ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Atelier mecanica,Vehicule Noi, Vanzare Piese de Schimb,Atelier Caroserie si Vopsire
Scrie răspuns
CoolerL
Mesaje: 10
Membru din: Mie Aug 08, 2007 6:51 pm

ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de CoolerL » Mie Mar 04, 2009 5:22 pm

Salut,
In primul rand as vrea sa va adresez o intrebare: Imi poate recomanda cineva un service Citoren care sa faca si treaba calumea? In Bucuresti in principiu dar sunt dispus sa merg si altundeva pentru ca la ATS e bataie de joc.
Auzisem de Rm.Valcea la Mugurel?
Apreciez recomandarile voastre pls.

Aventura la ATS:
Merg si eu ca omul pt prima revizie la 15.000km
Ajung la ATS Banaesa si stau ... cam 45 minute in care nimeni nu m-a bagat in seama (povesteau, radeau, etc) Cand am incercat sa ma bag in seama mi s-a raspuns sec ... in 5 minute o sa vina cineva.

OK. Trec peste acest moment, astept si in sfarsit vine si duce masina la revizie.
Intreb cat dureaza, mi se raspunde "o ora", caz in care astept acolo.
Mai intreb ce uleiuri de motor aveti. "doar total 5W40 e singurul care il comercializam" Zic OK desi stiu mai multe service-uri care au toata gama de uleiuri Total, inclusiv cel sport care mi-l doream eu.

Dupa 2 ore :) e gata si masina.
Primesc factura si devizul sa il semnez.
Cum sunt cam "mancat" cu increderea ma uit peste ele si observ pe deviz ca il loc de 4L de ulei cat ar fi trebuit sa fie in mod normal (in masina incap 3.3L) era trecut doar 1L. Intr-adevar si pe factura tot 1L era trecut.
Cum imi era mai frica de masina decat de banii care ar fi fost in plus, il intreb pe cel de la service daca e vreo greseala sau am doar 1L de ulei in masina? (in timpul in care masina era in service, m-am uitat pe fereastra si am observat ca au scos uleiul prin joja si nu au desfacut busonul de la baiea de ulei (evident garnitura de buson a fost trecuta in deviz))
Suna in service, intreaba si imi spune ca sigur au fost pusi cei 3.3L dar cel din service a uitat sa ii treaca pe deviz si mai trebuie sa platesc diferenta.
OK ... cu o mare nesiguranta, inghit galusca si mai platesc diferenta.
Ies si merg direct la masina sa ma uit la joja ... cum motorul fusese pornit nu mi-am dat seama de mare lucru dar am observat ca uleiul avea o culoare mult prea inchisa. Din pacate pt mine am trecut prea repede peste aceasta idee.
A doua zi dimineata, verific nivelul si era OK, la limita superioara, deci m-am mai linistit putin.
Dupa 3-4 zile de mers ... pe la 1800 rpm imi sunau tachetzii de am zis ca am apa in motor, nu ulei.
Merg la alt service si le cer sa imi schimbe si ulei si filtru, tot.
Cand au desfacut cei de acolo busonul de la baie, uleiul a curs ca apa din motor si pus pe degete nu avea nici o vascozitate, plus era tot maro-negru.
Cel de la service ma intreba: "da de cand nu ati mai schimbat uleiul de a ajuns asa". Ii explic ce si cum ... la care el "pai inseamna ca nu v-au schimbat nimic, au scos doar ceva si au completat la loc"
In acel moment am facut legatura instant cu "de ce" era trecut doar 1L de ulei pe factura si deviz.

Cred ca nu mai are rost sa spun ca dupa noul schimb de ulei, cu Total-ul varianta sport nu mai sunau tachetzii deloc si abea auzeam motorul ...

Pe langa asta, am mai avut si probleme minore: mi-au revopsit capota zgariata dar nu au mai si dat cu lac deasupra sau nu a mai trecut prin cuptor, motiv pt care la 1 luna dupa vopseaua a fost atatcata de ploaie si de praf.
Le-am zis ca am o problema cu butoanele de reglaj de temperatura de la climatronic (cand invarti de ele sare temperatura pe display in toate directiile fara nici o logica) mi-au zis ca pt asta trebuie programare la service electric si ca pot doar peste o luna!!! (desi masina era la revizie)
Apropo ... a mai avut cineva problema cu reglajul de la climatronic?

In concluzie, am jurat sa nu mai calc pe la ATS ever!
So ... astept niste recomandari de la voi please.

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de alex82 » Mie Mar 04, 2009 5:37 pm

Sal CoolerL si bine ai venit printre noi...pacat ca primul tau mesaj postat pe forum este legat de o problema :mrgreen:
sa le luam pe rand:
despre ATS sau oamenii de acolo...multi i`au injurat dupa o vizita la ei...si nu mai calca pe acolo, ProMotor Rm Valcea "e baza" pt cei din bucuresti si nu numai... acolo stii ca gasesti oameni carora chiar le pasa de masini si posesorii acestora
cat despre problema butoanelor de la climatizare... vezi pe aici viewtopic.php?f=61&t=2677" onclick="window.open(this.href);return false;
ps 1: te asteptam in sectiunea C4-ul tau , sa`ti creezi un topic cu robotelul tau si ne dai mai multe detalii despre masina...motorizare, dotari...si bineinteles poze...
ps 2: bineinteles ca te asteptam si pe la intalniri :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pana atunci...drive safe :drive
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

CoolerL
Mesaje: 10
Membru din: Mie Aug 08, 2007 6:51 pm

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de CoolerL » Mie Mar 04, 2009 6:10 pm

Salut Alex si multumesc mult de raspusul rapid :)
Sunt venit de mult pe forum, adica de cand am masina (mai 2007) dar din pacate capitolul "timp" nu e unul prea bine dezvoltat la mine :?
Trebuie sa imi fac si eu o programare la baieti si sa dau o fuga.
N-am avut nici o problema pana acum dar au aparut niste chestii pe care vreau sa le rezolv.
Una e cea cu climatronicul si mai am vreo 2 cel putin ciudate:
- La plecarea de pe loc masina pleaca cu un zgaltzait si daca e turata tare si daca e turata ok si daca e subturata. Mai ciudat e ca nu face tot timpul ... o apuca din cand in cand (cand e rece afara) ... o tine o perioada dupa care nu mai face. Am intalnit diverse pareri ... ca e de la ambreaj (ar fi ciudat ... are 25.000km si nu merg animalic cu ea), ca e de la mecanica de la roti ... nu stiu ... da vreau sa aflu exact ca ma seaca :)
- Si a doua, de vreo 2 sapt, de la o anumita viteza in sus am un uruit de la roti (suna ca si cum ar fi un rulment pe duca). Ar mai putea fi si de la anvelopele de iarna, dar cert e ca pana acu 3 sapt nu am auzit uruitul si am anvelopele din decembrie pe ea.
O sa merg zilele astea sa fac si o reechilibrare la roti sa vad daca asta rezolva problema.

Tu stii ceva de chestiile astea?

Inca o data thanks pt suport :applause
alex82 scrie:Sal CoolerL si bine ai venit printre noi...pacat ca primul tau mesaj postat pe forum este legat de o problema :mrgreen:
sa le luam pe rand:
despre ATS sau oamenii de acolo...multi i`au injurat dupa o vizita la ei...si nu mai calca pe acolo, ProMotor Rm Valcea "e baza" pt cei din bucuresti si nu numai... acolo stii ca gasesti oameni carora chiar le pasa de masini si posesorii acestora
cat despre problema butoanelor de la climatizare... vezi pe aici viewtopic.php?f=61&t=2677" onclick="window.open(this.href);return false;
ps 1: te asteptam in sectiunea C4-ul tau , sa`ti creezi un topic cu robotelul tau si ne dai mai multe detalii despre masina...motorizare, dotari...si bineinteles poze...
ps 2: bineinteles ca te asteptam si pe la intalniri :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pana atunci...drive safe :drive

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de Deese » Mie Mar 04, 2009 6:58 pm

Ulei sport ?
Care e ala? :)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de alex82 » Mie Mar 04, 2009 7:47 pm

@coolerl
daca masina e pe benzina, au mai fost colegi care la pragul asta de 25k-30k de km le tremura si au schimbat ambreiajul(si nici ei nu merg animalic cu ea)... cei in cauza iti pot spune mai bine...
huruitul...e posibil sa fie de la un rulment, dar cel mai bine te duci la service sa faci o constatare...
daca volanul nu iti tremura, nu vad rostul echilibrarii rotilor
asadar... cel mai bine faci o programare la Rm Valcea... pt o constatare si mai departe decizi ce si cum
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de chainsaw » Mie Mar 04, 2009 8:49 pm

daca nu mai ai masina in garantie, si nu vrei sa mergi pana la pro motor, poti sa inverci atat revizii cat si alte reparatii in bucuresti la ciocarlan, pe cutitu de argint, la fostu' service automecanica ... baietii sunt priceputi la orice inseamna citroen, din orice an.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

CoolerL
Mesaje: 10
Membru din: Mie Aug 08, 2007 6:51 pm

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de CoolerL » Joi Mar 05, 2009 12:18 am

Deese scrie:Ulei sport ?
Care e ala? :)

Well sunt mai multe. Le gasesti aici:
http://www.lubrifiants.total.fr/lub/lub ... ment#EDF22" onclick="window.open(this.href);return false;

Eu vroiam Quartz Racing sau Quartz Activa 9000 series
Acestea le-am gasit de vanzare anul trecut la Europecar in Cluj

CoolerL
Mesaje: 10
Membru din: Mie Aug 08, 2007 6:51 pm

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de CoolerL » Joi Mar 05, 2009 12:23 am

Mda ... asa ma gandeam si eu la partea cu echilibratul. adica na ma descurc destul de bine la mecanica si inginerie ... dar pfff ... am zis ca sa o incerc si pe asta :)
Intr-un fel nu vreau sa cred ca la 25.000 km ar trebui sa schimb rulmenti si ambreiaj :|

Oricum thanks for the help :P
alex82 scrie:@coolerl
daca masina e pe benzina, au mai fost colegi care la pragul asta de 25k-30k de km le tremura si au schimbat ambreiajul(si nici ei nu merg animalic cu ea)... cei in cauza iti pot spune mai bine...
huruitul...e posibil sa fie de la un rulment, dar cel mai bine te duci la service sa faci o constatare...
daca volanul nu iti tremura, nu vad rostul echilibrarii rotilor
asadar... cel mai bine faci o programare la Rm Valcea... pt o constatare si mai departe decizi ce si cum

CoolerL
Mesaje: 10
Membru din: Mie Aug 08, 2007 6:51 pm

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de CoolerL » Joi Mar 05, 2009 12:26 am

Thanks pt pont. Din pacate/fericire inca masina e in garantie asa ca vreau sa profit cat mai mult de acest posibil avantaj.
Oricum nu mi se pare ok sa schimbi un ambreiaj la 25k. Am o vechitura de Opel Corsa care are 280k km si are inca ambreiajul original. Pe deasupra masina mai are si 22 de ani :))
chainsaw scrie:daca nu mai ai masina in garantie, si nu vrei sa mergi pana la pro motor, poti sa inverci atat revizii cat si alte reparatii in bucuresti la ciocarlan, pe cutitu de argint, la fostu' service automecanica ... baietii sunt priceputi la orice inseamna citroen, din orice an.

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de chainsaw » Joi Mar 05, 2009 1:44 am

da, pai, pe de-o parte acum 22 de ani masinile nu erau facute atat de in masa, si nu scapau atatea erori de fabricatie (desi ai zice ca a mai evoluat aparatura, ca odata cu puterea de calcul care creste, creste si fiabilitatea, etc) si pe de alta parte, se pare ca problema cu ambreiajul e comuna la c4... dar intai fii SIGUR ca aia e problema ... poate pur si simplu iti cupleaza mai sus (ambreiajul este hidraulic, deci daca cupleaza mai sus poate insemna ca ti-a intrat niste aer in instalatie, nu ca ti s-a tocit discul, ca asta chiar nu se poate in 25000) si cand il ridici la pozitia cu care esti obisnuit ...vibreaza. daca aberez rog pe cineva mai priceput sa ma corecteze. oricum, vezi ca e topic dedicat acestei probleme, cu diverse manifestari. take a look viewtopic.php?f=61&t=675&hilit=tremurat+ambreiaj" onclick="window.open(this.href);return false;
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Cezar
pi buni
Mesaje: 548
Membru din: Mar Mar 25, 2008 1:37 pm

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de Cezar » Joi Mar 05, 2009 10:06 am

CoolerL scrie: - Si a doua, de vreo 2 sapt, de la o anumita viteza in sus am un uruit de la roti (suna ca si cum ar fi un rulment pe duca). Ar mai putea fi si de la anvelopele de iarna, dar cert e ca pana acu 3 sapt nu am auzit uruitul si am anvelopele din decembrie pe ea.
O sa merg zilele astea sa fac si o reechilibrare la roti sa vad daca asta rezolva problema.
Incearca totusi cu anvelope normale. Cele de iarna sunt concepute pt temperaturi joase. In ultima perioada temperatura a mai crescut. Anvelopele au devenit mai moi si automat frecarea cu asfaltul e mai mare. E posibil sa apara acel uruit exact din acest motiv.

Iti spun din proprie experienta. Si eu am crezut initial ca am ceva pe la rulmenti. Dupa ce am schimbat anvelopele totul a revenit la normal. Oricum eu zic ca iarna a trecut si nu cred ca o sa mai ai nevoie de anvelopele de iarna.

Iti urez bafta si sa fie aceasta problema ta. Ar fi o rezolvare destul de ieftina. :)

Problema cu butoanele de la clima cred ca o au majoritatea. Mai ales cand e vorba si de o temperatura exterioara mica. La mine apare doar iarna. Vara merge normal.

Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2732
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de chainsaw » Joi Mar 05, 2009 10:18 am

de cand vizez sa-mi stea si mie asa picioarele sub volan :roll: http://www.postimage.org/image.php?v=aV1KskFS" onclick="window.open(this.href);return false;
orice reglari i-as face, tot tin volanu "intre" picioare :D

cat despre masina, pot sa zic ca mi se par o alegere foarte buna pentru banii lor (si si in general) coupe-urile astea diesel din franta, daca sunt atent studiate inainte si nu-s prea alergate.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje: 780
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina: DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de mugurel » Joi Mar 05, 2009 10:59 am

Quartz Racing folosesc si eu de vreo 5 ani in toate masinile.
este 10w50 si in general il pun la cerere si in C2-urile de curse. anul trecut mi-am luat pe stoc cam 1 tona si s-a consumat deja.
mai am cate un ratutit cu JUMPER care numai ulei din asta foloseste. e bun pt temperaturi riidicate si daca folosesti motorul in ture. in rest nu isi are rostul
DS3 1,6HDi 92CP

CoolerL
Mesaje: 10
Membru din: Mie Aug 08, 2007 6:51 pm

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de CoolerL » Joi Mar 05, 2009 12:22 pm

Cool! Thanks pt pont! :idea: Pe saptamana viitoare o sa fac o programare la baietii de la Valcea si vad exact ce si cum.
Masina e inca in garantie asa ca daca are o problema cu ambreiajul o sa vreau sa o faca pe garantie ca nu mi se pare normal sa se intample asa ceva la 25k km
chainsaw scrie:da, pai, pe de-o parte acum 22 de ani masinile nu erau facute atat de in masa, si nu scapau atatea erori de fabricatie (desi ai zice ca a mai evoluat aparatura, ca odata cu puterea de calcul care creste, creste si fiabilitatea, etc) si pe de alta parte, se pare ca problema cu ambreiajul e comuna la c4... dar intai fii SIGUR ca aia e problema ... poate pur si simplu iti cupleaza mai sus (ambreiajul este hidraulic, deci daca cupleaza mai sus poate insemna ca ti-a intrat niste aer in instalatie, nu ca ti s-a tocit discul, ca asta chiar nu se poate in 25000) si cand il ridici la pozitia cu care esti obisnuit ...vibreaza. daca aberez rog pe cineva mai priceput sa ma corecteze. oricum, vezi ca e topic dedicat acestei probleme, cu diverse manifestari. take a look viewtopic.php?f=61&t=675&hilit=tremurat+ambreiaj" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: ATS or no ATS. The answer is NO ATS!!!

Mesaj de Deese » Joi Mar 05, 2009 4:34 pm

Apropo ... a mai avut cineva problema cu reglajul de la climatronic?
Vezi aici:
viewtopic.php?f=61&t=2677&p=65053&hilit ... are#p65053" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Scrie răspuns

Înapoi la “ATS”