Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Haideti sa vedem aici impresiile in urma drive-testului cu noul Citroen C4!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- kidd46
- c4 lover
- Mesaje:272
- Membru din:Lun Apr 26, 2010 9:12 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 16i, COUPE
- Numar Inmatriculare:B-62-THF
- Localitate:Bucuresti, Turnu Magurele(TR)
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
frumoasa masina, cu un + pentru interior! toata lumea vorbeste de bine sau de rau despre cutia automata.....pai luati-va manuala frate! Adevarul e ca nu pot sa-mi dau cu parerea despre cutie, intr-adevar se simte trecerea dintre trepte dar cum nu am mai condus automata, ma abtin! Masina e frumoasa la exterior(nu asa frumoasa cume coupeul ) iar la interior e superba! Insonorizare, confort, pozitia la volan...toate impecabile! Imi pare rau ca nu am testat o masina cu o cutie de viteze manuala pentru ca, parerea mea, isi merita banii!
slalom printre cretini...
- cristi.ionescu
- Mesaje:75
- Membru din:Joi Oct 08, 2009 3:35 pm
- Numar Inmatriculare:B-51-CDJ
- Localitate:Bucuresti
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Multumesc pentru sfat. M-am uitat si pe mail dar momentan nimic, vom vedea.
Mai jos feed-back-ul despre mica plimbare cu C4
1. Modelul testat a fost 150 THP si pot sa spun ca nu-mi place intarzierea existenta la trecerea din treapta a 2 in a 3 a, dar cred ca daca o muti pe manual si lucrezi pe padele va merge mult mai bine, mai ales in depasiri.
2. De asemenea a fost foarte ciudat sa ma obisnuiesc cu lipsa vitezometrului electronic. Tot incercam sa imi dau seama cu ce viteza merg
3. Oricum este foarte bogat in optiuni de echipare si in sisteme de siguranta sau alerta pentru sofer cea ce devinem un lucru important in aceste zile.
Per total a fost o experienta minunata si mi-a dat de gandit ca urmatoarea masina sa fie una cu cutie automata.
Numai bine
Mai jos feed-back-ul despre mica plimbare cu C4
1. Modelul testat a fost 150 THP si pot sa spun ca nu-mi place intarzierea existenta la trecerea din treapta a 2 in a 3 a, dar cred ca daca o muti pe manual si lucrezi pe padele va merge mult mai bine, mai ales in depasiri.
2. De asemenea a fost foarte ciudat sa ma obisnuiesc cu lipsa vitezometrului electronic. Tot incercam sa imi dau seama cu ce viteza merg
3. Oricum este foarte bogat in optiuni de echipare si in sisteme de siguranta sau alerta pentru sofer cea ce devinem un lucru important in aceste zile.
Per total a fost o experienta minunata si mi-a dat de gandit ca urmatoarea masina sa fie una cu cutie automata.
Numai bine
Citroen C4 Berlina 1.6hdi
- bytzak
- KamiKaze
- Mesaje:1709
- Membru din:Joi Sep 04, 2008 1:39 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6HDI
- Numar Inmatriculare:B-101-DXE
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Am testat 2 masini. Dieselul de 150CP si e-HDI.
La capitolul interior se vede ca au lucrat si au incercat sa ii confere un aspect business.
La exterior s-a renuntat la aripile de pe fata din plastic si au pus tabla. Au reorganizat spatiul motor pentru a lucra mai usor. Indiferent de ce cutiede viteze si motorizare alegi, se va observa ca masina a fost configurata pentru confort.
La cutia automata, fiind si prima data cand am condus asa ceva, mi s-a parut ca schimba greu si nu finutz treptele. Pe modul manual raspunde mai bine, din punctul meu de vedere.
Masina se comporta bine pe sosea, pe curbe, indiferent ca mergi cu 30 sau 150 km la ora.
La oprirea de la semafor, cand stai cu piciorul pe frana, ai motorul oprit, dar aici vreau sa punctez ca porneste imediat dupa ce ai eliberat frana ca sa pleci. Nu apuci sa calci acceleratia, ca ea este pregatita de plecare.
In mare este o masina buna, dar tot nu are efectul pe care l-a avut C4 I coupe.
La capitolul interior se vede ca au lucrat si au incercat sa ii confere un aspect business.
La exterior s-a renuntat la aripile de pe fata din plastic si au pus tabla. Au reorganizat spatiul motor pentru a lucra mai usor. Indiferent de ce cutiede viteze si motorizare alegi, se va observa ca masina a fost configurata pentru confort.
La cutia automata, fiind si prima data cand am condus asa ceva, mi s-a parut ca schimba greu si nu finutz treptele. Pe modul manual raspunde mai bine, din punctul meu de vedere.
Masina se comporta bine pe sosea, pe curbe, indiferent ca mergi cu 30 sau 150 km la ora.
La oprirea de la semafor, cand stai cu piciorul pe frana, ai motorul oprit, dar aici vreau sa punctez ca porneste imediat dupa ce ai eliberat frana ca sa pleci. Nu apuci sa calci acceleratia, ca ea este pregatita de plecare.
In mare este o masina buna, dar tot nu are efectul pe care l-a avut C4 I coupe.
C4 Coupe 2006 Enterprise 1.6HDi-92cp; EX
C4 Coupe 2007 SX VTR 1.6HDi-90cp (+30cp + FAP anulat ); EX
Ford Mondeo MK4 2010 2.0Tdci-115cp
C4 Coupe 2007 SX VTR 1.6HDi-90cp (+30cp + FAP anulat ); EX
Ford Mondeo MK4 2010 2.0Tdci-115cp
- busoimarius
- Mesaje:7
- Membru din:Dum Dec 12, 2010 5:32 pm
- Numar Inmatriculare:GJ-13-BUS
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Placut impresionat de interior, mai ales cand vorbim de cea cu navigatie, cand vorbim de cutie se poate combina utilul cu placutul mai ales pt soferii din Bucuresti , De remarcat iarasi jantele imense de 18 care duc la o stabilitate bunicica!!!
Nota mea finala 9/10
Nota mea finala 9/10
-
- Mesaje:278
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 9:11 pm
- Numar Inmatriculare:B-89-KNW
- Localitate:Bucuresti - Tineretului (in sectorul lu' Piedone...)
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Testata varianta manuala-benzina 120 cp... Foarte placut impresionat de interior - un salt mare fata de vechea generatie. La exterior, draguta masina. Altfel, trage bine, se infige - atat cat poate la 120 cp. Una peste alta, eu o consider o masina reusita.
- b3rt1
- Mesaje:109
- Membru din:Joi Feb 21, 2008 9:31 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i
- Numar Inmatriculare:B-66-MEF
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Mda.... overall nota 7... am facut drive testul cu un benziar de 150 cp ...thp parca...si cam astea sunt impresiile mele:
motorizare: super ok...se simt caii putere...triptronicul merge foarte bine...nu are delay mare...in scimb daca dai pe "automata"....dezamagire....ei spun ca nu este cutie automata ci pilotata ... cred ca soricelul ala de schimba vitezele e cam lenes...delay prea mare intre trepte...si senzatia ca vii spre volan ( asa cum o ai la cutia manuala ) este existenta si aici.
suspenii: mult mai "docile" decat la c4-ul meu ...parca nu atat de rigide.
exterior: fata super...imi place noua bara; am obs si eu ca aripile sunt acum din tabla..nu stiu daca e un + sau - doar ca o mai ingreuneaza cu cateva kg ... faza scurta are sistemul follow me ..parca asa se numeste ( foarte tare mai ales ca am inteles ca sunt prezente cam pe 95% din nivelele de echipare ); noua sigla Citroen...mult peste cea veche ca si design...mult mai finutza..mai chic...
spatele : urat cu spume...da spre peugeot rau de tot... portbagajul la fel ..lipsa in continuare a unui butuc pentru deschiderea portbagajului...
....brb cu interiorul in alt post ca tre sa plec...
motorizare: super ok...se simt caii putere...triptronicul merge foarte bine...nu are delay mare...in scimb daca dai pe "automata"....dezamagire....ei spun ca nu este cutie automata ci pilotata ... cred ca soricelul ala de schimba vitezele e cam lenes...delay prea mare intre trepte...si senzatia ca vii spre volan ( asa cum o ai la cutia manuala ) este existenta si aici.
suspenii: mult mai "docile" decat la c4-ul meu ...parca nu atat de rigide.
exterior: fata super...imi place noua bara; am obs si eu ca aripile sunt acum din tabla..nu stiu daca e un + sau - doar ca o mai ingreuneaza cu cateva kg ... faza scurta are sistemul follow me ..parca asa se numeste ( foarte tare mai ales ca am inteles ca sunt prezente cam pe 95% din nivelele de echipare ); noua sigla Citroen...mult peste cea veche ca si design...mult mai finutza..mai chic...
spatele : urat cu spume...da spre peugeot rau de tot... portbagajul la fel ..lipsa in continuare a unui butuc pentru deschiderea portbagajului...
....brb cu interiorul in alt post ca tre sa plec...
C4 Coupe 1.6i 16v, VTR, 4 Rotzi, 3 usi, 2 stergatoare, un volan, si multa voie buna....pentru restul folositzi benzina fara plumb
Blaupunkt GTA 280 210 W RMS, Woofer Rockford Fosgate 200W RMS
B-66-MEF
Blaupunkt GTA 280 210 W RMS, Woofer Rockford Fosgate 200W RMS
B-66-MEF
-
- Mesaje:175
- Membru din:Sâm Noi 13, 2010 6:46 pm
- Numar Inmatriculare:B-119-GID
- Localitate:bucuresti
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
am mersi eu cu HDi 150, e-hdi si THP-ul.
Pilotata de pe e-hdi se misca bine...si oricum, dupa cum spunea si Domnisoara Anca: daca vrei ceva mai sport iti iei THP-ul. C4.2 s-a dus spre partea de confort, nu pe partea mai sportiva ca primul. Si la pilotata daca anticipezi putin cand trebuie sa schimbe viteza nu e panica, nu'ti face nasoale. Oricum, dintre toate HDi'ul de 150 de cai e :X:X
Cand am plecat m'am dus cu cupeu' pe ruta de test drive si se vede ca e mai mica miscarea de ruliu. confortul e la mama lui in C4.2...masaj in scaune, nebuneli etc
Per total e o masina reusita.
Pilotata de pe e-hdi se misca bine...si oricum, dupa cum spunea si Domnisoara Anca: daca vrei ceva mai sport iti iei THP-ul. C4.2 s-a dus spre partea de confort, nu pe partea mai sportiva ca primul. Si la pilotata daca anticipezi putin cand trebuie sa schimbe viteza nu e panica, nu'ti face nasoale. Oricum, dintre toate HDi'ul de 150 de cai e :X:X
Cand am plecat m'am dus cu cupeu' pe ruta de test drive si se vede ca e mai mica miscarea de ruliu. confortul e la mama lui in C4.2...masaj in scaune, nebuneli etc
Per total e o masina reusita.
Citroen C4 1.6HDi 92cp (fost enterprise, actual al meu)
- Tomita
- cre8or
- Mesaje:4721
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
- Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
cutia pilotata e un fel de climatronic. adica e o cutie manuala cu un creier electronic care iti schimba tie. mecanica este de cutie manuala fata de o cutie automata (seach google 4 details)
modul e simplu de inteles. isi face el treaba lui. vrei ceva mai sportiv, controlezi din padele sa o duci in turele potrivite, dar totusi sa nu se uite ca nu e dsg, smg sau alte nebunii. nici macar o cutie automata in puterea cuvantului.
vreti automata, e o alta optiune.
in fine. thp-ul s-a prezentat generos in performante, si cand vrei sa ii dai, te ajuta, dar clar controlat de tine.
in forja maxima, la thp - pilotat, nu am simtit delay-ul de la e-hdi, acela care te da in nas
consider ca imbina avantajele comfortului unei automate cu avantajele mecanice ale uni manuale intr-un mod respectabil. tinand cont acest specific merita aplauze aplicarea.
modul e simplu de inteles. isi face el treaba lui. vrei ceva mai sportiv, controlezi din padele sa o duci in turele potrivite, dar totusi sa nu se uite ca nu e dsg, smg sau alte nebunii. nici macar o cutie automata in puterea cuvantului.
vreti automata, e o alta optiune.
in fine. thp-ul s-a prezentat generos in performante, si cand vrei sa ii dai, te ajuta, dar clar controlat de tine.
in forja maxima, la thp - pilotat, nu am simtit delay-ul de la e-hdi, acela care te da in nas
consider ca imbina avantajele comfortului unei automate cu avantajele mecanice ale uni manuale intr-un mod respectabil. tinand cont acest specific merita aplauze aplicarea.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop
Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024
Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led
-
- Mesaje:175
- Membru din:Sâm Noi 13, 2010 6:46 pm
- Numar Inmatriculare:B-119-GID
- Localitate:bucuresti
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
ehdi'ul mi s'a parut mai dulce la retrogradari decat thp'ul...parerea meaTomita scrie:cutia pilotata e un fel de climatronic. adica e o cutie manuala cu un creier electronic care iti schimba tie. mecanica este de cutie manuala fata de o cutie automata (seach google 4 details)
modul e simplu de inteles. isi face el treaba lui. vrei ceva mai sportiv, controlezi din padele sa o duci in turele potrivite, dar totusi sa nu se uite ca nu e dsg, smg sau alte nebunii. nici macar o cutie automata in puterea cuvantului.
vreti automata, e o alta optiune.
in fine. thp-ul s-a prezentat generos in performante, si cand vrei sa ii dai, te ajuta, dar clar controlat de tine.
in forja maxima, la thp - pilotat, nu am simtit delay-ul de la e-hdi, acela care te da in nas
consider ca imbina avantajele comfortului unei automate cu avantajele mecanice ale uni manuale intr-un mod respectabil. tinand cont acest specific merita aplauze aplicarea.
Citroen C4 1.6HDi 92cp (fost enterprise, actual al meu)
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Revin cu impresii dupa ce ma dau un intreg weekend cu masina
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Am apucat sa fac si eu test drive cu cutia pilotata. Mie unul imi place la nebunie. Pt urmatoarea masina va fi luat in considerare acest lucru.
Mi-a placut enorm pe modul manual. Am comparat-o cu cutia mea si cu schimbatul normal de viteze. La acest capitol e foarte buna, deaspura celei manuale. Schimba la fel de repede ca mine la o utilizare normala, iar la retrogradare nu te lasa balta, dar fara nici un efort din partea ta. Am simulat o retrogradare de pe la 2.500 rpm si o depasire in forta. Nu m-a dezamagit. Dimpotriva, te poti chiar baza pe ea aproape la fel ca si pe cea manuala. Sa nu mai ziceam si de faptul ca nu sintem acomodati cu asa ceva si acest lucru ne influenteaza parerile.
Pe modul automat ... dezastru. Nu mi-a placut de nici o culoare. Schimba cind vroia ea (stiu, subiectivism) si avea un stil ciudat rau. La 70 km/h eram in trapta a 6-a ; 1.500 rpm. Vroia sa scot consum de invidiat, dar cam exagerat pt un diesel cu FAP.
Dar cica nu ar fi un dezastru pt ca ECU cutie pilotata e autoadaptabil si in timp s-ar regla dupa necesitatile tale.
Concluzia: o cutie manuala care te scapa de mestecat si apsat pedale, dar totodata cu posibilitatea de a lasa calculatorul sa ia decizii pt tine (in trafic aglomerat sau pe autostrada si condus lejer). E o cutie "manuala" mult mai confortabila dar care are posibilitatea de a te lasa pe tine sa decizi cind sa schimbi vitezele. Pt mine foarte important acest asptect.
Mi-a placut enorm pe modul manual. Am comparat-o cu cutia mea si cu schimbatul normal de viteze. La acest capitol e foarte buna, deaspura celei manuale. Schimba la fel de repede ca mine la o utilizare normala, iar la retrogradare nu te lasa balta, dar fara nici un efort din partea ta. Am simulat o retrogradare de pe la 2.500 rpm si o depasire in forta. Nu m-a dezamagit. Dimpotriva, te poti chiar baza pe ea aproape la fel ca si pe cea manuala. Sa nu mai ziceam si de faptul ca nu sintem acomodati cu asa ceva si acest lucru ne influenteaza parerile.
Pe modul automat ... dezastru. Nu mi-a placut de nici o culoare. Schimba cind vroia ea (stiu, subiectivism) si avea un stil ciudat rau. La 70 km/h eram in trapta a 6-a ; 1.500 rpm. Vroia sa scot consum de invidiat, dar cam exagerat pt un diesel cu FAP.
Dar cica nu ar fi un dezastru pt ca ECU cutie pilotata e autoadaptabil si in timp s-ar regla dupa necesitatile tale.
Concluzia: o cutie manuala care te scapa de mestecat si apsat pedale, dar totodata cu posibilitatea de a lasa calculatorul sa ia decizii pt tine (in trafic aglomerat sau pe autostrada si condus lejer). E o cutie "manuala" mult mai confortabila dar care are posibilitatea de a te lasa pe tine sa decizi cind sa schimbi vitezele. Pt mine foarte important acest asptect.
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
poti schimba vitezele din padele si in modul automat, iar in momentul in care sesizeaza ca ai revenit la mersul tau obisnuit, revine la modul automat
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
Un alt avantaj in plus.
- escape
- Mesaje:66
- Membru din:Mar Sep 07, 2010 10:15 am
- Numar Inmatriculare:B 18 LUW
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test
1. Aspect exterior nota 8 din 10.
2. Aspect interior 10 din 10.
3. Motoarele testate de mine nota 8 din 10 (pt 2.0 hdi) si nota 9 din 10 (pt 1.6 thp).
4. Stabilitate nota 8 din 10 (noul model este axat mai mult pe confort, comparativ cu precedentul).
5. Franele nota 8 din 10 (pt o franare puternica de la 130).
6. Inovatii "Creative Technologie" 10 din 10.
7. Overall 8,71
2. Aspect interior 10 din 10.
3. Motoarele testate de mine nota 8 din 10 (pt 2.0 hdi) si nota 9 din 10 (pt 1.6 thp).
4. Stabilitate nota 8 din 10 (noul model este axat mai mult pe confort, comparativ cu precedentul).
5. Franele nota 8 din 10 (pt o franare puternica de la 130).
6. Inovatii "Creative Technologie" 10 din 10.
7. Overall 8,71
C4 1,6 hdi