CITROEN in presa din Romania

Stiri,noutati, reclame etc
Reguli forum
Articolele din presa straina nu vor fi traduse in romaneste. Puteti folosi google translate daca nu va descurcati!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti
Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Deese » Dum Sep 07, 2014 12:31 pm

Cam gypsanesc parerea mea :)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
emicald
Mesaje:1042
Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
Marca si model masina:Citroen C4 thp
Localitate:Rm. Vilcea

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de emicald » Dum Sep 07, 2014 4:16 pm

Deese scrie:Cam gypsanesc parerea mea :)
Da.
C4

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de catalin4u24 » Mie Sep 10, 2014 6:29 pm

commandorsteel scrie:materialele din interior parca sunt facute ptr gagici: piele cu strasuri, broderii... #-o
Lu' Mama Omida sigur i-ar surâde o versiune aurita a conceptului ăsta.
Așa e cand te străduiești prea mult, riști s-o dai in țigănie.

tapatalk

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de catalin4u24 » Mie Sep 10, 2014 6:37 pm

Tocmai am sunat-o pe Mama Omida că o cunosc personal că e prezicătoarea mea preferată.
După ce i-am trimis linku' a zis ca dorește ca să fie contactată urgent de către șmecherii de la Sitroien , ca vrea sa comande si ea un exemplar unicat , unic in lume numai unu, placat cu foiță de aur de douășpatru de carate dar să vie cu țiglă de Mercedes!

tapatalk

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Sep 22, 2014 4:57 pm

http://www.automarket.ro/stiri/povesti- ... 57736.html" onclick="window.open(this.href);return false;

POVEŞTI AUTO: 40 de ani de la lansarea lui Citroen CX

Imagine

Citroen CX este un model legendar din gama constructorului francez. A dus mai departe stilul şi confortul modelului DS şi rămâne unul dintre cele mai populare modele Citroen din istorie.


În 1974, la Salonul Auto de la Paris, Citroen prezenta publicului modelul CX. Cu un design avangardist, specific mărcii Citroen în acea perioadă, CX dorea să ducă mai departe moştenirea lăsată de deja legendarul DS. Avea să-şi câştige repete reputaţia de cel mai confortabil automobil produs de către Citroen şi ulterior era considerat de către fanii mărcii drept ultimul Citroen adevărat, fabricat înainte de era când Peugeot a început să controleze marca franceză.


Citroen CX este opera designerului Robert Opron. Acesta a desenat o berlină în două volume, lungă de 4.63 metri. Partea din spate foloseşte o aşa-numită coadă Kamm, un element de design care implică tăierea bruscă a liniilor fluide. Inspirat din liniile predecesorului său, modelul DS, noul CX a păstrat suspensia hidro-pneumatică pentru un confort deosebit. Citroen CX avea suspensie autoreglabilă, direcţie care îşi ajusta demultiplicarea în funcţie de viteza de deplasare şi renunţa la manetele pentru cel de la volan în favoarea unor butoane care puteau fi acţionate fără ca şoferul să ridice mâna de pe volan. Dacă aceste comenzi vi se par familiare, atunci v-aţi aflat la un moment dat la volanul unui Oltcit. Pentru că modelul asamblat sub licenţă Citroen la Craiova folosea un sistem similar pentru acţionarea farurilor, ştergătoarelor şi a semnalizatoarelor.


Deşi Citroen a dorit iniţial să-şi doteze noul model cu un motor rotativ, dezvoltarea acestuia s-a dovedit problematică şi s-a renunţat rapid la el. Astfel, la lansarea din 1974, Citroen CX folosea motorul pe benzină de 2.0 litri moştenit de la DS, dar montat transversal. Acest propulsor dezvolta 103 CP, iar pentr cei care doreau ceva mai multă putere exista versiunea CX 2200, dotată cu motor de 2.2 litri şi carburator dublu corp care oferea 114 CP.

CX-ul avea să fie îmbogăţit constat de-a lungul carierei sale cu noi versiuni de motorizare. În 1977 a primit un motor cu injecţie de benzină de 2.4 litri, ceea ce făcea din CX una dintre cele mai rapide maşini construite în Franţa la acea vreme. CX a fost, de asemenea, primul model Citroen care a folosit un propulsor diesel. Acesta a venit în 1976, sub forma unui motor de 2.2 litri. Cel mai rapid CX avea să sosească în 1984, când a fost lansată versiunea 25 GTi Turbo. Aceasta putea atinge o viteză de top de 220 km/oră.

Design futurist, probleme pământeşti

Citroen CX arăta ca aterizat dintr-un film SF la lansarea din '74, dar asta nu înseamnă că era un automobil perfect. Primele unităţi produse nu aveau asistare pentru direcţie şi asta îl făceau dificil de manevrat. În plus, cei patru metri şi jumătate lungime ridicau probleme la manevrele în spaţii înguste. Apoi, fiabilitatea s-a dovedit a fi slabă iar costurile de întreţinere mari. Citroen CX avea să-şi atragă repede reputaţia de automobil scump de întreţinut, iar în timp au început să apară diverse probleme tehnice. Ironic este că problemele nu apăreau neapărat la sistemele complexe ale maşinii, ci la elemente relativ simple: electromotor, conexiuni electrice, balamalele portierelor, rugină. Abia în 1981 Citroen a oferit o caroserie garantată împotriva ruginii. În ciuda problemelor, Citroen CX avea să fie aleasă Maşina Anului în Europa în anul 1975.

Citroen CX avea să fie apreciat şi de oficialităţi, fiind folosită de Jacques Chirac şi chiar de şefii de stat din Republica Democrată Germania. Aceştia au apreciat varianta Prestige, care era cu 25 cm mai lungă faţă de CX-ul normal. Pentru cei cu nevoie de spaţiu mai ridicat, Citroen a fabricat şi o versiune Estate. CX-ul a fost popular şi ca vehicul utilitar, fiind convertit în ambulanţă.
Citroen CX Estate

În ciuda problemelor de fiabilitate prin care a trecut, Citroen CX a atras clienţii şi fost un succes pentru marca franceză, fiind vândute peste 1.2 milioane de unităţi între 1974 şi 1991. Forma alungită avea să fie păstrată şi de către modelul care l-a înlocuit în 1989, Citroen XM.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Sep 26, 2014 12:13 pm

Noua linie de modele (Citroen) DS debutează la Salonul Auto de la Paris 2014

Noul brand franţuzesc DS, ce se desparte de marca Citroen şi devine astfel independent, îşi va face debutul în cadrul Salonului Auto de la Paris, care îşi va deschide porţile pe 2 octombrie 2014.


Lansată oficial pe 1 iunie, obiectivul mărcii DS este clar: să poziţioneze industria auto franţuzească printre primii constructori de automobile premium.

La Paris vor fi prezentate conceptele DIVINE DS şi DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS, care prefigurează viitorul mărcii DS.

Linia DS se distinge cu uşurinţă, graţie stilului unic, rafinamentului fiecărui detaliu, materialelor luxoase şi tehnologiei inovatoare. Standul DS din cadrul Salonului Auto de la Paris va căpăta un rafinament aparte graţie celor două concepte dezvăluite presei în decursul acestei luni.

DIVINE DS este un autovehicul compact cu patru uşi, cu linii fluide, evidenţiate de elementele grafice. Exteriorul distinctive al DIVINE DS este completat de interiorul înfrumuseţat de elemente combinate original, astfel încât să denote spiritual avangardist şi rafinamentul DS. Acest concept car da frâu liber creativităţii şi propune un nou concept în materie de design “hypertypage”, adică fiecare vehicul vine cu trei ambianţe interioare unice, fascinante care pot fi schimbate. Conceptul denotă obiectivul principal al DS, acela de a oferi clienţilor un autovehicul care să se plieze perfect personalităţii lor.

DS3 INES DE LA FRESSANGE PARIS CONCEPT se distinge prin elegantă, rafinament şi modernitate. Nuanţa satinată Ink Blue, pavilionul strălucitor Black Onyx şi jantele diamantate Aphrodite 17’’ conferă concept car-ului un plus de stil – muncă artizanală a Centrului de Design şi Ines de la Fressange Paris – şi împrumută imaginea femeii pariziene, îndrăzneţe, foarte la modă. Pe lângă nouă semnătură luminoasă, DS 3 atrage privirile graţie carcaselor oglinzilor “Ines Red” la care se adaugă multiplele variante de personalizare. Interiorul beneficiază de tapiţerie din piele Blue Graniţe şi cusături albe încoronate de planşă de bord.

Pe lângă aceste două concept car-uri ce prefigurează viitorul DS, vizitatorii au posibilitatea de a pătrunde în universal mărcii, să redescopere automobilele care i-au asigurat succesul de astăzi, precum şi să descopere ultimele produse şi echipamente, inclusiv noile servicii online DS Connect.

Acestea includ: MyDS Scan, aplicaţie disponibilă pe smartphone care foloseşte recunoaşterea vizuală pentru operarea mai uşoară a autovehiculului; DS Connect Box, un sistem dezvoltat pentru smartphone-uri care furnizează informaţii cu privire la utilizarea autovehiculului. DS Connect Box îmbunătăţeşte de asemenea siguranţă, oferind servicii de asistenţă localizată şi apelul de urgenţă.

De asemenea, vor fi expuse şi cele mai noi modele, DS 3 şi DS 3 Cabrio cu o nouă semnătură luminoasă şi noi servicii conectate.

http://www.informatiiauto.ro/noua-linie ... 14564.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Citroen la Salonul Auto de la Paris 2014

Citroen îşi reafirmă identitatea, în cadrul Salonului de la Paris ca o marcă dedicată complet confortului. Citroen îşi consolidează poziţia, promovând o nouă relaţie între utilizator şi autovehicul: mai amplă, mai prietenoasă, mai fluidă şi mai deschisă.

Această viziune modernă şi optimistă asupra autovehiculului se axează în principal pe gama de produse a mărcii. Îndrăzneaţă, Marca Citroen şi-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gamă de vehicule distinctive caracterizate prin confort, funcţionalitate şi adaptabilitate. Cu o gamă de vehicule pline de personalitate, ambiţia mărcii este de a se axa pe ceea ce contează cu adevărat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utilă, totul la un preţ accesibil.

Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depăşeşte spectrul autovehiculului însuşi. André Citroen îşi diferenţiază brand-ul prin campaniile spectaculoase şi perspectiva diferită asupra serviciilor. Citroen îşi asumă astăzi noi angajamente în reţeaua sa, graţie soluţiilor de achiziţie originale şi serviciilor inovatoare. O relaţie fără stres bazată pe transparenţă şi încredere, în care orice contact dintre marcă şi client, la orice nivel, este o experienţă plăcută.

Noua poziţie este mai mult decât evidentă la standul de la Salonul Auto de la Paris 2014:

1. OFENSIVĂ CONTINUĂ DE PRODUSE

În decursul unui singur an, Citroen a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile mărcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevărat utilă.

Puteţi admira în cadrul Salonului Auto de la Paris:
- Citroen C4 CACTUS: un autovehicul ultra-modern, care reflectă perfect noua poziţie a Mărcii Citroen. O alternativă viabilă la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabileşte astfel noi referinţe în domeniul auto.

Noul Citroen C1: lansat cu câteva săptămâni în urmă. Funcţional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporeşte confortul la volan. Conceptul C1 URBAN RIDE- în exclusivitate la Salonul Auto de la Paris - reflectă capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plină de viaţă şi îndrăzneaţă a noul Citroen C1 este evidenţiată de liniile inspirate din SUV, care-i accentuează caracterul şi temperamentul protector.

- Citroen C4 Picasso & Grand C4 Picasso: numărul 1 pe segmentul monospace-urilor în Europa la doar câteva luni de la lansare cu un număr de 150.000 comenzi înregistrate.

2. TEHNOLOGII UTILE ÎN SLUJBA CONFORTULUI

Se renunţă la tot ceea ce este în plus pentru a păstra doar ceea ce contează cu adevărat pentru clienţi. Soluţii inedite pentru a garanta confortul maxim la volan cu un cost de utilizare redus şi extrem de prietenoase cu mediul.
- conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l: în căutarea de noi soluţii, conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l combină cu succes design-ul şi aerodinamica cu greutatea optimizată, un ansamblu motopropulsor inovator, într-un vehicul impresionant ce consumă mai puţin de 2l/100km.
- TECHNO ROOM, cu:
- ultima generaţie de motorizări pe benzină PureTech şi diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce îmbină perfect performanţa cu eficienţa în materie de consum,
- Tehnologii de bord create pentru a face viaţa mai uşoară.
- Citroen CONNECT: o gamă de servicii conectate, operaţională, care oferă o experienţă la volan intuitivă şi relaxată.

3. O RELAŢIE CLIENT SIMPLĂ ŞI NATURALĂ

Ceea ce Marca îşi doreşte cu adevărat este ca relaţia sa cu clienţii să devină mai transparentă şi fără stres:
- Citroen & VOI: o serie de angajamente asumate faţă de clienţii din reţeaua Citroen pentru a inspira şi mai multă încredere. Parte integrantă a unei strategii complet transparente, Marca lansează Citroen Advisor, un website dedicat clienţilor Citroen, unde, aceştia îşi pot posta părerile despre serviciile oferite de dealer sau reparator.
- Solutiile SimplyDrive & FlexiDrive: soluţii de achiziţie inovatoare, pachete cu rate fixe şi totul inclus, inspirate din domeniul telefoniei mobile, lansate pe noul Citroen C4 Cactus.

4. STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE

- Citroen C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv ilustrativ pentru expertiza Citroen RACING, ce consolidează renumele international al Mărcii.
- Succesul repurtat de Citroen în China şi lansarea modelelor C3 –XR la C42 din 30 Septembrie.



http://www.informatiiauto.ro/citroen-la ... 14562.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Noutăţile Peugeot la Salonul Auto de la Paris 2014

Noile modele Peugeot 308 GT şi 508 subliniază tendinţa de up-market a mărcii. Conceptele EXALT şi QUARTZ oferă noi versiuni pentru vârful de gamă, deosebit de diferite, ce îmbină perfect performanţele cu eficienţa.

În cadrul Salonului Auto de la Paris 2014, Peugeot prezintă un număr total de 40 modele pe un stand de 4.000 m2 situat în pavilionul 1, afirmându-se cu noua «gamă 8» restilizată.

Experienţa tehnologică a Peugeot îşi reflectă întreaga chintesenţă prin noul concept Peugeot 208 2L HYbrid Air.

Integrarea noilor motorizări Euro 6, atât la versiunea pe benzină din gama PureTech şi de 1.6 THP precum şi la varianta Diesel BlueHDi fac posibilă respectarea standardului chiar cu un an înainte ca acesta să devină obligatoriu.

Ediţia specială Peugeot 208 GTi 30 expusă lângă 2008 DKR, denotă know-how-ul Peugeot SPORT, capabil să răspundă necesităţilor specifice ale clienţilor particulari, precum şi exigenţelor impuse de competiţiile sportive, deosebit de acerbe.

Conceptul Peugeot QUARTZ îmbină expresia exacerbată a unei noi generaţii de SUV cu cele mai performante versiuni ale mărcii.

Gama sport este îmbogăţită de noile modele Peugeot 308 GT şi de ediţia specială Peugeot 208 GTi 30. Nici domeniul curselor nu a fost uitat, drept dovadă exponatele Peugeot 2008 DKR, 208 Rallye Cross şi 208 T16.

Peugeot 508: tărie de caracter

Noul Peugeot 508 este complet regândit: motorizări noi şi o parte frontală caracteristică noilor modele ale Mărcii. Acesta oferă echipamente tehnologice multiple pentru un plus de modernitate. Astfel, începând cu nivelul 2 de echipare, modelul integrează standard, un ecran tactil de 7", care concentrează marea majoritate a funcţiilor vehiculului. Acesta vine cu o ofertă de 8 grupuri motopropulsoare dintre care 2 motorizări pe benzină şi 6 diesel. Reţinem în mod special motorizările conforme normei Euro 6: noul propulsor pe benzină 1.6 THP S&S 165 CP este asociat unei cutii de viteze mecanice cu 6 rapoarte sau echipat cu noua cutie de viteze automată cu 6 rapoarte EAT6; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 150 BVM6 cu emisii de 105 g de CO2/km, cea mai bună ofertă a segmentului la acest nivel de putere; motorizarea diesel 2.0L BlueHDi 180 EAT6 cu emisii de 111 g de CO2/km, unul dintre cele mai bune compromisuri putere/consum al segmentului.

Peugeot 308 GT, două motorizări dinamice şi sportive cu o personalitate puternică

Dedicată cunoscătorilor, Peugeot 308 GT în configuraţia berlină şi SW, se distinge prin stilul aparte, performanţele remarcabile, senzaţiile la bord inedite, totul cu un nivel scăzut de carburant şi de emisii CO2. Patru versiuni Peugeot 308 GT sunt propuse cu GT 205 şi GT 180, berlină sau break, echipate cu propulsoare pe benzină de 1.6L THP S&S BVM6 de 205 CP sau diesel 2.0L BlueHDi ce dezvoltă 180 CP, asociate transmisiei automate EAT6, oferind un consum de 5,6 l/100 km şi 130 g de CO2/km şi 4,0 l/100 km şi doar 103 g de CO2/km. Caracterul distinctiv, sportiv al noii versiuni 308 GT vă va atrage instantaneu atenţia. Noua versiune extrem de dinamică, beneficiază de o parte frontală evidenţiată de logo-ul leu ce înfrumuseţează grila cu cele 3 săgeţi orizontale.

Senzaţiile la bord devin mai intense cu pachetul Driver Sport disponibil la întreaga gamă 308 GT. O gamă de echipamente complete cu pachetul Driver Assistance (Regulator de Viteză Activ, Alertă Risc de Coliziune & Frânare Automată de Urgentă), supravegherea unghiului mort şi Peugeot Park Assist (parcare automată laterală şi între două autovehicule ) vine să încoroneze această ofertă inedită de vehicule.

Peugeot EXALT & Peugeot QUARTZ: două concepte vârf de gamă

Peugeot EXALT şi Peugeot QUARTZ, două concepte prezentate de Peugeot în cadrul Salonului Mondial de la Paris 2014, reprezintă dovada vie a perspectivei vârf de gamă. Concept car-ul Peugeot EXALT, restilizat pentru salonul de la Paris cu materiale noi, oferă o versiune rafinată a berlinei, raliindu-se demersului iniţiat în 2012 cu concept-ul ONYX la Paris.

Conceptul Peugeot QUARTZ subliniază poziţia de leader a mărcii pe segmentul crossover-ului, oferind o perspectivă inovatoare asupra segmentului, combinând cu succes expresia exacerbată a unei noi generaţii de SUV cu cele mai performante versiuni ale Mărcii. Acest concept-car vine echipat cu un sistem de tracţiune vârf de gamă, full-hybrid plug-in de 500 CP alcătuit dintr-un motor termic şi două motoare electrice.

Conceptul Peugeot EXALT, lansat la salonul de la Pekin, în aprilie 2014, este prezentat acum într-o nouă versiune. Reflectând perfect perspectiva vârf de gamă a Peugeot, acesta este un automobil deosebit de responsabil: din dorinţa de echilibru nu renunţă la avantajele materialelor alese, optând pentru aprovizionarea locală şi folosirea preponderentă a materialelor reciclate.

Haionul se remarcă prin sistemul de deschidere inovator de tip pantograf. Haionul cu deschidere motorizată ascunde un prag de încărcare coborât, care a făcut posibilă integrarea conceptului Hybrid-kick, o trotinetă electrică pliabilă, ideală pentru deplasările pe ultimul kilometru. Posibilitatea de a o folosi instant fluidizează considerabil deplasările urbane.

Expertiza tehnologică Peugeot : conceptul 208 HYbrid Air 2L şi noile motorizări

Peugeot se poziţionează astfel, printre cele mai bune mărci europene în ceea ce priveşte controlul emisiilor de carbon. Introducerea rapidă a noii game de motorizări Euro 6, în special diesel BlueHDi şi motorizarea pe benzină în 3 cilindri PureTech, au contribuit la acest rezultat spectaculos. Peugeot face un pas înainte şi dezvoltă conceptul 208 HYbridAir 2L care se integrează în proiectul guvernamental ce vizează construcţia unui autovehicul care să consume numai 2,0 l/100km. Proiectul urmăreşte implementarea tehnologiilor utilizate în industria auto la un cost rezonabil până în 2020. Obiectivul acestui concept este, aşadar, unul extrem de ambiţios: reducerea la jumătate a consumului oricum scăzut al 208!

Integrarea noilor motorizări Euro 6

În acest context, publicul descoperă ultimele noutăţi în materie de motorizări Euro 6 şi pentru reducerea consumului: motoarele Diesel BlueHDi care îmbină perfect consumul redus cu performanta şi motoarele pe benzină în 3 cilindri Turbo PureTech.

Peugeot prezintă în cadrul Salonului Mondial de la Paris şi un nou scooter, Django, ultima apariţie pe două roţi a Peugeot. Extrem de atractiv, inspirat din anii 50, acesta reinventează complet modelul S57, primul scooter al Mărcii. Graţie stilului retro oricând la modă, Django este o versiune în 3 cilindri cu (50, 125, 150) şi 4 niveluri de echipare. Personalizabil după bunul plac, configuratorul Django ID vă permite să vă creaţi propriul scooter de la A la Z, de la culori, până la şa şi oglinzi. O veritabilă premieră semnată Peugeot Scooter ce vă propune peste 110 000 combinaţii posibile.

http://www.informatiiauto.ro/noutatile- ... 14561.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Oct 13, 2014 11:55 am

Cum sa dai 3,7 lui C3 si lui Polo, care cost peste 17.000 euro, nota 4,3 ???

Citroen C3 facelift (2013-prezent)
1.4 HDi 70 Collection

http://www.automarket.ro/test-drive/cit ... 58274.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Sâm Noi 01, 2014 10:15 am

Citroen creşte producţia lui C4 Cactus pentru a face faţă cererii:

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 58493.html" onclick="window.open(this.href);return false;




PSA Peugeot-Citroen caută un partener dornic să împrumute sistemul lor Hybrid Air:

http://www.automarket.ro/stiri/psa-peug ... 58491.html" onclick="window.open(this.href);return false;




Citroen a dezvaluit conceptul AirCross Lunar:

http://www.siteauto.ro/stiri/citroen-a- ... ross-lunar" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Ian 02, 2015 1:50 pm

GHIDUL AUTO AL ANULUI: 90 de mașini care se lansează în România în 2015

http://www.automarket.ro/stiri/ghidul-a ... 59342.html" onclick="window.open(this.href);return false;

C4 facelift - La cinci ani de la prezentarea noii generații C4, Citroen îmbunătățește estetic și tehnic compacta sa. INFO și FOTO

DS5 facelift - Cel mai scump model construit vreodată de Citroen și vârful actual al gamei premium DS va primi schimbări de design care vor împrospăta imaginea lui DS5 în fața clienților. Mașina va fi prezentată în luna martie.

DS4 facelift - Dacă C4 primește un facelift, fratele său cu pretenții premium nu poate lipsi de la apel. Imaginile lipsesc deocamdată, dar ele vor fi publicate în cursul primelor săptămâni din 2015.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Ian 05, 2015 2:51 pm

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 59376.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen ia în considerare dezvoltarea mai multor variante sportive ale modelelor sale

Francezii de la Citroen iau în considerare dezvoltarea unor variante sport ale modelelor din gamă pentru a beneficia la maximum de implicarea lor în motorsport, titrează Autocar.



Citroen ar putea să ofere din nou variante sportive ale modelelor sale, cum a fost cazul lui DS3 Racing, bazându-se pe succesul înregistrat în WTCC, titrează englezii de la Autocar. În ciuda reuşitelor numeroase în Campionatul Mondial de Raliuri, "soldate" cu prea puţine variante sportive ale modelelor din ofertă, francezii consideră că succesul din primul an de participare în campionatul WTCC poate fi cuantificat prin lansarea de versiuni sportive ale unor modele din portofoliu. Vestea vine de la Julien Montarnal, şeful departamentului de marketing al mărcii Citroen, care afirmă că rezultatele din WTCC "arată ce poate să facă Citroen" şi că marca ia deja în considerare mai multe derivate sportive ale modelelor din ofertă, fără să specifice la care produse se referă.

Ideea lansării de variante sportive ale modelelor Citroen este interesantă în contextul în care divizia DS a devenit marcă de sine stătătoare la finalul anului trecut, ceea ce îi face pe cei de la Citroen să rămână fără niciun model de acest gen în ofertă. Singurul model sportiv derivat dintr-un Citroen oferit în gama DS era DS3, bazat pe Citroen C3, dar acesta va fi disponibil doar în showroom-urile dedicate ale mărcii premium deţinută de concernul PSA Peugeot-Citroen. Viitoarele derivate sportive ale modelelor Citroen ar putea să fie lansate peste mai mulţi ani, din moment ce marca franţuzească trece printr-o restructurare importantă şi PSA se pregăteşte să-şi reducă gama la jumătate în următorii ani pentru a putea reveni la profit.

Pe lângă veştile referitoare la potenţialul lansării unor modele sport în gama Citroen, şeful departamentului de marketing al acestei mărci anunţă şi un succesor al lui C5. Montarnal afirmă că "ar fi dezastruasă lipsa unui model în segmentul D", chiar dacă acest segment nu mai este la fel de popular în Europa precum era cu ani în urmă, iar succesorul lui C5 va etala valorile mărcii franţuzeşti prin creativitate, tehnologie şi confort.

Via Autocar

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Joi Ian 22, 2015 3:30 pm

http://www.informatiiauto.ro/vanzarile- ... 14774.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vânzările PSA Peugeot Citroen au crescut cu 4,3% în 2014




PSA Peugeot Citroen a vândut 2,939 milioane vehicule anul trecut, în creştere cu 4,3% comparativ cu 2013. China devine cea mai mare piaţă de desfacere a Grupului cu 734 000 de vehicule vândute, în creştere cu 31,9%.

- Creştere puternică în Europa: 1 761 000 vehicule vândute, o creştere de 8,1%.
- Succes mondial al întregii game de produse Peugeot: globalizarea «gamei 8» şi succesul strategiei de upmarket prin contribuţia semnificativă a Peugeot 308 şi crossoverelor Peugeot 2008 şi 3008.
- Performanţa produselor Citroen: Noul Citroen C4 Picasso devine lider european pe segmentul monovolum; Citroen C4 Cactus a depășit target-ul stabilit la lansare, C-Elysée s-a bucurat de un succes răsunător în China, best-seller al DPCA (Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles) cu un număr de peste 100 000 unităţi vândute.
- Lansarea mondială a DS ca Marcă Premium a Grupului.
- Eforturile majore ale Grupului de reducere a stocurilor au dat roade, astfel că la sfârşitul lunii decembrie stocurile să fie considerabil mai scăzute decât se estimase iniţial.

Europa


Rezultatele Grupului pe o piaţă în creştere, încă fragilă
- Vânzările Grupului au atins 1 761 000 unităţi în Europa, adică +8,1% comparativ cu 2013.
Creşterea Grupului în Europa s-a tradus printr-o reacţie pozitivă la modelul Peugeot 308, desemnată Maşina Anului 2013, cu 56 900 de unităţi vândute, precum şi cu rezultate bune înregistrate de Citroen C4 Cactus.
- Înmatriculările Peugeot au ajuns la 6,2 % respectiv 952 000 de unităţi. Modernitatea şi coerenţa gamei, calitatea înaltă a serviciilor, completată de managementul de net pricing, adoptat de către reţelele de distribuţie, au sporit atractivitatea Mărcii și au creat premisele unei creşteri robuste, profitabile. Peugeot creşte cu 0,3 puncte pe canalul vânzărilor către particulari, un veritabil indicator de referință.
- Citroen reușește, acordând o atenție sporită canalelor de distribuţie cele mai eficiente, să înregistreze o creştere pe piață de 7,2 %. Rezultatul: 689 000 înmatriculări şi o creştere a cotei de piaţă în ţările importante (Franţa, Marea Britanie, Spania şi Germania). O dinamica pozitivă care se reflectă în succesul ofensivei de produse generată de Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolum (120 000 unităţi în 2014), precum și de cele 3 lansări de succes: Noul Jumper în aprilie (31 000 unităţi), Noul C1 (41 000 unităţi) şi C4 Cactus (42 000 unităţi) în iunie.
- DS înregistrează 85 900 de vânzări concentrându-se pe canalele foarte profitabile pentru a menține valoarea de revânzare a modelelor pe termen lung. 61 puncte de vânzare dedicate (58 DS SALON şi 3 DS STORE) sunt astăzi deschise. Anul 2014 este marcat de o ofertă tehnologică susţinută de 6 noi motorizări precum şi de o nouă semnătură luminoasă Xenon Full LED.

China şi Asia de S-E


Un nou record de vânzări în China înregistrat de cele trei mărci Peugeot, Citroen şi DS: aceasta devine cea mai mare piaţă a Grupului.
- Piaţa chineză s-a bucurat de o dezvoltare semnificativă cu o creştere de 11,5%. Vânzările grupului au atins 734 000 unităţi, crescând cota de piaţă la 4,4% faţă de 3,6% în 2013.
- Peugeot înregistrează 386 565 unităţi vândute în China, atingând astfel un nou record al anului, o creștere de 43,1% a vânzărilor, cea mai puternică în topul primilor 20 de actori principali de pe piaţă. Peugeot 3008 şi 2008 profită din plin de creşterea segmentului SUV, realizând o treime din vânzările Dongfeng Peugeot. Pe segmentul C (52 % din piaţă VP chineză) noul Peugeot 408 înregistrează un debut rapid cu 30 943 vânzări în patru luni. De altfel, Marca şi-a extins reţeaua cu încă 100 de concesionari noi în 2014.
- Citroen se dezvoltă de asemenea mai repede decât piaţa, cu 14,3% şi înregistrează un nou record de 320 000 unități vândute. Astfel China reprezintă 1 din 4 vânzări Citroen din lume, confirmându-şi statutul de lider de piață al Mărcii, în faţa Franţei. Performanţa se datorează, în special, succesului repurtat de ultimele lansări: Noul Citroen C-Elysée, best-seller al Dongfeng Citroen cu peste 100 000 vânzări în 2014 şi Citroen C4-L care totalizează 66 000 vânzări pe an. Lansarea din decembrie a noului SUV C3-XR, completează cu succes gama. De altfel, performanţele sunt susţinute de reţeaua Dongfeng Citroen, densă şi renumită, ocupând primul loc în clasamentul JD Power 2014 SSI (China Sales Satisfaction Index).
- Oferta premium alcătuită din DS 5, DS 5LS și DS 6, 3 modele produse la Shenzhen şi lansate pe parcursul unui singur an, a făcut ca vânzările DS să explodeze în China (26 000 vehicule). În paralel, Marca şi-a dezvoltat activ reţeaua de distribuţie cu 80 DS STORE care acoperă 60 din cele mai importante oraşe din China, ţară care reprezintă astăzi 22% din înmatriculările mondiale ale Mărcii, faţă de 2% în 2013.

Eurasia, America Latină, Orientul Mijlociu & Africa, Regiunea Asia-Pacific

În celelalte regiuni ale lumii, contextul de piaţă a fost unul dificil în 2014 (recesiunea vânzărilor auto, o rată de schimb defavorabilă). De altfel, PSA Peugeot Citroen şi-a menţinut rentabilitatea adoptând o politică de preţ riguroasă.

- În Eurasia, Grupul s-a axat pe producţia locală a modelelor Peugeot 408 şi Citroen C4 Sedan, atingând în total 8% din segmentul lor în Rusia, respectiv 6 500 şi respectiv 9 000 unități vândute.
- În America latină, într-un context economic destul de dificil, facturările Grupului au ajuns la 200 000 de unităţi, iar Grupul îşi consolidează astfel poziţia în Argentina cu o cotă de piaţă de 15,1%. Rezultatele ultimelor lansări s-au dovedit fructuoase: Peugeot 208 cu 49 000 unități vândute şi Citroen C4 Lounge cu peste 13 000 unități vândute. Citroen C3 rezistă destul de bine, cu un număr de 35 300 unități vândute.
- În Orientul Mijlociu & Africa grupul îşi consolidează poziţia puternică din numeroase ţări, fiind lider în Tunisia şi în DOM (France’s Overseas Departments) şi numărul doi în Maroc. Marca Peugeot este numărul 2 în Algeria şi se bucură de o creştere puternică în Egipt cu 77% vânzări în plus.

Modelele protagoniste ale anului 2014 sunt Peugeot 301 şi Citroen C-Elysée, care înregistrează un număr de 30 400 respectiv 14 800 unităţi vândute. Modelele de referință Peugeot 2008 şi 308 au fost de asemenea lansate în cursul anului (cu respectiv 8 400 şi respectiv 7 400 vânzări). Vânzările de VUL au crescut faţă de anul 2013.
- În regiunea India-Pacific, vânzările au crescut graţie lansărilor de succes ale modelelor Peugeot 2008 (1000 comenzi în 3 luni) şi 308 (3 200 vânzări), precum şi cea a Citroen C4 Picasso (1450 vânzări).

==========

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Feb 06, 2015 4:57 pm

http://www.automarket.ro/stiri/seful-ds ... 60367.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Şeful DS: "Vreau să devenim o marcă precum este Audi"

Francezii de la DS au planuri mari de viitor şi iau ca model exemplul mărcii germane Audi. Şeful proaspetei mărci premium franţuzeşti declară că vrea să vândă 15% din volumul anual total al concernului de care aparţine, după cum face şi marca din Ingolstadt.



Yves Bonnefont, CEO-ul DS, a declarat că doreşte să transforme tânăra marcă în echivalentul franţuzesc al Audi. Proaspăt separată de concernul PSA Peugeot-Citroen, marca DS ar trebui să aibă un impact la fel de puternic în rândul concernului de care aparţine precum are marca Audi în rândul Volkswagen Group. În timp, cei de la DS vor să ajungă să reprezinte între 10 şi 15% din vânzările anuale ale PSA Peugeot-Citroen, declară şeful DS.

Noua marcă premium franţuzească se prezintă drept ceva complet diferit de Citroen şi Peugeot, deşi modelele sale folosesc componente dezvoltate de cele două mărci şi sunt fabricate pe aceleaşi linii de fabricaţie. Cu toate acestea, din cele 500.000 de unităţi DS vândute în epoca modernă de la relansarea acestui brand drept divizie a Citroen, peste 300.000 au fost cumpărate de clienţi noi pentru concernul PSA Peugeot-Citroen.



Marca DS va ataca puternic piaţa din China şi va intra şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii, dar momentan are cele mai bune rezultate pe piaţa din Hexagon. În Franţa, marca DS îşi vinde cele mai multe unităţi, dar China va prelua în curând prima poziţie datorită faptului că are modele exclusiviste DS vândute doar pe acea piaţă. În următorii ani, DS va deschide 200 de reprezentanţe dedicate: DS Store, DS Salon şi DS Commerce, fiecare dintre cele trei nume semnificând un concept diferit de comercializare a modelelor create de această marcă.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Sâm Mar 07, 2015 8:07 am

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 61035.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen: ”Lucrăm la ideea de maşină autonomă, dar ea nu se va lansa mâine”


Trendul maşinilor autonome pare să câştige tot mai mult teren. Chiar dacă în cadrul Salonului Auto de la Geneva segmentul nu a bifat prea multe premiere, ştim deja că Volvo introduce 100 de maşini care se conduc singure în jurul oraşului Gotheborg, iar Mercedes S-Klasse dispune de tehnologia necesară pentru o rulare autonomă pe autostradă. Rămâne de văzut câţi constructori auto se vor alinia la acest trend.

După o vizită la standul Citroen din cadrul Salonului Auto de la Geneva şi un interviu cu Joel Maynard, directorul gamei de pasageri a constructorului francez, am aflat că ideea unei maşini autonome nu este exclusă.

”Lucrăm la o soluţie de transport autonom. Nu vom avea însă maşini autonome mâine. Vom folosi totuşi o parte din această tehnologie pe maşinile noastre. Clienţii noştri vor primi sisteme care vor sta în viitor la baza maşinilor autonome, însă nu putem estima când vom vedea şi un produs complet, finalizat”, a declarat Maynard.


Îndepărtarea de Peugeot pentru a căuta o identitate proprie va face din Citroen un brand de volum, care nu se axează foarte mult pe avans tehnologic. Maynard a subliniat că viitoarele modele Citroen vor primi doar tehnologiile utile, care uşurează viaţa la volan. Una dintre ele este şi airbagul frontal al pasagerului montat în acoperiş, pentru a oferi un torpedou mai mare.

Oficialul a exemplificat şi cu inovaţia introdusă de Citroen C4 Cactus şi botezată Airbumps. Pernele de plastic aplicate la nivelul portierelor nu au rol de a reduce costurile, aşa cum am fi tentaţi să credem când vorbim despre un model de volum. În spatele lor se ascund finisajele normale ale maşinii, inclusiv vopseaua.

Airbumps protejează maşina de zgârieturi.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Sâm Oct 28, 2017 6:39 pm

Noul Citroen C4 Cactus: sistem Airbumps redus, confort sporit și suspensie hidraulică

http://www.automarket.ro/stiri/noul-cit ... 80655.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen C3 Aircross ajunge pe piața din România: rivalul lui Renault Captur are un preț de pornire de 13.500 de euro cu TVA

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 80245.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Grupul Peugeot-Citroen ia în calcul intrarea pe piața din SUA: "Se decide în maxim trei ani"

http://www.automarket.ro/stiri/grupul-p ... 79773.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Premierele Citroen: francezii aduc la Frankfurt noile C3 Aircross și E-Mehari Styled by Courreges, dar și un concept special

http://www.automarket.ro/stiri/premiere ... 79415.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen va lansa o suspensie revoluționară în 2017

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 67859.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen: C4 Cactus este doar începutul pentru noi. Pregătim noi modele neconvenționale

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 67817.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Președintele Citroen: ”Înlocuitorul lui C5 va fi o mașină simplistă, la fel de dorită și peste cinci ani”

http://www.automarket.ro/stiri/presedin ... 66653.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje:968
Membru din:Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina:Renault Scenic 2, 1.6 b, 2006
Localitate:IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Dum Feb 11, 2018 2:38 pm

Vanzarile Grupului PSA au crescut cu 15.4% in 2017

http://www.informatiiauto.ro/vanzarile- ... 15851.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ofensiva planului Push to Pass în segmentul SUV-urilor se intensifică, iar cele 5 modele SUV ale Grupului, lansate în ultimele 18 luni s-au bucurat de un succes tot mai mare. La nivel global, vânzările de SUV-uri reprezintă 23% din vânzările Grupului.

Imagine

In 2017 marca PEUGEOT a vândut aproximativ 600.000 de SUV-uri în întreaga lume, clasându-se pe locul 2 în Europa pe acest segment cu o creștere a volumului de aproximativ 60%.

- Grupul PSA a vândut 3 632 300* de vehicule la nivel mondial
- Al 4-lea an consecutiv de creștere a vânzărilor pentru Grupul PSA
- O ofensivă de succes pe segmentul SUV-urilor, în serviciul creșterii rentabile a Grupului
- Consolidarea rolului de lider European pe piața Vehiculelor Utilitare Ușoare (VUU) pentru PEUGEOT și CITROËN, cu o cotă de piață de 20,2%

Cu 259.300 de SUV-uri PEUGEOT 3008 vândute la nivel mondial în 2017, marca PEUGEOT confirmă succesul acestui model care a fost ales „Car of the Year 2017” în Europa și recompensat cu alte 38 de premii la nivel mondial. PEUGEOT se bucură, de asemenea, de succesul noului PEUGEOT 5008 lansat în martie 2017, cu 85.900 de unități vândute și de dinamica pozitivă a modelului PEUGEOT 4008 în China, cu vânzări de 51.500 de unități. CITROËN a lansat ofensiva pe segmentul SUV-urilor în toamna anului 2017, cu modelele C5 Aircross lansat în China în septembrie și C3 Aircross lansat în octombrie în Europa. Cele două vehicule au înregistrat vânzări de 22.700, respectiv 35.400 de unități, care vor fi livrate pe piață în 2018.

La sfârșitul lui februarie 2017, DS Automobiles a prezentat primul său SUV, DS 7 CROSSBACK și a lansat rezervările online pentru primul model în ediție limitată, La Première. În octombrie, marca și-a lansat rețeaua sa exclusivă în același timp cu preluarea comenzilor pentru toate versiunile gamei. Livrările sunt programate să înceapă în februarie 2018. În 2017, OPEL și VAUXHALL și-au raționalizat canalele de distribuție conform planului de redresare PACE! și au condus o ofensivă de produs istorică, cu două SUV-uri noi, Crossland X și Grandland X, lansate în mai și septembrie, care au înregistrat vânzări de 33 900 și, respectiv, 18 700 de unități.

În 2017, Grupul PSA a raportat un record istoric de vânzări de vehicule utilitare ușoare, 476 500 de unități, în creștere cu 15% față de 2016. Luând în considerare și monovolumele (de exemplu, PEUGEOT Traveller și CITROËN SpaceTourer), Grupul a vândut în 2017 658 000 de unități. Mărcile PEUGEOT și CITROËN au consolidat rolul Grupului de lider în Europa, unde deține o cotă de piață de 20,2% pe segmentul VUU (un câștig de 1,3 puncte) și captează mai mult de 50% din creșterea pieței europene de VUU, grație noilor modele PEUGEOT Expert și CITROËN Jumpy. În afara Europei, ofensiva Grupului pe segmentul VUU înregistrează primul său succes. În Eurasia, vânzările au crescut cu 55% înainte de startul producției locale de noi modele PEUGEOT Expert și CITROËN Jumpy, planificat pentru primul semestru al anului 2018. În America Latină, vânzările au crescut cu 13% iar în 2018 o gamă variată de produse reînnoite și o ofertă completă de servicii vor fi furnizate.

În Europa, vânzările Grupului au ajuns la 2 378 600 de unități, reprezentând o creștere de aproximativ 450 000 de vehicule (+23,2%) față de 2016, din care 376 400 de vehicule vândute de OPEL și VAUXHALL începând cu 1 August 2017. Cota de piață a Grupului PSA a crescut în toate țările principale în care acesta operează, exceptând Marea Britanie. Pentru prima data începând cu 2010, Grupul câștigă 0,3 puncte la cota sa de piață (11,1%) doar din vânzările PEUGEOT, CITROËN și DS. Pe lângă creșterea vânzărilor de SUV-uri și vehicule utilitare ușoare, Grupul a beneficiat și de lansarea de succes a modelelor PEUGEOT 308 (166 000 unități vândute), CITROËN C3 (217 000 unități vândute) și OPEL Insignia, disponibil în trei versiuni, Sports Tourer, Grand Sport și Country Tourer (totalizând 40 600 de vânzări în perioada august-decembrie 2017). În plus, modelele PEUGEOT 2008 și OPEL Mokka au încheiat anul pe locul al 2-lea și respectiv al 3-lea, pe segmentul lor. DS Automobiles a continuat să își dezvolte rețeaua, numărând în prezent 150 de locații dedicate care comercializează primul model DS din cea de-a doua generație, DS 7 CROSSBACK.

Scrie răspuns

Înapoi la “C4/Citroen in Mass Media”