Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Stiri,noutati, reclame etc
Reguli forum
Articolele din presa straina nu vor fi traduse in romaneste. Puteti folosi google translate daca nu va descurcati!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1092
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de Vasea » Sâm Iun 29, 2013 6:41 am

Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la General Motors

http://www.automarket.ro/stiri/familia- ... 51706.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Perioada de instabilitate pe care o traversează grupul PSA ar putea duce la un abandon al puterii din partea familiei Peugeot, fondatoare a brandului. General Motors ar urma să preia conducerea.

Peugeot traversează o perioadă extrem de dificilă, vânzările în continuă scădere şi instabilitatea financiară afectând serios constructorul francez. Potrivit unor surse citate de Reuters, familia Peugeot, cea care a pus bazele companiei, ar putea să se retragă de la conducere pentru a lăsa loc celor de la General Motors.

Conglomeratul american ar putea profita de pe urma lipsei de resurse financiare a celor de la PSA. Mai mulţi analişti susţin că grupul francez nu va putea să îşi permită susţinerea companiei până la finalul anului 2013. GM va prelua controlul doar dacă va fi dispus să demareze o investiţie importantă în cadrul PSA.

Esential = 25.4 procente din totalul acţiunilor Peugeot sunt deţinute de familia fondatoare.
77.000 de angajaţi are Peugeot în Franţa.

Dacă zvonurile se vor adeveri, iar General Motors va reuşi să câştige frâiele grupului Peugeot-Citroen, americanii vor dori să închidă fabricile francezilor din ţara natală, pentru a reduce costurile. Guvernul francez se va opune categoric acestei măsuri, având în vedere că a susţinut financiar producătorul său.

Decizia de a apela la GM, care deţine deja 7% din acţiunile companiei, vine după ce tratativele cu chinezii de la Dongfeng Motor Group au eşuat. În prezent, familia Peugeot deţine 25.4% din acţiunile concernului PSA şi controlează 38.1% din drepturile de vot.

Surse apropiate conducerii, citate de Reuters, au declarat că familia Peugeot s-a obişnuit deja cu ideea că va pierde controlul companiei. PSA va avea nevoie de un nou plan industrial pentru a obţine o majorare de capital, majorare ce ar putea veni acum doar de la GM.

Americanii sunt pregătiţi să injecteze mai mulţi bani dacă au garanţia că vor putea obţine controlul şi vor putea integra Opel şi Peugeot, raţionalizând totodată producţia. Tranzacţia este acum în terenul celor de la General Motors, care vor asigurări că au mână liberă pentru a disponibiliza oameni şi a închide uzine la un preţ rezonabil.

Preşedintele Holland şi echipa sa vor fi principalii oponenţi ai preluării, deşi este de la sine înţeles că fără ajutorul GM, cei de la PSA nu pot supravieţui. În prezent, Peugeot oferă loc de muncă pentru aproximativ 77.000 de francezi.

via reuters

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1092
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de Vasea » Sâm Iun 29, 2013 9:18 am

Ciudata miscare a celor de la PSA........ mai ales ca vine la cateva zile dupa anuntul facut de firma chineza BAIC = http://www.leftlanenews.com/chinas-baic ... maker.html" onclick="window.open(this.href);return false; , care a pus ochii pe 3 producatori de mijloc, europeni.
Cine ar putea fi cei 3 :

- PSA = P si C ?
- Lancia ?
- Seat ? - nu cred ca VAG va renunta la marca, mai ales ca trece prin schimbari pozitive si folosesc platforma noua de la Golf 7
- Opel ? - GM vinde la chinezi Opel/Vauxhall si cu jumatate din bani, preia PSA
- Lotus ?
- TVR ?


GM ar primi mocca de la PSA ( care au investit sute de mil / mld de euro ):

- Noul sistem de tractiune - Hybrid Air
- Noua platforma modulara EMP2 de la grupul PSA
- motoare fff bune diesel, de capacitati mici
- showroom-uri prin toata Europa
- rezultate bune de vanzari in China si America de Sud

GM :

- renunta la OPEL/Vauxhall si/sau Pontiac
- aduc BUICK in Europa, idem CHEVROLET/Cadillac, folosindu-se de fabricile PSA


Este destul de complicat..........

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de Tomita » Sâm Iun 29, 2013 9:18 am

americanii sunt pregatiti ca doar banii provin din jaful facut in banii cetatenilor. de ce draq nu i-au lasat sa moara?
sa se descurce cum pot. ca si pe vremea dinozaurilor. presupunem ca atunci cand a cazut meteoritul de i-a eliminat (dupa teoria respectiva) in loc sa isi faca loc mamiferele, o entitate divina i-a aparat pe unii din dinozauri.astel ca ciu-ciu evolutie oameni.

si ce daca dau afara mii sau zeci de mii de oameni. acel bail out de fapt a fost o masura de tip comunist aplicata intr-o piata capitalista.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de Tomita » Sâm Iun 29, 2013 9:22 am

hybrid air are potential urias. trebuie ascuns dupa patente si patente si corporate bull shit astfel incat sa nu iasa lalumina prea curand. GM reprezinta chintesenta puroiului corporatist actual care nu a facut decat sa violeze consumatorii diversi, fabricile pe care le gestiona si in general orice piata pe care a intrat, numai ca sa traga de profituri la maxim.
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de stevey » Sâm Iun 29, 2013 2:54 pm

Vrajeala.

Avatar utilizator
sorinel0310
Mesaje: 1105
Membru din: Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
Marca si model masina: Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
Numar Inmatriculare: B *** SXN
Localitate: Bucuresti (RO) / Groningen (NL)

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de sorinel0310 » Sâm Iun 29, 2013 3:35 pm

Nici eu nu cred ca vor ceda controlul, nu neaparat celor de la GM, dar in general oricui altcuiva...
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM

Imagine

Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0

Avatar utilizator
Vasea
Mesaje: 1092
Membru din: Vin Mar 01, 2013 1:18 pm
Marca si model masina: Dacia SuperNova 1.4 b - 2001
Localitate: IASI
Contact:

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de Vasea » Sâm Iul 06, 2013 4:27 pm

Decat la mafiotii de americani, mai bine la chinezi:

http://paultan.org/2013/07/04/dongfeng- ... t-citroen/" onclick="window.open(this.href);return false;

China’s Dongfeng buying into PSA Peugeot Citroen?

Days ago, we read that PSA Peugeot Citroen’s founding family could hand control of the financialy troubled carmaker over to General Motors in return for a fresh capital injection. Now, an AFP reports says that PSA and Dongfeng, China’s second largest automaker, has held talks about the latter buying a stake in the French carmaker.

Apparently Thierry Peugeot, chairman of Peugeot’s supervisory board, had “pinned his hopes” on Dongfeng Motor, which is Peugeot’s JV partner in China, 21st Century Business Herald said. The Peugeot family owns an overall 25.4% stake in the company that commands 38.1% of voting rights.

The Chinese newspaper quoted two unnamed sources as saying discussions had taken place between both parties, but it was unclear if a deal could be reached. “Both parties have been in contact for a period of time, but the content of the discussions is very complicated and the progress is slow. Currently there’s no sign indicating whether this issue can be finally concluded,” one source said.

“Currently, the acquisition price hasn’t been decided. Besides that, the stake acquisition plan still needs approvals from the boards of both parties,” the other source said.

As expected, Dongfeng and PSA refused to comment on the report. “We have noticed some media reports but we won’t comment on this issue,” Dongfeng’s spokesman told AFP. A China-based spokeswoman for PSA also declined to comment, describing the reports as “rumours”.

PSA Peugeot Citroen is suffering from a weak European economy that has seen demand for cars slump. The domestic market-dependent company burned €3 billion (RM12.4 billion) in operating cash last year, with its shares falling 77% over the past two years.

Jobs have been cut, a production plan at Aulnay has been shelved and there has been a bailout by the French government. The carmaker must lay the groundwork for a capital injection this year, sources have said.

Reuters also reports that PSA Peugeot Citroen CEO Philippe Varin is expected to present a new industrial plan within months, with some officials also suggesting that the government or a state-owned investment vehicle could take a stake in Peugeot if necessary.

==================

Sa le dea 10-20 % din actiuni pentru cateva mld euro si partial, se ezolva o problema. Au deschis a doua fabrica in China, sa atace partea asiatica mai cu forta si......... sa nu uite de Europa....... Idei/solutii sunt, sa vedem cum vor fi puse in practica!

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de Tomita » Sâm Iul 06, 2013 9:35 pm

DS-urile daca le fac cu cap vr avea clienti smecheri in china.

adica DS sa fie cu adevarat premium, cu suspensie hydractive pe toate cu toate nebuniile optionale, precum brandurile premium consacrate.
adica sa faca aceeasi miscare intre toyota iq si aston martin cygnet.
nu ca la actuala gama DS care e exact gama C cu modificari estetice. oferi standard cat mai mult si ceri si pret premium
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje: 922
Membru din: Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate: CONSTANTA

Re: Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la GM

Mesaj de dimabogdan » Sâm Iul 06, 2013 10:14 pm

Nu va suparati, dar aveti cumva impresia ca in China ploua cu bani la n'spe milioane de ochiosi? Cei mai multi castiga undeva la 3-400 de dolari pe luna, tops.Marea majoritate se invart undeva la pana in 100 usd. Din care, cel putin 50 platesc chirie.In plus, criza mondiala, de fapt lipsa cererii, a dus si la ei la inchiderea de fabrici si someri garla.
Iar cei foarte bogati ( caci exista unii atat de bogati, cunosc asta de la cineva care lucreaza de vreo 10 ani acolo, ca noi ca europeni nici nu ne putem inchipui) isi cumpara by default Mercedes si BMW. In primul rand ptr. ca sunt obisnuiti sa preia si sa imite tendinte europene ( tot de la nea ala stiu, ca daca daca azi un chinezoi vede un strain imbracat nu stiu cum, a doua zi e imbracat identic), ca sa nu fie mai prejos. Citroen face bani acolo tot cu modelele cu preturi decente, premium ptr. ei acolo ar fi la fel de ineficient financiar ca si in Europa.Se si vede ca au scos unele modele ptr. China in care caroseria e de model nou si interiorul de la modelul anterior, tot pentru a face economii.
Tot vorbim de China ca solutia ptr. PSA, sa faca draq ceva sa se ridice din cacao in Europa, caci pana acum numai politici aiuristice au avut, politici care, pe termen lung au dus la perceptia ( eronata , zic eu) unei fiabilitati dubioase ( desi sunt marci premium, care din statistici sunt mult sub PSA) si a unei calitati sub anumite standarde ( gresit acum, cu noile modele, dar modelele anterioare au batut acest cui in cosciugul PSA)
Cu toate acestea, sa vedem pe viitor cat de premium vor mai fi masinile premium, avand in vedere ca Mercedes va instala pe clasele A si B motoare Renault dci.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Scrie răspuns

Înapoi la “C4/Citroen in Mass Media”