Regii de la ATS
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Tot pentru @baiatfin : sa inteleg ca admiteti ca cei de la Constanta sunt incompetenti? Atunci la ce le-ati dat licenta?Atunci la ce vindeti masini in Constanta?Asta va scuza ca vindeti masina cu defecte de fabricatie si apoi tot eu trag, cand voi trebuia sa nu mai stiti cum sa roiti pe langa mine sa ma ajutati...
Si tupeu...tot eu sunt comunist!
Si tupeu...tot eu sunt comunist!
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- newt
- CPatratzel
- Mesaje:685
- Membru din:Lun Feb 19, 2007 11:12 am
- Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:30
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 2:57 pm
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Eu unul nu inteleg comportamentul celor de la ats deloc ! asta avand in vedere cele spuse de cei cu probleme – pt ca mentionez eu am berlinul de mai mult de juma de an si in afara de un ciorap de amortizor si un claxon gajiit/schimbat n’am avut probleme –
Chiar nu’si dau sema ca ceea ce se intimpla cu postarile pe forumuri ale clienti lor nemultumiti partial sau total de serviciile lor sau de masinile cumparate de la ei va duce inevitabil la scaderea vanzarilor ?
Chiar nu sunt in stare sa tina legatura cu aceste forumuri ?
Sa le explice clientilor nemultumiti , sa posteze, sa insire date corecte/concrete cu privire la :defecte, cauze, mod de rezolvare, procentaj defecte etc.
macar sa arate ca le pasa… daca nu stiu sa’si faca meseria .
Chiar nu’si dau sema ca ceea ce se intimpla cu postarile pe forumuri ale clienti lor nemultumiti partial sau total de serviciile lor sau de masinile cumparate de la ei va duce inevitabil la scaderea vanzarilor ?
Chiar nu sunt in stare sa tina legatura cu aceste forumuri ?
Sa le explice clientilor nemultumiti , sa posteze, sa insire date corecte/concrete cu privire la :defecte, cauze, mod de rezolvare, procentaj defecte etc.
macar sa arate ca le pasa… daca nu stiu sa’si faca meseria .
1.6i 16v "berlin" negru U.J.
-
- Mesaje:30
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 2:57 pm
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
ori le lipseste efectiv mintea sau… cele ce se semnaleaza pe aceste forumuri nu ii intereseaza … ceea ce este foarte GRAV.
eu cred precum gonty ca multi dintre cei care si’au luat C4 au sapat destul pe internet iar cei care doresc aceasta masina (care sincer mie imi place) dau exact peste felul in care ei nu stiu sa’si faca treaba si dintr’o masina buna ajunge sa se banuiasca ca toti ne’am cumparat niste troace .
am totusi 20 de ani …de cand am terminat facultatea iar prima masina am cumparat’o / conduc d/in ‘92 deci pot spune ca am putina experienta … si pot afirma ca masina mea nu este o troaca …
eu cred precum gonty ca multi dintre cei care si’au luat C4 au sapat destul pe internet iar cei care doresc aceasta masina (care sincer mie imi place) dau exact peste felul in care ei nu stiu sa’si faca treaba si dintr’o masina buna ajunge sa se banuiasca ca toti ne’am cumparat niste troace .
am totusi 20 de ani …de cand am terminat facultatea iar prima masina am cumparat’o / conduc d/in ‘92 deci pot spune ca am putina experienta … si pot afirma ca masina mea nu este o troaca …
1.6i 16v "berlin" negru U.J.
- gonty
- Profu'
- Mesaje:151
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 7:19 pm
- Numar Inmatriculare:IS96DEA
- Localitate:Iasi
- Contact:
Adevarul este ca daca se mai continua in ritmul asta cu "calitatea" service-urilor de la noi, probabil vom ajunge sa nu ne mai cumparam masini dupa sufletul si nevoile noastre sau calitatile recunoscute ale unei anumite masini (recunoscute in tarile cu apa calda) ci dupa pilele, relatiile si alte cele pe care le avem prin service-uri. Si zau daca, pana acum, am auzit numai vorbe bune despre vreun service (poate doar de ProMotor de la Rm Valcea). Ar trebui ca dealer-ii sa-si faca timp si sa mai intre pe forumuri sa mai asculte si de "vocea clientilor".
C4 2.0 HDI, SX Pack, bixenon directionale, pavilion vitrat
- m.s.
- Mesaje:59
- Membru din:Lun Feb 19, 2007 8:58 pm
- Localitate:cj
Pai tcmai de aia nu le e frica de scaderea vanzarilor,pentru ca la ora actuala toti sant o "apa si-un pamant" la nivel de service.
Dati-mi voi un exemplu de retea de service-uri de care lumea sa se declare multumita(nu exemplu de un service izolat,ci de o retea)
Eu unul,pana acum nu am auzit.Si asta mi se pare un lucru GRAV.
Dati-mi voi un exemplu de retea de service-uri de care lumea sa se declare multumita(nu exemplu de un service izolat,ci de o retea)
Eu unul,pana acum nu am auzit.Si asta mi se pare un lucru GRAV.
Berlina 1.6HDI Neagra
- shomoyoque
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Feb 16, 2007 9:04 am
- Localitate:Bucuresti/Constanta
- Contact:
Oricum cred ca este utopic sa crezi ca si chiar o intreaga retea de service-uri oriunde in lumea asta poate sa se situeze intre anumite intervale in care satisfactia sa fie considerata buna de catre "consumatori" ....
Este vorba de mai multe lucruri aici: principiile companiei, un anumit nivel calitativ al factorului uman (la absolut toate nivelurile), iarasi principiile si viziunea companiei.... Din pacate la noi inca se fac multe lucruri alandala, sa fie facute, multe companii neavand la propriu ceea ce se numeste : management strategic. Sigur, ei fac analize de tot felul, isi cunosc pozitia pe piata si probabil chiar incearca sa faca ceva pentru a imbunatatii lucrurile....(uitati-va ce sediu si-au facut la Baneasa), insa le lipsesc principiile si viziunea pe care companiile mari cu traditie o au definita si se tin de ea de ani buni, viziune care in toate cazurile se construieste in jurul clientului.
Sau, pe de alta parte si ATS ca si un subcontractor (pentru ca in esenta asta sunt) au la randul lor niste conditii ce trebuiesc respectate, niste lucruri impuse de Citroen si credeti-ma, lucrand intr-o companie multinationala care ofera servicii, cunosc cat de cat ce inseamna sa iti fie cerute o multitudine de lucruri pe care trebuie sa le faci cu putin sau altfel spus, tinand cont de anumite conditii care pe piata ta te impiedica sa incerci sa faci maxim. "Maxim de efect cu minim de efort" pentru cei care ati studiat in facultate..... Eh pentru managerii nostrii inca slab pregatiti chestia asta inseamna de multe ori si ignorarea multora din principiile care alcatuiesc si definesc un brand pe o anumita piata. De exemplu si foarte succint "clientul nostru, stapanul nostru". Am pus ghilimele evident pentru ca treaba asta nu trebuie luata literlamente.
Revenind, chiar si aici la noi in club sunt oameni care ii injura (cei mai multi pe buna drepatate) pe cei de la ATS si oameni care zic: "Da Domne! Am fost la ei si s-au purtat de minune... " asa ca va fi destul de greu undeva candva.... un brand prin calitatea serviciilor sale sa multumeasca pe cea mai mare parte a consumatorilor, beneficiarilor....
Este vorba de mai multe lucruri aici: principiile companiei, un anumit nivel calitativ al factorului uman (la absolut toate nivelurile), iarasi principiile si viziunea companiei.... Din pacate la noi inca se fac multe lucruri alandala, sa fie facute, multe companii neavand la propriu ceea ce se numeste : management strategic. Sigur, ei fac analize de tot felul, isi cunosc pozitia pe piata si probabil chiar incearca sa faca ceva pentru a imbunatatii lucrurile....(uitati-va ce sediu si-au facut la Baneasa), insa le lipsesc principiile si viziunea pe care companiile mari cu traditie o au definita si se tin de ea de ani buni, viziune care in toate cazurile se construieste in jurul clientului.
Sau, pe de alta parte si ATS ca si un subcontractor (pentru ca in esenta asta sunt) au la randul lor niste conditii ce trebuiesc respectate, niste lucruri impuse de Citroen si credeti-ma, lucrand intr-o companie multinationala care ofera servicii, cunosc cat de cat ce inseamna sa iti fie cerute o multitudine de lucruri pe care trebuie sa le faci cu putin sau altfel spus, tinand cont de anumite conditii care pe piata ta te impiedica sa incerci sa faci maxim. "Maxim de efect cu minim de efort" pentru cei care ati studiat in facultate..... Eh pentru managerii nostrii inca slab pregatiti chestia asta inseamna de multe ori si ignorarea multora din principiile care alcatuiesc si definesc un brand pe o anumita piata. De exemplu si foarte succint "clientul nostru, stapanul nostru". Am pus ghilimele evident pentru ca treaba asta nu trebuie luata literlamente.
Revenind, chiar si aici la noi in club sunt oameni care ii injura (cei mai multi pe buna drepatate) pe cei de la ATS si oameni care zic: "Da Domne! Am fost la ei si s-au purtat de minune... " asa ca va fi destul de greu undeva candva.... un brand prin calitatea serviciilor sale sa multumeasca pe cea mai mare parte a consumatorilor, beneficiarilor....
Citroen C4 Coupe VTR 1.4 90 cp
- onacus
- Mesaje:660
- Membru din:Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
- Localitate:Bucuresti Militauri
- Contact:
Sunt foarte multi oameni care nu sunt constienti de problemele existente la masina.Revenind, chiar si aici la noi in club sunt oameni care ii injura (cei mai multi pe buna drepatate) pe cei de la ATS si oameni care zic: "Da Domne! Am fost la ei si s-au purtat de minune... " asa ca va fi destul de greu undeva candva.... un brand prin calitatea serviciilor sale sa multumeasca pe cea mai mare parte a consumatorilor, beneficiarilor....
Sunt foarte multi oameni care nici macar nu aud un zgomot cand apare, sau daca aud ceva dau vina pe drumurile noastre.
Sunt foarte multi oameni care atata vreme cat masina merge (adica are directie si acceleratie) spun ca totul este in regula.
Sunt foarte multi oameni care nu merg la service decat in cazul in care masina a cazut pe butuci si nu mai au alta solutie decat sa mearga la service.
Toti acesti oameni sunt ori multumiti de serviciile oferite ori nu spun nimic ori sunt printre cei care spun ca noi cei care avem de zis suntem paranoici. Asta este.
Din pacate sunt foarte multe chestii pe care prieteni de-ai mei care au C4 nu le-au sesizat decat cand le-am spus eu ce probleme au dupa ce m-am suit la ei in masina. Pentru ei toate troncanelile sunt normale, pentru ca.... "asa sunt drumurile noastre".
Este complet gresita atitudinea asta. Un zgomot de drum prost este una, un zgomot de defect de masina este alta. Daca nu stii intreaba, nu astepta pana pica masina cu totul sau pana iasa din garantie.
Si cei care dau vina pe drumuri ar trebui sa fie constienti ca ei favorizeaza in felul asta indolenta si nesimtirea celor de la service. Pentru ca cei de acolo stiu clar ca lumea gandeste asa si exploateaza lucrul asta in loc sa-si faca treaba.
Ridicati capul, ca altfel o sa mancam rahat toata viatza daca tacem si spunem "da" chiar daca in sinea noastra stim ca este "nu".
Honda Civic Sedan ES 1.8 M/T New Red Pearl
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...
- shomoyoque
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Feb 16, 2007 9:04 am
- Localitate:Bucuresti/Constanta
- Contact:
Asta chiar ar fi interesant de stiut pentru toti cei de aici dar mai ales pentru cei mai putin avizati....onacus scrie: Din pacate sunt foarte multe chestii pe care prieteni de-ai mei care au C4 nu le-au sesizat decat cand le-am spus eu ce probleme au dupa ce m-am suit la ei in masina. Pentru ei toate troncanelile sunt normale, pentru ca.... "asa sunt drumurile noastre".
Ne-ar ajuta pe toti cred daca ne-ai da cateva exemple din lucrurile alea multe pe care le-ai sesizat la masinile prietenilor tai, cu tot cu forma de manifestare. Sunt sigur ca exista printre noi oameni care nu le observa asa cum spuneai si tu. Eventual poti sa le postezi acolo la probleme comune pentru C4...
(Cred ca putem sa lasam la o parte greierashii pentru ca sunt sigur ca oricine isi da seama cand incepe sa-i scrtzie portiera....)
Citroen C4 Coupe VTR 1.4 90 cp
- onacus
- Mesaje:660
- Membru din:Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
- Localitate:Bucuresti Militauri
- Contact:
Pai toate problemele sunt pe forum. Nu cred ca am scapat de vreuna, exceptie facand cele de la motor. Doar ca lumea nu le aude, li se pare ca sunt ceva normal.
A... si ar mai fi una sau doua de care o sa scriu. Cred ca sunt unic. Si din ce au reparat au stricat altceva O sa postez.
A... si ar mai fi una sau doua de care o sa scriu. Cred ca sunt unic. Si din ce au reparat au stricat altceva O sa postez.
Honda Civic Sedan ES 1.8 M/T New Red Pearl
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Eu am mers de cand am sesizat problema cam 6-7 sute de km, pentru ca in tot timpul asta imi spuneam ca eu sunt bou si mi se pare.Ba pana sa se agraveze, nevasta-mea spunea ca merge foarte bine.
Tremuratul pe relanti am inceput sa-l sesizez atat de violent abia dupa prima venire in service.
Si daca ma luam dupa service, unde mi s-a spus sa mai merg cu ea, sa fac macar vreo5-6 mii de km, pentru ca abia atunci se aseaza motorul( aiureli pentru culcat tampitii) unde eram acum?
Cu tremuratul pe relanti am trecut deja prin scuze ca : " AA, e benzina de vina!" sau " La motor e un suport care se slabeste si in mod sigur de la ala este" sau " Domne ,da ce ghinonist sunteti!( ce kkt cauta norocul la cumpararea unei masini NOI nu stiu.)
Cand ati intrat ultima oara pe forumuri din Fr sau UK dedicate lui C4?
Acolo defectiunile MINORE ( dupa cum vi le categorisiti voi) de genul : geamul nu inchide bine, radioul nu prinde pentru ca a fost facut pentru Franta unde sunt milioane de relee si la noi sunt doar 3perioada 8, am schimbat capete de bara la 18k etc NU EXISTA.Si e si normal, bai frate ,ca doar este o masina noua, care trebuie sa mearga ca unsa.
Si apropo de radio, daca asta era scuza( cea cu prea putine relee fata de Fr.) de ce nu au luat masuri de remediere???
Si azi, acum ,unde ma aflu?
La intersectia lui Dracu' cu Iadul.Manarii imi schimba setul de pistoane si APOI, DACA NU MERGE IN CONTINUARE, imi vor schimba motorul.S-o creada ei ca eu am dat 51800 de lei ca sa ma tot fatai cu masina prin service-ul lor de kakao de jde mii de ori la o mana de saptamani de cand o am.Si citeam pe alt post de-al meu in care un co-forumist descria cauza defectiunilor de care ma plang eu si este a treia parere la fel pe care o aud de la trei mecanici diferiti.
Verdictul ? Daca imi schimba doar pistoanele fara a schimba si cuzineti de biela si de palier, arbore etc in curand voi ajunge in aceeasi situatie.
Pentru ce? Ca sa mai economiseasca ATS niste bani din care sa-si dea prime pentru un job well done ?
Tremuratul pe relanti am inceput sa-l sesizez atat de violent abia dupa prima venire in service.
Si daca ma luam dupa service, unde mi s-a spus sa mai merg cu ea, sa fac macar vreo5-6 mii de km, pentru ca abia atunci se aseaza motorul( aiureli pentru culcat tampitii) unde eram acum?
Cu tremuratul pe relanti am trecut deja prin scuze ca : " AA, e benzina de vina!" sau " La motor e un suport care se slabeste si in mod sigur de la ala este" sau " Domne ,da ce ghinonist sunteti!( ce kkt cauta norocul la cumpararea unei masini NOI nu stiu.)
Cand ati intrat ultima oara pe forumuri din Fr sau UK dedicate lui C4?
Acolo defectiunile MINORE ( dupa cum vi le categorisiti voi) de genul : geamul nu inchide bine, radioul nu prinde pentru ca a fost facut pentru Franta unde sunt milioane de relee si la noi sunt doar 3perioada 8, am schimbat capete de bara la 18k etc NU EXISTA.Si e si normal, bai frate ,ca doar este o masina noua, care trebuie sa mearga ca unsa.
Si apropo de radio, daca asta era scuza( cea cu prea putine relee fata de Fr.) de ce nu au luat masuri de remediere???
Si azi, acum ,unde ma aflu?
La intersectia lui Dracu' cu Iadul.Manarii imi schimba setul de pistoane si APOI, DACA NU MERGE IN CONTINUARE, imi vor schimba motorul.S-o creada ei ca eu am dat 51800 de lei ca sa ma tot fatai cu masina prin service-ul lor de kakao de jde mii de ori la o mana de saptamani de cand o am.Si citeam pe alt post de-al meu in care un co-forumist descria cauza defectiunilor de care ma plang eu si este a treia parere la fel pe care o aud de la trei mecanici diferiti.
Verdictul ? Daca imi schimba doar pistoanele fara a schimba si cuzineti de biela si de palier, arbore etc in curand voi ajunge in aceeasi situatie.
Pentru ce? Ca sa mai economiseasca ATS niste bani din care sa-si dea prime pentru un job well done ?
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
-
- Mesaje:30
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 2:57 pm
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Pentru dimabogdan :
Sper sa te tii tare pe pozitii si sa nu faci nici’un compromis cu ats-ul.
Daca ai de partea ta opc-ul poate-i faci pe cei de la ats sa-ti dea si “timpul pierdut “ datorita lor.
Daca ai de partea ta opc-ul poate-i faci pe cei de la ats sa-ti dea si “timpul pierdut “ datorita lor.
1.6i 16v "berlin" negru U.J.
-
- Mesaje:186
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 2:39 pm
- Localitate:Bucuresti
@ Sammy: problema cu stergatoarele o am si eu si anume: cel din stanga lasa dare destul de late, iar cel de pe luneta nu sterge bine cand revine, deci nu face semicercul perfect. apropos, masina mea face o luna saptamana viitoare, deci e fff noua, inca e calda. si stii ce mi-au zis: la fel ca si tie ca sunt consumabile.
pai bine mai baieti dar citroen nu trebuie sa garanteze o durata minima de viata si a consumabilelor???? pt ca in 3 saptamani, hai sa zic o luna, stergatoarele nu au voie sa se uzeze nici daca le folosesc 3 ore pe zi, corect??? da-mi un pm si poate mergem impreuna la ei cu problema asta. ma interesez la opc daca avem dreptate si.....poate rezolvam. eu nu vreau sa dau vreo 2 milioane pe stergatoare ca nu sunt bune de noi.
respect
pai bine mai baieti dar citroen nu trebuie sa garanteze o durata minima de viata si a consumabilelor???? pt ca in 3 saptamani, hai sa zic o luna, stergatoarele nu au voie sa se uzeze nici daca le folosesc 3 ore pe zi, corect??? da-mi un pm si poate mergem impreuna la ei cu problema asta. ma interesez la opc daca avem dreptate si.....poate rezolvam. eu nu vreau sa dau vreo 2 milioane pe stergatoare ca nu sunt bune de noi.
respect
Dacia 1310, 2000, injectie
C4 1.6 HDI coupe cu tot ce-i trebuie :D:D
C4 1.6 HDI coupe cu tot ce-i trebuie :D:D
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Ceva noutati Bogdan? Cum e cu revista AutoExpert?
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews