CITROEN in presa din Romania

Stiri,noutati, reclame etc
Reguli forum
Articolele din presa straina nu vor fi traduse in romaneste. Puteti folosi google translate daca nu va descurcati!
Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mar Iul 09, 2013 4:40 pm

Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013

http://www.automarket.ro/stiri/dacia-pe ... 51898.html" onclick="window.open(this.href);return false;

FRANŢA, ianuarie-iunie 2013 - clasament pe mărci
Marca Maşini vândute
(ian-iun 2013) Cota de
piaţă +/-
faţă de '12
1 Renault 175.207 18.8% -12%
2 Peugeot 150.997 16.2% -11%
3 Citroen 124.194 13.3% -17%

4 Volkswagen 74.774 8.0% -12%
5 Dacia 44.923 4.8% +9%
6 Ford 43.317 4.7% -23%
7 Toyota 35.003 3.8% +5%
8 Nissan 34.926 3.8% -9%
9 Opel 32.930 3.5% -22%
10 Audi 29.726 3.2% -6%

FRANŢA, ianuarie-iunie 2013 - clasament pe modele
Model Unităţi vândute
(ian-iun 2013) Cota de
piaţă

1 Renault Clio 4 55.887 6.0%
2 Peugeot 208 51.640 5.6%
3 Renault Scenic 27.045 2.9%
4 Renault Megane 25.435 2.7%
5 Citroen C3 23.334 2.5%
6 Peugeot 3008 21.569 2.3%
7 Citroen C4 21.210 2.3%
8 Renault Twingo 20.313 2.2%
9 VW Polo 20.233 2.2%
10 Dacia Sandero 19.749 2.1%
...
28 Dacia Duster 14.148 1.5%
45 Dacia Lodgy 6.575 0.7%
78 Dacia Dokker 3.197 0.3%

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mar Aug 06, 2013 9:36 pm

http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar ... t-11184200" onclick="window.open(this.href);return false;

Topul celor mai fiabile maşini second hand în 2013 (Warranty Direct)

Firma britanică Warranty Direct, specializată pe acordarea de garanţii pentru maşinile second hand, realizează anual un top al fiabilităţii maşinilor. Iată în continuare care sunt cele mai fiabile mărci la englezi, precum şi ce modele se prezintă cel mai bine.



Compania Warranty Direct are o modalitate interesantă pentru realizarea topului fiabilităţii. Astfel, specialiştii companiei analizează dosarele de service ale maşinilor second hand care beneficiază de garanţia firmei şi acordă punctaje în funcţie de gradul de complexitate al intervenţiei, dar şi în funcţie de costuri.

Prin urmare, cu cât punctajul este mai mic înseamnă că maşina respectivă este mai fiabilă, deoarece înseamnă reparaţii mai puţine şi costuri mai mici.

Iată care sunt cele mai fiabile mărci auto din Marea Britanie în 2013:

Honda - 39 puncte
Suzuki - 46 puncte
Hyundai - 63 puncte
Subaru - 63 puncte
Toyota - 70 puncte
Lexus - 81 puncte
Chevrolet - 88 puncte
Mitsubishi - 89 puncte
Ford - 94 puncte
Mazda - 94 puncte
Nissan - 96 puncte
Fiat - 97 puncte
Citroen - 101 puncte
Skoda - 101 puncte
Peugeot - 105 puncte
Daewoo - 117 puncte
Smart - 118 puncte
Kia - 119 puncte
SEAT - 126 puncte
Vauxhall - 127 puncte
Volkswagen - 135 puncte
MINI - 138 puncte
Renault - 142 puncte
Rover - 151 puncte
Saab - 168 puncte
BMW - 173 puncte
Volvo - 173 puncte
MG - 183 puncte
Jaguar - 185 puncte
Mercedes-Benz - 219 puncte
Audi - 230 puncte
Jeep - 232 puncte
Chrysler - 246 puncte
SsangYong - 247 puncte
Alfa Romeo - 251 puncte
Porsche - 270 puncte
Land Rover - 325 puncte
Bentley - 482 puncte

Pentru al nouălea an consecutiv, Honda este considerată de Warranty Direct cea mai fiabilă marcă din Marea Britanie. În plus, 7 din primele 10 mărci sunt japoneze, Suzuki fiind pe a doua poziţie. Coreenii de la Hyundai au evoluat considerabil, ajungând la nivelul lui Subaru şi depăşind Toyota, dar şi Chevrolet are o poziţie meritorie în top.

Dintre mărcile germane generaliste foarte populare în restul Europei cel mai bine plasat este Ford, în timp ce Vauxhall (omologul lui Opel) şi Volkswagen sunt la distanţă mare în spate - ba chiar VW este mai prost plasat decât mărcile-surori Skoda şi Seat.

Relativ surprinzătoare sunt poziţionările bune ale mărcii italiene Fiat şi ale celei franţuzeşti Citroen, contrazicând folclorul fiabilităţii reduse a maşinilor italiene şi franţuzeşti.

Mărcile premium germane au o poziţionare undeva după jumătatea clasamentului, BMW devansând Mercedes-Benz şi Audi, în timp ce Porsche plăteşte tribut costurilor foarte mari ale intervenţiilor în service, deşi rata defecţiunilor este mică.

==========================================

http://www.automarket.ro/wrc/citroen-su ... 52319.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen: "Suntem frustraţi că nu am terminat pe podium în Raliul Finlandei"

Yves Matton, şeful Citroen Racing, a admis că este frustrat că echipa pe care o conduce nu a obţinut niciun loc pe podium în Raliul Finlandei.

Esential = 196 de puncte a acumulat Citroen in sezonul 2013

Citroen a câştigat Raliul Finlandei în 2011 şi 2012 prin intermediul lui Sebastien Loeb, însă retragerea parţială a francezului din Campionatul Mondial de Raliuri a lăsat un gol greu de acoperit în acest an.

Mikko Hirvonen a fost cel mai aproape de victorie, însă după rezultatele bune din prima zi a derapat în PS 12 şi ulterior a ocupat doar locul 12.

Coechipierul său Dani Sordo nu a putut termina mai sus de locul cinci, iar Kris Meeke, care şi-a făcut o apariţie singulară în acest sezon pentru Citroen, a abandonat în penultima proba specială. Yves Matton, şeful Citroen Racing, a admis că este dezamăgit de prestaţia echipei în Finlanda şi, mai ales, că nu a obţinut niciun loc pe podiumul de premiere.

Să nu avem niciuna dintre maşinile noastre pe podium este frustrant pentru întreaga echipă.
Yves Matton-Sef Citroen Racing

"Să nu avem niciuna dintre maşinile noastre pe podium este frustrant pentru întreaga echipă, în special având în vedere nivelul de performanţă arătat de Hirvonen la startul raliului. Suntem dezamăgiţi pentru Kris Meeke, care a produs o performanţă impresionantă în primul său raliu cu DS3 WRC. Este păcat că nu a convertit forma foarte bună într-un rezultat. Vom începe să ne gândim la Raliul Germaniei, care va marca revenirea Campionatului Mondial de Raliuri pe asfalt", a declarat el citat de site-ul oficial competiţiei.

Cu cinci etape înainte de finalul sezonului, Citroen ocupă locul doi în clasamentul constructorilor cu 196 de puncte, la 55 de puncte în spatele rivalilor de la Volkswagen, care au dominat sezonul 2013 prin Sebastien Ogier.

Via WRC

Avatar utilizator
Florinhot
Mesaje: 320
Membru din: Mie Feb 06, 2013 12:26 am
Marca si model masina: C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP
Numar Inmatriculare: B 43 WKR
Localitate: Bucuresti

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Florinhot » Mar Aug 06, 2013 9:44 pm

Normal ca iese Honda!
Stiai ca multi englezi spun ca Honda este marca lor? Doar pt ca se fabrica si in UK :?

Topurile britanice sunt unele dintre cele mai partinitoare din Europa. Nu spun ca Honda nu ar fi o masina buna, dar...chiar nu mai cred ce spun englezii despre masini...
Imagine

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mie Aug 07, 2013 6:22 am

Draga FLORIN, crede-ma ca stiu cu ce se mananca o HONDA, am 7 ani de hondafan.ro :hi
Honda, incepand cu Accord-ul 2008, continuand cu civic-ul american, cel european, CR-V-ul 4, nu prea e placuta de public, ca in anii 80-90...
au renuntat la S2000, se aude ca vor face un s3000, un nou BEAT, noul NSX e deja in probe, prezentat in acest week-end prin SUA, au dat gres cu noul A-VTEC ( trebuia sa fie gata in 2008 cand au prezentat Accord-ul ), au in lucru 2 motoare turbo de 1.6 l cu 160 si 200 CP, au un motor diesel de 1.6 l de 120 cp si 300 Nm ( seful ITO a declarat ca va face nopti albe celor de la VW - deobicei Honda nu face declaratii de razboi catre alte marci ) , pentru piata asiatica au un 1.5 l disel pe AMAZE si BRIO, vor sa faca inca 2 diesel-uri de 1.2 si 1.4 l ; un nou avion HONDA JET ( acesta are 6 locuri si costa 3,50 mil dolari ) mai mare, posibil 12-16 locuri; HONDA FCX CLARITY este cea mai bunamasna din lume cu hydrogen; vor sa-si dubleze vanzarilepe plan mondial, la peste 6 mil unitati pana in 2016-2018 si pana in 2020, sa fie firma cu toate motoarele pe primul loc, cu emisia minina de co2; vor sa dezvolte si sa atace alte piete, cu brandul ACURA ( au atacat rusia, china, posibil europa in 2-3 ani ), etc, etc, etc

la SWINDON in UK au ceva probleme, au dat afara 600-800 de muncitori, pe care ii vor reangaja cand e gata noul JAZZ in noiembrie, CR-V 4 cu motor 1.6 l diesel tractiune fata, va fi gata de livrare pentru europa tot din toamna, in 2014-2015 vor veni noul civic tourer ( breack ) si URBAN SUV - un fel de HR-V 2 ( un civic 4x4 - in genul 2008/mokka/trax/captur/.... )

avand avantajul cu fabrica in UK, normal ca masinile SH la mare cautare sunt hondele !!! de ce nu se inampla asa si cu nissan, doar au si ei fabrica acolo?

si ca sa va faceti o idee, in 2012, NISSAN QASHQAI s-a vandut in europa, mai mult decat toate hondele la un loc :shock:

====================

Daca CITROEN trage tare, acum fiind pe 13, in 2-3 ani, poate ajunge pe 8-9 :ya

Avatar utilizator
Florinhot
Mesaje: 320
Membru din: Mie Feb 06, 2013 12:26 am
Marca si model masina: C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP
Numar Inmatriculare: B 43 WKR
Localitate: Bucuresti

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Florinhot » Mie Aug 07, 2013 12:08 pm

Asa cum am spus, Honda are imagine buna si masini pe masura.
Eu spun ca nu am incredere in topurile britanice. Honda in UK, spre deosebire de Nissan, mai participa si la actiuni sociale propuse de guvern...asta este si motivul pentru care englezii asimileaza marca asta ca si cum ar fi a lor.
Despre Qashqai nu ma mira...la ce expunere media au, trebuia sa se intample ceva bun si pe vanzari.
Imagine

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Aug 12, 2013 1:44 pm

http://www.automarket.ro/stiri/citroen- ... 52413.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen lansează la Frankfurt primul model al gamei abordabile C-Line: noua generaţie C3

Citroen va expune în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt primul produs al gamei C-Line. Modelul va fi un înlocuitor al actualului C3 şi va miza pe un design îndrăzneţ şi simplitate.


Citroen va profita de ediţia 2013 a Salonului Auto de la Frankfurt pentru a dezvălui primul membru al noii sale game C-Line, anunţată deja de Frederic Banzet, CEO-ul francezilor, încă de anul trecut. Acesta declara atunci că Citroen va dezvălui o linie de produse cu un preţ abordabil şi competitiv, ce nu îşi propune însă să rivalizeze cu brandul low-cost Dacia.

Noua linie C va căuta să ofere o balanţă între costuri şi funcţionalitate. Primul produs va fi un înlocuitor pentru actualul C3. Modelul va miza pe un design îndrăzneţ, dar şi pe o simplificare absolută, anticipată deja de conceptul Lacoste în 2010. Filosofia designului îndrăzneţ şi a simplicităţii va fi preluată apoi de toată gama C-Line.

Pentru a menţine costurile reduse şi pentru a putea promite un preţ competitiv, Citroen va oferi mai puţine versiuni de motorizare şi niveluri de echipare. Cu toate acestea, clienţii vor putea să îşi personalizeze maşinile cu ecran tactil de 7 inch şi sistem audio de înaltă fidelitate. O parte din aceste opţionale ar putea fi oferite direct de dealer, reducând costurile de producţie şi timpul de livrare a comenzii.

Lansarea noii game C-Line va separa şi mai mult Citroen de Peugeot, acesta din urmă încercând să se repoziţioneze ca un rival pentru Volkswagen. Citroen va rămâne să câştige clienţii aflaţi undeva între Dacia şi Ford. Francezii nu vor uita nici de gama DS, care va continua să activeze în segmentul premium.

Pentru a separa şi mai mult identitatea modelelor de volum Citroen de cele premium DS, Banzet a decis ca departamentul de design al companiei să fie împărţit în două: o parte dedicată gamei C-Line, condusă de Alexandre Malval, şi o parte rezervată gamei DS, condusă de Thierry Metroz. În vreme ce Malval va încerca să promoveze simplitatea şi uşurinţa în utilizare, Metroz va desena un nou logo pentru a diferenţia şi mai mult gama DS de cea Citroen.

via autocar

=========================

http://www.automarket.ro/wrc/citroen-ku ... 52390.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen: "Kubica este pe lista scurtă de piloţi pentru 2014"

Robert Kubica ar putea debuta pentru Citroen la clasa principală din WRC încă din acest sezon şi este pe lista scurtă de candidaţi pentru sezonul 2014.

Esential = 2 victorii a obtinut Kubica la clasa WRC2 in sezonul 2013

Robert Kubica i-a impresionat pe cei de la Citroen prin performantele obţinute în acest sezon la clasa WRC2 din Campionatul Mondial de Raliuri. Fostul pilot de Formula 1 a câştigat raliurile din Grecia şi Italia şi a obţinut locul doi în Finlanda, ocupând doar locul trei în clasamentul general cu 76 de puncte pentru că rivalii săi au luat startul în mai multe etape.

În urma acestor rezultate, Citroen a dezvăluit că l-ar putea promova pe Kubica în prima echipă pentru câteva raliuri din acest sezon şi că acesta se află inclusiv pe listă scurtă de candidaţi pentru sezonul următor.

Cu siguranţă Kubica este şi pe lista scurtă pentru anul viitor. În acest moment, aştept până după Raliul Germaniei pentru a mă gândi ce voi face cu piloţii.
Yves Matton-Sef Citroen Racing

"În acest moment, Kubica luptă pentru titlu la WRC2 şi acesta este un obiectiv important pentru el, dar dacă câştigă înainte de finalul sezonului de ce (n.r - să nu-l aducem la echipa de uzină)? Nu ne gândim încă la asta, dar este posibil. Cu siguranţă este şi pe lista scurtă pentru anul viitor."

"În acest moment, aştept până după Raliul Germaniei pentru a mă gândi ce voi face cu piloţii. Dar dacă Kubica continuă să crească într-un asemenea ritm ar fi normal să fie pe listă pentru câteva raliuri, nu spun pentru întregul campionat", a declarat Yves Matton, şeful Citroen Racing.

Citroen mizează în acest sezon pe serviciile lui Mikko Hirvonen şi Dani Sordo, însă niciunul nu a reuşit să impresioneze. De altfel, francezii au obţinut doar două victorii în acest sezon, ambele prin intermediul lui Sebastien Loeb, care ia startul în numai patru dintre cele 13 etape ale anului.

Întrebat care este opinia sa cu privire la declaraţiile celor de la Citroen, Kubica spune că este prea devreme pentru a lua o decizie cu privire la viitorul său.

"Nu este adevărat că am o înţelegere pentru a pilota la clasa WRC în Spania. Cât despre anul viitor, nu ştiu ce voi face. Dacă decid să rămân în raliuri voi lua în considerare să pilotez la clasa WRC", a precizat el.

Via Autosport

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Joi Sep 05, 2013 5:56 am

http://www.automarket.ro/stiri/2016-va- ... 52738.html" onclick="window.open(this.href);return false;

2016 va marca finalul colaborării BMW-Peugeot-Citroen în zona motoarelor pe benzină

Colaborarea care a produs unele dintre cele mai apreciate motoare de cilindree redusă pe benzină, semnate BMW şi PSA Peugeot-Citroen, ajunge la final în 2016. Bavarezii nu mai vor continuarea pentru că-şi vor produce singuri motoarele.

Esential = 270 CP este puterea maximă stoarsă din motorul pe benzină de 1.6 litri dezvoltat de Peugeot, Citroen şi BMW. Acesta e montat pe Peugeot RCZ-R, versiune de performanţă care va fi lansată la Frankfurt.

Anul 2016 va marca finalul poveştii colaborării dintre BMW şi grupul PSA Peugeot-Citroen în ceea ce priveşte motoarele mici pe benzină. Conform unor informaţii publicate astăzi de Bloomberg, care citează surse din cadrul celor două companii, povestea va fi încheiată la cererea celor de la BMW, care nu mai doresc continua colaborării deoarece bavarezii au decis să-şi dezvolte singuri motoarele mici pe benzină necesare asamblării pe modelele din segmentele inferioare.

Contractul de colaborare dintre PSA şi BMW a fost semnat în 2002, cele două părţi stabilind la acea oră să dezvolte şi să producă în paralel circa un milion de unităţi turbo pe benzină. Pentru că rezultatele au fost foarte bune, bavarezii şi francezii au mers mai departe şi au plănuit în plus dezvoltarea unor componente comune pentru sistemele de propulsie hibride (benzină-electric). Planurile au fost date peste cap de apariţia în ecuaţie a celor de la General Motors, care au intrat într-o colaborare cu PSA în 2012 în aceeaşi arie de interes.


Cel mai cunoscut produs rezultat în urma colaborării dintre PSA şi BMW a fost motorul de 1.6 litri care a echipat în diferite versiuni de putere, gama Mini şi modelele din segmentele B-C-D ale grupului PSA. Printre maşinile franceze care au beneficiat de aportul unui astfel de motor se numără Citroen DS3, C4, DS4, DS5, C5 şi Peugeot 208, 2008, 308, 508 şi RCZ.

=======================

http://www.automarket.ro/stiri/au-fost- ... 52736.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Au fost anunţaţi Candidaţii pentru Car of The Year 2014

Juriul Car of The Year a anunţat candidaţii pentru ediţia 2014 a titlului de "Maşina Anului". De data aceasta, trei modele 100% electrice sunt înscrise în cursă: Renault Zoe, BMW i3 şi Tesla Model S.

Esential = 30 de modele au fost propuse pentru lista scurtă a Car of The Year 2014.

Organizatorii concursului ”Maşina Anului” au prezentat lista candidaţilor eligibili pentru ediţia 2014. Aceasta include 30 de automobile, toate oferite la vânzare pe mai multe pieţe din Europa, ale căror vânzări previzionate depăşesc pragul de 5.000 de unităţi. La fel ca în fiecare an, procesul de votare va avea mai multe faze. Prima va fi o listă scurtă de şapte nominalizări, care va fi anunţată până la jumătatea lunii decembrie 2013. Câştigătorul titlului de Car of The Year 2014 va fi anunţat abia în luna martie a anului viitor, în ajunul Salonului Auto de la Geneva.

Ediţia 2013 a fost câştigată de Volkswagen Golf VII, care a venit pe piaţă cu o platformă nouă şi numeroase îmbunătăţiri. În 2012, concernul General Motors se mândrea cu marele titlu, câştigat cot la cot de Opel Ampera şi Chevrolet Volt. Anul 2011 le-a adus celor de la Nissan o surpriză mare cât o maşină compactă şi electrizată 100%, sub forma de titlul ”Maşina Anului” pentru Leaf. Ediţia din acest an aduce trei maşini electrice în lupta pentru marele premiu: Renault Zoe, BMW i3 şi Tesla Model S. În afară de faptul că ambele emit zero grame de emisii în timpul funcţionării, legăturile dintre Zoe, i3 şi Model S sunt limitate.

Spre deosebire de Model S şi Zoe, i3 poate fi echipat şi cu un motor cu combustie internă pentru a mări autonomia sistemului de propulsie electric, dar versiunea standard nu prezintă această dotare. Pe lângă cele trei "felii de viitor", ediţia 2014 a COTY include atât modele accesibile, cum ar fi Hyundai i10, cât şi modele premium cum ar fi Mercedes-Benz S-Klasse. Lupta nu se dă nici pe segmentul de preţ, nici pe segmentul de performanţe, juriul căutând un amalgam de calităţi pentru a livra ceea ce se consideră cea mai bună maşină a anului respectiv.

CANDIDAŢII NOMINALIZAŢI CAR OF THE YEAR 2014

BMW Seria 4 Coupe Nissan Note
BMW i3 Opel Cascada
BMW X5 Peugeot 2008
Citroen C4 Picasso Peugeot 308
Ford EcoSport Porsche Cayman
Ford Kuga Renault Captur
Hyundai i10 Renault Zoe
Jaguar F-Type Seat Leon
Kia Carens Skoda Octavia
Range Rover Sport Subaru Forester
Lexus IS Suzuki SX4
Maserati Ghibli Tesla Model S
Mazda3 Toyota Auris
Mercedes-Benz S-Klasse Toyota Corolla
Mitsubishi Space Star Toyota RAV4

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Vin Sep 06, 2013 12:35 pm

Am fost azi si mi-am pus benzina, de la MOL, iar in revista lor STIL & ELAN, sept 2013, la pagina 8-9, prezinta un duel: Dokker - Doblo Panorama - Berlingo Multispace :)

=====================

http://www.automarket.ro/wrc/sordo-revi ... 52753.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sordo revine la Citroen în Raliul Franţei

Dani Sordo va concura pentru Citroen în Raliul Franţei din luna octombrie, după ce în Australia va fi înlocuit de Kris Meeke.

Esential = 1 victorie are Sordo in WRC, obtinuta chiar in ultima etapa din Germania
Dani Sordo a primit o nouă şansă de a demonstra că merită să-şi prelungească contractul cu Citroen pentru sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Raliuri.

Spaniolul a fost anunţat pe lista de participanţi a constructorului cu ocazia Raliului Franţei din 6 octombrie, însă va lua startul în a cea de-a doua echipă, sponsorizată de Abu Dhabi.

Decizia vine ca urmare a faptului că în Raliul Frantei îşi va face revenirea şi Sebastien Loeb, conform programului parţial pentru WRC anunţat încă de la începutul anului. De altfel, acesta va fi şi ultimul raliu al nonuplului campion mondial, care de anul viitor se va dedica unei campanii în Campionatul Mondial de Turisme.

Revenind la Sordo, spaniolul speră ca în Franţa să demonstreze încă o dată că-şi merită locul în echipă, după victoria obţinută în Raliul Germaniei de la sfârşitul lunii august.

Citroen îl va evalua pe acest post şi pe Kris Meeke, care va concura în locul lui Sordo cu ocazia Raliului Australiei de la jumătatea lunii septembrie, şi nu a exclus posibilitatea de a-i acorda o şansă şi lui Robert Kubica, liderul la zi la clasa WRC2.

Via Autosport

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Sep 09, 2013 8:28 am

Stiam de site in versiunea .at/.hu, acum vad ca este si pe romana:

http://www.ooyyo.ro" onclick="window.open(this.href);return false; - 2.545 anunturi cu modele CITROEN la vanzare :ya

apar multe anunturi pe site-urile mai mici, cu oferte interesante!!!


OOYYO Network Romania

29.973.696 anunturi auto în ultima lună in EUROPA

324.209 anunturi auto în ultima lună in ROMANIA :!:

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Sep 09, 2013 7:14 pm

http://www.automarket.ro/frankfurt-2013 ... 52822.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroen aduce la Frankfurt un nivel special de echipare pentru gama DS numit Faubourg Addict

Citroen va aduce la Salonul Auto de la Frankfurt un nivel de echipare special numit Faubourg Addict. Acest nivel va fi disponibil doar pentru gama de modele DS.

Citroen vrea să atragă atenţia asupra gamei sale de modele premium. Pentru a face acest lucru, va aduce la Salonul Auto de la Frankfurt un nivel de echipare special cu o denumire destul de ciudată: Faubourg Addict. Acest nivel de echipare va fi dedicat doar modelelor din gama DS: DS3 hatchback şi cabrio, DS4 şi DS5.

Modelele DS Faubourg Addict vor fi disponibile începând cu luna octombrie doar pentru anumite pieţe. Nivelul de echipare special constă în culori unice, elemente de design şi o listă de dotări mai bogată ca de obicei. Una dintre noile culori poarte denumirea de "Whisper", fiind aceiaşi nuanţă subtilă de mov pe care am văzut-o şi pe conceptul Citroen Numero 9. Toate cele patru modele din gama DS vor primi şi monograma pe plagon în timp ce modelul DS5 va avea acest simbol printat pe tot plafonul. Citroen mai spune că jantele folosite vor fi speciale cu relexii de diamant şi multe alte detalii realizate cu precizie de bijutier. Acest nivel de echipare vrea să reflecte luxul parisian, spune comunicatul oficial Citroen.

Nu există detalii despre preţul acestor versiunii, iar pentru poze reale va trebui să aşteptăm dezvelirea acestor modele la standul Citroen din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Via worldcarfans

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mie Sep 11, 2013 8:26 am

http://www.automarket.ro/frankfurt-2013 ... 52863.html" onclick="window.open(this.href);return false;

FRANKFURT 2013 LIVE: Simplistul Cactus şi Grand C4 Picasso au cules laurii la standul Citroen

Citroen a avut o primă zi de salon auto extrem de plină. Francezii au adus la FRankfurt conceptul care le va redefini gama şi va da startul repoziţionării brandului. Este vorba despre Cactus, ale cărui linii simple au fost puse în valoare de o prezenţă feminină blondă ce nu s-a dezlipit de caroseria futuristă.

Citroen Cactus Concept - informaţii şi galerie foto

Alături de Cactus, Citroen şi-a propus să ducă mai departe popularitatea brandului de lux DS. Pentru asta, la stand a fost încropit un mic studio de personalizare, echipat cu tot ce trebuie pentru a da naştere unui DS cu stil. Linia de accesorii se numeşte DS Foubourg şi a fost aplicată întregii game: DS5, DS4 şi DS3.

Citroen DS Foubourg - o nouă linie exclusivistă DS

Tot la standul francezilor şi-a făcut apariţia şi C-Elysee WTCC, maşina cu care Citroen va alerga începând de anul viitor în Campionatul Mondial de Turisme, alături de campionul Yvan Muller. Maşina a fost aşezată chiar la intrarea în stand pentru a aminti tuturor de pedigree-ul sportiv al mărcii care a monopolizat sporturile cu motor.

Citroen C-Elysee WTCC - maşina cu care francezii atacă Campionatul Mondial de Turisme

Nu în ultimul rând, CItroen a expus la standul său, alături de C4 Picasso şi varianta cu şapte locuri a acestuia, Grand C4 Picasso. Cele două variante de caroserie au fost aşezate una lângă cealaltă pentru ca publicul să facă diferenţa între dimensiuni şi să înţeleagă unde încap cei doi pasageri în plus

Citroen Grand C4 Picasso - detalii şi poze oficiale => http://www.automarket.ro/frankfurt-2013 ... 52863.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Lun Sep 23, 2013 3:16 pm

http://www.automarket.ro/stiri/psa-peug ... 53089.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PSA Peugeot-Citroen va continua colaborarea cu Toyota

Peugeot, Citroen şi Toyota vor colabora în continuare pentru dezvoltarea şi producţia succesorilor modelelor 107, C1 şi Aygo, titrează Automotive News.

Esential = 2005 este anul în care a început producţia modelelor Peugeot 107, Citroen C1 şi Toyota Aygo.

Concernul PSA Peugeot-Citroen va continua colaborarea cu japonezii de la Toyota. Potrivit celor de la Reuters, Philippe Varin, CEO-ul PSA, a declarat că va continua colaborarea cu Toyota în cadrul unui interviu acordat celor de la Auto Motor und Sport. Parteneriatul dintre cele două concerne utilizează o uzină din Cehia şi a dat naştere tripletei 107/C1/Aygo. În plus, Peugeot-Citroen şi Toyota oferă trei vehicule utilitare construite pe aceeaşi platformă, anume Peugeot Expert, Citroen Jumpy şi Toyota Hiace. Anumite voci din industrie sugerau că parteneriatul dintre cele două companii urma să fie eliminat din cauza clauzelor contractuale cu General Motors, partenerul de alianţă al concernului franţuzesc, mai ales în contextul în care înlocuitorii celor trei modele erau aşteptaţi să debuteze în decursul anului viitor.

Speculaţiile din industrie au apărut în jurul analiştilor şi a jurnaliştilor specializaţi după ce PSA Peugeot-Citroen şi BMW au renunţat la colaborarea privind motorizările turbo alimentate cu benzină. În afară de colaborarea cu nemţii de la BMW, cei de la PSA aveau un parteneriat cu cei de la Toyota, de unde şi apariţia zvonurilor privind o eventuală renunţare la colaborarea dintre cele două concerne. Însă, alianţa cu General Motors nu îi va împiedica pe francezi să colaboreze cu japonezii de la Toyota pe acest segment, după cum anunţă Philippe Varin.


Uzina Toyota Peugeot Citroen Automobile din Kolin, Cehia, a iniţiat producţia în februarie 2005 şi are o capacitate de 300.000 de unităţi pe an. În primele şapte luni ale anului, cele trei mărci au livrat 108.616 ale celor trei modele pe care le construiesc la fabrica din Cehia. În aceeaşi perioadă a anului trecut, partenerii Peugeot, Citroen şi Toyota au vândut 129.845 unităţi. Dintre cele trei mărci, Peugeot a fost cel mai de succes în vânzarea unuia dintre tripleţii restilizaţi produşi în Kolin, modelul 107 surclasându-şi fraţii atât în primele şapte luni ale anului curent, cât şi în primele şapte luni ale anului trecut.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Mie Oct 09, 2013 6:53 am

http://www.automarket.ro/stiri/honeywel ... 53337.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Honeywell fabrică la Ploieşti plăcuţe de frână pentru grupurile VW şi PSA

Honeywell a inaugurat oficial uzina sa de la Ploieşti. Aceasta produce plăcuţe de frână şi a ajuns la o capacitate de producţie de ordin industrial, având deja două milioane de unităţi produse în primul an.

Esential = 30.000 de plăcuţe de frână pe zi produce fabrica Honeywell din România
4 secunde = sunt necesare pentru fabricaţia unei plăcuţe de frână la uzina Honeywell din Ploieşti
3 fabrici = are Honeywell în România

Honeywell a inaugurat cea de-a treia fabrică din ţara noastră, localizată în Ploieşti. Fabrica a fost construită şi a început producţia încă din 2012, dar reprezentanţii concernului american au preferat să amâne inaugurarea oficială până în momentul în care vor atinge o capacitate de producţie de nivel industrial şi au tăiat panglica uzinei în anul în care Honeywell aniversează 15 ani de prezenţă în România. Unitatea de producţie de la Ploieşti fabrică plăcuţe de frână, având la activ peste două milioane de bucăţi din noiembrie 2012 până în luna august a anului curent. Când va atinge capacitatea maximă de producţie, planificată pentru anul 2015, fabrica va produce 10 milioane de plăcuţe de frână pe an.

APROAPE TOATE PLĂCUŢELE MERG LA EXPORT

Plăcuţele fabricate sunt de calitate OEM (Original Equipment Manufacturer) şi ajung în fabricile furnizorilor de sisteme de frânare din Europa. Printre mărcile deservite se numără cele din concernul Volkswagen şi concernul PSA Peugeot-Citroen, cu toate că există şi alte colaborări. Uzina foloseşte tehnologia Hot Press şi este automatizată aproape integral.

Cei 220 de salariaţi au un rol de observaţie în jurul liniei de fabricaţie, aceştia intervenind doar pentru verificarea suplimentară a componentelor şi transportul acestora de la o linie la alta cu ajutorul paleţilor specializaţi. Când uzina va atinge capacitatea maximă, efectivul său va fi de 300 de angajaţi. Recrutările pentru fabrica Honeywell din Ploieşti au început din 2011, înainte ca uzina să fie construită, americanii dorind personal calificat şi de încredere, căruia să-i ofere instruire suplimentară. Reprezentanţii concernului american s-au declarat încântaţi de nivelul de calificare al forţei de muncă din ţara noastră, spunând că acesta a fost unul dintre motivele pentru care au investit în continuare în România.

UZINA A FOST CONSTRUITĂ ÎN 12 LUNI

Nu vroiam să tăiem panglica unui plan, aşa că am aşteptat să atingem un nivel de producţie industrial
Bogdan Dimitriu
Manager fabrică Honeywell Ploieşti


Complexul a fost conceput să aibă o suprafaţă mai mare de 14.000 metri pătraţi de construcţii acoperite şi este localizat într-un sector industrializat de lângă Ploieşti. Construcţia acestei fabrici şi utilarea ei au fost realizate în baza unei investiţii totale în valoare de 57 de milioane de euro, care va fi derulată până în 2015, când va fi atinsă capacitatea maximă. Din cei 57 de milioane de euro, guvernul României a acordat un grant de 16 milioane de euro, suma fiind achitată pe măsură ce reprezentanţii Honeywell se achită de obligaţiile contractuale. Construcţia uzinei a durat doar 12 luni, timp record chiar şi pentru standardele interne ale celor de la Honeywell, notează reprezentanţii concernului.

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Joi Oct 10, 2013 6:52 pm

http://www.automarket.ro/stiri/psa-peug ... 53386.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PSA Peugeot-Citroen caută salvarea în China: Dongfeng ar putea cumpăra 30% din acţiunile francezilor


PSA Peugeot-Citroen caută soluţii disperate de supravieţuire. Partenerul din China al francezilor, Dongfeng Motor ar putea fi salvarea. Asiaticii sunt dispuşi să preia 30% din acţiunile PSA.


PSA Peugeot-Citroen nu se află într-o situaţie financiară fericită încă de anul trecut, când a pierdut o sumă fabuloasă, de peste 5 miliarde de euro. În aceste condiţii dramatice, oficialii îşi mai pun speranţa doar în noua generaţie de modele, menită să revigoreze vânzările. Soluţia de salvare ar putea veni însă de ceva mai departe, nu chiar din curtea dealerilor.

Potrivit Autocar, publicaţie care citează la rândul ei surse din China, constructorul asiatic Dongfeng Motor intenţionează să cumpere 30% din acţiunile grupului francez. Interesul chinezilor nu este întâmplător, având în vedere că Dongfeng este partenerul oficial PSA în Ţara Marelui Zid şi constructorul alături de care francezii operează trei uzine.

Esential :

1.2 miliarde de euro ar urma să plătească chinezii de la Dongfeng pentru 30% din acţiunile PSA.
7 procente din totalul acţiunilor PSA Peugeot-Citroen sunt deţinute de General Motors.
5 miliarde de euro a pierdut PSA în anul 2012.

Deşi ziarele din China susţin că Dongfeng este gata să plătească aproape 1.2 miliarde de euro pentru cele 30 de procente, oficialii producătorului chinez susţin că discuţiile sunt încă la stadiul investigativ şi nu a fost luată o decizie finală.

O astfel de mutare ar pune în pericol parteneriatul dintre PSA şi GM. Americanii din Detroit deţin 7% din acţiunile PSA şi tocmai au anunţat că vor să dezvolte viitoarea generaţie Opel Meriva pe o platformă a monovolumelor Peugeot-Citroen.



De asemenea, finalizarea unei înţelegeri cu Dongfeng ar crea nelinişte şi în relaţia cu sindicatele. În prezent, PSA încearcă să ajungă la o înţelegere cu reprezentanţii muncitorilor. Constructorul vrea să reducă plata orelor suplimentare şi să îngheţe anumite salarii în schimbul unor investiţii în producţia uzinelor din Franţa.

via autocar

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1109
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: CITROEN in presa din Romania

Mesaj de Vasea » Joi Oct 24, 2013 4:49 pm

http://www.automarket.ro/stiri/toyota-s ... 53602.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Toyota şi PSA reduc producţia la fabrica lui 107, C1 şi Aygo

Toyota şi PSA au decis să reducă producţia la uzina din Cehia, responsabilă pentru modelele 107, C1 şi Aygo pentru a se alinia la cererea înregistrată pentru cele trei citadine.

Esential = 332.489 unităţi a produs fabrica Toyota-PSA din Cehia în 2009.

Toyota, Citroen şi Peugeot au decis să reducă cu 15.000 de unităţi producţia fabricii lor din Cehia. Joint-venture-ul celor trei mărci produce modelele Aygo, 107 şi C1, dar cele trei modele suferă de scăderea semnificativă a vânzărilor, aşa că partenerii sunt nevoiţi să reducă producţia pentru a evita formarea stocurilor. În 2009, anul de vârf al vânzărilor de 107, C1 şi Aygo, fabrica respectivă a produs 332.489 unităţi, dar anul 2013 se va încheia cu aproximativ 200.000 de unităţi produse.

Vorbim despre o scădere de 15.000 de unităţi faţă de rezultatul din 2012. În primele opt luni ale anului curent, Peugeot a înregistrat o scădere de 30% a vânzărilor lui 107, iar Citroen a avut o scădere de 11% pentru C1, pe când vânzările lui Toyota Aygo au scăzut cu 14%, potrivit datelor furnizate de JATO Dynamics. Scăderea vânzărilor celor trei modele este explicată de reprezentanţii parteneriatului prin faptul că întregul segment A a scăzut în Europa în decursul respectivei perioade, semn că aceste modele nu mai înregistrează aceeaşi cerere precum în anii precedenţi.



Radek Knava, purtătorul de cuvânt al fabricii din Cehia care produce tripleta citadină Toyota-PSA, a declarat că anul 2013 va fi cel mai scăzut punct al producţiei acestor modele. Pentru 2014, reprezentanţii uzinei se aşteaptă la un nivel similar al producţiei, în timp ce anul 2015, moment în care înlocuitorii celor trei modele vor fi deja disponibili pe piaţă, va marca o creştere a producţiei. Momentul revenirii la vechile volume este incert pentru reprezentanţii fabricii din Cehia.

Via AutomotiveNews (înreg.)

=================

http://www.automarket.ro/stiri/probleme ... 53596.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Probleme în alianţa GM-PSA: colaborarea pe segmentul B este reevaluată

Potrivit Automotive News, francezii de la PSA reevaluează colaborarea cu General Motors în privinţa dezvoltării succesorilor lui 208 şi C3 cu o platformă comună alături de General Motors.

Colaborarea dintre General Motors şi PSA Peugeot-Citroen ar putea să-şi reducă anvergura, informează cei de la Automotive News. Potrivit unor zvonuri, General Motors şi PSA ar putea să renunţe la ideea construirii unui succesor comun al modelelor Corsa, 208 şi C3, decizia finală fiind încă discutată în rândul consiliilor de conducere ale celor două companii. Cei de la PSA au emis deja un comunicat de presă în care au confirmat faptul că posibilitatea dezvoltării unei platforme comune pentru modelele de segment B este discutată în cadrul consiliului de conducere. O sursă din cadrul concernului francez le-a spus celor de la Automotive News că dezvoltarea unei platforme de segment B în parteneriat cu General Motors nu ar fi eficientă din punct de vedere economic, titrează publicaţia de business.

În ciuda acestei potenţiale disensiuni în alianţă, reprezentanţii PSA Peugeot-Citroen au declarat că sunt hotărâţi în privinţa dezvoltării de crossovere şi monovolume împreună cu cei de la General Motors. Cei doi parteneri au o colaborare şi pe partea de achiziţii, cu ajutorul căreia PSA a economisit aproape 60 de milioane de euro în decursul anului curent. Unele voci susţineau că parteneriatul dintre PSA şi General Motors ar putea fi în pericol din cauza partenerilor din China ai celor două companii, PSA Peugeot-Citroen având un parteneriat cu Dongfeng, rivalii partenerilor GM din China, SAIC Motor. În plus, francezii de la PSA au încă un joint-venture în China, Changan PSA Automobile, care tocmai a deschis a patra fabrică în China.



Dezvoltarea unei platforme comune cu General Motors pentru segmentul B era un element cheie al parteneriatului dintre americani şi PSA Peugeot-Citroen. La începutul parteneriatului dintre cele două companii, au fost anunţate cinci modele dezvoltate în comun, alături de o serie de motorizări care urmau să fie folosite de ambele părţi. Între timp, anumite posibilităţi de colaborare dintre PSA şi General Motors au fost reevaluate, cei doi parteneri alegând alte soluţii în cazurile respective.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Scrie răspuns

Înapoi la “C4/Citroen in Mass Media”