Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Discutii generale,ce cumparam, de unde cumparam, de ce cumparam, ce dotari, ce motorizari etc
Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:
Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de Aiurica » Lun Mai 02, 2011 3:20 pm

mie mi s-a parut doar o masina......si atat.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de adrian_c » Lun Mai 02, 2011 3:36 pm

Mie mi s-a o masina destul de OK, cele mai tari puncte fiind insonorizarea, bordul et etajarea cutiei de viteze manuala cu 6 trepte (motor 1.6HDI 112CP).

Totusi sunt doua chestii care mi se par inutile, dar rau de tot, desi Citroen a vrut sa para "creative technology" si una care nu trebuia sa mai existe la versiunea asta :
- in loc de tetiere fistichii, puteau pune niste tetiere clasice, dar active;
- in loc de sensor de unghi mort, puteau pune zona clasica de unghi mort;
+
- roata cu 4 prezeoane ---- nu mai exista asa ceva la masinile din clasa compacta, mai nou si cele din clase mai mici au 5 prezoane.

In fine, pentru mine Citroen se pierde in detalii din astea creative hi-tech si uita de partile esentiale (mecanica, siguranta etc..).
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de vlad » Lun Mai 02, 2011 3:52 pm

Deci tie ti se pare Creative Technologie 5 prezoane la roata in conditia in care nici la Dacia cu 3 nu ii sareau rotile, dar sistemul de monitorizare a unghiului mort e o "inutilitare, dar rau de tot". Tare rau asta. #-o
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
bytzak
KamiKaze
Mesaje:1709
Membru din:Joi Sep 04, 2008 1:39 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6HDI
Numar Inmatriculare:B-101-DXE
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de bytzak » Lun Mai 02, 2011 4:01 pm

Aiurica scrie:mie mi s-a parut doar o masina......si atat.
credeam ca sunt singurul care a ajuns la aceeasi concluzie. :hi
deja ma consideram nebun. :ok
C4 Coupe 2006 Enterprise 1.6HDi-92cp; EX
C4 Coupe 2007 SX VTR 1.6HDi-90cp (+30cp + FAP anulat ); EX
Ford Mondeo MK4 2010 2.0Tdci-115cp

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de Tomita » Lun Mai 02, 2011 4:40 pm

pentru multi a fost o ocqazie placuta de a socializa cu alti pasionati a testa masini si astfel s-a creat un hype. e normal ca lumea sa fie entuziasmata intr-un mediu social lejer. masina este noua si normal, fiecare a putut sa compare cu ce are "el". relu, oricum nu a fost impresionat nici de prima generatie (dupa cum stim stagiile prin care a trecut masina lui) d-apai de a doua care pt el chiar ca nu prea mai exprima nimic.
pragmatic vorbind este un model in clasa compacta, care inca mai aduce dupa sine o mentalitate, dar incearca sa atace alti concurenti.
o masina docila, cu anumite trasaturi creative, care se incadreaza in segment.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de adrian_c » Lun Mai 02, 2011 5:27 pm

vlad scrie:Deci tie ti se pare Creative Technologie 5 prezoane la roata in conditia in care nici la Dacia cu 3 nu ii sareau rotile, dar sistemul de monitorizare a unghiului mort e o "inutilitare, dar rau de tot". Tare rau asta. #-o
Am zis ca numai primele doua (tetiere + senzor unghi mort) sunt creative si inutile. 5 prezoane erau obligatorii la jante de 17" si 18".

Asta este ... toate marcile au zona de unghi mort de la versiunea de baza si 5 prezoane, numai Citro merge pe senzor ca este mai smecher (costa si o avere ca sa il ai) si in 4 prezoane. Bine ca au bagat totusi luminite si sunete din jungla sa nu ne plictisim :D .

Bafta tuturor !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de vlad » Lun Mai 02, 2011 5:39 pm

Aia-i diferenta intre o caruta si masina de masina, al cincilea prezon. Sigur jantele de 18 or sa sara de la loc cu cele 4 prezoane. Daca avea 5 era cea mai tare masina.
Iar cu monitorizarea unghiului mort nu sint singuri, dar mno ... e mai fain sa vb sa ne aflam in treaba.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

freemotion
Mesaje:175
Membru din:Sâm Noi 13, 2010 6:46 pm
Numar Inmatriculare:B-119-GID
Localitate:bucuresti
Contact:

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de freemotion » Lun Mai 02, 2011 5:51 pm

sincer, dar sincer...zona unghi moarta din oglinda, pe mine cel putin, ma ameteste...nu mai inteleg nimic din retrovizoarea aia, asa ca as prefera senzorul care e o fiță dar una buna.
si treaba cu 5 prezoane...zi mai bine ca te deranjeaza faptul ca aftermarket nu prea gasesti jante 'eftine in 4 prezoane..sau ca nu sunt suficient de aspectoase. sincer, de'as avea bani acum m'as duce sa mi le iau p'alea pe 18 sa le pun pe robotu' meu si sa zica lumea "vai ce urate e ca nu mai are al 5'lea surup".
Citroen C4 1.6HDi 92cp (fost enterprise, actual al meu)

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de mugurel » Lun Mai 02, 2011 6:13 pm

pot sa scriu si eu ceva pe aici?
Eu am facut drive test vreo 1500km cu C4 e-HDi.
Sincer? Aiurica are dreptate. Tot masina e. Nu are 5 roti sau sa o pui pe pilot automat si sa te muti in spate sa-ti faci o cafea.
Dar, totusi.... Conteaza fiecare km pe care il faci. De exemplu, de 4 ani vand Jumpere cu AC. Incerc sa ii explic fiecarui sef de flota ca de fapt conteaza costul fiecarui km. Cost, asigurare, dobanda, consum. Tpti vor, insa cu AC. Acum 10 ani era mai usor sa ii conving ca nu trebuie acest aer conditionat. Astazi imi e imposibil, desi e criza.desi masina e cu 1000 euro mai scumpa si per total in 4 ani e cu 1650 euro mai scump.
Deci conteaza si cum ne simtim la volan. Am mai spus si o repet, noul C4 e cu doi pasi inaintea celui vechi. Este muuult mai confortabil.
Te imbraca atunci cand te afli la volan, zgomoteste mai putin, e impecabil insonorizata, are portbagaj mai mare, e finisata peste o nemteasca din aceeasi bani, te incanta cu cateva optiunni pe care ti le da gratis si care la altii nici macar nu le poti bifa.
Revenind...
Chestia cu suruburile... O inteleg perfect. Oare de ce DS3 WRC are 5 prezoane? Nu e scris in regulamentul FIA. Mi se pare ca trebuia de mai multi ani facut pasul asta si chiar nu inteleg de ce se mentin doar 4. Nu cred ca afecteaza chiar asa mult, dar cred ca asta era pasul spre normalitate. Inca o chestie: C4 nou nu mai are antifurt.
Despre senzorul din oglinda, il gasesc extrem de util si binevenit. Chiar iti aterage atentia secunda aia cand iti arunci privirea in oglinda.
AFIL-ul nu l-am gasit asa de util, pt ca trebuia sa semnalizez mereu, lucur pe care eu nu il am in reflex.
In schimb, dupa km astia, cel mai rau ma enerveaza opritul motorului. La noi in oras sunt muuuulte sensuri giratorii. Si invatat sa nu ma opresc de tot, mi se opreste motorul si reporneste de cel putin 2 ori intr-un sens. Dezactivarea e valabila doar dupa ce pornesti motorul
Asta chiar nu o pricep la un oras in care mergi fluent. In Bucuresti, insa, e extrem de util.
Hai ca mai vorbim, sper sa nu va fi plictisit
DS3 1,6HDi 92CP

Avatar utilizator
Mr_kokaa
Maniac
Mesaje:3491
Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
Numar Inmatriculare:TSE
Localitate:Bucuresti - Ctza
Contact:

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de Mr_kokaa » Lun Mai 02, 2011 6:20 pm

@mugurel
sa inteleg ca trece pe "electric" la viteze mici ? cum sa se opreasca motorul ? e vorba despre e-HDI nu ?
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de vlad » Lun Mai 02, 2011 6:29 pm

mugurel scrie:Chestia cu suruburile... O inteleg perfect. Oare de ce DS3 WRC are 5 prezoane? Nu e scris in regulamentul FIA. Mi se pare ca trebuia de mai multi ani facut pasul asta si chiar nu inteleg de ce se mentin doar 4. Nu cred ca afecteaza chiar asa mult, dar cred ca asta era pasul spre normalitate.
Tu ai intrebat, dar tot tu ti-ai raspuns, :applause dar cum Citroenului nu prea ii place normalitatea nu cred ca se omoara cu al 5-lea prezon. Are lucruri mai bune de pus pe compactele sale, "inutilitati" care nu intilnesti pe prea multe masini concurente sau chiar deloc.
Comparatia cu DS3 WRC e exagerata pt ca stim prea bine ca cele 2 masini nu vor rula niciodata in aceleasi conditii.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de mugurel » Lun Mai 02, 2011 6:32 pm

stai, mah!
Nu e hibrid. E doar un microhibrid.
Da! E hdi minus e
Trebuie sub 6km/h sa opreasca motorul, numa ca e exact viteza cu care te misti prin giratorii. Nu prea iti dai seama la inceput. E chiar placut, dar cand te plimbi zilnic ajunge sa te enerveze!
Prefer classsicul!
VTS-ul meu cu peste 12 consum in oras imi face mai mult bine decat chestia asta micro-micro hibrida.
DS3 1,6HDi 92CP

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de mugurel » Lun Mai 02, 2011 6:41 pm

vlad scrie:
mugurel scrie:Chestia cu suruburile... O inteleg perfect. Oare de ce DS3 WRC are 5 prezoane? Nu e scris in regulamentul FIA. Mi se pare ca trebuia de mai multi ani facut pasul asta si chiar nu inteleg de ce se mentin doar 4. Nu cred ca afecteaza chiar asa mult, dar cred ca asta era pasul spre normalitate.
Tu ai intrebat, dar tot tu ti-ai raspuns, :applause dar cum Citroenului nu prea ii place normalitatea nu cred ca se omoara cu al 5-lea prezon. Are lucruri mai bune de pus pe compactele sale, "inutilitati" care nu intilnesti pe prea multe masini concurente sau chiar deloc.
Comparatia cu DS3 WRC e exagerata pt ca stim prea bine ca cele 2 masini nu vor rula niciodata in aceleasi conditii.
Bravos, vlad.
De multe ori pun intrebari atasate unor raspunsuri.
DS3 ramane o masina din categoria clasei mici. Deci, daca la clasa mica si-au autoimpus 5 prezoane, probabil ca la clasa superioara era mai mult decat normal.
Daaaar, exact cum spui: Citroen e peste normalitate si trebuie sa intelegem, noi astia pasionatii, ceea ce si-au propus.
Oricum, Noul C4 are prea multe stele EuroNCAP ca sa fim noi pe aici carcotasi.
Hai ca m-ati convins sa ma inscriu la topicurile cu C4-meu si la jurnal de bord. Doar ca nu sunt cel mai potrivit... De la mine si daca imi puneti sare in loc de zahar in cafea, tot de bine o sa auziti de Citroen.
Asta e pacatul de care nu pot sa scap, desi ma consider coleg si prieten cu voi, nu un dealer...
DS3 1,6HDi 92CP

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de Mihay » Lun Mai 02, 2011 7:31 pm

pff m-ati spart cu atatea posturi cu al 5 lea prezon...nici nu stiu ce sa mai cred daca faceti misto sau vorbiti serios :roll: eu mi-am exprimat parerea despre noul C4 in testul initial de 2 zile in care am mers in total vreo 300 km. Mi-as dori sa-l mai iau odata si sper sa aiba si o varianta mai cheala, cum avem marea majoritate dintre noi, cu 110-120 cp, manuala etc.

exista undeva un studiu ca al 5 prezon e un must ?

sincer dupa cate masini am testat intr-un an si 3 luni ( cred ca sunt aprox 30 ) ma intorc de fiecare data cu o MAREEE placere la C4 meu Coupe ! Am in el tot ceea ce am ajuns sa apreciez la o masina, si anume : dotari de bun simt ( gen abs,clima,pilot,comenzi volan, geamuri CU IMPULS ) ma simt super bine in scaun la volan ( asa mult a ajuns sa conteze ptr mine aceasta pozitie de o sa credeti ca am luat-o razna) arata GENIAL in continuare dupa atatia continui sa intorc capete pe strada cu ea, materialele din C4 1 sunt FOARTE BUNE in comparatie cu alte masini.

inchipuiti-va Mercedes-uri clasa S cu chedere atarnand sau fara impuls la geamurile spate, plastice pe usi pe la Fiat sau Alfa in care efectiv iti lasi un rand de piele daca le lovesti mai tare si din greseala si muuulte altele.

Eu mi-as lua DS3 daca as avea bani si continui sa o recomand oricui ma intreaba ce masina sa-si ia. Din pacate nu am "vandut" niciuna, C4 -1 cred ca ma apropii de 5 buc :mrgreen:

C4 2 este peste ale noastre la orice mai putin la nivel sentimental, se pierde in multime din pacate, si pentru noi, astia care inca mai copilarim sau am cam invatat ce inseamna Citroen conteaza al naibii de mult dpdv sentimental! Poate or mai fi diferente dpdv al stabilitatii sau al manevrabilitatii pe curbe la viteze pe care le atingi 1-2 ori /an dar asta voi vedea la urmatorul test.

Si culmea, cu discounturile care deja sunt, si care vor creste cu timpul ( prost obicei ptr posesorii de Citroen ) este o masina foarte vandabila. Chiar primesti ceea ce platesti, ba parca si putin mai mult. Sper sa-si revina cei de la Citroen si sa se gandeasca si la adevaratii fani care si-au luat Coupe-ul si sa scoata naibii ceva SF la preturi decente ! Nu mai vreau tractiuni integrale, nu mai vreau sute de cp ( 150 din thp ajung) dar vreau sa arate traznet si sa fie la un pret normal la cap! Stiu...vreau prea mult!

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: Noul Citroen C4 - impresii in urma primului drive-test

Mesaj de mugurel » Lun Mai 02, 2011 7:53 pm

bravo, bravo, Mihay
Imi place tot ce scrii, dar deja e extrem! Adica sa nu ne luam 4 planetare si un minim de 300 CP atasati unui consum de 6 la suta? Ce naiba? Nu mai esti roman!
Asta zic si eu: nu un DS3! Un DS3 R3! Ca sa dau oricui mucu la semafor. Si cu clapeta sub volan!
Raman la un minimorum de C4 Exclusive hdi si cu minus e ...alaturat unui C4 VTS 2.0i , iar in garaj pt zile negre un DS3 Racing' nu?
Al cincilea element (de citit prezon) e doar pt carcotasi si sa mai facem si noi cate un spirit de gluma... Totusi?! Pe DS3WRC (ca tot iti plac cursele, ca si mie) de ce pusera astia al cincilea?
DS3 1,6HDi 92CP

Scrie răspuns

Înapoi la “Citroen C4 Coupe, Berlina & Sedan”