iun 17, 2011 10:41 am

Noul C4 arata mult mai bine decat vechiul c4, hatchback.
Tot ce s-a spus, ne duce cu gandul la coupe-ul care te facea sa intorci capul dupa el, la fel ca si Megane-ul vechi (unora le place,altora le displace total).
Noul C4 a devenit o masina de familie (dedicata prin siguranta, confort la bord (tetiere strambe si sunete diferentiate)), cu care Citroen spera sa se impuna pe piata auto a masinilor "normale".
C4 coupe - A.D.2006 - 1.4 16v X - "X" and proud
________________________________________

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de SonyAD » Vin Iun 17, 2011 12:51 pm

Noul Focus mi se pare de departe cea mai reușită și echilibrată mașină din clasă în momentul de față.
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de chainsaw » Vin Iun 17, 2011 1:02 pm

eu nu cred ca as putea, fiind nevoit sa-mi cumpar o noua masina din aceasta clasa, sa trec peste faptu ca c4 are suspenie de caruta pe spate. numai astra mai isi bate joc astfel, pana si alea din korea au independenta.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
emicald
Mesaje:1042
Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 thp
Localitate:Rm. Vilcea

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de emicald » Vin Iun 17, 2011 2:05 pm

Mda... Suspensia aia independenta nu se diferentiaza asa pregnant de cea de la C4. In acelasi timp, "frumosul" Focus are portbagaj mult mai mic, iar desi este MAI mare decit anteriorul (care si el era mare, oricum) are loc mai putin in interior. E lat cit un Passat dar are loc mai putin decit un Golf. Mi se pare un minus major, desi se pare ca si in cazul Astrei se intimpla la fel. De asemenea, si la Ford si la Astra au pus un bord plin de butoane aruncate cam aiurea, foarte incarcat. Estetic, Fordul este "aglomerat" rau. Astra e mult mai reusita, desi nu iese prea mult in evidenta (poate un plus), iar strict ca spatiu interior, nu se compara nici una cu fratii coreeni de la Hyundai-Kia. Vad ca nimeni nu mentioneaza Peugeot 308, n-o sa-l analizez nici eu...
Am evitat sa compar cu VW Golf si Honda Civic, fiindca acestea joaca in alta categorie de pret, meritat sau nu. Altfel, Civic e cea mai spatioasa de departe, si loc in spate si portbagaj. Golf pierde la portbagaj, sta binisor la locul din spate, dar design-ul e parca prea sobru si cuminte.

Deja la momentul asta alegerea se face in functie de prejudecati si de pret. Nu vad nici o masina sa iasa in fata in acest segment. Citroen nu mai joaca pe cartea non-conforsmismului, fiindca nu vindea (sa vedem cit se vinde acum, desi Romania nu e o piata relevanta). Acum e o masina exact pentru o familie medie din Franta, cine vrea fitza baga mina adinc in buzunar si-si ia DS4 sau DS3.
C4

Avatar utilizator
SonyAD
Mesaje:338
Membru din:Joi Mai 21, 2009 4:34 pm
Numar Inmatriculare:B 07 VDL
Localitate:Bucureşti

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de SonyAD » Vin Iun 17, 2011 2:20 pm

Peugeot 107, 207

Imagine

307

Imagine

308

Imagine

au toate punte spate de căruță/Renault/Golf 4/Logan

Imagine

La fel și vechiul Fiesta (poate și noul, nu știu - nu mă interesează),

Imagine Imagine

actualul Picanto

Imagine

mai toate Renault-urile în afară de Latitude, mai toate Fiaturile, etc.

Da, destul de jenant că atât primești și pe 308 și C4 la banii lor.

Peugeot 106, 205, 206, 306, 309, 405, etc. au avut toate punte spate complet independentă

Imagine Imagine

dar cu alte neplăceri caracteristice datoritei implementării foarte nefericite a ideii de bază foarte bune:

http://www.psaclub.ro/forums/index.php? ... =173&t=842" onclick="window.open(this.href);return false;
Imagine
Le lion flatulent est revenu.

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje:2733
Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare:B-58-HDY
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Noul Citroen C4 VS restul lumii

Mesaj de chainsaw » Vin Iun 17, 2011 3:27 pm

referindu-ma strict la clasa compacta sau cum i-o zice, in afara de c4 si 308, nu-mi vine alt model in minte cu suspensie spate de logan... a, poate megane.

dar intr'adevar, ca la orice piata oligopolista, toate produsele aflate la un anumit nivel de pret sunt practic identice.

n-o fi mare diferenta in viata de zi cu zi, da' imi sta rau pe creieri asta cu suspensia rigida pe spate. probabil mi-as lua focus
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Coupe, Berlina & Sedan”