Intrebari pentru Mugurel
- Ovidiu
- El_Rey
- Mesaje:542
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
- Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i - Numar Inmatriculare:BXX5EBI
- Localitate:BUCURESTI
- Contact:
salut mugurel,
peste vreo luna vin la tine la revizia de un an
ma poti ajuta tu cu un kit de admisie directa , s cat ar fi?
sau daca nu cu toata admisia, macar sa schimb filtrul stock cu unul sport
care sa se potriveasca in locul filtrului stock! pentru 1,6i
merci
peste vreo luna vin la tine la revizia de un an
ma poti ajuta tu cu un kit de admisie directa , s cat ar fi?
sau daca nu cu toata admisia, macar sa schimb filtrul stock cu unul sport
care sa se potriveasca in locul filtrului stock! pentru 1,6i
merci
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Buna,
Dupa cum poti sa observi din poza postata de tine, evacuarea gazelor din carter se face direct pe clapeta de acceleratie, ceea ce va duce direct la inlocuirea repetata a acesteia.
Noi pe C2 R2 folosim un vas suplimentar pentru acest sistem protejand astfel clapeta de acceleratie, care si asa este prea sensibila.
Sistemul de carbon pe care il luam de la Citroen Sport este 519 euro +TVA fara filtrul de aer. un filtru de aer furnizat de Citroen Sport (versiune macadam sau asfalt) este KN si costa 22 euro+TVA.
vezi http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/A04 ... et2007.pdf
cod admisie 0A2606250A si 0A2606439A pt filtru.
Dupa cum poti sa observi din poza postata de tine, evacuarea gazelor din carter se face direct pe clapeta de acceleratie, ceea ce va duce direct la inlocuirea repetata a acesteia.
Noi pe C2 R2 folosim un vas suplimentar pentru acest sistem protejand astfel clapeta de acceleratie, care si asa este prea sensibila.
Sistemul de carbon pe care il luam de la Citroen Sport este 519 euro +TVA fara filtrul de aer. un filtru de aer furnizat de Citroen Sport (versiune macadam sau asfalt) este KN si costa 22 euro+TVA.
vezi http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/A04 ... et2007.pdf
cod admisie 0A2606250A si 0A2606439A pt filtru.
- Ovidiu
- El_Rey
- Mesaje:542
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
- Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i - Numar Inmatriculare:BXX5EBI
- Localitate:BUCURESTI
- Contact:
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Motorul de pe C2R2 e tot de 1.6, insa cel original de pe c2 vts are 125CP insa cuplu mai mic. Probabil cam toata treaba e din ECU + inca ceva minuscul (poate pistoane dintr-un material usor mai rezistent, sau nici macar).mugurel scrie:Noi pe C2 R2 folosim un vas suplimentar pentru acest sistem protejand astfel clapeta de acceleratie, care si asa este prea sensibila.
Se poate modifica un C4 1.6i intr-un service autorizat Citroen cu toate piesele ce se pun pe R2?
Daca da atunci s-a mai facut asa ceva, se stiu ceva parametri de functionare, fiabilitate, curbe de cuplu, putere, etc etc?
++cam cit costa kitul pentru motor (axe, poate cilindri, ECU, racire, etc), inlocuirea transmisiei cu una pe lant (banuiesc ca R2 are pe lant, nu mai are curea), ambreaj (tot kitul, cu volanta cu tot), etc? Nu ma intereseaza tot kitul cu rollbar, extinctoare, rezervor si alte minuni, suspensiile si frinele si altele care pot/vor veni separat, etc.
Daca prima pornire este sa va uitati strimb si sa rideti la citirea intrebarii ce pot sa va mai spun este ca intreb cit se poate de serios.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Eu nu rad deloc si chiar mi-ar placea sa o facem.
Din pacate nu e chiar cum spui tu. Trebuie inlocuit blocul motor(ce faci cu RAR-ul?) chiulasa, evacuarea, calculatorul de injectie care nu mai transmite informatiile in retea(adica turatie, consum, etc) volanta ambreiaj pistoane biele echilibrat vilbrochen. Etc
Acum tine-te bine: durata de viata este de 2500km!
Si se mentine cureaua de distributie.
Sa mai vorbesc de preturi?
Din pacate nu e chiar cum spui tu. Trebuie inlocuit blocul motor(ce faci cu RAR-ul?) chiulasa, evacuarea, calculatorul de injectie care nu mai transmite informatiile in retea(adica turatie, consum, etc) volanta ambreiaj pistoane biele echilibrat vilbrochen. Etc
Acum tine-te bine: durata de viata este de 2500km!
Si se mentine cureaua de distributie.
Sa mai vorbesc de preturi?
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
Mugurel, tu imi vrei sa spui ca nu se poate 'prepara' un c4 pentru curse? Daca schimbi tot ce este necesar, nu discut de costuri evident, vrei sa imi spui ca nu pot sa ajung la 250cp cu el? Inca o data, nu discut de preturi pentru ca stiu ce inseamna si ma bine ma duc in germa si imi iau un nissan 350z si am terminat treaba
M-am referit la cei 2500 de km spusi de tine
M-am referit la cei 2500 de km spusi de tine
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
- newt
- CPatratzel
- Mesaje:685
- Membru din:Lun Feb 19, 2007 11:12 am
- Marca si model masina:Mercedes-Benz CLA 250 4matic
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Mugurel, pot sa le dau cotatia pe care mi-ai dat-o pentru motorul de pe c2r2? Sau nu vrei sa-i descurajezi?
Jupiter Red CLA 250 4matic | AMG Sport | AMG Exclusive | Night | ILS | Command Online | RVC | Sunroof | Harman/Kardon
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06
Ex: Golf V alb, 1.9TDI 105CP M6 Comfortline, ESP, clima bi-zona, cotiera
Ex: C4 coupe luciferos 1.6i 16v 110cp, VTR + clima bi-zona, monograme, sticker, '06
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Mda, totul suna bine, inclusiv treaba cu RAR-ul. Insa durata de viata e prea mica si e cumva de inteles pentru ca e pachet de competitie, nu de strada...
Deci o alternativa ar ramine tot turbo, cu o investitie de vreo 6-10k EUR doar in motor (fara suspensii si frine) poti ajunge la 190 (pentru 6k) - 320CP (pentru 10-11k EUR) si o durata de viata de aproximativ 50k km dupa care trebuie resegmentata (cel putin).
Eu speram ca daca va ramine natural aspirat cum e el si se mai si monteaza minuni gindite pentru performanta atunci va ramine intreg mai mult. Dar una e performanta pura si cursele si alta e fiabilitatea pe care ti-o doresti de la o masina de strada... Pentru ca, da, eu voiam sa aplic schimbarile unei masini care sa circule in continuare pe strada.
Ok, sorry pentru offtopic, insa am primit inca un set de lamuriri! Thanks!
Deci o alternativa ar ramine tot turbo, cu o investitie de vreo 6-10k EUR doar in motor (fara suspensii si frine) poti ajunge la 190 (pentru 6k) - 320CP (pentru 10-11k EUR) si o durata de viata de aproximativ 50k km dupa care trebuie resegmentata (cel putin).
Eu speram ca daca va ramine natural aspirat cum e el si se mai si monteaza minuni gindite pentru performanta atunci va ramine intreg mai mult. Dar una e performanta pura si cursele si alta e fiabilitatea pe care ti-o doresti de la o masina de strada... Pentru ca, da, eu voiam sa aplic schimbarile unei masini care sa circule in continuare pe strada.
Ok, sorry pentru offtopic, insa am primit inca un set de lamuriri! Thanks!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Pentru a face un C4 de curse din cadrul unei federatii, nu, pentru ca nu are omologare decat in WRC. Un C4WRC costa 750000euro k sa iei startul. K sa termini insa mai costa inca pe atat!silvius scrie:Mugurel, tu imi vrei sa spui ca nu se poate 'prepara' un c4 pentru curse? Daca schimbi tot ce este necesar, nu discut de costuri evident, vrei sa imi spui ca nu pot sa ajung la 250cp cu el? Inca o data, nu discut de preturi pentru ca stiu ce inseamna si ma bine ma duc in germa si imi iau un nissan 350z si am terminat treaba
M-am referit la cei 2500 de km spusi de tine
K sa ii umfli motorul nu e problema. Si daca iti iei Nissan 350 tot nu iei startul la un raliu.
Newt, poti sa dai costurile fara probleme.
- silvius
- Mesaje:2430
- Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
- Numar Inmatriculare:B08BBK
- Localitate:Bucuresti / Varna
- Contact:
Mugurel, eu nu vb de raliu, acolo cum bine ai spus ai nevoie de omologari, astia verifica toate alea si inainte de cursa (am avut ocazia sa vad toate astea)
Pentru raliu, pe langa masina iti mai trebe si o echipa si tot asa.
Eu unul ziceam sa aduci un c4 la mai multi cai hardware
Vezi ca ti-am lasat un PM
Pentru raliu, pe langa masina iti mai trebe si o echipa si tot asa.
Eu unul ziceam sa aduci un c4 la mai multi cai hardware
Vezi ca ti-am lasat un PM
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti