Campionatul National de Raliuri
-
- Mesaje:26
- Membru din:Sâm Aug 11, 2007 10:43 am
- Numar Inmatriculare:IS 17 UNI
- Localitate:Iasi
Salutare,
Ma surprinde ca nu am gasit nimic pe forum legat de Campionatul National de Raliuri.
La noi in campionat merg doua C1 si chiar sunt competitivi tipii. Promit sa revin si cu numele lor ca acum nu-mi amintesc si trebuie sa caut.
Ideea e ca si la noi e interesant sa asisti la cateva speciale; e ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. MAi ales pentru cei care masina e mai mult decat un bibelou.
Poate anii viitori o sa avem si un C4 in Campionatul National si atunci am avea de ce sa comentam, dar una peste alta, ar fi interesat sa aflam cine mai asista in Romania la raliuri si ce ne pot impartasi.
Voi ce ziceti?
P.S. Urmatoarea etapa in campionatul national este la Iasi la inceputul lunii octombrie. Daca e cineva interesat sa mearga, poate facem o gasca!
Ma surprinde ca nu am gasit nimic pe forum legat de Campionatul National de Raliuri.
La noi in campionat merg doua C1 si chiar sunt competitivi tipii. Promit sa revin si cu numele lor ca acum nu-mi amintesc si trebuie sa caut.
Ideea e ca si la noi e interesant sa asisti la cateva speciale; e ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. MAi ales pentru cei care masina e mai mult decat un bibelou.
Poate anii viitori o sa avem si un C4 in Campionatul National si atunci am avea de ce sa comentam, dar una peste alta, ar fi interesat sa aflam cine mai asista in Romania la raliuri si ce ne pot impartasi.
Voi ce ziceti?
P.S. Urmatoarea etapa in campionatul national este la Iasi la inceputul lunii octombrie. Daca e cineva interesat sa mearga, poate facem o gasca!
C4 1.6L benzina 110HP 16V aka Black Mother F-er
IS-17-UNI
IS-17-UNI
- onacus
- Mesaje:660
- Membru din:Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
- Localitate:Bucuresti Militauri
- Contact:
Re: Campionarul National de Raliuri
Sunt si 2 C1? Eu stiu de 2 x C2 facute de cei de la ProMotor Rm. Valcea.relu scrie:La noi in campionat merg doua C1 si chiar sunt competitivi tipii.
Honda Civic Sedan ES 1.8 M/T New Red Pearl
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...
Ex C4 Coupe UJ 1.6i Gri Aluminium ...
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
mai e o etapa la Cluj pe 21-22 sept
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:26
- Membru din:Sâm Aug 11, 2007 10:43 am
- Numar Inmatriculare:IS 17 UNI
- Localitate:Iasi
Re: Campionarul National de Raliuri
Ai dreptate! Greseala mea...onacus scrie:Sunt si 2 C1? Eu stiu de 2 x C2 facute de cei de la ProMotor Rm. Valcea.relu scrie:La noi in campionat merg doua C1 si chiar sunt competitivi tipii.
Si etapa de la Iasi e pe 19-20 octombrie (macadam). Pana atunci vine Clujul (macadam) in 21-22 septembrie (intr-adevar)!
Ma bucur sa vad interes in zona asta si sper sa-mi povestiti cum va fi la Cluj ca eu nu o sa pot merge acolo.
Pentru informatii mai la zi din CNR va recomand www.autorally.ro (dar sunt convins ca multi il stiti deja)
C4 1.6L benzina 110HP 16V aka Black Mother F-er
IS-17-UNI
IS-17-UNI
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
Cu o proba inainte de finishul etapei ultime de la Iasi, Dan Gartofn se pare ca nu mai are cum sa rateze titlul de Campion National 2007.
Conjunctura titlului este ajutata si de abandonul principalului sau contracandidat Bogdan Marisca.
Titlul de Campion la Grupa A s-a decis cu o etapa inainte de Iasi, Alex Mitroi fiind campioni la A pe un C2 R2, iar titlul de vicecampion la A va fi tot un C2 R2 , pilot Nistor Duval. Amandoua masinile au fost construite la noi la Pro Motor.
Conjunctura titlului este ajutata si de abandonul principalului sau contracandidat Bogdan Marisca.
Titlul de Campion la Grupa A s-a decis cu o etapa inainte de Iasi, Alex Mitroi fiind campioni la A pe un C2 R2, iar titlul de vicecampion la A va fi tot un C2 R2 , pilot Nistor Duval. Amandoua masinile au fost construite la noi la Pro Motor.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Azi ma intorceam de la Mogosesti si am avut ocazia sa-l salut pe unul dintre cele 2 R2-uri. Multa bafta!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:26
- Membru din:Sâm Aug 11, 2007 10:43 am
- Numar Inmatriculare:IS 17 UNI
- Localitate:Iasi
Ma bucur pentru C2-uri si chiar am admirat evolutia lor in etapele care le-am vazut live anul asta. Astept in continuare un C4 in CNR... Cine stie...
Imi pare rau de Marisca ca nu a fost suficient de matur sa isi conserve avantajul care-l avea inainte de raliul de la Cluj, penultima etapa.
La Iasi pentru Marisca a fost doar loterie. Totusi nuu inteleg de ce a fortat! Avea suficiente puncte avans si poate era mai bine sa forteze pe final in functie de pozitia in clasament decat asa cum a incercat el... sa dea totul de la inceput. A platit scump pentru lipsa de maturitate!
Brago Giri! A fost la inaltime si merita toate laudele pentru titlul care l-a castigat.
Rusine pentru Titi! Nu inteleg ce l-a suparat atat de tare sa nu participe la Iasi. Stiu ca i-am vazut barladenii venind sa-l aplaude la raliuri oriunde in tara. Trebuia sa le ofere ocazia sa o faca si la Iasi - aproape acasa pentru el. Daca avea ceva de imparti cu federatiile, trebuia sa se retraga mai demult! Retragerea lui in ultima etapa de la Iasi nu ar rezolvat nimic. Doar a dezamagit fanii! Pacat, dar poate si performantele scazute din ultimii ani l-au facut sa ia aceasta decizie?
Felicitari pentru organizare la Iasi celor care au fost implicati!
Imi pare rau de Marisca ca nu a fost suficient de matur sa isi conserve avantajul care-l avea inainte de raliul de la Cluj, penultima etapa.
La Iasi pentru Marisca a fost doar loterie. Totusi nuu inteleg de ce a fortat! Avea suficiente puncte avans si poate era mai bine sa forteze pe final in functie de pozitia in clasament decat asa cum a incercat el... sa dea totul de la inceput. A platit scump pentru lipsa de maturitate!
Brago Giri! A fost la inaltime si merita toate laudele pentru titlul care l-a castigat.
Rusine pentru Titi! Nu inteleg ce l-a suparat atat de tare sa nu participe la Iasi. Stiu ca i-am vazut barladenii venind sa-l aplaude la raliuri oriunde in tara. Trebuia sa le ofere ocazia sa o faca si la Iasi - aproape acasa pentru el. Daca avea ceva de imparti cu federatiile, trebuia sa se retraga mai demult! Retragerea lui in ultima etapa de la Iasi nu ar rezolvat nimic. Doar a dezamagit fanii! Pacat, dar poate si performantele scazute din ultimii ani l-au facut sa ia aceasta decizie?
Felicitari pentru organizare la Iasi celor care au fost implicati!
C4 1.6L benzina 110HP 16V aka Black Mother F-er
IS-17-UNI
IS-17-UNI
-
- Mesaje:26
- Membru din:Sâm Aug 11, 2007 10:43 am
- Numar Inmatriculare:IS 17 UNI
- Localitate:Iasi
Sperante sunt sa vedem un Xsara sau un C4 chiar.
Gandeste-te ca in ultima etapa Tempesta a alergat pe un Peugeot 207 S 2000, masina care alearga in IRC si cine stie daca cei de la Peugeot nu se gandesc sa revina si in WRC.
Totul e posibil, bani sa fie si mai multa liniste intre federatii!
Apropo de asta, cred ca cea mai mare pierdere pentru 2007 a fost faptul ca nu a putut participa si Claudiu David. Mie omul asta mi se pare cu mare viitor. Sa speram ca va face fata cu brio in etapele de WRC pe care le mai are de alergat.
Gandeste-te ca in ultima etapa Tempesta a alergat pe un Peugeot 207 S 2000, masina care alearga in IRC si cine stie daca cei de la Peugeot nu se gandesc sa revina si in WRC.
Totul e posibil, bani sa fie si mai multa liniste intre federatii!
Apropo de asta, cred ca cea mai mare pierdere pentru 2007 a fost faptul ca nu a putut participa si Claudiu David. Mie omul asta mi se pare cu mare viitor. Sa speram ca va face fata cu brio in etapele de WRC pe care le mai are de alergat.
C4 1.6L benzina 110HP 16V aka Black Mother F-er
IS-17-UNI
IS-17-UNI
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
dar... au fost vazute si Xsara WRC si C4 WRC la noi! la saloanele auto!
k sa le vedem pe traseu in Romania va fi extrem de dificil. si asta pt k Citroen Sport nu vinde aceste masini. deloc! sub nicio forma! putinii fericiti care au mers/asa ceva le-au inchiriat de la Citroen Sport prin PH Sport.
inca o data felicitari lui Giri. pacat de abandonul lui Bogdan. cred ca anul viitor va fi si mai palpitant.
la anul facem si cupa de promotie Citroen. pe C2. si aici trebuie sa le multumim nilor veniti Citroen Roamania, care inteleg ca implicarea in acest sport aduce un plus de imagine marcii si care in sfarsit, au apreciat si pasiunea depusa pe parcursul anilor pe plaiurile mioritice.
-
- Mesaje:26
- Membru din:Sâm Aug 11, 2007 10:43 am
- Numar Inmatriculare:IS 17 UNI
- Localitate:Iasi
OK, se pare ca in WRC, Claudiu este urmarit de ghinion. Dupa abandoul din a 25-a etapa in raliul Japoniei a terminat pe locul 11. Motivul - defectarea diferentialului spate inteleg. Pacat, putea sa puncteze si astfel isi asigura poate lucul pentru anul viitor in OMV Rally Team.
Mai are o sansa in ultimul raliu al anului si sa speram ca va termina in puncte. Raman la ideea ca omul are tot ce-i trebuie sa ajunga in top.
Locul 7 dupa 2 zile de raliu la grupa N si declaratiile pline de uimire si entuziasm ale celor din echipa sa, certifica acest lucru. Hai Claudiu! Hai si in CNR!
Mai are o sansa in ultimul raliu al anului si sa speram ca va termina in puncte. Raman la ideea ca omul are tot ce-i trebuie sa ajunga in top.
Locul 7 dupa 2 zile de raliu la grupa N si declaratiile pline de uimire si entuziasm ale celor din echipa sa, certifica acest lucru. Hai Claudiu! Hai si in CNR!
C4 1.6L benzina 110HP 16V aka Black Mother F-er
IS-17-UNI
IS-17-UNI
- mugurel
- Mesaje:780
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.
gata!
am terminat al 4-lea C2 R2!
sambata si azi m-am plimbat cu MAX-ul! Fabulos! este clara diferenta dintre R2 si R2 MAX! suspensie,frane si directie. Motorul? tot cam aia e, doar ca are cuplu mai jos si poti sa abordezi cu mai mult curaj anumite viraje. am avut emotii cu terminarea acestei masini, pt k ca nu venisera la timp niste piese, dar ca de obicei, in ultima clipa, am descurcat itzele si contact, motor, si forja.
sper sa dovedim la Resita ca nu ne-am muncit degeaba si ca putem dovedi ca reprezentam cu succes marca Citroen Sport pe meleagurile mioritice!
maine un ultim shakedown si valea la Resita. sper sa vad pe podiumul grupei A 3 C2 R2!
tine-ti pumnii citorenistilor
de la Valcea,
Mugurel
am terminat al 4-lea C2 R2!
sambata si azi m-am plimbat cu MAX-ul! Fabulos! este clara diferenta dintre R2 si R2 MAX! suspensie,frane si directie. Motorul? tot cam aia e, doar ca are cuplu mai jos si poti sa abordezi cu mai mult curaj anumite viraje. am avut emotii cu terminarea acestei masini, pt k ca nu venisera la timp niste piese, dar ca de obicei, in ultima clipa, am descurcat itzele si contact, motor, si forja.
sper sa dovedim la Resita ca nu ne-am muncit degeaba si ca putem dovedi ca reprezentam cu succes marca Citroen Sport pe meleagurile mioritice!
maine un ultim shakedown si valea la Resita. sper sa vad pe podiumul grupei A 3 C2 R2!
tine-ti pumnii citorenistilor
de la Valcea,
Mugurel
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti