ATS - strica masinile la revizie ?

Atelier mecanica,Vehicule Noi, Vanzare Piese de Schimb,Atelier Caroserie si Vopsire
Laur73
Mesaje:4
Membru din:Mie Apr 25, 2007 11:10 pm
ATS - strica masinile la revizie ?

Mesaj de Laur73 » Joi Sep 06, 2007 9:05 pm

Am un citroen C4 1.4 x coupe,de doi ani si circa 18000KM garantie 3ani.Miercuri 05.08.2007 am dus masina la ATS baneasa pentru revizia standard cea care se face la 2ani .Probleme cu masina am avut chiar de la inceput ,la 25km s-a ars calculatorul de injectie ,apoi blocul de lumini,un senzor de la usa,miros de benzina in masina la curbe si la frine ,zgomot la frinarea cu spatele,s-a umflat plasticul de pe portiera si altele mai marunte .Culmea ca acum masina chiar mergea bine ,in afara de un consum cam mare de benzina si o mica vibratie la relanti masina chiar nu avea nimic defect,dar dupa doua ore cind m-am dus sa o iau baiatul de la receptie" tocmai vroia sa ma sune"mi-a spus ca in timp ce incercau sa verifice softul calculatorului de injectie acesta A CRAPAT si le pare rau dar trbuie sa las masina la ei cam doua saptamini pina vine din Franta alt calculator de injectie . M-a pufnit risul mai ales ca simbata trebuia sa plec in concediu la Stina de Vale . Putea macar sa-mi dea o alta masina in schimb pina cind le vine piesa,un sevice care se respecta sa ar fi facut ,dar ATS i-ti strica masina si te lasa pieton ,o fi noua politica dictata de UE privind protejarea mediului.l

Avatar utilizator
Lisa
Sharky Boy
Mesaje:509
Membru din:Joi Mai 03, 2007 12:57 pm
Numar Inmatriculare:B-03-LIS
Localitate:Bucuresti/Dna Ghica

Mesaj de Lisa » Joi Sep 06, 2007 9:16 pm

... :?
sper sa nu ai dreptate...insa mie dupa revizie mi s-a defectat pilotul automat, iar acum afisajul de carburant a luat-o razna...sa mai adaug k am facut revizia acum 1 luna???? :evil:
B-03-LIS C4 coupe 1.4 VTR 90cp - "SHarky Boy"

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Joi Sep 06, 2007 11:44 pm

Laur73, iti inteleg indignarea, este o chestie nashpa rau ce ai patit, insa trebuie sa iti spun ca ats nu strica masinile cand le duci la ei. Daca ar fi asa, ar trebui sa fiu pieton de destul de multe ori.
Daca e din vina celui care a lucrat poti vb cu un sef de la ei sa rezolvati pe cale amiabila.

Lisa: chestia cu pilotul automat nu e tocmai o chestie noua. Mie mi s-a intamplat de doua ori cu pilotul automat renumita eroare (presupun ca secventa de program a fost facuta de microsoft si de aia mai da un ecran albastru :lol: :lol: :lol: ). Am resetat calculatorul si totul a fost ok.
Aia cu indicatorul ti-am spus, se poate sa fie senzorul, ori nimeni de la ats nu o sa lucreze la acel senzor decat daca e o defectiune.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Laur73
Mesaje:4
Membru din:Mie Apr 25, 2007 11:10 pm

Mesaj de Laur73 » Vin Sep 07, 2007 7:18 pm

silvius nu ATS este de vina , doar personalul necalificat si nescolit cred ,altfel cum i-ti explici ca la un upgrade al softului la calculatorului de injectie acesta se blocheaza si nu mai poate fi deblocat?al dracul calculator nu are buton de reset ,sau nu se poate reinstala softul ,dar cred ca "baietii"de la ATS nu stiu sa bage cd ,il baga cu scrisul in jos .Hai sa ridem de ei HA HA HA

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Vin Sep 07, 2007 8:42 pm

man, crede-ma ca stiu cum se face un upgrade.
Pai e normal sa ai o mica virbatie la relanti: testul cel mai simplu cu portiera larg deschisa. Daca inchizi aerul conditionat sa vezi cum vibratia dispare ca prin minune.
La tine pot fi doua motive mari si late:
1. ai umblat la soft si cand au facut upgrade s-a dus jucaria
2. masina avea un defect la calculator care a blocat pur si simplu jucaria.

La update daca nu iesea putea sterge si reinstala povestea, insa la tine a pleznit calculatorul pur si simplu.
La cine ai dus masina (sau la cine ai predat masina // asta scrie pe foaia de predare-primire) In felul asta putem afla mai multe si ii rugam pe cei de la ATS sa ne spuna si noua problema ca un drept la replica.

Cei de la ats nu sunt asa de nepriceputi precum spui tu, crede-ma ca eu unul chiar azi am avut o supriza cand mi-au spus ca o chestie pe care am facut-o la o firma mare, cu renume, a fost de mantuiala :( Cu alte cuvinte am aruncat banii degeaba. Nu o sa ii reclam, insa m-au pierdut de client tocmai cand ma gandeam sa iau de la ei 4+1 jante oz racing
Hai sa vedem si la tine de fapt ce s-a intamplat.
E oribil ca ai ramas fara masina 2 saptamani, eu unul nu ma indur sa o duc sa o repare 1 sapt. juma, nu doua.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Sâm Sep 08, 2007 9:43 am

nu exista nimic de genul reset. acolo se rescriu datele, si daca respectivul care programeaza este nepriceput in ce face, nu exista optiunea de restore default. nu exista un sistem de operare pe ecu, ci doar niste comenzi catre diversele componente, in anumite momente. ori daca le inlocuiesti cu alte date eronate, pur si simplu nu mai functioneaza.
e ca si cum iti inlocuieste chirurgical tie picioarele cu rinichi. mai poti sa mergi? si nu poti sa fii resetat, ci reoperat, in cel mai bun caz...
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Sâm Sep 08, 2007 10:05 am

nu, nu e ca atunci cand doctorul iti pune picioare in loc de maini :)
Sunt curios: ai umblat la ecu pentru aia cativa cai in plus? y/n?
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Laur73
Mesaje:4
Membru din:Mie Apr 25, 2007 11:10 pm

Mesaj de Laur73 » Sâm Sep 08, 2007 8:40 pm

Silvius ,nu am de ce sa-i fac chip tuning asta este masina nevestei ,eu am un cielo de la firma si un ford focus1,6hdi de care sunt foarte multumit si cu care am 90000KM fara probleme

Laur73
Mesaje:4
Membru din:Mie Apr 25, 2007 11:10 pm

Mesaj de Laur73 » Vin Sep 21, 2007 7:02 pm

Dupa 17zile in sfirsit au reusit sa i-mi inapoieze masina,cu un nou calculator de injectie .Problema este ca e a-l 2-lea calculator de injectie schimbat in doi ani oare la ce sa ma astept cind iese din garantie. Oricum o sa fac tot posibilul sa evit "specialistii" de la ATS .

Avatar utilizator
catalin raoul
Mesaje:83
Membru din:Mie Oct 17, 2007 6:48 pm
Numar Inmatriculare:BR.03.MUB
Localitate:BUCURESTI

ATS BANEASA SUCKS

Mesaj de catalin raoul » Joi Noi 08, 2007 2:52 pm

Am fost la ats baneasa pt revizia d 45mii km.aveam o singura probl:un scartzait al pedalei d ambreiaj.las masina si in 2 ore ma suna ca trebuie schimbat tot kit-ul d ambreiaj(1200 lei).am zis k.platesc,totul ok si a doua zi probl. reapare.sun la ei ma programez si dupa alte 2 ore mi se spune ca defapt nu era d la ambreaj ci de la volanta,care este desprinsa.doar 2500 lei.d c mi-au schimbat ambreajul atunci? i-au masina nervos si merg la un alt service(al unui prieten).cei d acolo imi spun ca nici vorba d asa ceva.au vrut doar sa imi i-a banii..
Catalin: C 4 Coupe 1,6 HDI 110cp 16v black beauty!!

Avatar utilizator
onacus
Mesaje:660
Membru din:Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
Localitate:Bucuresti Militauri
Contact:

Mesaj de onacus » Joi Noi 08, 2007 3:14 pm

Ar trebui in situatii de-astea sa ne dea scris care este defectiunea masinii, si inainte de a schimba piesa sa ne dam acordul. Tot scris, ca sa nu fie discutii.

Si dupa sa ne dea si piesa schimbata.
Honda Civic Sedan ES 1.8 M/T New Red Pearl
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje:3159
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: ATS BANEASA SUCKS

Mesaj de Shadow » Joi Noi 08, 2007 4:00 pm

catalin raoul scrie:Am fost la ats baneasa pt revizia d 45mii km.aveam o singura probl:un scartzait al pedalei d ambreiaj.las masina si in 2 ore ma suna ca trebuie schimbat tot kit-ul d ambreiaj(1200 lei).am zis k.platesc,totul ok si a doua zi probl. reapare.sun la ei ma programez si dupa alte 2 ore mi se spune ca defapt nu era d la ambreaj ci de la volanta,care este desprinsa.doar 2500 lei.d c mi-au schimbat ambreajul atunci? i-au masina nervos si merg la un alt service(al unui prieten).cei d acolo imi spun ca nici vorba d asa ceva.au vrut doar sa imi i-a banii..
Foarte simplu, dai in judecata, du-te cu OPC peste ei de nesimtiti!!!
Daca te hotarasti sa urmezi una din caile de mai sus, te sustin si eu 100%!!!

Si inca ceva, trimite-le celor de la Citroen o scrisoare de nemultumire, in care sa le povestesti absolut tot ce ai patit!!!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Joi Noi 08, 2007 6:22 pm

Si eu am acel scirtiit la pedala de ambreaj. Se manifesta mai ales cind masina este calda si se manifesta pe revenire, pe ultima parte a cursei pedalei.

Asa era si la tine? Eu am 1.6i si deja am schimbat placa de presiune + discul odata pentru ca trermura ca draq' la plecare cind era masina calda (si probabil va incepe sa faca din nou).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
eduardo_didi
Edi Talent
Mesaje:1602
Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de eduardo_didi » Vin Noi 09, 2007 8:13 am

da mai apare si la mine din cand in cand tremuratul la plecare, iar pedala la fel scartaie pe revenire.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
PsH
PasHa
Mesaje:1662
Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
Numar Inmatriculare:B 58 HDI
Localitate:Bucuresti/Galati

Mesaj de PsH » Vin Noi 09, 2007 7:18 pm

mituc scrie:Si eu am acel scirtiit la pedala de ambreaj. Se manifesta mai ales cind masina este calda si se manifesta pe revenire, pe ultima parte a cursei pedalei.

Asa era si la tine? Eu am 1.6i si deja am schimbat placa de presiune + discul odata pentru ca trermura ca draq' la plecare cind era masina calda (si probabil va incepe sa faca din nou).
hai ca meriti o bere.
de 1 luna de zile ma injur ca sunt un prost cu un colac in mana care dupa ce conduce ceva timp nu mai stie sa plece de pe loc cu a 1 a.

da-mi si mie detalii pls.
ms.
Imagine

C4 VTR 1.6 16v Bleu Oriental B 58 HDI - merg cu cioara vopsita doar numarul este de diesel, masina merge cu benzina

Scrie răspuns

Înapoi la “ATS”