Sezonul WRC 2009
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
azi a fost shacke-downul de la Raliul Finlandei . Timpii obtinuti sunt :
1. LOEB. Citroen C4 WRC. 2:02.2
2. P. SOLBERG. Citroen Xsara WRC. 2:02.6
3. SORDO. Citroen C4 WRC. 2:03.3
4. ÖSTBERG. Subaru Impreza WRC. 2:03.4
=5. H. SOLBERG. Ford Focus RS WRC 08. 2:03.7
=5. HIRVONEN. Ford Focus RS WRC 08. 2:03.7
7. WILSON. Ford Focus RS WRC 08. 2:03.9
8. LATVALA. Ford Focus RS WRC 08. 2:04.1
9. NOVIKOV. Citroen C4 WRC. 2:04.5
10. KETOMAA. Subaru Impreza WRC. 2:05.2
11. OGIER. Citroen C4 WRC. 2:05.7
12. RANTANEN. Ford Focus RS WRC 08. 2:06.0
13. VILLAGRA. Ford Focus RS WRC 08. 2:06.4
14. RAUTENBACH. Citroen C4 WRC. 2:07.2
15. AL QASSIMI. Ford Focus RS WRC 08. 2:08.1
Sebastien Loeb este doar al 4 -lea pilon non-scandinav care castiga raliul(2008) , din 1951 si pana in prezent . Sper ca si anul asta s-o faca si sa-i bata pe cei de la Ford da rau de tot
1. LOEB. Citroen C4 WRC. 2:02.2
2. P. SOLBERG. Citroen Xsara WRC. 2:02.6
3. SORDO. Citroen C4 WRC. 2:03.3
4. ÖSTBERG. Subaru Impreza WRC. 2:03.4
=5. H. SOLBERG. Ford Focus RS WRC 08. 2:03.7
=5. HIRVONEN. Ford Focus RS WRC 08. 2:03.7
7. WILSON. Ford Focus RS WRC 08. 2:03.9
8. LATVALA. Ford Focus RS WRC 08. 2:04.1
9. NOVIKOV. Citroen C4 WRC. 2:04.5
10. KETOMAA. Subaru Impreza WRC. 2:05.2
11. OGIER. Citroen C4 WRC. 2:05.7
12. RANTANEN. Ford Focus RS WRC 08. 2:06.0
13. VILLAGRA. Ford Focus RS WRC 08. 2:06.4
14. RAUTENBACH. Citroen C4 WRC. 2:07.2
15. AL QASSIMI. Ford Focus RS WRC 08. 2:08.1
Sebastien Loeb este doar al 4 -lea pilon non-scandinav care castiga raliul(2008) , din 1951 si pana in prezent . Sper ca si anul asta s-o faca si sa-i bata pe cei de la Ford da rau de tot
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
La jumatatea primei zile a Raliului Finlandei, după 5 probe speciale, in fruntea clasamentului se afla liderul campionatului Mikko Hirvonen.
Raliul Finlandei 2009 a debutat joi seara (30 iulie) cu celebra Superspeciala Killeri, in prezenta unui public extrem de numeros si entuziast. Cel mai bun timp a purtat semnatura lui Sebastien Loeb care a reusit, in duelul direct cu Mikko Hirvonen, sa fie mai rapid decat acesta cu 9 zecimi de secunda. Finlandezul de la Ford a incheiat ziua pe locul 3 in spatele cu Dani Sordo, spaniolul fiind mai lent cu numai 1 zecime de secunda decat coechipierul sau de la Citroen.
Dupa incalzirea de joi seara, astazi, vineri 31 iulie, prima jumatate a zilei a avut in program 4 probe de clasament.
Mikko Hirvonen (Ford Focus RS WRC), care implineste astazi 29 de ani, a preluat sefia clasamentului dupa ce a castigat primele 2 probe ale zilei, avansul sau fiind de 7.1 secunde in fata lui Sebastien Loeb (Citroen C4 WRC). Alsacianul a modificat setup-ul masinii sale dupa proba a treia, schimbarea materializandu-se in doua schrach-uri pe probele 4 si 5, el reusind sa ajunga in service-ul de la jumatatea zilei cu un handicap de numai 3.6 secunde fata de Hirvonen, dupa ce la finalul probei 3 retrograda-se pe locul 4. Pozitia a treia la jumatatea zilei este ocupata de Dani Sordo (Citroen C4 WRC)(+11.6 s).
Coechipierul lui Hirvonen, Jari-Matti Latvala (Ford Focus RS WRC) a avut un ritm mediu, dupa cascada de gafe din etapele precedente, finlandezul dorindu-si un pare a urcat in pozicurs bun si o clasare in puncte. Latvala ocupa locul 4 la jumateta zilei fiind separat de 15.5 secunde de prima pozitie si de numai 3.9 secunde de pozitia a treia.
Locul 5 este ocupat de pilotul Adapta Subaru, Mads Ostberg in timp ce pe 6 se afla pilotul Munchi’s, Matti Rantanen (Ford Focus RS WRC) la 2.9 s in fata pilotul Stobart, Henning Solberg (Ford Focus RS WRC).
Petter Solberg (Citroen Xsara WRC) care a urcat in pozitia secunda dupa a treia speciala, la 7.1 secunde de Hirvonen a iesit in decor pe proba urmatoare. Norvegianul a revenit pe drum insa cu doua pene de cauciuc si caroseria avariata a fost nevoit sa se retraga. Acelasi lucru la facut si Evgeny Novikov (Citroen C4 WRC) dupa iesirea in decor din speciala secunda. Rusul a reusit sa ia startul pe PS 3 insa dupa doi kilometri a trebuit sa se opreasca. Ajuns in service Novikov a confirmat ca va relua cursa sambata, el punand iesirea in decor pe seama notitelor incorecte.
In a doua parte a zilei urmeaza o noua parcurgere a buclei de dimineata, ziua urmand sa se incheie dupa un nou show pe Superspeciala Killeri.
Raliul Finlandei 2009 a debutat joi seara (30 iulie) cu celebra Superspeciala Killeri, in prezenta unui public extrem de numeros si entuziast. Cel mai bun timp a purtat semnatura lui Sebastien Loeb care a reusit, in duelul direct cu Mikko Hirvonen, sa fie mai rapid decat acesta cu 9 zecimi de secunda. Finlandezul de la Ford a incheiat ziua pe locul 3 in spatele cu Dani Sordo, spaniolul fiind mai lent cu numai 1 zecime de secunda decat coechipierul sau de la Citroen.
Dupa incalzirea de joi seara, astazi, vineri 31 iulie, prima jumatate a zilei a avut in program 4 probe de clasament.
Mikko Hirvonen (Ford Focus RS WRC), care implineste astazi 29 de ani, a preluat sefia clasamentului dupa ce a castigat primele 2 probe ale zilei, avansul sau fiind de 7.1 secunde in fata lui Sebastien Loeb (Citroen C4 WRC). Alsacianul a modificat setup-ul masinii sale dupa proba a treia, schimbarea materializandu-se in doua schrach-uri pe probele 4 si 5, el reusind sa ajunga in service-ul de la jumatatea zilei cu un handicap de numai 3.6 secunde fata de Hirvonen, dupa ce la finalul probei 3 retrograda-se pe locul 4. Pozitia a treia la jumatatea zilei este ocupata de Dani Sordo (Citroen C4 WRC)(+11.6 s).
Coechipierul lui Hirvonen, Jari-Matti Latvala (Ford Focus RS WRC) a avut un ritm mediu, dupa cascada de gafe din etapele precedente, finlandezul dorindu-si un pare a urcat in pozicurs bun si o clasare in puncte. Latvala ocupa locul 4 la jumateta zilei fiind separat de 15.5 secunde de prima pozitie si de numai 3.9 secunde de pozitia a treia.
Locul 5 este ocupat de pilotul Adapta Subaru, Mads Ostberg in timp ce pe 6 se afla pilotul Munchi’s, Matti Rantanen (Ford Focus RS WRC) la 2.9 s in fata pilotul Stobart, Henning Solberg (Ford Focus RS WRC).
Petter Solberg (Citroen Xsara WRC) care a urcat in pozitia secunda dupa a treia speciala, la 7.1 secunde de Hirvonen a iesit in decor pe proba urmatoare. Norvegianul a revenit pe drum insa cu doua pene de cauciuc si caroseria avariata a fost nevoit sa se retraga. Acelasi lucru la facut si Evgeny Novikov (Citroen C4 WRC) dupa iesirea in decor din speciala secunda. Rusul a reusit sa ia startul pe PS 3 insa dupa doi kilometri a trebuit sa se opreasca. Ajuns in service Novikov a confirmat ca va relua cursa sambata, el punand iesirea in decor pe seama notitelor incorecte.
In a doua parte a zilei urmeaza o noua parcurgere a buclei de dimineata, ziua urmand sa se incheie dupa un nou show pe Superspeciala Killeri.
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
Situatia a ramas ne schimbata in ceea ce priveste primele patru pozitii in Raliul Finlandei dupa a noua proba speciala.
Mikko Hirvonen (FIN) / Jarmo Lehtinen - Ford Focus RS WRC
Mikko Hirvonen (FIN) / Jarmo Lehtinen - Ford Focus RS WRC
Mikko Hirvonen ramane la conducere, avansul sau in fata lui Loeb crescand cu numai 4 zecimi, de la 3.6 la 4 secunde. Pe locurile 3 si 4 se afla “locotenentii” celor doi lideri, Dani Sordo crescandu-si la randul sau avansul in fata lui Latvala la 9.2 secunde.
Confruntat cu probleme de suspensie, Mads Ostberg a retrogradat pe 7, permitandu-le lui Matti Rantanen si Henning Solberg sa urce o pozitie. Pe ultima pozitie in Top 8 a urcat finlandezul Jari Ketomaa (Subaru Impreza WRC)
Mikko Hirvonen (FIN) / Jarmo Lehtinen - Ford Focus RS WRC
Mikko Hirvonen (FIN) / Jarmo Lehtinen - Ford Focus RS WRC
Mikko Hirvonen ramane la conducere, avansul sau in fata lui Loeb crescand cu numai 4 zecimi, de la 3.6 la 4 secunde. Pe locurile 3 si 4 se afla “locotenentii” celor doi lideri, Dani Sordo crescandu-si la randul sau avansul in fata lui Latvala la 9.2 secunde.
Confruntat cu probleme de suspensie, Mads Ostberg a retrogradat pe 7, permitandu-le lui Matti Rantanen si Henning Solberg sa urce o pozitie. Pe ultima pozitie in Top 8 a urcat finlandezul Jari Ketomaa (Subaru Impreza WRC)
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
Seb si-a continuat incercarile de a tine pasul cu Hirvonen si in a doua bucla a zilei, insa aproape de finalul PS15 francezul a avut o pana. El a explicat: "Intr-un ac de par era o groapa pe drum si am lovit roata dreapta fata, iar cauciucul cred ca a iesit de pe janta".
"Lupta s-a incheiat" a mai spus francezul. "Mikko e prea rapid si nu a facut nici o greseala, iar acum incercam doar sa terminam".
Hirvonen a spus ca si el a redus ritmul, dupa problemele lui Loeb: "Pentru noi lucrurile arata bine pentru moment. Am incetinit un pic pentru a nu face pana pe sectiunile cu pietre".
Jari-Matti Latvala urca pe pozitia a treia, dupa ce l-a depasit pe Dani Sordo pe proba a 16-a, iar Matti Rantanen isi mentine pozitia a cincea.
Pozitiile 6 si 7 sunt detinute de Mads Ostberg si Sebastien Ogier, in timp ce ultimul loc in puncte se afla in posesia lui Jari Ketomaa, care impresioneaza la prima cursa cu un WRC, el aflandu-se la comenzile unui Subaru Impreza specificatie 2007.
Clasament dupa PS16:
1. Mikko Hirvonen Ford 2h01m29.8s
2. Sebastien Loeb Citroen + 28.0s
3. Jari-Matti Latvala Ford + 1m08.8s
4. Dani Sordo Citroen + 1m10.2s
5. Matti Rantanen Ford + 3m31.4s
6. Mads Ostberg Subaru + 4m13.0s
7. Sebastien Ogier Citroen + 4m15.1s
8. Jari Ketomaa Subaru + 4m30.1s
9. Matthew Wilson Ford + 5m12.4s
10. Conrad Rautenbach Citroen + 7m35.9s
Declaratia o fi vreo tactica??
"Lupta s-a incheiat" a mai spus francezul. "Mikko e prea rapid si nu a facut nici o greseala, iar acum incercam doar sa terminam".
Hirvonen a spus ca si el a redus ritmul, dupa problemele lui Loeb: "Pentru noi lucrurile arata bine pentru moment. Am incetinit un pic pentru a nu face pana pe sectiunile cu pietre".
Jari-Matti Latvala urca pe pozitia a treia, dupa ce l-a depasit pe Dani Sordo pe proba a 16-a, iar Matti Rantanen isi mentine pozitia a cincea.
Pozitiile 6 si 7 sunt detinute de Mads Ostberg si Sebastien Ogier, in timp ce ultimul loc in puncte se afla in posesia lui Jari Ketomaa, care impresioneaza la prima cursa cu un WRC, el aflandu-se la comenzile unui Subaru Impreza specificatie 2007.
Clasament dupa PS16:
1. Mikko Hirvonen Ford 2h01m29.8s
2. Sebastien Loeb Citroen + 28.0s
3. Jari-Matti Latvala Ford + 1m08.8s
4. Dani Sordo Citroen + 1m10.2s
5. Matti Rantanen Ford + 3m31.4s
6. Mads Ostberg Subaru + 4m13.0s
7. Sebastien Ogier Citroen + 4m15.1s
8. Jari Ketomaa Subaru + 4m30.1s
9. Matthew Wilson Ford + 5m12.4s
10. Conrad Rautenbach Citroen + 7m35.9s
Declaratia o fi vreo tactica??
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
Nu cred, 30s de recuperat intr-o zi mi se pare imposibil, cred ca etapa asta se multumeste cu locul 2.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
Citroen si Ford au confirmat in cadrul raliului Finlandei participarea pana la sfarsitul anului 2011 in WRC o veste f buna pt fani sa speram ca se vor implica din nou si cei de la subaru si mitsu
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
da ai comunicatul oficial pe pagina anterioara a acestui topic
cat despre cei 2 din tara ochilor oblici ...ma abtin . cred ca s-au saturat sa tot ia bataie subaru wrc exista si acum , vezi clasamentele. este o echipa privata dar masinile sunt facute de Prodrive -Subaru cat despre Mitsu...EVO X inca nu este la fel de fiabil ca modelele anterioare
cat despre cei 2 din tara ochilor oblici ...ma abtin . cred ca s-au saturat sa tot ia bataie subaru wrc exista si acum , vezi clasamentele. este o echipa privata dar masinile sunt facute de Prodrive -Subaru cat despre Mitsu...EVO X inca nu este la fel de fiabil ca modelele anterioare
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
da asa e mihai n-am vazut am vazut ca e subaru privat da ceva din partea constructorilor ziceam
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
pai e privat ca echipa si buget, dar este produsa de Prodrive care e "fabrica" Subaru si tot nu da rezultate
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A_3HGXpVgGk[/youtube]
daca a mai fost pus imi cer scuze, e de la Raliul Finlandei si apartine pilotului CJT Novikov
daca a mai fost pus imi cer scuze, e de la Raliul Finlandei si apartine pilotului CJT Novikov
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
- se apropie Raliul Australiei, Loeb de 4 etape nu a mai obtinut o victorie, lucru ce nu s-a mai intamplat din 2004
- o lupta de "culise" se poarta in cooptarea lui Peter Solberg, actualmente pilot privat pe Citroen Xsara WRC, in echipele Ford si Citroen pentru ultimele 2 etape, pentru a "face jocurile" in clasamentul pilotilor. Se pare ca acesta nu e tocmai incantat de un contract pe 2 etape si spera la 1 an intreg ptr 2010 . Deocamdata a facut niste teste cu C4 Wrc
- o lupta de "culise" se poarta in cooptarea lui Peter Solberg, actualmente pilot privat pe Citroen Xsara WRC, in echipele Ford si Citroen pentru ultimele 2 etape, pentru a "face jocurile" in clasamentul pilotilor. Se pare ca acesta nu e tocmai incantat de un contract pe 2 etape si spera la 1 an intreg ptr 2010 . Deocamdata a facut niste teste cu C4 Wrc
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
Mi-as dori sa aiba si Solberg o masina de top chiar daca e Ford sau Citroen si ar fi frumos pe tot sezonul 2010, dar nu stiu cat va putea sa respecte ordinele de echipa daca acestea se vor impune, daca va fi in postura sa fie pe primul loc in vreun raliu si va primi ordine sa il lase pe Mikko sau Leob nu cred ca va asculta totusi e un fost campion mondial nu vb de Sordo sau de Latvala care nu au probleme cu aceste ordine de echipa. Oricum si 2 etape cu masina de top ar fi frumos vom vedea.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
Vesti bune si proaste, depinde cum le privesti .
Citroen anuleaza proiectul Super 2000
Seful echipei Citroen, Olivier Quesnel, a confirmat in Australia ca proiectul Citroen Super 2000 a fost anulat saptamana trecuta. “Am aflat ca FIA a anulat cerinta de regulament prin care viitoarea generatie de world rally car sa fie bazata pe un design de Super 2000. Experienta cu proiectul Peugeot 207 S2000 ne-a dovedit ca am avea probleme daca am incerca sa comercializam Citroen Super 2000. Am construit pana acum 75 modele Peugeot din care 30 sunt inca nevandute. Cand am aflat ca Ford planuieste sa comercializeze Fiesta S2000 am stiut ce avem de facut. In acelasi timp, pentru ca viitoarele modele Super 2000 trebuie sa aiba motor 1,6 turbo inseamna ca modelul 2 litri atmospheric va avea o viata de doar un an”.
Quesnel a mai precizat ca planurile de viitor ale lui Citroen depind acum de recomandarile facute de comisia tehnica in 9 septembrie, cu privire la ce motor va echipa viitoarele world rally car. “Pana in acest moment, stim ca nici un model Super 2000 nu poate fi omologat de la 1 ianuarie 2011 daca nu este echipat cu motor 1,6 Turbo. Ceea ce nu este specificat inca este daca motorul trebuie sa fie unul derivat din productie sau se poate utiliza varianta speciala World Engine. Munca noastra s-a oprit pana ce acest aspect se clarifica. Tot ce pot sa spun este ca daca va trebui folosit un model derivat din productie, nu vom folosi motorul utilizat la modelul Peugeot 27 RC Rally Group R3T. De asemenea pot sa spun ca viitorul nostru world rally car va fi bazat pe modelul DS3”.
Deasemeni astazi a debutat si etapa de WRC Raliul Australiei.
Startul in Raliul Australiei a fost dat de doua parcurgeri ale superspecialei Tweed, derulata pe strazile orasului Murwillumbah, pilotii din Campionatul Mondial aflandu-se din nou pe asfalt intr-o configuratie a masinilor de macadam, la fel ca in prima zi din Cipru.
Clasament dupa PS2:
1. Sebastien Ogier Citroen 3m35.1s
2. Henning Solberg Ford + 3.5s
3. Sebastien Loeb Citroen + 4.3s
4. Dani Sordo Citroen + 5.0s
5. Jari-Matti Latvala Ford + 5.1s
6. Mikko Hirvonen Ford + 8.1s
7. Matthew Wilson Ford + 13.3s
8. Federico Villagra Ford + 13.5s
9. Khalid Al Qassimi Ford + 16.4s
10. Conrad Rautenbach Citroen + 19.8s
Citroen anuleaza proiectul Super 2000
Seful echipei Citroen, Olivier Quesnel, a confirmat in Australia ca proiectul Citroen Super 2000 a fost anulat saptamana trecuta. “Am aflat ca FIA a anulat cerinta de regulament prin care viitoarea generatie de world rally car sa fie bazata pe un design de Super 2000. Experienta cu proiectul Peugeot 207 S2000 ne-a dovedit ca am avea probleme daca am incerca sa comercializam Citroen Super 2000. Am construit pana acum 75 modele Peugeot din care 30 sunt inca nevandute. Cand am aflat ca Ford planuieste sa comercializeze Fiesta S2000 am stiut ce avem de facut. In acelasi timp, pentru ca viitoarele modele Super 2000 trebuie sa aiba motor 1,6 turbo inseamna ca modelul 2 litri atmospheric va avea o viata de doar un an”.
Quesnel a mai precizat ca planurile de viitor ale lui Citroen depind acum de recomandarile facute de comisia tehnica in 9 septembrie, cu privire la ce motor va echipa viitoarele world rally car. “Pana in acest moment, stim ca nici un model Super 2000 nu poate fi omologat de la 1 ianuarie 2011 daca nu este echipat cu motor 1,6 Turbo. Ceea ce nu este specificat inca este daca motorul trebuie sa fie unul derivat din productie sau se poate utiliza varianta speciala World Engine. Munca noastra s-a oprit pana ce acest aspect se clarifica. Tot ce pot sa spun este ca daca va trebui folosit un model derivat din productie, nu vom folosi motorul utilizat la modelul Peugeot 27 RC Rally Group R3T. De asemenea pot sa spun ca viitorul nostru world rally car va fi bazat pe modelul DS3”.
Deasemeni astazi a debutat si etapa de WRC Raliul Australiei.
Startul in Raliul Australiei a fost dat de doua parcurgeri ale superspecialei Tweed, derulata pe strazile orasului Murwillumbah, pilotii din Campionatul Mondial aflandu-se din nou pe asfalt intr-o configuratie a masinilor de macadam, la fel ca in prima zi din Cipru.
Clasament dupa PS2:
1. Sebastien Ogier Citroen 3m35.1s
2. Henning Solberg Ford + 3.5s
3. Sebastien Loeb Citroen + 4.3s
4. Dani Sordo Citroen + 5.0s
5. Jari-Matti Latvala Ford + 5.1s
6. Mikko Hirvonen Ford + 8.1s
7. Matthew Wilson Ford + 13.3s
8. Federico Villagra Ford + 13.5s
9. Khalid Al Qassimi Ford + 16.4s
10. Conrad Rautenbach Citroen + 19.8s
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Sezonul WRC 2009
mi se pare ciudat cu un ds3 pe wrc....
pare ca nu e facuta pt asa ceva.....mi se pare disproportionat pt un wrc.
exemplu cel mai bun care imi vine in cap este SX4.
pare ca nu e facuta pt asa ceva.....mi se pare disproportionat pt un wrc.
exemplu cel mai bun care imi vine in cap este SX4.
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul WRC 2009
daca ai fi citit comunicatul oficial de lansare de la ds3 ai fi vazut ca toate piesele au fost create si analizate in scopul reducerii greutatii. se auzise inca din faza de concept ca DS3 va inlocui C4 wrc ( vezi photoshopurile cu DS3 GT ) .
da arata ciudat cu ce am fost obisnuiti pana acum si datorita faptului ca FIA vrea sa reduca costurile si sa impuna asa numitul " 1.6 turbo global" . ori probabil acest motor nu va "misca" f eficient un DS4 sau un Focus sau mai stiu eu ce. toti au trecut la buburuze, Ford deja a lansat FIesta asta nou in raliuri in configuratie S2000 , Toyota a lansat chiar acum la Raliul Australiei Auris S 2000 . Ti se pare Fiesta sau Auris mai Wrc decat DS3? Eu zic ca Citroen iar o sa le dea minute pe probe, ei avand C2 S 1600 care nu prea are rival
da arata ciudat cu ce am fost obisnuiti pana acum si datorita faptului ca FIA vrea sa reduca costurile si sa impuna asa numitul " 1.6 turbo global" . ori probabil acest motor nu va "misca" f eficient un DS4 sau un Focus sau mai stiu eu ce. toti au trecut la buburuze, Ford deja a lansat FIesta asta nou in raliuri in configuratie S2000 , Toyota a lansat chiar acum la Raliul Australiei Auris S 2000 . Ti se pare Fiesta sau Auris mai Wrc decat DS3? Eu zic ca Citroen iar o sa le dea minute pe probe, ei avand C2 S 1600 care nu prea are rival