Ogier a semnat cu Citroen pana la urma, erau zvonuri ca se duce la Ford.
TopGear's Citroen WRC Top 10 Jumps
http://www.topgear.com/uk/photos/citroe ... ally-jumps" onclick="window.open(this.href);return false;
Sezonul 2010 WRC
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
Uite ca saptamana asta norocul nu a fost (pe deplin) cu echipa Citroen
http://www.motorsportnews.ro/wrc/latval ... finlandei/" onclick="window.open(this.href);return false;Pilotul echipei Ford, Jari-Matti Latvala reuseste o victorie istorica in Raliul Finlandei, devenind cel mai tanar pilot care se impune pe aceasta etapa din World Rally Championship.
Pilotul in varsta de 25 de ani a preluat conducerea dupa proba speciala 6 si a aparat-o cu succes in ultima zi, in fata atacurilor pilotului echipei Citroen, Sebastien Ogier.
Ogier a terminat pe pozitia doua , la un ecart de 10 secunde fata de timpul leaderului, in timp ce coechipierul acestuia, Sebastien Loeb termina pe pozitia a treia la aproape 16 secunde distanta.
Petter Solberg incheie Raliul Finlandei pe pozitia a 4-a, acesta aflandu-se la doar 4 secunde de timpul francezului.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
boxele la maxim de pe la min 1:30 si ochii pe fordul de uzina in acul de dreapta
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oBSs3Src11Y[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oBSs3Src11Y[/youtube]
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Sezonul 2010 WRC
SHit!! La 3:20, esapamentul la C4-ul ala arata ca un aparat de sudura, zici ca are NOS!!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Sezonul 2010 WRC
Evacuarile alea de la C4 de cit sint? 70 de inch? Suna cel mai gutural dintre toate.
Iar lancer-urile 10 par mai incete decit buburuzaniile alea de c2sau fabia. Si zgomotul ala de la transmisie aproape ca acopera zgomotul facut de motor. Cine ckt e preparatorul oficial pentru lancer-uri 10 mai nou? Ar trebui sa se gindeasca sa le puna si un motor.
Iar lancer-urile 10 par mai incete decit buburuzaniile alea de c2sau fabia. Si zgomotul ala de la transmisie aproape ca acopera zgomotul facut de motor. Cine ckt e preparatorul oficial pentru lancer-uri 10 mai nou? Ar trebui sa se gindeasca sa le puna si un motor.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Sezonul 2010 WRC
vorbind dpvdv LIVE Focusul suna cel mai gutural , Citroen e mai ascuti asa Oricum pe proba le poti auzi de pe la 3 km distanta C2-urile sunt conduse mult mai la limita de regula, pentru ca numai un pilot adevarat poate stoarce tot ce se poate dintr-o masina de curse. Evo-urile sunt in general asa pentru gentelmans driveri ...apesi acceleratia si te-a scos din rahat , pe cand la C2 tre sa te lupti nenica . Nu de putine ori astfel de masini cu tractiune fata si cu 100+ cp mai putini termina in fata "balenelor" la general, fie ca vorbim de WRC sau de CNR . Evo-urile sunt preparate in general il ultima perioada de Ralliart Italia dar cele mai multe de catre diversi preparatori particulari . Ralliart "mama" s-a inchis, dar inca mai omologheaza diferite piese pentru evolutiile masinii . Din 2011 FIA a introdus o noua grupa , R4, care inseamna un kit aplicat actualelor masini de N4 ( EVo, Subaru si mai nou Megane N4 cu tractiune fata ) urmand ca masinile omologate la R4 sa incerce sa se apropie de cele S 2000 . Uff am obosit
- IceRidder
- Uichi Sec
- Mesaje:1111
- Membru din:Joi Noi 27, 2008 11:45 am
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6HDi 92 cai
- Numar Inmatriculare:. . . B 113 RDR
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Sezonul 2010 WRC
ala la 3:20 e fordmituc scrie:SHit!! La 3:20, esapamentul la C4-ul ala arata ca un aparat de sudura, zici ca are NOS!!
Marele Alb - 1.6 HDI 90 CP