Intrebari pentru Mugurel

Atelier mecanica, Livrare vehicule noi, Vanzare piese de schimb, ITP, Atelier Caroserie si Vopsire, Vehicule noi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Ovidiu
El_Rey
Mesaje:542
Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i
Numar Inmatriculare:BXX5EBI
Localitate:BUCURESTI
Contact:
Intrebari pentru Mugurel

Mesaj de Ovidiu » Dum Oct 28, 2007 12:03 pm

salut mugurel,
peste vreo luna vin la tine la revizia de un an
ma poti ajuta tu cu un kit de admisie directa , s cat ar fi?
Imagine

sau daca nu cu toata admisia, macar sa schimb filtrul stock cu unul sport
care sa se potriveasca in locul filtrului stock! pentru 1,6i
merci
AUDI A6 2.0TDI 177cp
VW Polo tossa blue 1.4 85cp
Kia Pro Cee'd negru 1.4 109cp

Imagine

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Dum Oct 28, 2007 4:52 pm

Buna,

Dupa cum poti sa observi din poza postata de tine, evacuarea gazelor din carter se face direct pe clapeta de acceleratie, ceea ce va duce direct la inlocuirea repetata a acesteia.

Noi pe C2 R2 folosim un vas suplimentar pentru acest sistem protejand astfel clapeta de acceleratie, care si asa este prea sensibila.
Sistemul de carbon pe care il luam de la Citroen Sport este 519 euro +TVA fara filtrul de aer. un filtru de aer furnizat de Citroen Sport (versiune macadam sau asfalt) este KN si costa 22 euro+TVA.
vezi http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/A04 ... et2007.pdf
cod admisie 0A2606250A si 0A2606439A pt filtru.

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Dum Oct 28, 2007 5:01 pm

Uite si cum arata:

Imagine


Diferenta este ca se schimba in 10 secunde filtrul.... :wink:

Avatar utilizator
Ovidiu
El_Rey
Mesaje:542
Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i
Numar Inmatriculare:BXX5EBI
Localitate:BUCURESTI
Contact:

Mesaj de Ovidiu » Dum Oct 28, 2007 6:44 pm

mi se pare cam mult tot kitul de admisie! ala la care ma uitam era vreo 200 eur cu tot cu tva ,dar vad ca are "efecte"adverse!!
am varianta sa schimb doar filtrul de aer cu ala sport KN? Curatarea si intretinerea se face cu ungere cu ulei?
AUDI A6 2.0TDI 177cp
VW Polo tossa blue 1.4 85cp
Kia Pro Cee'd negru 1.4 109cp

Imagine

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Lun Oct 29, 2007 10:44 am

cred ca exista, doar ca noi nu vindem asa ceva.
oricum, este mai bine sa pastrezi tubulatura de admisie originala pentru parametrii (siguri) ai masinii.
spalarea filtrului se face cu un spray pe care ti-l da impreuna cu filtrul, spalare pe care ti-as recomanda-o la max 5000km.

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Lun Oct 29, 2007 1:39 pm

si adaug si eu.... pe timpul verii la 5000km, pe timpul iernii poti mult mai rar, afara fiind destul de rece.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Noi 05, 2007 5:14 pm

mugurel scrie:Noi pe C2 R2 folosim un vas suplimentar pentru acest sistem protejand astfel clapeta de acceleratie, care si asa este prea sensibila.
Motorul de pe C2R2 e tot de 1.6, insa cel original de pe c2 vts are 125CP insa cuplu mai mic. Probabil cam toata treaba e din ECU + inca ceva minuscul (poate pistoane dintr-un material usor mai rezistent, sau nici macar).

Se poate modifica un C4 1.6i intr-un service autorizat Citroen cu toate piesele ce se pun pe R2?
Daca da atunci s-a mai facut asa ceva, se stiu ceva parametri de functionare, fiabilitate, curbe de cuplu, putere, etc etc?
++cam cit costa kitul pentru motor (axe, poate cilindri, ECU, racire, etc), inlocuirea transmisiei cu una pe lant (banuiesc ca R2 are pe lant, nu mai are curea), ambreaj (tot kitul, cu volanta cu tot), etc? Nu ma intereseaza tot kitul cu rollbar, extinctoare, rezervor si alte minuni, suspensiile si frinele si altele care pot/vor veni separat, etc.

Daca prima pornire este sa va uitati strimb si sa rideti la citirea intrebarii ce pot sa va mai spun este ca intreb cit se poate de serios.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Lun Noi 05, 2007 7:22 pm

Eu nu rad deloc si chiar mi-ar placea sa o facem.
Din pacate nu e chiar cum spui tu. Trebuie inlocuit blocul motor(ce faci cu RAR-ul?) chiulasa, evacuarea, calculatorul de injectie care nu mai transmite informatiile in retea(adica turatie, consum, etc) volanta ambreiaj pistoane biele echilibrat vilbrochen. Etc
Acum tine-te bine: durata de viata este de 2500km!
Si se mentine cureaua de distributie.
Sa mai vorbesc de preturi?

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Lun Noi 05, 2007 8:40 pm

Mugurel, tu imi vrei sa spui ca nu se poate 'prepara' un c4 pentru curse? Daca schimbi tot ce este necesar, nu discut de costuri evident, vrei sa imi spui ca nu pot sa ajung la 250cp cu el? Inca o data, nu discut de preturi pentru ca stiu ce inseamna si ma bine ma duc in germa si imi iau un nissan 350z si am terminat treaba :wink:
M-am referit la cei 2500 de km spusi de tine
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
newt
CPatratzel
Mesaje:685
Membru din:Lun Feb 19, 2007 11:12 am
Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de newt » Lun Noi 05, 2007 9:00 pm

Mugurel, pot sa le dau cotatia pe care mi-ai dat-o pentru motorul de pe c2r2? Sau nu vrei sa-i descurajezi?
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Noi 05, 2007 9:56 pm

Mda, totul suna bine, inclusiv treaba cu RAR-ul. Insa durata de viata e prea mica si e cumva de inteles pentru ca e pachet de competitie, nu de strada... :(
Deci o alternativa ar ramine tot turbo, cu o investitie de vreo 6-10k EUR doar in motor (fara suspensii si frine) poti ajunge la 190 (pentru 6k) - 320CP (pentru 10-11k EUR) si o durata de viata de aproximativ 50k km dupa care trebuie resegmentata (cel putin).
Eu speram ca daca va ramine natural aspirat cum e el si se mai si monteaza minuni gindite pentru performanta atunci va ramine intreg mai mult. Dar una e performanta pura si cursele si alta e fiabilitatea pe care ti-o doresti de la o masina de strada... :( Pentru ca, da, eu voiam sa aplic schimbarile unei masini care sa circule in continuare pe strada.

Ok, sorry pentru offtopic, insa am primit inca un set de lamuriri! Thanks!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Mar Noi 06, 2007 8:25 am

silvius scrie:Mugurel, tu imi vrei sa spui ca nu se poate 'prepara' un c4 pentru curse? Daca schimbi tot ce este necesar, nu discut de costuri evident, vrei sa imi spui ca nu pot sa ajung la 250cp cu el? Inca o data, nu discut de preturi pentru ca stiu ce inseamna si ma bine ma duc in germa si imi iau un nissan 350z si am terminat treaba :wink:
M-am referit la cei 2500 de km spusi de tine
Pentru a face un C4 de curse din cadrul unei federatii, nu, pentru ca nu are omologare decat in WRC. Un C4WRC costa 750000euro k sa iei startul. K sa termini insa mai costa inca pe atat!
K sa ii umfli motorul nu e problema. Si daca iti iei Nissan 350 tot nu iei startul la un raliu.
Newt, poti sa dai costurile fara probleme.

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mar Noi 06, 2007 9:30 am

Mugurel, eu nu vb de raliu, acolo cum bine ai spus ai nevoie de omologari, astia verifica toate alea si inainte de cursa (am avut ocazia sa vad toate astea)
Pentru raliu, pe langa masina iti mai trebe si o echipa si tot asa.
Eu unul ziceam sa aduci un c4 la mai multi cai hardware :)
Vezi ca ti-am lasat un PM
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje:780
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Mar Noi 06, 2007 10:22 am

Am vazut PM-ul dar, din pacate, nu am inca niste raspunsuri concrete de la cei care se ocupa cu imaginile dorite.
Ne ocupam :!:

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de Mihay » Joi Dec 27, 2007 7:41 pm

mugurel munca ta da roade. s`a indragostit de masina mea un coleg si vrea si el .stii cumva daca in ianuarie mai aduci vreuna alba ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Pro Motor Râmnicu Vâlcea”