CITROEN in presa din Romania

Stiri,noutati, reclame etc
Reguli forum
Articolele din presa straina nu vor fi traduse in romaneste. Puteti folosi google translate daca nu va descurcati!
Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Mar 01, 2013 2:21 pm

Daca sunteti de acord, ar trebuie ca ectiunea presa sa fie impartita in 2 : CITROEN in presa romaneasca / CITROEN in presa straina.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... s-10591906" onclick="window.open(this.href);return false;

Oameni şi maşini: ce ne face să iubim venerabilul Citroen DS

A fost odată ca niciodată o maşină care... Aşa ar trebui să înceapă acest video. De fapt, aşa începe. Iar povestea este cu atât mai fascinantă, cu cât este însoţită de imagini magnifice. Relaxaţi-vă, urmează zece minute de pasiune auto adevărată.

Maşinile de altă dată, întreţinute dumnezeieşte, reuşesc să creeze mult mai multe emoţii decât cele mai spectaculoase şi extravagante bijuterii pe patru roţi actuale. De ce? E inexplicabil. Deşi, dacă urmăriţi următorul filmuleţ, poate că explicaţiile vor fi cât se poate de clare...

VIDEO => http://www.youtube.com/watch?v=qbiV-8UY ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

================================

Am rugat vechiul si noul importator sa se "implice" in concurs, dar PAUZA :(

http://www.automarket.ro/stiri/autovot- ... 49798.html" onclick="window.open(this.href);return false;

AUTOVOT 2013: BMW Seria 3, Mazda6 şi Mercedes-Benz Clasa A sunt cei trei câştigători

După aproape 10.000 de voturi din partea fanilor Automarket de pe Facebook, avem rezultatele finale ale AUOTOVOT 2013: BMW Seria 3 câştigă Categoria Premium, Mazda6 îşi adjudecă Categoria Maşini Accesibile, iar Mercedes-Benz Clasa A e maşina preferată de publicul feminin.

Cea de-a şaptea ediţie a celui mai important concurs de tip Maşina Anului din internetul românesc şi-a desemnat câștigătorii. Publicul din România a ales cele mai populare maşini lansate în România în cursul anului 2012. În competiţia din acest an au intrat 38 de maşini. În urma celor trei săptămani deschise votului, 9844 de fani ai paginii oficiale Automarket.ro de pe Facebook au decis care sunt câştigătorii acestei ediţii.

Ediţia 2013 a concursului Autovot s-a deşfăşurat în perioada 28 ianuarie - 17 februarie, voturile fiind contorizate, la fel ca în ediţia precedentă, în cadrul unei aplicaţii speciale dezvoltate de Automarket.ro pe Facebook. AUTOVOT este primul top auto din România construit integral de public şi cuprinde trei categorii: Autovot la Feminin, Maşini Accesibile si Maşini Premium.

BMW Seria 3 – Locul întâi la categoria Maşini Premium

Locul întâi la categoria Maşini Premium a fost adjudecat de BMW Seria 3, modelul german adunând 80.48% de voturi pozitive din totalul voturilor exprimate în concurs. BMW Seria 3 a dus o luptă pasionantă până în ultima zi de voturi cu un alt model BMW, Seria 6 Gran Coupe, care s-a clasat la final pe al doilea loc, la doar 12 voturi diferenţă (procent de voturi pozitive: 80.36%). În sfârşit, podiumul a fost completat de Volvo V40 (78.87%), modelul suedez confirmând astfel trendul ascendent pe care se află producătorul scandinav la capitolul popularitate.

AUTOVOT 2013: Categoria Maşini Premium

LOC MODEL PROCENT VOTURI POZITIVE:

1 BMW Seria 3 80.48%
2 BMW Seria 6 Gran Coupe 80.36%
3 Volvo V40 78.87%
4 Mercedes-Benz Clasa A 76.38%
5 Range Rover 72.00%
6 Porsche Cayman 69.22%
7 Audi A3 64.70%
8 Lexus GS 63.27%
9 Citroen DS5 55.77%


Mazda6 – Marele câştigător al categoriei Maşini Accesibile

La categoria Maşini Accesibile, destinată modelelor produse de constructorii de volum, locul întâi a fost adjudecat de Mazda6, modelul japonez reuşind să strângă cele mai multe voturi pozitive din partea celor aproape 10.000 de votanţi (73.51%). Pe locul al doilea s-a clasat cea de-a şaptea generaţie a lui Volkswagen Golf, bestseller-ul constructorului german adunând 71.66% voturi pozitive. În sfârşit, podiumul este încheiat de noul Hyundai Santa Fe, cea mai recentă generaţie a modelului mărcii asiatice reuşind să treacă la final de Toyota GT86 şi de i30, clasate pe locurile 4, respectiv 5.
AUTOVOT 2013: Categoria Maşini Accesibile
LOC MODEL PROCENT VOTURI POZITIVE
1 Mazda6 73.51%
2 Volkswagen Golf 71.66%
3 Hyundai Santa Fe 68.38%
4 Toyota GT86 66.93%
5 Hyundai i30 62.48%
6 Kia Optima 61.06%
7 Skoda Rapid 60.04%
8 Opel Mokka 59.65%
9 Honda CR-V 58.85%
10 Renault Clio 58.52%
11 Dacia Logan 57.91%
12 Dacia Sandero 56.12%
13 Citroen C-Elysee 55.82%
14 Mazda CX-5 55.79%
15 Mitsubishi Outlander 55.07%
16 Kia Cee'd 54.05%
17 Peugeot 4008 53.50%
18 Ford B-Max 53.34%
19 Subaru XV 52.48%
20 Chevrolet Malibu 49.77%
21 Honda Civic 49.51%
22 Mini Roadster 48.61%
23 Peugeot 208 48.12%
24 Mini Paceman 47.82%
25 Dacia Lodgy 44.36%
26 Dacia Dokker 43.24%
27 Isuzu D-Max 39.75%
28 Skoda Citigo 30.86%
29 Fiat Panda 26.79%

Mercedes-Benz CLASA A – În fruntea preferinţelor publicului feminin

Categoria AUTOVOT la feminin, în care au votat peste 2000 de utilizatoare ale site-ului de cultură şi atitudine feminină Eva.ro, a fost acontată de trei modele premium. Dintre cele 10 maşini preselectate de jurnalistele din echipa Eva.ro, s-a evidenţiat la final Mercedes-Benz Clasa A, modelul german reuşind să se claseze pe prima poziţie la această categorie după ce a strâns un procent de 90.24% voturi pozitive din totalul voturilor exprimate la această categorie. Pe locul al doilea s-a clasat Volvo V40 (87.43%), modelul suedez devenind astfel singurul din competiţie care se clasează pe podium la două dintre cele trei categorii ale concursului. Lista primilor trei clasaţi în topul preferinţelor utilizatoarelor Eva.ro se încheie cu Audi A3, modelul compact german adunând 85.57% de voturi pozitive.

AUTOVOT 2013: Categoria Autovot la Feminin

LOC MODEL PROCENT VOTURI POZITIVE

1 Mercedes-Benz Clasa A 90.24%
2 Volvo V40 87.43%
3 Audi A3 85.57%
4 Opel Mokka 80.56%
5 Peugeot 208 75.57%
6 Renault Clio 68.49%
7 Mini Roadster 65.37%
8 Dacia Sandero 58.89%
9 Skoda Citigo 51.72%
10 Fiat Panda 43.75%

Modelele câştigătoare au fost premiate în cadrul GALEI AUTOVOT 2013, care s-a desfăşurat joi, 21 februarie 2013, în cadrul hotelului Ramada Hotel & Suites Bucharest North. Invitaţii speciali ai acestei ediţii au fost designerul Alexandru Ciucu, care a înmânat trofeul pentru locul 1 la Categoria Maşini Premium, şi soţia sa, Alina Sorescu, care a acordat trofeul pentru locul 1 maşinii câştigătoare la Categoria Feminin.

La Gala Autovot au mai participat reprezentanţii oficiali ai mărcilor intrate în concurs, sponsorii Autovot 2013 şi reprezentanţi ai presei. Gala Autovot 2013 a fost transmisa live pe automarket.ro prin intermediul privesc.eu.

AUTOVOT: Istoric câşigători

2007 ALFA ROMEO BRERA
2008 AUDI A4
2009 OPEL INSIGNIA
2010 OPEL ASTRA
2011 DACIA DUSTER
2012 FORD FOCUS

Maşini Premium Maşini Accesibile La Feminin
2013 BMW SERIA 3 MAZDA6 MERCEDES-BENZ CLASA A

Cu 70.000 de fani pe facebook si doar 10.000 votanti din tara, era simplu sa "prinzi" macar 2 podiumuri..... RUSINE !!!

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa romaneasca !

Mesaj de Vasea » Vin Mar 01, 2013 2:34 pm

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 49806.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen C3 facelift: schimbări exterioare subtile şi un nou motor cu trei cilindri

Citroen aduce la Salonul de la Geneva versiunea facelift a lui C3. Modelul francez scapă de ridurile adunate în primii trei ani de carieră ai actualei generaţii şi vine cu adăugiri importante în zona gamei de motoare.

Citroen a dezvăluit astăzi imaginile oficiale ale lui C3 facelift. Modelul de segment mic pe care constructorul francez îl aliniază în propria gamă primeşte astfel o binemeritată împrospătare stilistică şi o uşoară îmbunătăţire tehnologică, cele mai importante apariţii find cele ale unor echipamente hi-tech speciale şi a unui motor nou cu doar trei cilindri, premieră în gama Citroen.

La nivel estetic, modificările sunt moderate, dar fac parte din pachetul nou oferit de noul Citroen C3. Modelul francez primeşte o faţă modificată uşor în care ies în evidenţă luminile de zi LED montate în spoiler şi noua siglă. În spate, stopurile se modifică şi ele uşor, subliniind direcţia mai degrabă subtilă pe care au ales să marşeze designerii mărcii. În lista de noutăţi prezentate de C3 apare şi o nouă nuanţă exterioară, Ink Blue, numărul total al culorilor lui Citroen C3 ajungând acum la nouă.

Pe lângă vârfurile deja cunoscute ale lui Citroen C3 - parbrizul panoramic Zenith şi un sistem integrat de reîmprospătare a aerului - modelul francez plusează cu o cameră pentru marşarier şi cu care apare de acum în lista de opţiuni hi-tech disponibile alături de deja exixtentele Connecting Box (care include Bluetooth cu handsfree, priză USB şi Aux) şi un sistem de sunet HiFi.

Noutatea principală adusă de noul Citroen C3 este însă un motor cu trei cilindri botezat oficial PureTech. Acesta vine în două versiuni de cilindree - de 1.0 sau 1.2 litri - şi afişează două niveluri de putere: 68 sau 82 de cai. Acestea promit un consum mic şi emisii sub 100 de grame CO2/km în cazul unităţii de un litru. Deşi acest motor dezvoltat de PSA este disponibil în varianta sa de 1.2 litri în versiune supraalimentată pe Peugeot 2008, Citroen C3 rămâne deocamdată fără acesta. Pentru iubitorii diesel-ului, Citroen a pregătit pe C3 motoarele HDi de 70 şi 90 CP, respectiv unităţile e-HDi de 70 şi 115 CP.

via Citroen

15% mai multă putere dezvoltă în medie noile motoare PureTech cu trei cilindri în comparaţie cu vechile unităţi cu patru cilindri.

25% este reducerea consumului noilor motoare PureTech faţă de cifrele pe care le anunţau unităţile vechi pe benzină.

3 milioane de exemplare Citroen C3 au fost vândute în toată lumea din 2002, anul apariţiei pe piaţă a modelului.


VIDEO => http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... G7078mdCJE" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: CITROEN in presa romaneasca !

Mesaj de Bogdan » Vin Mar 01, 2013 7:48 pm

O impartim ! Ms de idee


Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa romaneasca !

Mesaj de Vasea » Sâm Mar 02, 2013 7:20 am

EU va multumesc pentru intelegere!

http://www.automarket.ro/stiri/erc-kubi ... 49889.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ERC: Kubica a ales Citroen pentru campania din 2013

Robert Kubica a decis să concureze în Campionatul European de Raliuri cu un Citroen DS3 RRC, potrivit presei britanice.

Robert Kubica va confirma săptămâna viitoare programul de participare în sezonul 2013 al Campionatului European de Raliuri, iar cel mai probabil va concura la volanul unui Citroen DS3 RRC.

Publicaţia britanică Autosport susţine că înţelegerea dintre cele două părţi a fost deja semnată, însă Yves Matton, şeful Citroen, afirmă că situaţia va fi clarificată doar în cursul săptămânii viitoare.

"Totul arată bine, dar pentru moment suntem încă în discuţii. Mă aştept să ştiu ceva la începutul săptămânii viitoare, dar planul ar fi ca Robert să înceapă campania în Insulele Canare", a declarat el.

Speculaţiile cu privire la participarea lui Kubica în Campionatul European de Raliuri circulă de mai multe săptămâni, iar programul polonezului ar urma să includă cel puţin opt dintre cele 11 etape rămase din campionat. Raliul din Insulele Canare la care face referire Matton va avea loc în perioada 21-23 martie, astfel că un anunţ oficial nu mai poate întârzia prea mult.

Citroen a primit anterior acordul FIA de a modifica schimbătorul de viteze al maşinii DS3 RRC cu unul hidraulic, întrucât Kubica are încă probleme de mobilitate la mâna stângă în urma accidentului suferit în urmă cu doi ani într-un raliu din Italia. Anterior, Kubica a fost în discuţii şi cu Ford pentru a concura în ERC, însă lucrurile au început să se limpezească după ce a concurat cu Citroen C4 WRC în Rallye du Var, unul dintre cele mai dificile raliuri din Franţa.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Mar 04, 2013 11:50 am

http://www.automarket.ro/wrc/stiri/ofic ... 49923.html" onclick="window.open(this.href);return false;

OFICIAL: Kubica va concura în şapte etape din WRC cu Citroen DS3 RRC

Robert Kubica va concura în şapte etape din Campionatul Mondial de Raliuri la clasa WRC 2 cu un Citroen DS3 RRC şi va participa la cel puţin o etapă din Campionatul European de Raliuri.

Robert Kubica a confirmat luni planurile pe care le are pentru sezonul 2013 al sporturilor cu motor. Conform aşteptărilor, fostul pilot de Formula 1 va concura la volanul unui Citroen DS3 RRC, însă marea surprinză este campania intensivă din Campionatul Mondial de Raliuri.

Astfel, polonezul va concura în şapte runde ale Campionatului Mondial de Raliuri la clasa WRC 2, a doua ca importanţă din competiţie, începând cu Raliul Portugaliei din perioada 11-14 aprilie.

Iniţial, s-a speculat că pilotul va participa în Campionatul European de Raliuri, însă singurul eveniment la care va lua startul cu siguranţă este Raliul din Insulele Canare, a treia etapă a sezonului care va avea loc în perioada 21-23 martie.

Kubica afirmă că nu şi-a stabilit un obiectiv precis pentru Raliul din Insulele Canare, mai ales că va fi la primul eveniment cu adevărat important de după accidentul suferit în februarie 2011.

"Am cântărit diverse opţiuni înainte să decid asupra acestui program. Am păstrat legătura cu Citroen Racing şi am dorit să continuăm împreună. Sunt foarte încântat să revin în competiţiile de top şi va fi o provocare interesantă pentru mine să iau parte la Raliul din Insulele Canare. Aştept cu nerăbdare să concurez, dar nu mi-am stabilit un obiectiv precis. Încă mai am multe de învăţat şi trebuie să parcurg mulţi kilometri pentru a-mi îmbunătăţi performanţele", a declarat el.

În funcţie de programul din WRC, Kubica va decide ulterior dacă va lua startul şi în alte runde din ERC. El va utiliza un Citroen DS3 RRC cu un schimbător de viteze montat pe partea stângă a volanului, întrucât polonezul are încă dificultăţi în utilizarea braţului drept.

Via Citroen

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mar Mar 05, 2013 2:48 pm

http://www.automarket.ro/geneva-2013/ge ... 49977.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GENEVA 2013 LIVE: Citroen Technospace, conceptul care prefigurează viitorul C4 Picasso

Citroen a adus la Geneva conceptul Technospace. Acesta prezintă o nouă direcţie de design pentru viitorul C4 Picasso. Versiunea de serie debutează în cea de-a doua parte a anului.

Citroen ne-a prezentat la Geneva un concept care prefigurează succesorul lui C4 Picasso. Exponatul îi va dărui versiunii de serie mai multe elemente stilistice, printre care şi blocurile optice şi linia suprafeţelor vitrate. Noua generaţie a lui C4 Picasso va debuta în cea de-a doua parte a anului şi va fi echipat cu o serie de elemente tehnologice noi, printre care se numără şi un afişaj de 12 inch cu ecran tactil, de unde vor putea fi controlate toate elementele multimedia şi cele care ţin de bunăstarea ocupanţilor.




Imagine


Imagine


Imagine



Imagine


Imagine

==================================

http://www.automarket.ro/geneva-2013/ge ... 49987.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GENEVA 2013 LIVE: Citroen C3 facelift, vedeta standului mărcii franţuzeşti

Citroen C3 facelift a fost cel mai important exponat al constructorului francez la Salonul de la Geneva. Acesta a fost expus atât la înălţime, cât şi la nivelul standului, pentru a fi admirat de cât mai mulţi privitori.

Citroen C3 s-a prezentat la Geneva cu facelift-ul de rigoare, proaspăt operat pentru a integra un set de leduri, noi trăsături stilistice şi noi elemente tehnologice. Spre deosebire de colegul său de stand, Tehnospace Concept, C3 facelift reprezintă o versiune de serie şi a fost expus în mai multe exemplare în stand, pentru a-i sublinia importanţa în gama Citroen. După cum am observat la faţa locului, jurnaliştii au fost atraşi de versiunea cu caroserie albă, nuanţă care-l prinde bine pe C3 facelift.


Imagine



Imagine



Imagine



Imagine



Imagine
Ultima oară modificat Mar Mar 05, 2013 6:24 pm de către Vasea, modificat 1 dată în total.
Motiv: completare

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mie Mar 06, 2013 4:03 pm

http://www.automarket.ro/stiri/loeb-a-e ... 50036.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Loeb a efectuat primul test pentru campania din WTCC din 2014

Sebastien Loeb a efectuat un test cu un Citroen DS3 WRC adaptat pentru a concura pe circuit, ca parte a pregătirilor pentru participarea în Campionatul Mondial de Turisme.

Sebastien Loeb a efectuat la sfârşitul lunii februarie pe circuitul de la Valencia un test cu un Citroen DS3 WRC adaptat pentru a rula pe circuit, scopul fiind pregătirea campaniei pentru Campionatul Mondial de Turisme pentru sezonul 2014.

Maşina a fost fiabilă pe tot parcursul testului, însă primele impresii nu au fost tocmai pozitive, întrucât francezii au întâmpinat probleme cu adaptarea suspensiilor şi frânelor pentru acest tip de test.

Constructorul francez nu a luat încă o decizie cu privire la modelul cu care va concura în WTCC, existând speculaţii potrivit cărora inclusiv Citroen DS4 este luat în calcul pentru o astfel de competiţie.

În plus, programul de WTCC al francezilor pentru 2014 nu a fost încă confirmat oficial, întrucât Citroen nu şi-a definitivat planurile pentru divizia de motorsport în perspectiva anului viitor.

De altfel, publicaţia britanică Autosport susţine că Loeb este îngrijorat că Citroen nu va avea timp să dezvolte o maşină competitivă pentru startul sezonului 2014, motiv pentru care este luată în calcul inclusiv o amânare cu câteva curse a debutului. Testul efectuat de Loeb a avut loc în aceeaşi zi în care nonuplul campion mondial de raliuri a evaluat un McLaren MP4-12C ca parte a pregătirilor pentru sezonul 2013 din competiţia GT Sprint Series.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Joi Mar 07, 2013 3:47 pm

http://www.mediafax.ro/economic/psa-peu ... a-10622513" onclick="window.open(this.href);return false;

PSA Peugeot Citroen negociază un acord de colaborare cu o companie rusă

PSA Peugeot Citroen, al doilea mare producător auto european, negociază un acord de colaborare cu compania rusă AMO ZIL din Rusia, care ar putea include asamblarea de automobile în Rusia.

"Suntem în negocieri cu ZIL, dar este doar unul dintre numeroşii noştri interlocutori, în Rusia şi în alte părţi", a declarat Jean-Baptiste Thomas, purtător de cuvânt al Peugeot, transmite Bloomberg.

Publicaţia rusă Vedomosti a relatat vineri, citând o sursă apropiată situaţiei, că discuţiile se referă la posibilitatea ca ZIL să asambleze vehicule comerciale uşoare Peugeot şi Citroen.

Peugeot are probleme de supracapacitate şi scădere a veniturilor în Europa şi vrea să majoreze vânzările pe pieţe emergente precum Rusia. Grupul francez intenţionează ca până în 2015 peste 50% din vânzările sale de vehicule să aibă loc în afara Europei.

Compania de cercetare a pieţei IHS Automotive anticipeză că piaţa auto din Rusia va depăşi, în volum, piaţa din Germania, până în 2017.

Renault, Volkswagen, Ford Motor şi alţi producători auto îşi extind capacitatea de producţie în Rusia. Luna trecută, General Motors şi partenerul rus GAZ Group au lansat producţia a 30.000 de maşini Chevrolet Aveos pe an.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mie Mar 13, 2013 11:56 am

http://www.voom.ro/voom-new/stiri/psa-v ... de-citroen" onclick="window.open(this.href);return false;

PSA va diferentia modelele Peugeot de cele Citroen

Grupul francez PSA, lovit puternic de criza de pe piata europeana, a anuntat o schimbare radicala in ceea ce priveste strategia de vanzare a modelelor.

Una dintre vechile probleme ale grupului este legata de faptul ca modelele Peugeot si cele Citroen nu sunt foarte diferite unul de altul iar oficialii francezi doresc sa schimbe acest lucru. Astfel s-a decis ca Peugeot sa urce o treapta in segment, ca o optiune mai scumpa a grupului iar Citroen sa fie responsabil cu oferta mai ieftina.

In acest fel, modelele liniei C de la Citroen vor avea costuri de intretinere mai mici, dar si un nivel mecanic aflat sub ceea ce va oferi Peugeot. Chiar si la capitolul motorizari lucrurile se vor desparti intre cele doua marci franceze.

Peugeot va lua cele mai noi propulsoare si cele mai puternice, in timp ce Citroen se va axa pe cele mai vandute dintre acestea. In ciuda acestei strategii, linia DS de la Citroen va ramane in picioare si va continua sa fie o oferta care bate la usa segmentului premium.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Mar 15, 2013 8:00 am

Stiri din ultimul an, postate de mine pe net, cu informatii utile:

Citroen C5 şi Opel Insignia vor fi produse pe aceeaşi platformă = http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 44498.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen ar putea oferi un SUV în gama DS = http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 44522.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen desparte birourile de design ale gamei normale şi ale liniei DS = http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 44628.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Peugeot-Citroen a semnat un acord prin care va construi vehicule utilitare usoare pentru Toyota = http://0-100.hotnews.ro/2012/07/23/peug ... ru-toyota/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gama noua de motoare de la Citroen : PureTech cu trei cilindri de 1.0 si 1.2 litri = http://www.auto-iasi.ro/internationale/ ... -1-2-litri" onclick="window.open(this.href);return false;

======================

Cine cu cine colaborează în industria auto? Ghidul complet al parteneriatelor

PSA Peugeot-Citroen


Are în proprietate: Peugeot 99,99%, Citroen 99,99%, Gefco 99,99%

Mai deţine: Faurecia 57,4%

Proprietari: Acţionari 65%, Familia Peugeot 25,4%, GM 7%, Angajaţi 2,6%

Joint venture: Fiat Sevelsud, Italia; Toyota, Cehia; Societe de Transmissions (Renault), Franţa; Francaise de Mechanique (Renault), Franţa; Changan PSA Automobile, China; Dongfeng Peugeot Citroen, China; Mitsubishi, Rusia

Contracte de asamblare: Toyota, Franţa (din 2013)

Alianţe tehnice: BMW, motoare pe benzină - Franţa şi Germania; Ford, motoare - Franţa şi Marea Britanie; Fiat şi Tofas, utilitare - Turcia; Mitsubishi, automobile electrice - Japonia; GM, platforme, achiziţii - Global.

==============================

negasind catalogul cu 3003 teste scos de AUTOMOTORSISPORT la 25 de lei, m-a "mancat" undeva si am dat 35 de lei ( plang si acum dupa ei Sad ) pe catalogul cu 345 teste de la TOP GEAR.
multe greseli tehnice, prezentari si comentarii la misto, note puse din burta, prezentari pe cate o pagina A4 la masini care nu-si au rostul si altele, interesante pentru piata romaneasca, le-au bagat cate 8 buc/pagina, etc

SFAT = nu dati banii degeaba, ca nu aveti ce pierde

M-am uitat mai ales la modelele HONDA si CITROEN dupa teste, iar cele din urma au primit urmatoarele note:

citroen C1 - pag 12 = 7/10
c3 - pag 36 = 5/10
c3 picasso - pag 169 = 7/10
c4 - pag 56 = 5/10
c4 picasso - pag 160 = 6/10
c5 - pag 82 = 7/10
c5 tourer - pag 100 = 6/10
c-zero - pag 225 = 4/10
ds5 hybrid4 - pag 225 = 7/10
ds3 - pag 25 = 8/10
ds4 - pag 43 = 7/10
ds5 - pag 89 = 6/10

==============================

Cele trei proiecte pe care PSA Peugeot Citroen si General Motors le vor dezvolta impreuna vor folosi platforme ale grupului francez = http://0-100.hotnews.ro/2013/01/24/cele ... i-francez/" onclick="window.open(this.href);return false;

GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira = http://www.automarket.ro/stiri/gm-si-ps ... 49291.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Topul celor mai furate maşini in FRANTA = http://incomemagazine.ro/articole/topul ... ate-masini" onclick="window.open(this.href);return false;

In revista AUTO TEST nr 182 / feb 2013, la pag 16-17, este test cu C1 seduction , 998 cmc, 68 Cp, cutie AT = 10.510 euro.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Mar 18, 2013 2:49 pm

http://www.amsonline.ro/unde-a-gresit-citroen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Unde a greșit Citroën?

Criza aduce și primul „faliment“ printre importatorii din România. Operațiunile Citroën România sunt preluate de Trust Motors, importatorul Peugeot.

Este situația din România singulară? Eu cred că nu. De fapt, grupul PSA are mari probleme chiar la vârf, anunțând de curând pierderi de aproape 5 miliarde de euro. Iar ceea ce s-a întâmplat la noi este mai degrabă, poate, consecința unei politici greșite la nivel de grup. Principala problemă a grupului PSA a fost găsirea unei identități proprii pentru Peugeot, respectiv, Citroën. Ambele mărci au fost promovate aproape identic, au mers pe aceleași culoare de marketing și publicitate, au avut modele mult prea apropiate. Practic, nu există un motiv special pentru care un client să-și dorească în mod special un Peugeot sau un Citroën, dacă nu are o afinitate personală pentru una dintre aceste mărci. Cu toate că atât Peugeot, cât și Citroën au game ofertante din punctul de vedere al portofoliului de modele. Oricum, încercarea de a crea o serie premium pentru Citroën, prin gama de modele DS – care a și înregistrat un oarecare succes în Occident –, este lăudabilă, iar orientarea acestei serii către lux, individualism și confort, precum și faptul că asta a prins la publicul solvabil, ne indică faptul că, poate, aceasta era linia, direcția în care să se îndrepte Citroën.

Analizând puțin mai în detaliu, de lipsa unei viziuni comerciale de perspectivă a beneficiat Renault, care, revigorând marca Dacia, a venit cu soluții viabile pentru „automobilul de criză“ și pentru piețele emergente. PSA nu a vrut să facă un model „low cost“ sub niciunul dintre branduri, dar timpul a trecut și, când s-a luat decizia, a fost prea târziu. Oricum, rezultatul nu a fost cel scontat (vezi C1 și 301, prea asemănătoare!) A urmat ofensiva coreeană, care a venit cu oferte corecte, ceea ce a contat foarte mult pe piețele mai puțin tradiționale pentru Peugeot și Citroën, cum ar fi cele din Europa de Est, unde mărcile franceze au pierdut puternic teren. Și, în final, inerția mare în realizarea unor platforme tehnice modulare (cum a făcut Grupul VW cu MQB) care să permită dezvoltarea gamelor noi de modele cu costuri mai mici. Și a mai fost ceva: lipsa unei identități clare între cele două branduri. Ba dimpotrivă!

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Mar 25, 2013 4:13 pm

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... 3-10687912" onclick="window.open(this.href);return false;

Vânzările de maşini noi şi modele din Europa - februarie 2013

Începutul lui 2013 rămâne pesimist - după un regres de 8,2% în ianuarie, luna februarie ”plusează” cu un minus de 10,2%, alimentând temerile analiştilor cu privire la un adevărat dezastru al vânzărilor de maşini noi în 2013.


Luna februarie 2013 a contorizat un număr de 829.359 de maşini noi vândute pe plan european, mai puţin decât în ianuarie 2013, când s-au vândut cu aproape 100.000 de maşini mai mult.

Marea Britanie rămâne singura piaţă importantă pe plus (+7,9%), în timp ce restul ţărilor mari europene continuă trendul descendent: Germania cu -10,5%, Franţa cu -12,1%, Italia cu -17,4% sau Spania cu -9,9%.

Cele mai vândute mărci Europa, februarie 2013:

Volkswagen (102.617)
Renault (57.377)
Peugeot (54.542)
Ford (51.826)
Opel/Vauxhall (48.258)
Citroën (45.908)
Fiat (42.898)
Audi (41.195)
BMW (37.835)
Mercedes-Benz (37.150)

Volkswagen rămâne cea mai vândută marcă, totalizând în februarie aproape dublu faţă de cei doi urmăritori francezi, Renault şi Peugeot. În plutonul urmăritorilor, Ford stă mai bine decât Opel, în timp ce Citroen reuşeşte să devanseze Fiat.

O figură foarte bună fac cei trei producători premium germani, dintre care Audi rămâne cel mai bine plasat, urmat de BMW şi Mercedes-Benz, despărţiţi de numai câteva sute de unităţi.

O veste bună şi din partea Dacia, producătorul autohton remarcându-se cu cea mai bună creştere faţă de anul trecut: cele 20.037 exemplare vândute în februarie înseamnă o creştere de 15,9% faţă de februarie 2012, adică foarte aproape de cele 21.613 unităţi comercializate de KIA.

Cele mai vândute modele Europa, februarie 2013:

Volkswagen Golf (32.663)
Renault Clio (22.318)
Volkswagen Polo (19.538)
Peugeot 208 (18.867)
Nissan Qashqai (15.813)
Ford Fiesta (15.571)
Ford Focus (14.632)
Fiat Panda (14.024)
Opel/Vauxhall Corsa (13.686)
Opel/Vauxhall Astra (13.093)

Deloc surprinzător, VW Golf rămâne liderul celor mai bine vândute modele din Europa şi în 2013, stând chiar mai bine decât în ianuarie. De asemenea, Clio îşi continuă ascensiunea, reuşind să-i ”răpească” a doua poziţie lui Ford Fiesta, care suferă un minus de circa 5.000 de exemplare şi coboară până pe poziţia a 6-a.

VW Polo şi Peugeot 208 rămân relativ constante, însă Nissan Qashqai ajunge până pe poziţia a 5-a, chiar dacă, faţă de ianuarie, s-au vândut mai puţine exemplare. La fel ca Ford, şi Opel înregistrează scăderi, atât pentru Corsa, cât şi pentru Astra, care ajung în coada clasamentului.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Mar 29, 2013 10:32 am

http://www.automarket.ro/wrc/citroen-su ... 50395.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen sugerează promovarea lui Kubica în WRC în 2014

Citroen a dezvăluit că intenţionează să-l promoveze pe Robert Kubica în clasa principală din Campionatul Mondial de Raliuri în 2014, dacă va obţine rezultate bune în acest sezon.

La doi ani după accidentul suferit într-un raliu din Italia, Robert Kubica are un program consistent în sporturile cu motor în acest sezon: patru etape în Campionatul Mondial de Raliuri la clasa WRC2 şi alte şapte runde în Campionatul European de Raliuri.

Polonezul concurează cu un Citroen DS3 RRC, iar constructorul francezul a dezvăluit prin vocea şefului Yves Matton că intenţionează să-l promoveze pe acesta la clasa regină în sezonul următor.

"Ideea este să facă un an cu acest program. Următoarea idee este să-l aducem la nivelul de top. Îl vom urmări raliu după raliu şi apoi vom lua o decizie la finalul anului", a declarat el pentru publicaţia Autosport.


Kubica a reuşit să impresioneze încă de la primul raliu în ERC, după ce a câştigat toate cele opt probe speciale ale primei zile din Raliul Insulelor Canare. Chiar dacă ulterior a abandonat, el este în continuare privit cu admiraţie de cei de la Citroen, însă polonezul nu vrea să se gândească încă la o campanie în WRC pentru 2014.

"Nu mă gândesc la campionatul mondial. Mă gândesc la prezent, la ceea ce fac astăzi şi la ceea ce fac în acest an. Asta este important", a precizat el.

Chiar dacă este puţin probabil să fie promovat la echipa de uzină a celor de la Citroen, Kubica ar avea loc la cea de-a doua echipă, finanţată de arabii din Abu Dhabi.

Kubica a dezvăluit şi unul dintre motivele pentru care s-a adaptat imediat la lumea raliurilor: a împrumutat o serie de setări din Formula 1.

"Am utilizat o parte din experienţa acumulată în Formula 1 pentru a face câteva schimbări. Nu vă voi spune ce setări am schimbat, dar echipa nu a mai făcut astfel de lucruri până acum. Este ceva la care lucram foarte mult în Formula 1 şi, aparent, în raliuri nu se obişnuieşte să se facă astfel de lucruri, dar cred că este o direcţie bună", a mai precizat el.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Apr 08, 2013 12:44 pm

http://www.informatiiauto.ro/citroen-wi ... 11761.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen Wild Rubis, un crossover premium programat pentru Shanghai

Citroen a publicat un teaser foto+video ce anunţă conceptul Wild Rubis, un crossover premium, aproape gata de producţie, ce va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Shanghai. Noul Citroen va concura cu Audi Q3 şi BMW X1.
Imaginea teaser este doar un detaliu al farurilor şi ascunde designul general al modelului, dar conform unei imagini apărute anterior pe internet , conceptul Citroen Wild Rubis va avea o faţă similară cu Numero 9, concept prezentat anul trecut la Beijing.

Noul concept Citroen Wild Rubis poartă o emblemă DS mare pe grilă, ceea ce indică faptul că producătorul francez caută să lărgească distanţa dintre modelele C şi cele cu dotări superioare din gama DS.

Detalii tehnice nu sunt deocamdată disponibile dar conform publicaţiei franceze Auto Plus, viitorul crossover DS-X va împrumuta platforma lui DS4 şi va inaugura primul sistem hibrid benzină-electric al companiei. Sistemul HYbrid4, format dintr-un motor diesel şi unul electric, va fi de asemenea disponibil, iar modelele de bază vor avea motoare pe benzină şi diesel cu patru cilindri.

Wild Rubis va fi dezvăluit online în câteva zile iar modelul de serie DS-X este programat să ajungă în showroom-urile europene şi cele din China înainte de finalul anului 2013.

VIDEO => http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... peoRXqNL5A" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mie Apr 17, 2013 11:36 am

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... 3-10756344" onclick="window.open(this.href);return false;

Vânzările de maşini noi în Europa - martie 2013

Veştile pesimiste continuă: primul trimestru al anului 2013 a contorizat o scădere de aproape 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Iar martie e o nouă lună de restrişte pentru dealerii auto. Iată în continuare situaţia pe mărci.



Vânzările de maşini noi în Europa, în martie 2013, au atins 1,3 milioane de unităţi, cu 10,2% mai puţin decât în luna martie 2012. Doar Marea Britanie înregistrează o creştere, de 5,9%, în timp ce marile pieţe auto vest-europene rămân pe minus: Germania cu 17,1%, Franţa cu -16,2%, Spania cu -13,9% şi Italia cu -4,9%.

În ce priveşte vânzările pe mărci auto în Europa, situaţia stă astfel (în paranteze variaţia faţă de martie 2012):

Volkswagen: 151.601 unităţi (-14,6%)
Ford: 107.954 unităţi (-15,8%)
Opel/Vauxhall: 97.861 unităţi (-9,8%)
Renault: 76.795 unităţi (-15,9%)
Peugeot: 75.400 unităţi (-13,5%)
Audi: 73.968 unităţi (-8,8%)
BMW: 68.329 unităţi (-4,4%)
Mercedes-Benz: 64.179 unităţi (+0,6%)
Fiat: 62.270 unităţi (+8,0%)
Citroen: 60.433 unităţi (-19%)
Nissan: 55.893 unităţi (-9,9%)
Toyota: 55.017 unităţi (-15,7%)
Skoda: 48.620 unităţi (-5,4%)
Hyundai: 43.901 unităţi (-9,5%)
KIA: 36.060 unităţi (+3,7%)
Seat: 30.353 unităţi (+1,3%)
Dacia: 23.261 unităţi (+20,2%)
Honda: 22.113 unităţi (+17,4%)
Volvo: 21.293 unităţi (-12,4%)
Land Rover: 18.443 unităţi (+11,3%)
Mini: 17.922 unităţi (-5,5%)
Mazda: 16.758 unităţi (-17,7%)
Suzuki: 16.389 unităţi (-14,8%)
Chevrolet: 12.922 unităţi (-29,2%)
Mitsubishi: 7.845 unităţi (-11,1%)
Lancia/Chrysler: 7.542 unităţi (-18%)
Alfa Romeo: 6.982 unităţi (-29,4%)
smart: 6.678 unităţi (-15,6%)
Jaguar: 5.045 unităţi (+21,2%)
Lexus: 2.543 unităţi (-27,9%)
Jeep: 2.024 unităţi (-24,3%)

Volkswagen rămâne în frunte, însă producătorul german este lovit de un regres important, de aproape 15%. Următorii clasaţi sunt alţi doi producători generalişti germani, Ford şi Opel, primul reuşind să se menţină deasupra barierei de 100.000 de exemplare vândute, însă ambele mărci înregistrează scăderi în martie 2013.

Dominaţia germană este întreruptă de Renault şi Peugeot, după care urmează triada premium teutonă, condusă detaşat de Audi, în timp ce Mercedes-Benz e singurul dintre cei trei cu o creştere uşoară a vânzărilor în această lună.

Fiat înregistrează un nesperat plus de 8%, ceea ce îi plasează pe italieni înaintea francezilor de la Citroen, care închid TOP 10. Cel mai bine plasat producător japonez este Nissan, la o diferenţă mai mică de 1.000 de exemplare faţă de Toyota. Urmează apoi ”păruiala” dintre Skoda şi coreenii de la Hyundai şi KIA, ultimul având o creştere a vânzărilor.

De departe, cea mai importantă creştere a vânzărilor în această lună o înregistrează Dacia, care a reuşit să comercializeze pe plan european în marite 2013 cu o cincime mai multe maşini decât în martie 2012. Şi în cazul mărcii japoneze Honda asistăm la o revigorare destul de importantă a vânzărilor, în timp ce Land Rover continuă trendul ascendent, apropiindu-se de 20.000 de exemplare vândute.

Per ansamblu, primul trimestru al anului 2013 ne arată o situaţie mai mult decât pesimistă: în această perioadă, vânzările totale de maşini noi în Uniunea Europeană au scăzut cu 9,8%. Germania este puternic afectată de criza auto, înregistrând o scădere de 12,9% în acest prim trimestru faţă de aceeaşi perioadă din 2012, urmată de Franţa (-14,6%), Italia (-13%) şi Spania (-11,5).

Doar Marea Britanie pare să ”înoate împotriva curentului”, acest prim trimestru însemnând o creştere de 7,4% a pieţei auto engleze, unde au fost vândute în primele trei luni din 2013 un număr de peste 600.000 de maşini noi, cu doar 70.000 de unităţi mai puţin decât în Germania.

În ce priveşte România, ţara noastră a ajuns printre ultimele pieţe auto din Europa, raportat la potenţial: în martie 2013 au fost vândute doar 3.324 de maşini noi (-32,2% faţă de martie 2012), iar în primul trimestru din 2013 s-au contorizat 12.387 de maşini noi vândute (-11,3% faţă de primele trei luni din 2012).

Scrie răspuns

Înapoi la “C4/Citroen in Mass Media”